Wszystko o:

pytania do butelki

Wywiad roku - Iza Miko przesłuchuje Dodę!

Wywiad roku - Iza Miko przesłuchuje Dodę!

   Doda została przesłuchana niczym przed komisją śledczą do spraw ekologii. Piosenkarka usłyszała pytania o segregowanie śmieci i picie napojów z plastykowych butelek. Nie od dziś wiadomo, że Iza Miko jest zakręcona na punkcie ekologii. Aktorka nieco naiwnie uwierzyła w to, że uda jej się namówić Dodę do propagowania ekologii. Efekt? Rozmowa na bardzo "wysokim poziomie". Iza Miko nie podeszła zbyt poważnie do tego wywiadu, bowiem wyraźnie widać, że jest po paru drinkach...  

Joanna Krupa szczerze o karmieniu piersią. "Nie będę mówić, że mi tryska wszędzie"

Joanna Krupa słynie z bezpośredniości. Zapytana w "Dzień Dobry TVN" o karmienie piersią wyznała, jak to u niej wygląda. Kolorowo nie jest, a mleko nie płynie strumieniami.

Rosjanie mają pić inaczej

Piwo do pubów i piwiarni! - rosyjskie władze chcą oczyścić ulice i parki z amatorów picia na wolnym powietrzu. - A komu przeszkadzam? - pyta Jewgienij, chłodząc butelkę w fontannie na moskiewskim placu Puszkina.

Pytanie o butelkę i smoczek do butelki

Czym można zastąpić butelkę u 16 miesięcznego dziecka? I czy w ogóle już próbować? Chodzi tylko o mleko. Inne napoje pije z bidonu albo kubeczka Lovi. Mleko póki co tylko z butelki. I jeszcze pytanie o dziurę w smoczku - mam smoczek Nuk, dziurka niby do 18 m-cy, ale wydaje mi się za mała, dziecko

pytanie do mam karmiących butelką

witajcie babeczki mam pytanie dotyczące przygotowania mieszanki na czas wyjścia dłuższego- np. jeśli wybieracie się w miejsce, w którym nie będzie możliwości przygotowania świeżego mleka modyfikowanego to bierzecie w butelce już przygotowaną mieszankę czy gorącą wodę do termosu i proszek

pytanie do mam karmiących butelką

chyba też jestem niedorozwinięta emocjonalnie, bo mnie wykarmiono butelką. I teraz muszę zadawać Wam takie "głupie" pytania.

pytanie o butelkę

Hej karmię piersią, wracam niedługo do pracy, mam zamiar ściągać i w domu córeczka będzie dostawała mleko z butelki. Już tak robiłam zresztą - kupiłam butelkę avent i smoczek "0" dla dzieci "piersiowych". I teraz pytanie - czy dalej ma pić z tego smoczka? Skończyła wczoraj pół roku, jak pójdę

do mam karmiących butelką - pytanie

Witam, na początku chciałabym podziękować wszystkim Mamom, które pomogły mi w poprzednim wątku o przejściu na karmienie butelką. Po karmieniu dzisiaj w nocy mam jeszcze jedno pytanie i byłabym wdzięczna za informację, czy Wasze dzieci tez tak miały lub ewentualnie na co powinnam zwrócić uwagę

Smoczki do butelek-pytanie podstawowe

Kupiłam butelkę do karmienia Avent (tak na wszelki wypadek) i... moim zdaniem w smoczku nie ma dziurki. Czy to mozliwe? Nalałam wody i nic nie kapie. O co chodzi? Nie po to są chyba specjalne smoczki dla niemowląt w róznym wieku, żebym musiała sama robić dziurę w smoczku. Wytłumaczcie laikowi...

pytanie dot butelek

pierwsza core karmilam wylacznie piersia, wiec z butelkami mialam malo do czynienia. kobietki powiedzcie mi ile potrzebuje butelek przy blizniakach, i czy oplaca sie kupowac male butelki czy raczej celowac od razu w duze? -- https://www.suwaczki.com/ https://www.suwaczki.com/tickers/zem3

pytanie o smoczek do butelki

Proszę o poradę jakim smoczkiem (chodzi o wielkość/szybkość) powinien jeść moj 5 tyg synek. Nie wiem czy Mikołaj nie ma tych brzuszkowych problemów przez butelkę, karmię Nukiem ze standardowym smoczkiem, rozmiar S, wiec najmniejszy i on dudle tą butlę 30/40 min, nie zawsze zjada całą, bo

