Platforma blogowa Blox została zamknięta

Blog malzenstwopo30.blox.pl jest teraz dostępny pod adresem https://malzenstwopo30.home.blog/

Wszystko o:

jestem zołzą

NPK

Zołzy to kobiety o trudnym obyciu, ale też...? Odpowiedź na pytanie w "Milionerach"

Zołzy to kobiety o trudnym obyciu, ale też...? Odpowiedź na pytanie w "Milionerach"

W ostatnim odcinku "Milionerów" uczestnik musiał zmierzyć się z innym niż potocznym znaczeniem słowa "zołza". Jak poradził sobie z tym pytaniem?

Milionerzy. Czym są zołzy? Na pewno nie tylko niemiłymi kobietami - przekonał się o tym pan Adam

Kolejny odcinek programu "Milionerzy" i kolejne dość trudne pytania. Największy problem miał pan Adam, który długo myślał nad tym, czym są zołzy.

Monika i Zbigniew Zamachowscy długo walczyli o związek. "Ja jestem zołzą, a Zbyszek uparciuszkiem". W tle rozpad małżeństwa, niechęć dzieci

Monika i Zbigniew Zamachowscy nie są już razem. Po kilku latach związku podjęli decyzję o rozstaniu. Początki znajomości prezenterki i aktora budziły wiele emocji, ponieważ oboje byli wtedy w innych związkach. Oni jednak wierzyli w swoje uczucie. Teraz jednak pojawił się kryzys, którego nie udało się im pokonać.

Zołza jestem

Czuję się głupio, bo potrafię drobnostkami zniszczyć coś fajnego. On mnie w końcu kiedyś zostawi, jak dalej będę taka zołza. A najgorsze, że zaraz po akcji zołzowatej wiem, że zrobiłam źle i jest mi przykro. A on jest cierpliwy, lecz znamy wszyscy historię dzbana i jego ucha... Oczekuję, że

Jestem "zołzą"

i mój chlopak to lubi. Może dlatego , że od czasu do czasu potrafię być słodka jak miód. Więc się ze mną nie nudzi. Mówi mi że jestem nieobliczalna więc nigdy nie wie co się wydarzy. I wiem , że to mu sie nigdy nie znudzi. Znamy się już 8 lat i jest tak wspaniale , że aż się boję!

zołza...

Kimże zatem jest zołza? www.wysokieobcasy.pl/wysokie-obcasy/1,96856,14145066,Prawie_wszystkie_kobiety_to_zolzy.html#Cuk

Jestem straszna zołzą

Właśnie stwierdzam ,że jestem straszna zołzą.Strasznie krzycze na domowników począwszy od dziecka a skończywszy na mężu.Mało kto pisze o tym ,że jest taki jaki jest ,że jest nerwowy ,krzykliwy i wogóle. Mam czasem wrażenie ,że tego nie zniose.Denerwuje mnie to ,że mój chłop pije (troche mniej

zołza

Kiedys juz o tym pisalam, ale nikt mi nie pomogl. Moze teraz jest inna czesc spolecznosci forumowej obecna. Jak z cieplej kluchy stac sie (na powrt) zołza? Czekam na ciekawe pomyslyi sposoby na zmiane - nie wiem czego - podejscia? zachowania? Dzieki.

"Zołza"

W dniu dzisiejszym byłam u weterynarza ponieważ u swojego młodego psiaka (5tyg) zauważyłam powiększone węzły chłonne i opuchnięty pyszczek. Weterynarz zdiagnozował "ZOŁZE", podał steryd i zasugerował dalsze leczenie również sterydem. Bardzo proszę o informację co to jest i czy leczenie sterydami

Zołza jest wnerwiająca

Zolzę lubilam bardzo ale teraz moja sympatia do niej zmalala.Ona zachowuje sie tak jakby chciala na sile uszczesliwic wspolmieszkancow i jest niezadowolona ,ze inni nie sa jej wdzieczni i nie skladaja jej holdow za to ze wywalczyla nominacje w pokoju zwierzen bez podzialu na wygranych i

JESTEM ZOŁZĄ :)

tak mi ktoś kiedyś powiedział i wiem, że miało to pozytywne znaczenie (to znaczy zrobiłam na tym gościu, bo facet oczywiście;)) był) ogromne wrażenie) i było to dla mnie ogromnym szokiem, bo sama siebie zawsze postrzegam raczej jako ciepłą kluchę.... do tego czasu przynajmniej sprawiam się

chuda zołza?

