Wszystko o:

wiersze o miłości

Jan Andrzej Morsztyn

Cuda miłości - wiersz

Cuda miłości - wiersz

Poniżej treść wiersza ?Cuda miłości?.

Miłość szczęśliwa i inne wiersze, Szymborska, Wisława

Noblistka długo się wzbraniała, ale wreszcie pozwoliła na antologię jej liryków miłosnych i wierszy o miłości. ?Każdy dotyka tajemnicy ludzkiego istnienia. W sposób sobie tylko właściwy. Jedyny? - napisał ich wydawca Ryszard Krynicki

Isabel Marcinkiewicz napisała wiersz o poszukiwaniu miłości. Znów wbiła szpilę byłemu mężowi

Isabel Marcinkiewicz nie bez powodu nazywana jest "poetką z Brwinowa". Na Faceboku zamieściła właśnie nowy wiersz, w którym opisuje swój idealny typ mężczyzny.

wiersze o miłości

czy możecie mi polecić piękne wiersze o miłości, erotyki???nie bardzo znam się na poezji:( a szukam czegoś na prezent??może K.Przerwa-Tetmajer??to dobry wybór??

WIERSZE O MIŁOŚCI

czy znacie moze jakis link do strony z pieknymi wierszami i wierszykami o milosci? tylko najlepiej, zeby byly to wiersze malo znane i naprawde wyjatkowe!!!

najpiękniejsze wiersze o miłości:)

Jakie was urzekły? Przyznam szczerze, że mdli mnie, gdy przy okazji walentynek na każdym kroku wypisują bzdetowate rymowane wierszyki typu Ja cię kocham ale troszkę, jak kogucik swą kokoszkę....:P Pytam o poezję- nie rymotwórstwo:) W ogóle to ciekawa jestem czy zna ktoś jakiś wiersz o

wiersz biały o miłości...

Miłość, miłość , miłość, miłość Miłość, miłość , miłość...dupa!

wiersz o nieodwzajemnionej miłości

nieściąganie w ogłupiającej szkole raczej beznadziejna zgoda na a zresztą nieważne no dobra powiem pranie mózgu uważałaś też że ktoś kto nie wierzy w Boga chyba nie może być dobry może to i prawda ale chyba nie pewnego dnia powiedziałem ci o mojej miłości do ciebie a ty powiedziałaś że nic ode

O miłości .. wiersze

chodzi o ewentualnych przerywaczy chcących mi powiedzieć "i ja panią kochałem .." niestety nie znam ich liczby .. nawet w przybliżeniu. Mam cichą ( nie daj Boże płonną!) nadzieję że kilku znalazłoby się! ;-)) ..i jeszcze "małeconieco" /wcale nie smutne:-)/ o miłości która "była": Ona trwała

Wiersz o miłości po włosku

Bardzo proszę o pomoc. Poszukuję ładnego wiersza o miłości po włosku. Proszę o informację i z góry dziękuję.

konkurs recytatorski - wiersz o miłości.

jest miłość. Repertuar składa się dwóch utworów (poetyckich bądź prozy i poezji), przy czym jeden z utworów musi odnosić  się do tematyki miłosnej. Łączny czas trwania występu nie może przekroczyć 10 minut. Myślałam o wierszu "ŻURAW I CZAPLA "Jan Brzechwa, (chociaż bardzo znany nie wiem czy

Czytam wiersze o miłości........i.......

Tak myślę sobie ilu jest wokół nas szczęśliwych ludzi, którzy nie zaznali miłości a tylko tęsknota za czymś nieznanym.Wejdźcie na te stronę...własnie płyną mi łzy...www.poema.art.pl/_opt/query.php -- kwwaaaaaaaaaa ;-(((

wiersz o miłości religia pomóżcie błagam!!!!

hey! mam napisac na religie wiersz o miłości normalnie jakas masakra pomózcie!!!! błagammmmmmmmmmmmmmmmm!!!!

opowiadanie-wiersz o miłości zranionej

...: Wiesz, mam Cię dość Ona milczała, tylko łza cichutko Po jej policzku spływała Mówił, że pokochał inną już Nie wiedział, że dziewczynie Właśnie wbijał w serce nóż Siedziała sama myśląc o tym co się stało Nie mogła uwierzyć... tak ją to zabolało Do domu wracać nie chciała... Poszła na skarpę

Stronki z wierszami o miłości..