Pytanie o butelkę

mam 4,5 miesięczniaka, który je tylko z piersi, dostałam w prezencie butelkę firmy Mothercare - ma smoczek przedziurawiony na kształt krzyżyka i ma uchwyty jak w kubkach niekapkach. Czy taka butla nam sie przyda? np przy rozszerzaniu diety (jakieś kaszki, napoje?) i czy można dokupić do niej

do p. Moniki - pytanie o butelkę

Pani Moniko, przeczytałam w jednym z wątków Pani odpowiedź: " wolałabym zniechęcić Panią do butelki ze smokiem i zaproponować kubek z dzióbkiem, albo tzw. butelkę treningową (butelka zwykła tyle, że zamiast smoka ma taki wieeeelki dziób)." Mam takie pytanie: w przyszłym tygodniu wyjątkowo

Higiena karmienia butelka - pytania

Dzien dobry, Mam kilka pytań odnośnie kb, przede wszystkim kwestie związane z przygotowaniem butelki. 1 Po pierwsze, czy przed każdym podaniem butelki należy ja strerylizowac/ wygotowac? 2 Ile czasu po wygotowaniu taka butelka moze stać np. na kuchennym blacie? 3 Czy do mycia trzeba koniecznie

sterylizator do butelek?

Mam pytanie czy konieczny jest zakup sterylizatora do butelek? Polozna powiedziala mi ze mam kupic bo dziecko moze powaznie zachorowac.

butelka - bidon SIGG - pytanie

czy któraś z Was kupowała taką butelkę - bidon dziecku do szkoły ?......proszę o opinie

Butelek Dr Brown's Pytanie

Witam! Pomału szykuję wyprawkę i zastanawiam sie nad kupnem butelki jak w temacie. Mam tylko wątpliwości co do myćia jej a zwłaszcza chodzi mi o tę rurkę do odprowadzania powietrza. Podejrzewam że do niej też mleko się dostaje i jak wtedy umyć ją wewnątrz? Czy któraś z Was ma tę butelkę i

Do mam karmiacych- piers +butelka-pytanie

Do 5 tyg karmilam moja corke tylko piersia, ale przybrala troszke za malo i mam ja dokarmiac raz dziennie butelka, wieczorem po wieczornym karmieniu piersia 100 ml mleczka. Nie wiem natomiast ile powinnam odczekac po karmieniu butelka, jesli mala domaga sie piersi. Wiem, ze jesli sie karmi

Pytania - butelka i soki

cześć, zwracam się do bardziej doświadczonych mam z dwoma pytaniami, które mnie ostatnio nurtują: 1) Kiedy mniej więcej powinno się dziecko oduczać od butelki? Teraz córcia ma 9 mies., dostaje 3 razy dziennie butlę mleka. Przez czas jakiś 3 razy dziennie to mleko będzie dostawać. Kiedy przestawać

podgrzewacz do butelek

głupie pytanie ale czy do podgrzewacza do wlewa się wodę?właśnie dostałam i się zastanawiam!

do użytkowniczek butelek Dr Brown's-pytanie

Drogie mamusie mam problem ze zmianą smoczka z 1 na 2.Mały ma 3,5 m-ca ,a ja mam za sobą ciągle nieudane próby przejścia na smoczek nr 2. Kuba się niesamowicie zachłystuje. Czy nie umie jeszcze przełknąć na raz więcej mleka czy to tylko nawyk i zmusić go do zmiany? Jakie macie doswiadczenia w

pytanie do mam o rozmiar smoczka do butelki

moj Piotrus urodzony w 33 tyg jest od srody w domu, wazy cale 2 kg:) i moje pytanie, karmie go butelka odciagnietym mlekiem, jakiego rodzmiaru smoczka uzywac, mam aventu 1 ale w pol godziny je 20 ml zmeczy sie i zasypia, w szpitalu mial jakis inny nuk, jadl 50 ml w 10-15 min, ale lykal duzo

pytanie techniczne odnośnie butelek

Mamy butelkowe, pytam bo ja karmiąca i nie wiem. Powoli rozszerzam małemu dietę, czasem podaję herbatkę lub wodę, czasem mleko w butli. Mam kilka butelek ale mały toleruje tylko jedną z jednym ulubionym smokiem. Czy nic się nie stanie jak w takiej samej podaję herbatkę, wodę i mleko?? Robię to dość

Butelki

Mam pytanie techniczne. Gdzie w wawie mogę kupić butelki do wódki? -- www.slub-wesele.pl/suwaczki/20080628310416.png

piers, butelka, pytania, prosze??

