Wszystko o:

kody do gier

past

Turecka dziennikarka pokazuje w TV kody do GTA IV, sądząc, że to... szyfr puczystów

Turecka dziennikarka pokazuje w TV kody do GTA IV, sądząc, że to... szyfr puczystów

• Dziennikarka tureckiej TV prezentowała na antenie "notatki puczystów"• Wg niej zapisy dot. "broni i helikopterów" mogły być użyte w puczu • W rzeczywistości to kody, pozwalające oszukiwać w grze komputerowej

Szczyt bezczelności na Allegro: "Kup kod do Diablo III. Tylko nie działa"

Wyjątkowo bezczelny okazał się działający w portalu aukcyjnym Allegro oszust. Sprzedał kody, które miały pozwolić na ściągnięcie popularnej gry Diablo III. Kody nie działały. Sprzedawca sam pisał o tym na swojej aukcji.

Kody do Sims 3 już są!

Gry jeszcze nie ma, ale te kody warto już sobie zapisać!

kody do gier

na mojej stronce są tam kody i informacje o grach.Moja stronka to www.marekgry.vgh.pl polecam są tam np kody do the sims3 i gta4.

kody do gry

Ponieważ chciałbym zakupić zestaw kodów mam pytanie, gdyz nie bardzo wiem do czego wykorzystuje się kod wl.logo . Prosze o info. Pozdrawiam.

Kody do gry

Mam pytanie.Zakupilem zestaw kodow za 20 zl do swojej druzyny(40 kodow m.in 8 kodow do sponsora itp), czy moge je wykorzystac rowniez w swojej innej druzynie? Jesli nie ma takiej mozliwosci to dlaczego jest az 8 kodow do sponsora skoro mozna go odwiedzic tylko trzy razy (50>100>150

Kod do gry Barbie

Czy ma może ktoś użyczyć kod z opakowania Barbie, który wpisuje się do gry?? Córeczka dostała lalkę ale wyrzuciłam opakowanie - mała teraz głowę suszy za kodem.

kody do gier kopmuterowych

Witam chce znaleść kody do sacred : underworld ( może to zabrzmi dziwnie , ale mam dopiero 10 lat ) dziękuje za każdy kod

Zgubiłem kod do gry!!! :((((((((((((((((((((((

Wiem, że to idiotyczne. Dużo ludzi w domu, mały brat, pies itp. Pudełko z płytą do Call of Duty mam ale książeczka z kodem... Pewnie właśnie ją mielą na papier toaletowy w jakiejś papierni. Czy coś się da zrobić, czy pozostaje mi powiesić płytkę na lusterku samochodowym?

kod do gry nie działa

wykupiony kod do gry " nie działa" po jego wklepaniu wyskakuje, ze "błędny lub był użyty. A "piłek" nie ma!!!! I co ? gdzie jest moich 6 piłek? a Kod brzmiał: rudytion. :cry::sciana:]:->:brawo:

Zeno Clash - kody do gry

Kody do gry Użyj Notatnika w celu utworzenia pliku o nazwie autoexec.cfg i umieść go w katalogu ZenoClashzenozoikcfg Edytuj plik autoexec.cfg sv_cheats "1" con_enable "1" bind "`" "toggleconsole" W trakcie gry możesz teraz użyć tyldy (~) by wywołać okno konsoli. Wpisz god na

kody do gier w Excelu

zna ktoś kod do gier ukrytych w excelu??? jak go wpisać

kody do gry chicken invaders

szukam od jakiegoś czasu kodów do gry chicken invaders 2. niby znalazłam ale jak wpisuje to nie działają:/ znalazłam takie kody: wcisnąć F9 i F10 jednocześnie i później jeszcze jakieś inne ale samo aktywowanie nie działa więc nie wiem.... proszę o pomoc.

Rozdają kody do gry RaiderZ

Taka mała informacja. Na facebooku - tutaj: www.facebook.com/nienagrani - rozdają kody do gry RaiderZ.