Mam pytanie o poradnikowy typ kobiety zołzy. Czy według Was taka koniecznie musi być chuda ?;-)

Jestem zołzą (?)

Ależ dziękuję za komplementy ;-). Chciałam sprostować - on specjalnie robi zwęglone frytki, bo tak właśnie lubi, chociaż odnośnie jego pozostałych potraw... To akurat mu nie wychodzi. Ale frytki pochłania ze smakiem, jak będzie miał problemy z zębami, to sam poszuka sobie dentysty. I na

zołza jestem

wiem! -- elp1 No-wySącz-interstradą forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=131 albo siuuup i jesteś tu www.nowy-sacz.pl/

"Chyba Zołza"

Przeczytałam wczoraj książkę z Telbitu "Chyba zołza". Gwoli ścisłości przeczytałam kilkadziesiąt stron i dalej uprawiałam bardzo szybkie czytanie, bo chciałam dowiedzieć się jak się skończy jednocześnie nie tracąc z oczu głównego wątku. Rzecz jest obyczajowa, o maturzystce, która określa się

"klasyczna" zołza

zawsze z tym wychodzi..ja nie)..a dziś się w ostatniej chwili wymówił..Grill rodzinny, mamusia...czy diabli wiedzą co jeszcze. Spłyneło to po mnie jak woda po kaczce...nawet nie odpowiedziałam na wiadomość. Olewam. Tylko jakoś wcale nie jest mi z tym lepiej:(.."kochaną zołzą" raczej też się nie czuję

Re: jesteście zołzami?

funny_game napisała: > Ach tam, zaraz poważnie :) > Lubię zołzy i nie-zołzy, pod warunkiem, że szczere w swoich postawach. > A wątek jest bardzo fajny i daje możliwość ciekawej dyskusji, o! > Mogę być Waszą koleżanką, Zołzy? ;))) koalicja zołzów z feministkami? chyba

Re: jesteście zołzami?

Ach tam, zaraz poważnie :) Lubię zołzy i nie-zołzy, pod warunkiem, że szczere w swoich postawach. A wątek jest bardzo fajny i daje możliwość ciekawej dyskusji, o! Mogę być Waszą koleżanką, Zołzy? ;))) -- Pomożecie? Pomożemy! :)

Re: jesteście zołzami?

Ja bywam zołzą. Na codzień staram się postępować fair wobec ludzi ale jak ktoś mi zajdzie za skórę to ma przerąbane. Poza tym zawsze robię to co uważam za słuszne nawet jeśli ludziom wokoł się to nie podoba co czasem jest odbierane jako cecha zołzy choć moim zdaniem wcale cechą zołzy nie

Re: jesteście zołzami?

funny_game napisała: > Już mnie olśniło. > Zołzą jest sie tylko z wyboru, z premedytacją i z przekonania. > Jeśli jest inaczej, to nie zołzowatość, tylko bezsilność. i tu by się przydała definicja zołzy. dla mnie zołza to takie trochę mniejsze zło niż ta.. no, tfu, fe, eee

Re: jesteście zołzami?

kitek_maly napisała: > > :-) > Funnyś, nie zostawaj zołzom. bądź taka jak jesteś. ;-) > > PS. zapomniałaś dodać, że kochasz futerka. ;-) > Hmmm futerka? A jak ja kocham jedno konkretne futerko, to jestem zołz??? -- Był Kaczor. Jest Donald. Będzie Myszka

Re: jesteście zołzami?

:-) Funnyś, nie zostawaj zołzom. bądź taka jak jesteś. ;-) PS. zapomniałaś dodać, że kochasz futerka. ;-) -- it is not going to stop.. so just.. give up..

Re: jesteście zołzami?

Już mnie olśniło. Zołzą jest sie tylko z wyboru, z premedytacją i z przekonania. Jeśli jest inaczej, to nie zołzowatość, tylko bezsilność. -- Pomożecie? Pomożemy! :)

Re: jesteście zołzami?

mala_mee napisała: > Ooooo, jeżeli zołza ma leżeć blisko feministki to ja się wypisuję!!!! może w takim razie będziesz radykalnym odłamem zołzów ?