ja z piersi ok 7.00 to samo 10.00 butla mojego z nutramigenem ok 150ml 13.00 - 14.00 to samo 17.00 - 18.00 to samo staram sie sciagac jak najwiecej, ale za kazdym razem uzbieram tylko ok 50, 60ml, wiec na porcje nie starcza, reszte dokladam nutramigenu mam pytanie, czy 150ml wystarcza

Pytanie odnośnie butelki z ustnikiem

JAkiś czas temu pytałam panią Monikę czym można zastąpić butelkę ze smoczkiem poradziła mi butelkę z ustnikiem.Oczywiście zaopatrzyłam się w ustnik firmy Cannpol.Tylko jak mam na Boga przekonać dziecko do ssania czegoś z czego samo leci-ustnik ma 4 dziurki, przeznaczony dla dzieci w wieku 6m

Miarka do butelek!!!!

Przerzucam to pytanie z forum napoje bo nikt mi nic nie odpowiedział... Może tutaj ktoś coś poradzi? Proszę o pomoc - czy ktoś wie w jaki sposób/jakim sprzętem mierzyć zawartość butelek z alkoholem? Rozpoczynam prowadzenie klubu w Krakowie i zastanawiam się w jaki sposób inwentaryzować

Pytania i zadania do gry w butelkę?

Hej. Jutro mam urodziny i na pewno będziemy grać w butelkę, a ja jak zwykle będę miała problem z wymyślaniem pytań i zadań. Macie jakieś pomysły? Jeżeli tak to proszę napiszcie. Tylko nie chcę takich bardzo zboczonych albo coś. PS: Wiem, że może były już takie wątki, ale jak przeglądałam to

pytanie o butelkę Tommee Tippee

Witam Mam pytanie (a dokładnie to moja znajoma) czy butelkę z Tommee Tippee można podgrzać mikrofali? Jest plastikowa więc czy się nie roztopi? -- http://webankieta.pl/ankiety/woc3aae9kgwg Produkty do pielęgnacji dzieci - ANKIETA - proszę o opinię

pytanie o butelkę samosterylizującą Canpol

Hej, będę wdzięczna za odpowiedzi: czy ten rodzaj butelki jest łatwo dostępny w sprzedaży? czy są butelki innych firm o podobnych właściwościach? i czy można łatwo dokupić do niej smoczki, lub czy pasują do niej smoczki innych firm (np.Avent)? pozdrawiam serdecznie Aśka

Pytanie do eksperta

Pani doktor moja córka ma 5 miesięcy od urodzenia karmię ją tylko piersią.Chciała bym stopniowo przyzwyczajać ja do picia i jedzenia z butelki.Próbowałam juz wielokrotnie zarówno ja i mój mąż ale bez skutku.Używam butelki avent i canpol lovi a mleko modyfikowane które próbowałam podac córce

pytanie do Pana dra: wyparzanie/gotowanie butelek

dzien dobry :) prosze uprzejmie o dokladna informacja: 1. do kiedy wyparzac butelki/smoczki butelkowe po kazdym karmieniu. dodam, ze Mala ma 1 miesiac i wyparzamy po 5 minut po kazdym karmieniu, oczywiscie po uprzednum umyciu w goracej wodzie bez detergentow 2. czy wystarczy gotowac

pytanie o butelki i smoczki

Witam, czy mozna uzywac do mleka i napojow roznych butelek, co wiaze sie oczywiscie z uzywaniem przez dzeicko roznych smoczkow czy wskazane jest stosowanie tylko z jednej firmy? przymierzam sie do zakupu butelki z innej firmy i chcialabym wiedziec czy mozna stosowac zamiennie,jak to jest u

Sterylizator do butelek - potrzebny?

Mam pytanie - czy potrzebny jest zakup sterylizatora do butelek? Jeśli tak to jakie polecacie? a jeśli nie to jak się bez niego obejść? Pozdrawiam

wyparzać butelki?do kiedy?

Drogie mamy,mam pytanie czy wyparzacie butelki?myjecie je najpierw plynem czy może tylko płuczecie i gotujecie?i właściwie to do kiedy tak trzeba?

Jakie smoczki do butelek?