Prosze Dziewczyny podajcie mi jakies fajne adresiki, do których Wy najczesciej zagladacie...Pozdrowionka Kwiatuszek

Wiersz o miłości - zadanie z polskiego

Hej:) Mam na jutro zadanie z polskiego ale nie mogę sobie z nim poradzic.! Temat: napisz wiersz lub historię o miłości.! Nigdy nie miałam talentu do pisania więc chciałabym żebyście udzieliły mi jakichś rad albo pomogły to napisac. Bardzo Was proszę. Siedzę nad tym zadaniem już 2 godziny i nic

Re: WIERSZE O MIŁOŚCI

www.wiersze.bej.pl/?mwz=promocja A POZATYM JAK WPISZESZ W WYSZUKIWARCE SŁOWO "WIERSZE" TO CI SIE WYŚWIETLĄ STRONY, WIĘC SOBIE POSZUKAJ

przepiękny wiersz o miłości

chyba najbardziej mi się podoba ze wszystkich twoich wierszy a lubię wszytskie :) bo wszystkie sa z myślą i uczuciem i głębiuą często subtelnie odkrywcze :) b.

Wiersz o milości.

Kochane emamy.Niedługo jadę na ślub moich dobrych znajomych.Chciałabym im napisać jakieś ładne życzenia.Może znacie jakis ładny wiersz o miłości,albo podacie mi tytuł jakiegoś tomiku poezji,który mogłabym im sprezentować?Z góry dziękuję.

Re: wiersze o miłości

Przepieknie o milosci pisze Halina Poświatowska, polecam jej tom poezji "Wiersze wybrane". Radze kupic dwa egzemplarze i jeden zachowac dla siebie :) Pozdrawiam!

Re: WIERSZE O MIŁOŚCI

chodzacapoteczy.webpark.pl/ super stronka

Re: wiersz biały o miłości...

enigma22 napisała: > Miłość, miłość , miłość, miłość > Miłość, miłość , miłość...dupa! > Hmmm... bardzo głęboki ten ... wiersz -- Pozdrawiam ketom republika.pl/demi_i_ketom

Re: wiersze o miłości

Leśmian, Gałczyński, Asnyk, Poświatowska, Pawlikowska - Jasnorzewska, Osiecka, kilka Wierzyńskiego; teksty Agaty Budzyńskiej - polecam stronę: www.agatabudzynska.prv.pl/ piękne są dość nieznane, z racji na sterotypowe odczytywanie

Piszę wiersz - proszę o poradę

Piszę wiersz dla mojej dziewczyny. Jutro nasza rocznica, więc chciałbym go wręczyć i nie mogę zdecydować się na zakończenie. Proszę, pomóżcie. Oto moje warianty: 1. Życie bez miłości, to ja bez Ciebie. 2. Życie bez miłości, to życie bez Ciebie. 3. Żyć bez miłości, to żyć bez Ciebie.

Re: najpiękniejsze wiersze o miłości:)

Nie lubię walentynek! To komercyjne święto- czas na okazywanie miłości jest zawsze, na czytanie wierszy także;) Moj chłopak natomiast bardzo chce byśmy spędzili ten czas w romantycznej atmosferze. Powiedziałam mu, że zgadzam się na taką opcję, pod warunkiem, że stworzymy tę romantyczną

Prosze o pomoc ! wiersz

Musze najutro napisać interpretacje wiersza Kamila Baczyńskiego pod tytułem miłość ale nic z niego nie rozumiem. Prosze o jakąś pomoc. Tekst znajduje się pod adresem www.baczynski.art.pl/wiersze/297-W.html Pozrawiam i

Re: wiersz biały o miłości...

arvena napisała: > ciekawe przesłanie:P myślę że wiersz ten wytycza nowy kierunek w skostniałej dotychcas formie wiersza białego :) -- Pozdrawiam ketom republika.pl/demi_i_ketom

Re: wiersz biały o miłości...

wiersz jest swietny, mowie serio, w stylu bialoszewskiego, mastat tez niezle wygenerowal

Re: wiersz biały o miłości...