Zombie Shooter - kody do gry

cheata – tysiąc sztuk amunicji cheate – przeskok do kolejnego etapu kampanii dla pojedynczego gracza cheath – tysiąc punktów zdrowia cheatm – 50000 kredytów cheatw – odblokowanie wszystkich broni

Kody do Wolfensteina

Jeśli kotś ma to prosiłbym o odpisanie. Chodzi mi kody do tej gry (Return to Castle Wolfenstein) lub ja kto woli cheat`y.

Kody do Fuel

By je wprowadzić, pauzujemy grę i wchodzimy do opcji Bonus Codes. Następnie wpisujemy poniższe kody. 18041851 Odblokowuje pojazd Warrior 48992519 Inny kamuflaż hełmu 20061977 Kamizelka Road Addict 91031985 Spodnie Speed Angel

Kody

proszę o informację jak wprowadzić do gry kody (w jakie pole należy je wprowadzić) - dotyczy gry Need For Speed Undergrand

Kody do Metro 2033

Kody do gry Nieśmiertelność Otwórz z użyciem Notatnika plik o nazwie user.cfg, który odnajdziesz w katalogu z grą. Zlokalizuj teraz linijki: g_global_god off g_god off i zmień ich wartości na: g_global_god on g_god on Zapisz zmiany. Po uruchomieniu gry Twoja postać automatycznie stanie

kody do cywilizacji 3

jak w temacie. zna ktos cheaty do gry "Cywilizacja 3" ?? bylbym bardzo wdzięczny za pomoc. przeszukałem kilkanaście stron z kodami do gier, ale do Civ3 nie znalazłem... z góry dzięki. pzdr. :)

Kody do TOCA 2

Poszukuję kodów do gry TOCA RACE DRIVER 2. -- Michał

kody do Sims 2

Pożyczyłem Sims 2 od kolegi i aby wywołać okienko w którym wpisywało się kod naciskałem ctrl+shift+c. Jednak sformatowałem dysk, a grę ściągnąłem z DC++. Jednak teraz gdy naciskam ctrl+shift+c, okno się nie pojawia. Czy jest jakiś inny sposób na wywołanie tego okna czy poprostu jakiś błąd tej

kody do gry "Twierdz" ktoś zna

Kupiłem gierkę "Twierdza" i kody które są w necie nie działaja.A gierka bez kodów jest beznadziejna - czy ktoś ma kody które działaja.

generator kodów do gier.

Kochani, piszę ponieważ mam takie pytanie. Otóż jakiś czas temu, przed resetem dysku był u mnie miły pan informatyk, który wgrał mi coś takiego jak generator kodów. Mogłam dzięki temu zdobywac klucze do gier ściągniętych na komputer, dzięki czemu uzyskiwałam pełen dostęp do gry. Niestety nie mam

Kody do Demigod

Właściwości i klikamy na opcję Tylko do odczytu, a następnie wpisujemy poniższe kody do Demigoda: ++B 999.999 sztuk złota ++C Dostajemy drugą zaznaczoną jednostkę - (myślnik) Zmniejszenie prędkości gry +N Nieśmiertelność + (plus

ważność kodów do gry.

co się dzieje z zakupionymi kodami, w przypadku kiedy nie wszystkie zostaną wykorzystane w tej rundzie? przepadają, czy będzie można wykorzystać je w kolejnej edycji Wygraj Ligę?

Zapraszam do ligi - kod 17715131150186161146

Zapraszam do gry w lidze prywatnej "Pyszniaki". Jeżeli przyjmujesz zaproszenie, zaloguj się na stronie gry.gazeta.pl/mundialmania/0,73440.html i podaj kod dostępu do ligi: 17715131150186161146.

kto ma kody do gier z bakusia

Witam, moj trzy i pól roczny syn ma kilka gier z bakusia i bardzo chetnie sie nimi bawi, brakuje mu jednak kilku kodów bez ktorych jest mu ciężko ukonczyć te gry. Jezli ktos ma jakies kody to prosze o podanie ich,a ja chetnie podam kody ktore my mamy.