Witam Jestem przeszłą mamusią w zaawansowanym stanie. Mam pytanie odnośnie smoczków do butelek. Mam butelkę do mleka i herbatki z Campolu jakiej firmy smoczki będą pasować na te butelki. Dziękuję bardzo za pomoc Pozdrawiam Wiki

Nie chce butelki - pytanie do Panik Moniki

Panik Moniko mam ogromny problem, moja córka kończy 20 sierpnia 4 miesiace, w połowie września wracam do pracy, niestety, dziecko nie chce jeśc mleka z butelki. Do tej pory była karmiona tylko i wyłącznie piersią, herbatek nie chciała pić ale myślałam, ze jej nie odpowiada smak. Prosze mi

Re: Pytanie o butelkę i smoczek do butelki

kotkowa napisała: > Czym można zastąpić butelkę u 16 miesięcznego dziecka? I czy w ogóle już próbow > ać? Chodzi tylko o mleko. Inne napoje pije z bidonu albo kubeczka Lovi. To mleko tez by mogło. > I jeszcze pytanie o dziurę w smoczku - mam smoczek Nuk, dziurka niby do 18 m

Mamy poradzcie ,pytanie o smoczki do butelek

moze mi cos doradzicie,moja Weroniczka ma 4,5 mca od 2 mca jest na butelce i smoku Habermana,(miała problemy z jedzeniem i jedzenie innym to była potworna męka)ale widze ze jest gotowa na nowe smoki,wprowadziłam jej juz gęsciejsze pokarmy i przez ten smok nie leci kasza,kleik itd,mam jeszce

Re: Pytanie o butelkę i smoczek do butelki

picie z butelki. Pytanie, czy Krzyś się zgodzi :) O smoczkach nic nie wiem, więc się nie wypowiem :)

Zaczynam karmić butelką... mam pytania!!!

maksymalny dopuszczalny czas? 5. Jak często dziecko karmione butelką może robić kupki? Do tej pory robiła 2 kupy dziennie, jak to może się zmienić? 6. Ile powinno jeść moje dziecko? Oczywiście zaleca się 5-6 posiłków po 150ml, czyli na dobę 750-900 ml? Moje dziecko jadło do tej pory z butli (moje

zakwas do zuru - pytanie

Witam Ukisilem zakwas i mam problem bo nie wiem czy moge zamknac butelki do ktorych go przelalem??Boje sie ze zamkniete, moga mi zrobic mala chiroszime w lodowce ;) Ddam ze wlalem miksture do szklanych butelek z "cheblem" (po piwi groslch. Pozdrawiam Yutek

pytanie o smoczek od butelki

Moja córcia skończyła już 3 miesiące karmię ją moim odciąganym mlekiem z butelki i czasem podaje jeszcze nutramigem w związku z wykrytą skaza białkową a moje pytanie dotyczy czy wymienić wszystkie smoczki w bytelkach z tych 0 na te powyżej 3 miesiąca. A drugie pytanie to takie Martusia

butelki AVENTU

mam do Was pytanie czy można wkładać butelki Aventu do mikrofalówek? - oczywiście beż smoczków:) -- BYLE DO WIOSNY...

Kemienie butelka

Mam pytanie do dziewczyn ktore od poczatku karmily butelka.Wiem ze zaraz po urodzeniu przystawia sie dziecko do piersi a jak to wyglada jak sie nie chce karmic piersa?I jeszcze jedno pytanie czy nawet nie karmiac naplywa do piersi mleko??

do kiedy wyparzać butelki?

Mój synek ma 10 mies., jest alergikiem, i tu pytanie - kiedy przestać wyparzać butelki? W zasadzie już nie wyparzam butelek, z których podaję mleko, ale jeszcze cały czas wyparzam te butelki, w których je przechowuję, np. na rano. Nie wiem jak jest u Was?

do kiedy wyparzać butelki?

Może to głupie pytanie, ale nie znam odpowiedzi, więc pytam. Najpierw sterylizowałam butelki, teraz wyparzam (po każdym jedzeniu). Syn ma prawie 9 miesięcy, wszyscy mówią, że powinnam już przestać. A wy kiedy przestałyście wyparzać?? Dodam, że tak w ogóle to nie przesadzam ze sterylnością

Re: Pytanie o butelkę i smoczek do butelki

Do butelek Nuk są ustniki kapki i niekapki. Te kapki mają spora dziurke. Spróbuj. allegro.pl/nuk-silikonowy-miekki-ustnik-kapek-z-tpe-6-m-i1780730505.html -- https

pytanie do p. Moniki

Mam do pani pytanie jak to jest bo słyszłam wiele wersji, czy można podczas jednego karmienie karmić najpierw piersią a potem butelką?? Moja lekarka powiedziałą że powinnam się zdcydować albo jedno albo drugie, ale ja chcę karmić piersią tylko wydaje mi się że mam za chudy pokarm bo mój synek

Zadania i pytania do gry w butelkę ...