Wredna zołza...

szkolnym funkcjonuje w niej nieustanne koło naukowe;). Odnosi sukcesy artystyczne, w ogóle ósmy cud świata. Więc jestem wredną zołzą, bo chcę go nauczyć szacunku dla cudzej pracy oraz podstawowych obowiązków domowych – przecież on jest stworzony do wyższych celów! Na przykład oglądania kreskówek

Dlaczego kobiety są złośliwymi zołzami?

Dlaczego kobiety bywają złośliwymi zołzami? kobieta.onet.pl/dlaczego-kobiety-bywaja-zlosliwymi-zolzami/k4cgds Czy na prawdę inne kobiey wierzą w takie brednie które pisze

Re: jesteście zołzami?

wieśc gminna niesie ze jestem wydrą a to chyba inna odmiany zołzy :P -- czego chcesz wiecej, prócz tego co masz,

Re: jesteście zołzami?

Tylko czy można, czy jest sens, zostać zołzą, jeśli się na 100% nie wie, że się tego chce? :) -- Pomożecie? Pomożemy! :)

Re: jesteście zołzami?

W sumie zołzy i im podobne lubią się zacietrzewiać ;-)) -- Odwaga to sztuka bycia jedynym, który wie, że śmiertelnie się boisz. H. Wilson

Re: jesteście zołzami?

Ooooo, jeżeli zołza ma leżeć blisko feministki to ja się wypisuję!!!! -- "The way you smile fills the room "Stay a while kick off your shoes"

Re: jesteście zołzami?

funny_game napisała: > Tylko czy można, czy jest sens, zostać zołzą, jeśli się na 100% nie wie, że się > tego chce? :) póki nie spróbujesz, póty się nie dowiesz :)

Re: jestem zołzą

Tak naprawdę, "zołza" to po arabsku po prostu "żona". Nie wiem czemu w języku polskim ma znaczenie negatywne.Nie wiem więc dlaczego Tobie, Ulanio, miałoby być zle

Re: jesteście zołzami?

cioccolato_bianco napisała: > ja nie nosze stanika w ogole. no to niejakie utrudnienie, ale wciąz do klubu zołz możesz wstąpić.

Re: jesteście zołzami?

prom_do_szwecji napisała: > znaczy zołzerstwo ;) ach, no fakt! chwila nieuwagi i już się gubię! koniecznie rozparceluj cycki :) wtedy i Ty, i Mi, pokażecie, żeście prawdziwe, uczciwe zołzy :)

teściowa zołza

ustawowo). Przyszli teściowie przyjechali, posiedzieli, zjedli, oczywiście zarzekali sie ze trzeba sie w najblizszym czasie spotkac u nich. Niestety, zawsze było coś. A to remont a to coś tam.. ale kilka razy przy swietach jak teściowie dzwonili to dalej twierdzili ze trzeba szybko sie spotkać, jak ja

Re: jesteście zołzami?

Zołzą nieee, ale nie dam sobie w kaszę dmuchać :) Też nie stroję fochów i nie marudzę, nie udaję słabej i naiwnej (no, czasem udaję że czegoś nie umiem lub na czymś się nie znam coby faceta podbudować - może się wykazać, hehe). Push-upów nie noszę i nie znoszę, do swiętości mi daleko

Re: jesteście zołzami?

przejmować się zdaniem innych i odpuszczać sobie narzucanie im mojego. Nie generalizować i przebijać się przez stereotypy zaśmiecające mi głowę. W tym na temat feministek. Czyli spokojnie mogę odpuścić sobie bycie zołzą :) -- Pomożecie? Pomożemy! :)

Zołza

wont napisał: > Dobrym PUA żeńskim jest "Dlaczego mężczyźni kochają zołzy" > Jeszcze lepszym: "Dlaczego mężczyźni poślubiają zołzy" Sherry Argov Nie czytałam tych pierdół i nie mam zamiaru. Natomiast zapewniam Cię, że zołza jako kobieta funkcjonuje wspaniale, a nawet istnieje jako

Re: jesteście zołzami?

poglądach i przekonaniach. Nosić spodnie i kiecki, nie > przejmować się zdaniem innych i odpuszczać sobie narzucanie im mojego. Nie > generalizować i przebijać się przez stereotypy zaśmiecające mi głowę. W tym na > temat feministek. Czyli spokojnie mogę odpuścić sobie bycie zołzą

syzyfowa praca Zołzy

Zołza jest dumna z tego ze zmieniła jakis punkt regulaminu, prawda jest taka ze ci z TVNu mogą robic z mieszkancami to co tylko będą chcieli, jej praca jest syzyfowa