Gość portalu: qwerty napisał(a): > milosc - zespol nabytego uposledzenia w percepcji rzeczywistosci to już nie wiersz, to definicja pozdr.

Re: Najpiękniejszy wiersz o miłości

ja mam 3 takie wiersze zalezy od punktu widzenia:) - milosc od pierwszego wejrzenia- bezsprzecznie szymborska "Milosc od pierwszego wejrzenia" - jestem sama i niezbyt juz wierze ze gdzies ktos zyje dla mnie alewystarczy przeczytac wiersz Twardowskiego "Poczekaj" i juz lepiej jest troszke

Re: Najpiękniejszy wiersz o miłości

Dzięki za info i za właściwe skorygowanie. Znalazłem w sieci stronę jakiegoś ogólniaka z Wrocławia , i tam jest nieco wierszy J.Twardowskiego. www.lo3.wroc.pl/~aborkow/spis.html

Wiersze o miłości.

Drogie Kotkowiczki! Otóż pilnie potrzebuję wiersza o tematyce miłosnej, związanej z Walentynkami. Proszę nie odsyłać mnie do Google, bo szukałam, ale nie znalazłam żadnego pięknego i odpowiedniego wiersza. Jeżeli znacie jakieś wspaniałe wiersze o w/w tematyce, to bardzo prosiłabym o pomoc

wiersz o miłości mężatki do innego-pomóżcie

Potrzebuję krótkiego wierszyka o miłości (najlepiej platonicznej) mężatki do innego mężczyzny. Miło byłoby żeby miał charakter pożegnalny. Chcę zamieścić jako motto do książki którą piszę. Bardzo proszę o wierszyk bądź odpowiedni link. Dziękuję z góry

Wiersze o miłości

Tyle jest pięknych wierszy o miłości. Tutaj wpisujmy -- dlaczego kocham

Re: Najpiękniejsze wiersze o miłości

tak "chruśniak..." i jeszcze "strój" tez Leśmiana (posrednio o miłości, ale piękny)

Re: wiersz biały o miłości...

enigma22 napisała: > Miłość, miłość , miłość, miłość > Miłość, miłość , miłość...dupa! > W krotkim tym utworze, autorstwa enigmy22, najbardziej podoba mi sie to, ze nikt mi nie kaze pisac dziesieciostronicowego wypracowania na temat:"co poeta mial na mysli?.Pozdr.

Re: Najpiękniejszy wiersz o miłości

Piosenka Marka Grechuty : " Czy to jest miłośc ,czy to jest kochanie". Nie jest to raczej najpiekniejszy utwór o miłości , ale... ale też daje do myślenia i skłania do refleksji.

Re: wiersz o nieodwzajemnionej miłości

Jeśli nie chciałeś walczyć, to to nie była miłość, tylko zauroczenie :) -- Jezdem żdżęźliwa, a co ;)

Re: Najpiękniejszy wiersz o miłości

Adam Asnyk - Uwielbienie Umarły jeszcze będę wielbić ciebie I nie zapomnę pod ziemią, czy w niebie, O twej jasności -- Boś ty mi była nie próżnym marzeniem, Nie bańką zmysłów tęczowej nicości, Lecz byłaś ducha ożywczym pragnieniem Wiecznej miłości! Nie otoczyłaś mnie pieszczotą senną

Re: wiersz biały o miłości...

To Ja tez wymysliłem - całą noc siedziałem;) dupa, dupa, dupa, dupa dupa, dupa, dupa, miłość:)

Re: konkurs recytatorski - wiersz o miłości.