Macie jakieś pomysły??? Jadę na zielonkę i będziemy grać na bardzo chamskie... Piszcie co tylko Wam przyjdzie do głowy!!! Nawet te najbardziej zboczone!!! :-D:-D:-D

Rozmiar smoczka do butelki

jabłuszko (za kwaśne). Niestety okresowo muszę już bywać poza domem bez dziecia i mam pytanie. Chcę odciągać pokarm, bo chcę ją karmić jak najdłużej piersią. Pytanie tylko, JAKI smoczek dajecie do butelki z mlekiem? Mała piła do tej pory z butli rzadko moje mleko lub ew. herbatkę przez smoczek

karmienie i butelka - jaka butelka???

Witam! Chcę od drugiego miesiąca życia synka odciągać mleko i zostawiać osobie, która z nim zostanie do podania mu w butelce. Mam pytanie - która konkretnie butelka jest najlepsza, żeby dziecko nie odzwyczaiło się od piersi?

pytanie "techniczne" o zmianie butelki

moja roczna córka piła jak do tej pory z butelki która ma inny smoczek bardziej podłużny ale od jakiegoś czasu zauważyłam, że jak pije mleczko to usta jej nachodzą na zakrętkę więc postanowiłam jej zmienić butelke i smoczka na aveny. I pije z niej normalnie ale mało. czy to wina zmiany butli czy

Podgrzewacz do dużych butelek

Witam, muszę kupić podgrzewacz do butelek i przejrzałam archiwum i -chyba- wszytskie wątki na temat podgrzewaczy,ale żaden nie daje jenozancznej odpowiedzi na moje pytanie. To tytułem wstępu, gdyby ktos z Państwa odesłał mnie do wyszukiwarki. A mianowicie: który z podgrzewaczy ma na tyle

smoczek do kaszek-butelka habermana

Mam pytanie do mam karmiących butelką habermana.Czy spotkałyście się ze smoczkiem do kaszek pasującym do tej butelki?

pytanie do eksperta!

Czy podczas karmienia piersią mozna zaczać już miesiączkowac. Karmie swoje dziecko do 6 razy na dzień i podaję 1-2 butelek i ostatnio zauważyłam plamienie. Czy jest to możliwe? Dziękuję za odpowiedź

karmienie butelka - pytanie

Hej dziewczynki! Mam pytanie do mam butelkowych, co dokladnie jedza juz wasze maluszki, chodzi mi zarowno o mleko modyfikowane, jak i o to, co dajecie im w piatym miesiacu dodatkowo. Ja mam wczesniaka jak wiecie i miesiac przypisany, wiec rozpoczynamy rozszezanie diety Jagusi dopiero teraz, poza

do mam karmiących butelką !!!

mój synek 3.04. skończy 1 miesiąc. ponieważ mam mało i słaby pokarm oprócz piersi daję mu butelkę. pierś mu podaję na żądanie ale mam pytanie. czy butelke też podawać na żądanie czy np. co 2 godziny? jak wy sobie z tym radzicie??? pozdrawiam sabcia7

Sterylizacja butelek

WItam, moze głupie pytanie, ale zastanawiam się czy nie uszkodzę butelek dr Browns, jeśli włoże je do sterylizatora parowego do mikrofali tak jak to do tej pory robiłam z butelkami aventu. Macie doświadczenie?

skup butelek

takie nietypowe pytanie mam. gdzie na woli znajdę jakiś skup butelek? bo mam ich masę do oddania.. ;)

Do mam karmiących butelką

Jakiej wody używacie do przygotowania mieszanki? I czy ją gotujecie czy tylko podgrzewacie (chodzi mi o mineralną z tym gotowaniem). I drugie pytanie jak dopajecie maleństwa. Herbatka czy woda. Jeżeli woda do jaka?

Jaki smoczek i butelka-pytanie do p. Moniki

Droga Pani Moniko! Niedlugo zostane Mama blizniakow. Chcialabym karmic je piersia naprzemiennie z butelka z odciagnietym mlekiem. Jakich butelek i smoczkow uzywac zeby nie doprowadzic do oslabienia odruchu ssania?. -- Blizniaki

pytanie: butelki wina na dnie Atlantyku

Czy ktos sie przygladal dokladnie zdjeciom z Tytanika na dnie Atlantyku? Mozna tam zobaczyc naprzyklad nie otwarte butelki wina lezace na piasku na dnie oceanu na glebokosci prawie 3 km. Ciagle w srodku widac nienaruszone wino. Nawet podpis pod zdjeciem zwraca na to uwaga. Zachodzi pytanie

pierwsze podanie butelki niemowlakowi - pytania...