Re: jesteście zołzami?

poglądach i przekonaniach. Nosić spodnie i kiecki, nie > przejmować się zdaniem innych i odpuszczać sobie narzucanie im mojego. Nie > generalizować i przebijać się przez stereotypy zaśmiecające mi głowę. W tym na > temat feministek. Czyli spokojnie mogę odpuścić sobie bycie zołzą

Przetrwają tylko zołzy

Czyli gdyby była zołzą nadal funkcjonowałaby z prostackim, cwaniakowatym prymitywem.Sprawiedliwość dziejowa, a tak pozbyła się go i ma choć przykre lecz pouczające doświadczenie życiowe.Puenta artykułu jest właśnie na poziomie "Misiaczka" , zaskakujące jak widząc innych nie widzimy siebie.

Nauczycielki to zołzy

Mam wrażenie, że prawie wszystkie nauczyliśki to zołzy, mające wygórowane wymagania, apodyktyczne, niewyrozumiałe, nie dopuszczające innych do głosu, napawające się władzą, jaką mają nad rodzicami. Nie wiem, czy aż tak sfrustrowane, że wyżywają się na innych.

Dziecko i zołza

zołza czyli ja, ponieważ nie pozwalam na przyprowadzanie dziecka do siebie do domu. Asertywnie się nie zgadzam, sprzeciwiam, uprzedzam fakty, ale odkąd w bliskiej rodzinie jest dziecko (które zresztą bardzo lubię i sama zabieram je na spacer czasem) ZA KAŻDYM RAZEM jest pytanie: czy można zabrać

Zołza ma problemy

przedmiotem głosowania. Ostatnią rzeczą, którą chciałaby usłyszeć jest to że nie lubią jej widzowie. Dlatego zamiast zostać wynominowaną i wygłosowaną wolała sama wycofać się wcześniej. Decyzja ta wbrew pozorom bardzo dużo ją kosztuje, dlatego Zołza tyle o niej gada i nieustannie podkreśla że jest ona

Kiedy Zołza będzie w CKMie?

No bo skoro w ostatnim numerze rąbneli czerwonego trola z problemami egzystencjonalnymi jakim jest Kaja P. to ja chcę iść krok dalej i zobaczyć Zołze np. w sesji stylu Jamesa Bonda- w końcu w seciurity robi. A najlepiej, żeby ją asystował Kruszyna z Idola. Hardcore w pełnej linii... O Boże

Re: jesteście zołzami?

Jestem upierdliwa, ale staram sie ponad normy XXI wieku nie zarastać :D -- Pomożecie? Pomożemy! :)

Re: jesteście zołzami?

mala_mee napisała: > Jestem. A jak zaczynam byc trochę za miła to niektórzy zwracają mi > uwagę :))) czują się nieswojo?

Re: jesteście zołzami?

Wolę po trochę z każdego zeby symetrycznie było :))) Bo ja wiesz, porządek lubię :)))) -- "The way you smile fills the room "Stay a while kick off your shoes"

Re: jesteście zołzami?

Nie jesteś, ja tylko napisałam w zasadzie, że sobie mogę odpuścić ;) Czasem fajnie jest wpaść w polemiczny nastrój i się nawet lekko zacietrzewić. -- Pomożecie? Pomożemy! :)

Re: jesteście zołzami?

Nie namawiam, niech mnie ręka Maradony broni! Tyż jestem niedoinformowana, więc myślę sobie, że feministką jestem na podstawie własnego stereotypu :) Może by mnie feministki PRAWDZIWE ;) pogoniły? -- Pomożecie? Pomożemy! :)

Re: jesteście zołzami?

figgin1 napisała: > Jestem. Ale puszapów nie noszę, głupio by to przy moim rozmiarze wyglądało. to moze chociaż jakieś druty, albo usztywniacze.. no jak to tak.. albo chociaż jakieś balsamy/ujędrniacze wklepujesz..

Re: jesteście zołzami?

Ja nie mogę w niczym radykalnym być. Chyba, że radykalne poglądy też da się naginać :))) -- "It takes no time to fall in love But it takes you years to know what love is"

Re: jesteście zołzami?