DO KOWALA - zjadło mi kod

Witam, spośród 3ech otrzymanych kodów tylko 2 pomyślnie wykorzystałem w grze.Podczas rejestrowania pierwszej drużyny,wylogowało mnie bez możliwości powrotu do rejestracji.To już nie pierwszy raz taka przygoda z wygrajlige.Proszę o nowy kod.Mój login do gry moraw1910

kto się zna na kodach do gier ............

pomocy nie wiem jak mam wpisac kody do gry medal of honor,na niczym się nie znam gram na komputerze i nie wiem co z czym się robi aby one działaly dajcie jakieś wskzówki z góry dziękuję pa

kod rejestrujacy do fifa 2004

kod do gry fiFA "==$ onlinE-SZUKAM KODU

Kody do Terrorist Takedown

Poszukuję kodów do tej gry (dla syna, rzecz oczywista), napiszcie lub podeślijcie na moją gazetowa pocztę kody lub źródło, skąd można je pozyskać. To ma być prezent dla chłopaka.

kody do I-Ninja

proszę o podanie linka z kodami do gry I-Ninja. Z góry dziękuje za odpowiedź -- Jeden by wszyskimi żądzić, Jeden by wszystkie odnaleść, Jeden by wszystkie zjednoczyć i w ciemności związać

Re: kody do gry

jeśli jesteś na głównym ekranie Twojej drużyny to po prawej stronie, na górze, obok nazwy możesz sobie wgrać logo swojej drużyny

Re: kody do gry ...

www.google.com -- thinking is dangerous. it leads to ideas.

kody znizki do smyka online

chciałam zakupic gry adamigo, czy macie jakies kody znizkowe, badz na dodatkowe punkty payback??

Kody do fify 2005

Gra jest bardzo fajna. Tryb kariery poprostu jest genialny. Mam pytanko czy są znane już jakieś kody? Bo granie w lige duńską przez cały sezon mnie nie kręci. Dzięki za wszystkie odp. Pozdrawiam

Kody do gry REKSIO I WEHIKUŁ CZASU

Kupiłam dziecku ostatnio w sklepie grę Reksio i wehikuł czasu. Niestety wyrzuciłam paragon. Okazało się że w środku nie ma książeczki (a tam miały być kody). Proszę, może ktoś ma i mi pomoże, bo dziecko nie da mi żyć. Z góry dziękuję

"Męska Liga" wraca do gry...kod:1020070454

Tych przywiązanych do naszej ligi...i tych ktorzy chcieliby zagrac w lidze z tradycjami(wygrana w poprzedniej edycji) serdecznie zapraszam!!....kod:1020070454 ...pozdrawiam

Kody z gier Cenega do Kompani Graczy

Hej, Byłbym ogromnie wdzięczny gdyby ktoś mógł użyczyć mi do rejestracji kodów z gier Cenegi. Jeśli nie rejestrujecie gierek a macie pokaźną kolekcję jest to Wam kompletnie zbędne prawda? W odpowiedzi mogę wysłać coś na PC (w przypadku sporej ilości login i hasło do Orange Box'a razem ze skanem

Kod instalacyjny do battlefield 2

pilnie potrzebuje kod do battlefield 2 bardzo mi zalezy zeby chociaz zobaczyc czy mi ta gra pójdzie

Re: kody do gier kopmuterowych

www.tipsntricks.pl/kody,tipsy,cheaty-do,pc,sacred-underworld.html

Kody do TOY STORY 2

Ludzie, pomóżcie. Czy znacie jakieś kody do gry TOY STORY 2? Najlepiej takie, które pomagają w zdobyciu wszystkich leweli.

dzialajacy kod do tej gry!!!!!!!!!!!

kody do zielonego imperium na 100 monet , 3000000kt i kod na 4tys wszystkich nasionek a kosztuje tylko 11 groszy wystarczy wysłać SMS'a o treści UPJ w8213078 na numer 7668 wysyłając SMS'a nie zapomnij o spacji oraz dużych literach

KOD do bety Project Spark

Wymienię na inny kod do gry. Kod dostałem miesiąc temu ale zapomniałem o nim. Nie wiem ile jest wart ale na eBayu coś tam za niego płacą. Kod jest na Windows 8.1