świeże, ciepłe mleko, o tyle karmienie butelką wymaga "zorganizowania". I tu mam parę pytań... - Pani ekspert jaka wodę można spokojnie podawać z mlekiem? W tej chwili podajemy wodę Gerbera ale jak rozumiem, można używać wszystkich wód mających certyfikat IMiD? - Jest wiele butelek i smoczków

przetestowalam butelki do karm.;-) i mam 1 pytanie

Przechodzenie z piersi na butle nie przebiega latwo, ale dalam sobie/nam czas do pn na calkowite odejscie od piersi. Obecnie karmie malego jeszcze co 12-14 godz. Ale nie o tym... Przetestowalam butelki. Czuje sie juz specjalistka w tej dziedzinie. Nie mialam czasu i ochoty szukac coraz to nowych

Re: Pytanie o butelkę i smoczek do butelki

ja powiększałam dziurki wykałaczką tyle że to były aventu. -- Nie przegaduj się z głupcem - Może cię ściągnąć do swojego poziomu i pokonać doświadczeniem

mycie butelek

hej eMamcie, bylo tu juz o gotowaniu butelek i wyparzaniu... a ja mam pytanie, czy stosujecie jakis detergent do mycia butelek kilkumiesiecznego dzieciaczka? agat

Butelka wina do walizki do USA

Witam wszystkich Mam pytanie. Mam 19 lat i za jakiś czas lecę do Stanów. Chciałbym zabrać ze sobą, do walizki, butelkę wina. Na prezent. Czy nie będzie z tym jakichś problemów? Wiem, że alkohol w Stanach jest od 21 lat i stąd moje wątpliwości :/

Pytanie do Eksperta

Czy karmienie butelka zamiast piersia zwieksza ryzyko chorob lub alergii? czy naprawde matka karmiaca butelka z wyboru (lub przymusu) musi miec nad swoja glowa wiszacy wyrzut sumienia (nie zachorowaloby gdyby...:)? Logicznie rzecz biorac na odpornosc dziecka wplywa chyba nie tylko sam

karmienie butelką - pytania niedoświadczonej mamy

Dzień dobry. Pani doktor mam następujące pytania: mój synek za 4 dni skończy miesiąc, karmiony przede wszystkim mlekiem sztucznym Bebilon 1 ze wzg. na bardzo małą ilość pokarmu w piersiach mimo wszystko przystawiany kilka razy dziennie, do tej pory oddawał kupkę w zasadzie po każdym karmieniu

Pytanie do mam odciągających pokarm

Po każdym karmieniu odciągam resztę mlea, gdyż na wieczór mam puste piersi, a mała nie chce jeść czystego mleka modyfikowanego, więc jej mieszam. Mam tylko pytanie jak gromadzicie pokarm zbierany w ciągu dnia? Odciągacie do jednej butelki i po każdym odciąnięciu chowacie do lodówki, czy kolejną

pytanie o butelkę dr.Brown's

podać smoka nr 2? Tam jest informacja, że dopiero od 3 miesiąca życia... Sama nie wiem. A i jeszcze jedno. Do tych butelek dodana jest rurka, syst. odpowietrzający. Czasami wleci tam trochę mleka, przy podgrzewaniu itp. Czy tak ma być, czy za każdym razem należy to mleko usunąć z tej rurki. Będę

ważne pytanie do koneserów - pilne!

Drodzy, Chciałem zapytać orzecz następującą. Jestem miłośnikiem wina i mam takie marzenie, żeby kupować sobie na bieżąco pojedyncze dobre butelki wina, aby móc je otworzyćnp. za 25 lat z okazji waż nej rodzinnej okazji. Mam pytanie, czy każde wino nadaje się do zakupów w takim celu? Na co

butelki avent

mam pytanie do mam ktore uzywaja butelek firmy Avent czy mozna podgrzewac w nich mleko w mikrofali ??? bo to chyba nie jest szkło tylko jakies inne tworzywo

do mam karmiących butelką

Mam krótkie pytanie: Ile ml zjada maluch w 3 miesiącu życia? Mój mały ma 11 tygodni i zjada ok. 900 ml nie wiem czy go nie przekarmiam, bo on zje tyle ile dostanie. Dziękuję za odpowiedzi. Edyta

Do kiedy butelka z kaszką?