Jestem. A jak zaczynam byc trochę za miła to niektórzy zwracają mi uwagę :))) -- "Feed me with the hope I need / Share with me the love you breath Feed me with your tenderness / Infect me with your happiness"

Jędrek jest najlepszy,Zołza,Wojtek też!!

jędrek jest fajnym chłopem,zołza też jest fajna,a wojtek jest zajebisty

Re: Zołza jestem

> Oczekuję, że ktoś mnie walnie w łepetynę tak, że zmądrzeję. Życie to zrobi, pradzej czy później na 100%. Kwestia czasu. -- Nie rób komuś dobrze, nie będzie ci źle.

Re: jesteście zołzami?

Jaaaaa!!!! Podziel się :)))) -- "It takes no time to fall in love But it takes you years to know what love is"

Re: jesteście zołzami?

cioccolato_bianco napisała: > moze chociaz fakt, ze sie maluje do pracy i nie tylko jakos zadziala > na plus dla mnie? ;) no, jeszcze jak farbujesz włosy albo chociaż używasz grzebienia, to masz dodatkowe punkty :)

Re: jesteście zołzami?

zwroclawianka napisała: > nutopia napisała: > > > ja się maluję, używam suszarki, farbuję włosy, i noszę puszapa > albo > > wcale nic > > to dobrze? > > zachowujesz się wysoce nieetycznie. oszukujesz mężczyzn. to chyba > dobrze :)

Re: jesteście zołzami?

prom_do_szwecji napisała: > nie ma problemu. Moge ci dac jednego cycka ;) nu nu nu <grozi palcem> wszelkie ingerencje powiększająco/ pomniejszajace kwalifikują się jako fałszerstwa mające na celu dezorientację biednych męskich samców!

Re: jesteście zołzami?

no jacha. :-) żywe i upierdliwe. ;-) -- it is not going to stop.. so just.. give up..

Re: jesteście zołzami?

Według moich znajomych, tak ;) -- Wspomnij mnie ten ostatni raz, zapamiętaj mnie dobrze, kochanie. Możesz wszystko mieć, ale przyjdzie czas, ze łzami w oczach wspomnisz nas.

Re: jesteście zołzami?

moze chociaz fakt, ze sie maluje do pracy i nie tylko jakos zadziala na plus dla mnie? ;) -- I like my money right where I can see it: hanging in my closet.

Re: jesteście zołzami?

funny_game napisała: > Ja się staram, ale mi nie wychodzi. Jak większość rzeczy, za które się zabieram nie bój nic, pomogę Ci :) bezpłatne lekcje złośliwości i kupowania najwredniejszych puszapów :)

Re: jesteście zołzami?

No, taki jeden jak zgadzam się na wszystko zaczyna się buntować. A akurat mi wtedy pasuje to się zgadzam. I wychodzi, ze przestaję byc ideałem :))) -- "Powiedz mi o co ci w ogóle chodzi Powiedz mi po co ci te kombinacje Nie musimy się katować Nienormalną sytuacją Nauczymy się kochać Przes

Re: jesteście zołzami?

Wiem, zdaję sobie sprawę z mojego niedoinfomowania w tej kwestii. Dorastam juz jednak do tego, że chcętnie się czegoś na temat feminizmu dowiem, chociaż i tak nie zostanę :))) -- "Feed me with the hope I need / Share with me the love you breath Feed me with your tenderness / Infect me with yo

Re: jesteście zołzami?

funny_game napisała: > Ale tylko żywe ;))) ja już pani poważnej feministki nie śmiem spytać, o które futerka chodzi :)

Re: jesteście zołzami?

ja się maluję, używam suszarki, farbuję włosy, i noszę puszapa albo wcale nic to dobrze? -- ~Kręte kręcą~

Re: jesteście zołzami?

farbuje i uzywam lokowkosuszarki :) -- I like my money right where I can see it: hanging in my closet.

pies i zołza

zołza czyli ja, ponieważ nie pozwalam na przyprowadzanie psa do siebie do domu. Asertywnie się nie zgadzam, sprzeciwiam, uprzedzam fakty, ale odkąd w bliskiej rodzinie jest pies (którego zresztą bardzo lubię i sama zabieram go na spacer czasem) ZA KAŻDYM RAZEM jest pytanie: czy można zabrać pieska

WIDZIELIŚCIE CHŁOPAKA ZOŁZY ?????

rodzinne. widziałem fotke na której mamusia Załzy wp.ier.dal.ała surowe ziemniaki razem z córeczką, a tuz obok nich narzeczony Zołzy stawiał zraza..... Aha! Byłbym zapomniał. Zmienia sie zarzad w tej chlewni. Nowym prezesem na zostac mr.Ken Wiewiórski. :)

Re: jesteście zołzami?