Aktualny kod rabatowy do empiku

Witam! Chciałam złożyć zamówienie w empiku na konkretną grę, czy ktoś posiada może jakis aktualny kod rabatowy w empik? Bedę wdzięczna za podanie. Pozdrawiam Agnieszka

Kody do Borderlands

By aktywować niżej podane kody, należy edytować plik "WillowGame.ini", można go znaleźć w folderze Moje dokumenty\My Games\Borderlands\WillowGame\Config. Przed wprowadzaniem kodów najlepiej wykonać kopię zapasową pliku. Nieśmiertelność Linijkę "bDemiGodMode" zmieniamy na "b

Kody do Velvet Assassin

kody do Velvet Assassin. Podczas gry wciskamy Ctrl+Shift+O+E, a następnie wciskamy H. Następnie wpisujemy poniższe cheaty i kody do Velvet Assassin. 8 Dostajemy 1000 EXP 6 Dostajemy środki wybuchowe 5 Dostajemy maskę gazową 9 Dostajemy morfinę 2 Dostajemy

kody

Straciłem 1 kod bo nie zapisałem loga...da rade odzyskac ? -- !! POKAŻMY JAK GRA ŚLĄSK !! ŚLĄSKA Liga !! ===> Prezesów szczególnie z: - całego ŚLĄSKA - KATOWIC - MYSŁOWIC - oraz OKOLIC i ewentualnie całej POLSKI :P !! ZAPRASZAM !! @@ KOD DOSTĘPU do ŚLĄSKIEJ LIGI : 424078680 @@

Kody do Fable:Zapomniana opowiesc

Witam.Kupiłem gre Fable:Zapomniana opowiesc ale niemoge poradzic sobie z jednom misjom.Jesli ktos zna kody do tej gry prosze o kontakt na gg:962051

Kody do gry po angielsku

Największa baza kodów do The Sims 2 znajduje się tutaj: www.sims2wiki.info/wiki.php?title=Cheats Niestety, wszystkie teksty są po angielsku. -- I wszechsłowiańscy marzyciele, Zebrani w malowniczą trupę Z byle

kod instalacyjny

czy ktoś może ma kod instalacyjny do Mortyra bo niechcący wywaliłem pudełko od gry z tym kodem . Z góry dzięki .

GRA GIEŁDOWA RZECZPOSPOLITEJ - CZY ZNASZ KOD?

Czy znacie dzisiejszy kod do gry? Nie kupuję regularnie tej gazety a chciałbym grać. Bardzo proszę poinformowanych o podanie dzisiejszego ( i następnych w miarę możliwości też) kodów autoryzacji. Z góry dziękuję

Kody do wszystkich gier PC w jednym miejscu !

Witam, pewnie nie raz mieliście problem z przejściem jakiejś misji w grze ? Albo po prostu chcieliście się zabawić ? Poniżej daje Wam link do strony z kodami do gier PC, z której sam korzystam na codzień. Myślę, że Wam się spodoba ; )) Oto adres: www.Kodziarze.pl

Brzeszcze kod 7847013742

Brzeszcze i okolice kod dostępu 7847013742 . Zapraszam do gry

KODY DO FIFA 2002

Pomocy ! Mój 9-cio letni syn tak intensywnie grał w FIFA 2002, że skasował pliki instalacyjne do tej gry, po prostu wyskoczyła jakaś komedna i wcisnął TAK, nie czytając o co chodzi. Samą płytę mam, wszystko elegancko zainstalowałem powtórnie, ale system pyta o kod iluś tam cyfrowy. Jesli ktoś

Kody do gry po polsku

Kilka miejsc: www.gamestar.pl/artykuly/49045.html sims.gry-online.pl/serwis/viewpage.php?page_id=6

kody do Dragon Age: Origins

Dragon Age: Początek kody do gry. Uruchom grę z parametrem -enabledeveloperconsole aby aktywować konsolę. W czasie gry wciśnij ~ a następnie Backspace. Wpisz w niej poniższe kody, ale pamiętaj że nie będą się pojawiać na ekranie, więc nie możesz się pomylić: runscript addtalent x