Mam pytanie do wszystkich doświadczonych mam: do kiedy karmiłyście swoje dzieci butelką? Kiedy całkowicie z niej zrezygnowałyście. Moi chłopcy mają prawie rok. Zastanawiam się czy to już?

Re: pytanie do mam karmiących butelką

a czy mogłybyście podpowiedziec jak radzicie sobie na codzień z karmieniem? chciałabym ograniczyć do minimum zabawę z przygotowywaniem mieszanki, studzeniem, podgrzewaniem itp. i będę wdzięczna za każdy patent :) a pytania mam takie: czy za każdym razem gotujecie wodę czy może raz

Re: pytanie do mam karmiących butelką

Ja robie tak, że świeżo przegotowaną i odmierzoną wodę wlewam do butelki i wsadzam do termosu, do do drugiej butelki wsypuję odpowiednią dawkę mleka w proszku. Potem tylko przelewam jeszcze ciepłą wodę do butelki z proszkiem i voila! :) A mam pytanie do jednej z dziewczyn, która piosała, że

zużycie butelek?

Moje pytanie dotyczy zużycia i wymiany butelek. Korzystam z butelek Avent ok 2 miesięcy jak do tej pory nie widzę po nich śladów zużycia. Zastanawiam się co ile należy wymieniać butelki i smoczki na nowe? Pozdrawiam

Pytanie do Taissy

mam butelki do oddania (5-7 szt). są to butelki używane, ale może się przydadzą bliźniaczkom?? Jak myślisz? no i smoczki mam do oddania, nie do butelek, tylko takie normalne. Wysłać?

decoupageowe butelki

wiem ze to mało istotne pytanie ale trochę mnie nurtuje. ja do tej pory dekorowałam tylko ramki, wazoniki itp. chciałam się wziąźć za butelki, ale nie wiem czy ludzie by to kupowali. zwracam się do dziewczyn które sprzedają swe prace, no i takich które robią to na własny użytek, do czego

Karmienie piersią + butelka i laktator-pytania

Dziewczyny, pytam się was bo jesteście już doświadczonymi mamusiami, a ja właśnie czekam na moją pociechę, wiec... Właśnie zaczynam kompletować wyprawkę dla mojego malucha i nadszedł czas wyboru laktatora i butelki. Będę zmuszona od czasu do czasu ściągać pokarm i podawać za pomocą butelki i

butelka

cześć, być może dołączę do Waszego grona KPI, choć nadal walczę :) mam dwa pytania: która butelka Waszym zdaniem wymaga najsilniejszego ssania, ma najwolniejszy przepływ mleka? zrobiłam 3 podejścia do butelki, za każdym razem fiasko: avent natural 0+ tragedia, mleko samo się leje, medela calma

Jaka butelka????

Mam pytanie jaką butelką karmicie swoje dzieci. Dodam że mojej małej strasznie się ulewa mimo tego, że jej się zawsze odbije i od czasu do czasu ma koleczki. Pozdrowienia Aśka&Hania

Pytanie o zupkę do mam

Kochane e mamy Jak podać pierwszą zupkę- jeszcze butelką czy łyżeczką? -- M&M

Re: Pytanie o butelkę

Może Ci się przydać do picia, nie wiesz też ile jeszcze będziesz karmić piersią wiec zdążysz wydać wg. mnie -- http://pokazywarka.pl/i1v0yv/ Proszę! Przekaż 1% swojego podatku na moją chorą córkę https://www.suwaczki.com/ https://www.suwaczki.com/tickers/1usae6

Re: pytanie do mam karmiących butelką

butelką. Trudno, damy radę :) Co do podgrzewacza- zrobiłam rozeznanie i chyba kupić taki z możliwością podłączenia w samochodzie. A i mam jeszcze pytanie- czy oprócz mleka modyfikowanego podajecie maluchom coś jeszcze? Piszecie o herbatkach- czy są konieczne

Re: pytanie do mam karmiących butelką

Ja przegotowuję wodę mineralną w garnuszku, którego używam tylko w tym celu. Potem podgrzewam wodę w mikrofali tuż przed przygotowaniem mleka. Mam tylko dwie butelki dużą i małą, myję je dodając trochę płynu i wyparzam po każdym użyciu. Mam pytanie, dlaczego nie zabieracie ze sobą gotowych

Pytanie na cito - jak otworzyć butelkę

zaklejoną syropem? Muszę dać dziecku łyżeczkę, a nie mogę się dobrać do zawartości. Mam już dwie buteleczki, a obie zalepiły sie na amen. Boję sie wkładać do wody, żeby woda nie dostała się do wewnątrz, a siłowo nie daję rady. Nie ma cukru w składzie, a jednak klei niemiłosiernie.