Koza, świetny ten wiersz. I popieram ideę - dzieci powinny recytować o miłości w rodzinie, o miłości do rodziców czy rodzeństwa, a nie o sprawach damsko-męskich. Tu na przykład jest o miłości do siostry

Re: wiersz biały o miłości...

> dupa, dupa, dupa, dupa > dupa, dupa, dupa, miłość:) to najbadziej optymistyczna rzecz jaka mnie spotkała dzisiaj!!! :))) mastat bravo! m.

Re: wiersz biały o miłości...

enigma22 napisała: > cieszę się że moje "głębokie" przesłanie spotkało się z jakimkolwiek > odzewem ,przynajmniej to.... Na nitce miłości, zawisło czyjeś serce Ktoś zatrzasnął drzwi i odszedł na drugą stronę Na ziemię spadł śnieg gorących uczuć Żar lodu zamknął w sobie cały

Re: konkurs recytatorski - wiersz o miłości.

Witam. Proszę czy ten wiersz się nadaję dla 9-latki jeden już mam dziękuję "koza_w_rajtuzach"ale jeszcze drugi, to jest konkurs gminny, później będzie wojewódzki bardzo proszę o pomoc. Poezje wybrane - wiersze ks. Twardowskiego miłość Jest miłość trudna jak sól czy po prostu kamień do

miłość-wiersze, "złote myśli"

Prosilabym o kilka jeśli jakieś znacie, potrzebne mi, zeby sprawic niespodzianke ukochanemu.

Re: najpiękniejsze wiersze o miłości:)

Ale właśnie o tym pisałam-mam identyczne zdanie na temat walentynek. Ale aby odtruć się trochę z bzdetowych wierszyków walentynkowych pytam o wasze poetyckie gusta- a 14 dzień lutego staje się tylko pretekstem

Szukam wiersza o miłości Jezusa do dzieci

Dla pierwszoklasistki. Może gdzieś coś słyszeliście, bo ja nie mogę sobie z szukaniem poradzić. -- Tiry na tory - podpisz

Re: wiersz biały o miłości...

> nikt mi nie kaze pisac dziesieciostronicowego wypracowania na temat:"co poeta > mial na mysli? nie każe bo poetka miała tylko jedno na myśli i każdy kto choć raz w życiu zakochał się nieszczęśliwie (!) wie o co chodzi :) !marta!

Re: wiersz biały o miłości...

Gość portalu: magician napisał(a): > zakochał się nieszczęśliwie (!) wie o co chodzi :) > > !marta! No to faktycznie dupa.:-)

Szukam wiersza o miłości Jezusa do dzieci

Dla 7 latka. Znacie coś ciekawego, nie długiego. -- Tiry na tory - podpisz

Re: Najpiękniejszy wiersz o miłości

rodzinnych stronach dom, Jak żebraczka błądze czarna Po stolicy cudzoziemskiej. Jak wesoło mi pomyśleć , Że zobaczę ciebie dziś Obudzić się o świtaniu Bo za gardło radość chwyta Przez okno kajuty patrzeć Na zieleniące fale Lub w dzień chmurny na pokładzie, Otulona w miękkie futro Słuchać, jak

Re: wiersz biały o miłości...

rowniez cykliczny DMDMDMDMD (z lustrzanym odbiciem) MDMDMDMD sa dosc dobrze rozpracowane w kulturze, masowa (seriale brazylijskie wlaczajac). Jak sie dobrze postarac to i 'Tom&Jerry' i 'Strus Pedziwiatr' tez pod to podpadaja, o Jamesie Bondzie nie wspominajac :-)

Czy ktoś tu pisze wiersze o miłości....

może jakiś forumowy tomik? Wybralibyśmy najładniejszy przyznając gwiazdki od * do *****. Co Wy na to? "Do ut des....."