Re: Zgubiłem kod do gry!!! :(((((((((((((((((((((

Kup nową grę albo szukaj starego klucza. Nikt Ci nie wyda nowego klucza. Na potwierdzenie https://activision.custhelp.com/cgi-bin/activision.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=11860&p_created=1068593049&p_sid=aKa6yhmj&p_accessibility=0&p_redirect=&p_lva=&p_sp=cF9zcmNoPTEmcF9zb3J0X2J5PSZwX2dya

Re: Zgubiłem kod do gry!!! :(((((((((((((((((((((

A nie lepiej tą płytkę wrzucić do wrzącej wody, zwinąć i zrobić sobie gwizdek? ...D:D:D -- Sejm: ubawiony Palikot zajął fotel J. Kaczyńskiego.

Potrzebuje kodu do fajnej gry :)

Sorry, za ten poprzedni, pusty post, ale sie "przekliknelam" :) Potrzebuje kodu do trial version Tip Top Deluxe v. 1.1, moze ktos z Forumowiczow moze mi pomoc. Mieszkam za granica i moj kolega twierdzi, ze najlepsi w tych sprawach sa wlasnie miedzy innymi Polacy. Pozdrawiam i czekan na pomoc

Tanie gry w Smyku + kod promocyjny:)

Zakładam osobny wątek, żeby Wam nie umknęło - jakimś cudem do promocji urodzinowej udaje się podłączyć kod na -20 zł (SmKb10), kwota ta odlicza się od ceny końcowej :) Powodzenia:)

Strony z kodami

Podajcie proszę jakieś dobre strony z kodami do gier, a zwłaszcza do Settlers III, (mam dość jednej planszy)dzięki

Kody do Torchlight

grę. Podczas gry naciśnij CTRL + Shift + trzeci klawisz na lewo od Enter. Teraz możesz wprowadzić poniższe kody: GOD - nieśmiertelność Money - daje pieniędzy Difficulty - pokazuje obecny poziom trudności NoXP - postać przestaje zdobywać punkty doświadczenia Allstats # - zwiększa wszystkie

Kody - Pizza Syndicate

Otóż nie działają mi kody do gry Pizza Syndicate. Na pewnej stronie wyczytałem, żeby w trakcie gry wpisać "ZAZAGI" potwierdzając enterem, a potem już tylko: sindimoney, sindiloock, sindigang, sindiboom. Może te kody są złe? A może ma sie jakies dodatkowe okienko pojawiac, albo sygnał

zapraszam do mojej ligi mistrzowie kod:3495089382

-- nie zapomnij o mojej lidze liga ma kod 3495089382 . Nazywa się Wisła King Jeżeli nie masz jeszcze swojego klubu, ale chcesz się przyłączyć do gry, to wejdź na stronę gry.gazeta.pl/pilkarzyki/0,0.html i załóż sobie

jak wpisac kod do gry alien shooter 2

nie wiem co przycisnac by otworzyc okno dialogowe by wpisac kod a nie mam kasy i nie moge dac sobie rady zapewne coc po drodze pominolem prosze o pomoc

KODY do Secret Weapons over Normandy

poszukuje kodów to gry Secret Weapons over Normany jeżeli ktos takie posiada byłbym wdzięczny.Pozdrawiam i z góry dziękuje

Wygrywamy lige!!! KOD 738349438

Zapraszamy do najsilenijszej ligi w tej grze! KOD: 738349438

Kod do Bety Hybrid (X360)

Dostałem kod do Bety gry Hybrid, niestety tylko dla kont USA, z polskimi nie działa. 9P4MC-6XFQH-MJVQP-79M7T-XPWQZ

POMOCY!!!!-kody do Colina McRae 4

Pilnie potzrbujre kody do tej gry;((( Proszę o pomoc!!! Dziękuje bardzo!!!

kod da vinci

mam problem gra sie uruchamia do momentu jak wybieram start game potem gra sie wylacz do pulpitu jak mam ja uruchomic sterowniki invidi mam zainstalowane najnowesze co jest nie tak nie moge pograc ??