Tak jak zołzowatość niejeden ma kolor włosów, tak feminizm wiele odcieni i praktycznych przejawów :) Polecam gorąco klasyk, który pomaga zrozumieć, jak bardzo stereotypowo myślimy o feminizmie. Czyli: "Słownik teorii feminizmu" Maggie Humm :) --

Re: jesteście zołzami?

nutopia napisała: > ja się maluję, używam suszarki, farbuję włosy, i noszę puszapa albo > wcale nic > to dobrze? zachowujesz się wysoce nieetycznie. oszukujesz mężczyzn. to chyba dobrze :)

Re: jesteście zołzami?

Ja się staram, ale mi nie wychodzi. Jak większość rzeczy, za które się zabieram. -- Pomożecie? Pomożemy! :)

Dlaczego wyjdzie Zołza

bo - Ken jest osoba bardziej kontrowersyjną i przyspoży Tvn więcej kasy jak zostanie, - bo tzrba go tam jeszce troszke potrzymac jak wyjdzie Zołza to na zewnątrz troszke się uspokoji i może mu odpuści to co obiecała, - bo kreuja go na grzecznego chłopca a ją na babo-chłopa który tylko

zołza jest obrzydliwa nie tylko fizycznie !!!!

Zołza to fałszywa , obrzydliwa baba jedynie mocna w gębie. Nie ma w niej nic z kobiecości. Jest ona wulgarna, ordynarna, chamska. Nieustannie grozi Kenowi, że mu da w ryj i jak sama mówi sadystyczną przyjemność sprawia jej znęcanie się nad Kenem. Ludzie to jest pierwsze stadium choroby

Zołza!

Źle mnie zrozumiałaś. Nie potępiam, a wręcz wspieram! Piszesz o wolności, bo masz prawo być wolna. Właściwie, najwięcej napisałaś o sobie dopiero w tym ostatnim poście do mnie. Miałam odczucie , że poddałaś się po prostu sugestiom osób tu piszącym, bo wcześniej nie napisałaś nic, że dojrzałaś

zołza jest obrzydliwa nie tylko fizycznie !!!!

Zołza to fałszywa , obrzydliwa baba jedynie mocna w gębie. Nie ma w niej nic z kobiecości. Jest ona wulgarna, ordynarna, chamska. Nieustannie grozi Kenowi, że mu da w ryj i jak sama mówi sadystyczną przyjemność sprawia jej znęcanie się nad Kenem. Ludzie to jest pierwsze stadium choroby

ZOŁZA- Pa pa!

Myślę,że ona opuści BBB... Jestem przeświadczona,że ludzie będą brać pod uwagę przede wszystkim JEJ wygląd i w ogóle...To,że zrobiła się sakramencko upierdliwa to fakt.Wkurza mnie to coraz bardziej.Na początku była spoko!

Dlaczego mężczyżni poślubiają zołzy ?

Będąc ostatnio w księgarni natknęłam się na ksiązkę (poradnik) pt: "Dlaczego mężczyżni poślubiają zołzy?".No to ja jestem już w domu ,wszystko rozumiem.Jestem za delikatna i za wrażliwa przez co nieatrakcyjna dla płci przeciwnej. Ciekawe czy bycia zołzą można się nauczyć?

zołza

a jak ma się ta zależność u Twoich mężów (byli w podobnym wieku, starsi, młodsi?) Z czystej ciekawości pytam:)

Zołza

Niestety padłaś ofiara zręcznego kitu, facet chciał sie ciebie pozbyc i dlatego wymyslił te gadkę że jesteś dla niego za dobra. To numer stary jak świat.

A kim są zołzy ?

Zołzy to kobiety, które miały farta i pierwsze złapały faceta na którego ma chrapkę inna kobieta.

Cio to są zołzy?!

Czy ktoś potrafi dokładnie zdefiniować to pojęcie? Bo może powinienem szukać połówki wśród zołz, a nie wiem po czym je poznać. -- Lekarstwem na przyzwyczajenie jest inne przyzwyczajenie.