Re: przepiękny wiersz o miłości

dziekuję i wiadomo, z wzajemnością i uklonem :) -- Człowiek jest gotów zostać bogiem, a zamiast tego często okazuje się bałwanem ;)

Re: Najpiękniejszy wiersz o miłości

a mi podoba sie cos co jest baaardzo oklepane:))) I Want to know what love is I gotta take a little time, a little time to think things over I better read between the lines, in case I need it when I'm older Now this mountain I must climb, feels like the world upon my shoulders Through the

Re: wiersz biały o miłości...

Nobla dla młodych poetów forumowych !! cóż za głębia, nutka dekadencji i finezji...az miło sie czyta, ale jaka prawda życiowa!!! jestem za kolejnymi kombinacjami i wierszykami do dzieła młodzi piękni zdolni!! :)

Re: wiersz biały o miłości...

Ketom: byłam na waszej stronce ale mi sie zdjęcia nie ładowały- czemu??? ps: świetna historia:) między mną a moim mężem też 7 lat różnicy:)

Re: Najpiękniejsze wiersze o miłości

zdecydownie wszystkie Grochowiaka, m.in. "Portret z mnichami", "Erotyk", "Oda- plecy" -- "Ja wcale tego nie rozumiem. Mówię intuicyjnie, jak artystyczny krytyk. Rozumcie to, jak chcecie, według waszej intuicji. Coś mi się kiełbasi we łbie i ja plotę. Oto jest szczyt filozofii naszych czasó

Re: wiersz biały o miłości...

Gość portalu: ktoś napisał(a): > Gość portalu: kirkol napisał(a): > > > a moze byc odwrotnie > > pozdro > > taaaa z pewnością, rzekłbym nawet, że jestem naocznym świadkiem :) znaczy chciałbym :)

Re: Najpiękniejszy wiersz o miłości

Ten utwór znalazł sie na 4 miejscu w podsumowaniu listy przebojów PR 3 za rok 1985. Płytę wydano najprawdopodoniej w połowie 1984. www.radio.com.pl/trojka/lp3/archiwum/1985/196.htm

Re: wiersz biały o miłości...

Gość portalu: magician napisał(a): > to najbadziej optymistyczna rzecz jaka mnie spotkała dzisiaj!!! :))) > > mastat bravo! > Zawsze do usług:)

Re: Najpiękniejszy wiersz o miłości

To super przebój roku 1984 , albo 1983 zespół Foreigner , sorry za nieznajomość angielskiego , wym. foriner.

Re: Najpiękniejszy wiersz o miłości

Gość portalu: qq1 napisał(a): > To super przebój roku 1984 , albo 1983 zespół Foreigner , > sorry za nieznajomość angielskiego , wym. foriner. prawde mowiac nie wiem, z ktorego roku. ciesze sie, ze tez ci sie podoba:))) pozdrawiam

Re: wiersz biały o miłości...

arvena napisała: > Ketom: byłam na waszej stronce ale mi sie zdjęcia nie ładowały- czemu??? > > ps: świetna historia:) > między mną a moim mężem też 7 lat różnicy:) Zdjęcia się nie ładują?? to dobrze bo przecież ich tam nie ma :))) jeszcze nie ma -- Pozdrawiam ketom

Re: wiersz biały o miłości...

Gość portalu: kirkol napisał(a): > a moze byc odwrotnie > pozdro taaaa z pewnością, rzekłbym nawet, że jestem naocznym świadkiem :)

Francuski wiersz o narodzinach

lękam się tej przygody, co przede mną, przed tobą i przed nim. Ręka twa czule spoczywa tu, gdzie bije jego serce. Już się nie boję, uściśnij mi dłoń, to boli. Ono tu jest, takie małe świadek potężnej miłości, bezbrzeżnej niczym ocean zwariowanej jak wiosna... -- A tu są moje dzieci

Re: konkurs recytatorski - wiersz o miłości.