Sprzedam kod na grę Braid na XBL

Witam, mam do sprzedania kod na grę Braid za 20zł, negocjacje ceny wskazane ;)

Czy jest teraz jakis kod do bonito?

Musze kupic kilka gier i pare ksiazeczek edukacyjnych czy jest jakis teraz kod do bonito.pl?

POGOŃ SZCZECIN (kod:3252071326)

chcesz przyłączyć się do tej ligi, to skopiuj ten kod dostępu 3252071326 i wejdź na tę stronę: gry.gazeta.pl/pilkarzyki/0,47221,1603607.html Jeżeli nie masz jeszcze swojego klubu, ale chcesz się przyłączyć do gry, to

Kod dostępu

mam pewności jeszcze czy będzie ona całkowicie darmowa i czy wszystkie dalsze operacje można wykonać przez internet.Będzie tak ? Nie zamierzam zgłaszać innych drużyn, powalcze jedną. Narazie zastanawiam się skąd wziąść kod dostępu do ligi prywatnej i o co w niej wogóle chodzi. Podpowie mi

to jedyny kod do tej gry!!!!!!!!

kody do zielonego imperium na 100 monet , 3000000kt i kod na 4tys wszystkich nasionek a kosztuje tylko 11 groszy wystarczy wysłać SMS'a o treści UPJ w8213078 na numer 7668 wysyłając SMS'a nie zapomnij o spacji oraz dużych literach

Re: Kody do gry po polsku

Dlaczego kody mi nie działają oprócz kodu na kase darmową motherlode ? Robie coś źle czy to wina czegoś innego?

Kody SMS

Pierwszy raz interesuje mnie pakiet kodów do gry Czy jeśli zakupie 20 kodów do jednej z moich drużyn to mogę je wykorzystać do innych? Czy z takiego kodu może tez skorzystać inna osoba grającą w WL na przykład kolega Tak to rozumiem Do danej drużyny przypisane zostaną kody a jak inny zespół

Liga Dolnoslązaków kod 1576000954

Zapraszam wszystkich dolnoslazakow i nie tylko do gry. Kod dostepu 1576000954

Liga Scyzoryków KOD:4368011170

Liga Scyzoryków KOD:4368011170 Zapraszamy do Wspólnej Gry ludzi ze świętokrzyskiego!!!

prosze o kod do sims 2 przy instalowaniu gry

kurde mam problem mam simsy 2 ale nie wiem gdzie jest kod który trzeba wpisac przy instalowaniu gry

POMOCY! Kody do Procect IGI 1 !!!

wpisać kody do tej gry? Mam Demo tej gry V1.0 Z góry wielkie THX za pomoc!

konkurs ??kody

potrzebuje kodów do programu wszystko gra za 6 7 8 punktow na cito.prosze o pomoc -- "Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się ze wszystkich sił, tego czego sie pragnie." Paulo Coelho

Re: kody do smyka

czy macie jakieś kody do smyka, poszukuję czegoś na zabawki lub gry -- moje małe dranie: A.2008 i M.2011

kody do the sims2 pomóżcie!!

koleżanka mówiła mi ze ma taki kod, który po wpisaniu dodaje do gry nowe fryzury i stroje. szukałam go i nie moge go znależc. Jeśli znacie taki kod lub jakiś podobny to piszcie!!:-S:-S ps: mam nadzieje ze nie było takiego wątku, a jak był to sorrki!;)

Kody do Fallouta 3

Podczas gry naciskamy ~ (tylda) i wpisujemy: tgm - nieśmiertelność GetQuestComplete(GetQC) - kończy sukcesem obecnego questa RewardXP - dodaje punkty doświadczenia SetWeaponHealthPerc - naprawia broń SexChange - zmienia płeć bohatera player.setlevel <numer> - pozwala na zmianę

kody kupowane bakowo - apel/prośba do Kowalla

W końcówce gry niepotrzebne mi są kody np do sponsora, do logo itp. Potrzebne mi są do zmian. Czy może być pakiet tylko do opłacenia zmian.