Butelki Avent

", ani "7". Przyznam, że teraz sama nie wiem czy mam dobre butelki :( Możecie mi coś doradzić? Bo jestem już skłonna jechać do sklepu i kupić wszystkie nowe, tylko pytanie gdzie na samej butelce Aventu jest takie oznaczenie, które jednoznacznie określi, że jest BPA Free.

Do mam stosujących butelki Aventu

Mam pytanie do mam stosujących podgrzewacze, Czy większe butelki Aventu - 180ml i większe wchodzą do podgrzewacza. Ja mam podgrzewacz Tufi -- 17.06.2008. godz.0.12 - od tej pory wszystko się zmieniło a Natalka zdominowała moje życie

Re: pytanie do mam karmiących butelką

Ja robie podobnie jak Musia tyle, że: - wode gotuję normalną z kranu w czajniku elektrycznym - mam trzy butelki - dwie 250 ml (do mleka) i jedną 125 ml (do herbatek) - podgrzewacz do butelek AVENT - podłączony do prądu non stop ;)tak samo wlewam wodę do butelki i wstawiam do podgrzewacza i

Gra w butelkę...

Znacie jakieś pytania lub zadania do gry w butelkę ? Oprócz całowania:-*

pytanie do pani doktor

Witam Wracam do przacy i chciałabym odzwyczjać po malutku Jasia od karmienia piersia próbowałam ale Jasiu kompletnie nie toleruje butelki (zaciska wargi)i szuka piersi Jasiu ma 6-miesiecy skończył 17 lutego)

Re: pytanie o smoczek do butelki

Proszę spróbować butelki Dr Browns ze smoczkiem odpowiednim do wieku, może spasuje , u nas sprawdziła sie i butelka i smoczek tej firmy.Pozdrawiam.

pytanie do posiadaczek Kenzo Jungle

Nurtuje mnie taka kwestia: Czy na dnie butelki informacje o pojemności, nazwa perfum, inf. o producencie itp. powinny być wygrawerowane czy tez znajdowac sie na naklejce? Otóż mam przed soba dwie butelki 50 ml Kenzo Jungle. Jedna, kupiona dwa lata temu w Seforze, ma te informacje

pytanie do forumowych Mam

Mam pytanie i prosbe. Mianowicie moja przyjaciolka z Polski zwrocila sie do mnie z prosba o znalezienie specjalnej butelki do karmienia dziecka. Jej malenstwo nie chce ssac niczego innego niz jej piers, a jej juz pokarmu zaczyna brakowac. Wyprobowali roznego rodzaju smoczku i nic, Mala sie

Re: pytanie do mam karmiących butelką

- wody na jeden raz gotuję tyle żeby starczyło na ok. 3-4 karmienia i przelewam do zamykanego szklanego dzbanka - mam obecnie trzy butelki - dwie 120 ml i jedną 160 ml - podgrzewacz do butelek no mój niezbędnik ;) - Jakub je co trzy godziny, gdy zbliża się pora karmienia - wlewam wodę do

dokarmianie butelka

mam zbyt malo pokarmu, wiec dokarmiam z butelki - stad pytanie tankowac do pelna - czyli do poki chce ssac czy jakos monitorowac ilosc? Mloda ma miesiac skonczony. nie musze dodawac, ze nie wiem ile zjada z piersi, ale zakladam, ze skoro sie denerwuje przy piersi i potem zasysa az milo z butelki

Do karmiących od początku butelką

Mam pytanie - czym karmicie swoje maluszki? Chodzi mi o te pierwsze kilka tygodni po urodzeniu (oczywiście nie pytam o mamy, które karmią piersią), jakie mleko? jaka woda mineralna? jak często karmicie? -- p.

Wracam do pracy - pytania do P.Moniki

Od grudnia wracam do pracy. Mój syn będzie miał wówczas 5 miesiecy i tydzien. Karmie wyłącznie piersią. Dziecko ma skazę białkową. Proszę o odpowiedź na nurtujace mnie pytania: 1. czy w związku z powrotem do pracy w tym czasie wprowadzać mu nowe produkty? Gromadzę zapasy mleka, ale idzie mi