Moim zdaniem jest w porządku jak dla 9-latki :). Ważne też jest, żeby Twojej córce wiersz się podobał.

dwa wiersze o milosci na dobranoc :)

Nie próbuj mówić o miłości Blake William Nie próbuj mówić o miłości, Bo ona w słowach się nie mieści. Jest jak wiatr: cichy, niewidzialny, Co tylko czasem zaszeleści. Ja powiedziałem, wyznałem miłość Przed miłą serce otworzyłem Drżący, zziębnięty, ze łzami w oczach

Czekanie ?? => Najpiękniejszy wiersz o miłości

Czy mówicie o wierszu Czekanie ks. Twardowskiego (to o psie pod sklepem) ?

Re: konkurs recytatorski - wiersz o miłości.

jak jesień lekko chora z księżycem kłamczuchem Zapytaj dziecko, jak rozumie ten wers. Jeśli nie jest w stanie SAMODZIELNIE zinterpretować wiersza, nie powinno go recytować. -- Takimi, jakimi wydają się być, rzeczy są rzadko. A kobiety nigdy. Pół wieku poezji

Interpretacja wiersza MIŁOŚCI WSZYTKO RÓWNO

MIŁOŚCI WSZYTKO RÓWNO O krótkości i niepewności na świecie żywota człowieczego Nie dba miłość na świecie o wysokie stany, O wielkie majętności, o ród zawołany. Fraszka u niej posagi z wyprawą gotową I król sielankę lubi, sielanin królową. Szukałem w sieci, niestety niczego konkretnego

Re: konkurs recytatorski - wiersz o miłości.

O miłości przemocowej ;) Dość durne, jak dla mnie. -- Takimi, jakimi wydają się być, rzeczy są rzadko. A kobiety nigdy. Pół wieku poezji

Re: konkurs recytatorski - wiersz o miłości.

O miłości do rodziców, rodzeństwa, pieska.. Coś, co jest adekwatne dla ośmiolatki. Coś bym z Danuty Wawiłow wybrała. -- Takimi, jakimi wydają się być, rzeczy są rzadko. A kobiety nigdy. Pół wieku poezji

Re: konkurs recytatorski - wiersz o miłości.

Witam. Córka ma 9 lat. A co o tym myślicie? Pokochała sowa bociana i błagała:"Lub mnie,luby,lub!" Lecz on mówił:"Moja wybrana musi mieć dłużesz nogi i dziób!" Biedna sowa z miłości chudła, próbowała chodzić na szczudłach, poleciała nawet do Pakości kupić dziób odpowiedniej długości. Wyglądała

piszecie wiersze?

ostatnio zainteresowało mnie pisanie wierszy ; D są one w miarę możliwości : ) kilku osobą przeczytałam je i się bardzo podobały ... ; D zresztą mnie też się podobają xD napisałam ich 11 10 o miłości . < 3 1 o przyjaźni ( podczas kłótni z przyjaciółką ) pisząc wiersz wyrażam siebie x

Wiersz o UE !!!!

Eurojugent, Miłość do Unii w wierszu, w piosence, Wszystko co robisz, nawet w łazience- Robisz dla Unii, pamiętaj o tym, Inaczej szybko wpadniesz w kłopoty, Nie skończysz studiów, Wylecisz z pracy, Eurogestapo zrobi cię "cacy", W dziesiątej i dalej, Czytać się nie chce, Można z pociągu wyskoczyć

poszukuje wierszy pisanych po góralsku o tematycej

Witojcie. Bardzo potrzebuje wierszy pisanych gwarą i to jeszcze żeby były o miłości. Byłabym bardzo wdzięczna za jakieś namiary. :)

Re: Wiersz o milości.

Co to jest miłość Nie wiem Ale to miłe Że chcę go mieć Dla siebie Na nie wiem Ile Gdzie mieszka miłość Nie wiem Może w uśmiechu Czasem ją słychać W śpiewie A czasem W echu Co to jest miłość Powiedz Albo nic nie mów Ja chce cie miec Przy sobie I nie wiem Czemu To wiersz Jonasza Kofty, który