Platforma blogowa Blox została zamknięta

Blog rodzinkawkuchni.blox.pl jest teraz dostępny pod adresem https://rodzinkawkuchni.pl/

Wszystko o:

babka cytrynowa

Beata Oneksiak

Babka cytrynowa według Meghan Markle to hit. Przepis idealnie nadaje się na święta wielkanocne

Babka cytrynowa według Meghan Markle to hit. Przepis idealnie nadaje się na święta wielkanocne

Meghan Markle również zabrała się za wypieki i postanowiła przygotować cytrynową babkę. Poniżej możecie zobaczyć przepis.

Przepis na wielkanocną babkę cytrynową od Anny Lewandowskiej? To tylko siedem składników i w godzinę gotowe

Jeśli Anna Lewandowska, to wiadomo, że będzie zdrowo, bezglutenowo, bezcukrowo i w ogóle fit. Przepis na wielkanocną babkę cytrynową jest cudownie prosty i poradzi sobie z nim każdy, kto chciałby jakiejś odmiany na Wielkanoc.

Wielkanoc 2020 - jakie są najbardziej popularne ciasta wielkanocne? [LISTA]

Ciasta wielkanocne to desery, które warto przygotować samemu, nawet jeśli możemy w tym czasie kupić gotowe czekoladowe zajączki i jajka. Wielkanocne świętowanie dla niektórych nie może obyć się bez babki, mazurka lub sernika. Jakie ciasta warto przygotować na Wielkanoc?

Babką cytrynowa

Tego nie było? Przepis mam sprawdzony. Zawsze mi się udał. Babka przeeeeeepyszna. Kto jadł ten chciał przepis. Podaję, może któraś popełni jescze? 6 jajek calych+1.5 szkl cukru+aromat cytrynowy ukrecic na krem. Dodać 8 lyzek oleju i 8 łyżek gorącej wody i otartą skórkę z cytryny. Wymieszać

Babka cytrynowa

Puszysta i delikatna babka o smaku cytrynowym bardzo aromatyczna wszystkim smakowało do herbatki lub południowej kawki w sam raz :-) Średnica formy z kominem (zewnętrzna) 27/11 cm 5 JAJEK 2 SZKLANKI MĄKI KRUPCZATKI 1/4 SZKLANKI MĄKI KUKURYDZIANEJ 1,5 SZKLANKI CUKRU 150 g MASŁA

Babka cytrynowa

Pyszna, puszysta babeczka o smaku cytrynowym. Przepis pochodzi z opakowania po cukrze:) Polecam SKŁADNIKI: 4 jajka 125g masła 125g cukru 2 cytryny 150g mąki pszennej 1 łyżeczka proszku do pieczenia 150g cukru pudru WYKONANIE: Oddzielić żółtka od białek. Cukier i

cytrynowa.babka

siema cytaty z cytrynowej: ...w moim przypadku kobieta w vanie (bardzo dobry samochód na miasto, nie lubię małych samochodów) jest lepsza od faceta w Tico i maluchu... ...jeżdże agresywnie, nie przeczę... ...Masz rację od jutra palę gumy (przy moim silniku nie bedzie to problemem

babka cytrynowa -pulchna

Witam!!! Chciałabym dobry sprawdzony przepis na babkę cytrynową (tylko żeby nie była taka sucha ja większość babek)- bo nie wiem co trtzeba robić żeby wychodziły pulchne i nbie suche :) Z góry dziękuję za przepisy, pozdrawiam Asia

Babka cytrynowa

Nam smakuje, zawsze mi się udaje, moge tylko polecić :) BABKA CYTRYNOWA ( łatwa i szybka w przygotowaniu,więc w sam raz dla zabieganych mamusiek) 1 szklanka mąki pszennej 5 łyżek mąki ziemniaczanej 25 dag.margaryny 4-5 jaj 1 szklanka cukru 1 łyżeczka proszku do pieczenia 1 cukier

Babka serowo-cytrynowa

margaryny lub masła, 3 jajka, l opakowanie homogenizowanego serka waniliowego (250 g) l opakowanie kisielu cytrynowego, 4 płaskie łyżeczki proszku do pieczenia, l opakowanie cukru wanilinowego, sok z połowy cytryny do dekoracji: lukier cytrynowy Jajka ubić z cukrem, a następnie dodać miękką (nie

babka cytrynowa

elle, jak masz zamiar piec na święta to polecam coś bardziej wykwintnego;-) babka cytrynowa, do której nie moglam sie zabrać przekonać, na moich domownikach zrobiła dużo większe wrażenie ( niż jogurtowa czy majonezowa) i tą właśnie zażyczyli sobie na nadchodzące obżarstwo. a więc podaję

Babka cytrynowa ubijana

...robię ją no może nie co tydzień ale co dwa na pewno jest wilgotna i dobra...;) a przepis z "Wielkiego Żarcia" 4 duże jaja 1 szkl cukru 1 szkl mąki pszennej 1/2 szkl mąki ziemniaczanej 20 dag stopionego masła starta skórka z 1 cytryny sok z 1/2 cytryny (ja zawsze daję więcej) 1 1/2 łyże

Re: Babką cytrynowa

Babką cytrynowa miesza się tylko i wyłącznie szkatułką ????? 3 razy sprawdzałam przed wysłaniem ????

Re: cytrynowa.babka

Ja sie nie tlumacze, na fizyce kwantowej sie nie znam, ale "glupia blondynka" tez nie jestem. Gość portalu: Odyn napisał(a): > cytrynowa, nie tłumacz się (z twoim IQ to nie wypada), co innego ja ze swoimi > skromnymi 85 punktami w teście... > > pozdr. > >

Re: Babką cytrynowa

babce cytrynowej, jej warianatach i próbach zrobienia jej jeszcze lepszą, ale nie, oczywiście chodziło o to, by jakaś primadonna mogła się się pochwalić jej jedynie słuszną wersją. A nie, przeeeeepyszną. ;-)

Re: Babką cytrynowa

"odrywa się ciężko od łyżki". Przez jogurt ciasto będzie bardziej wilgotne i lepsze w smaku. No i ja do mojej babki cytrynowej dodaję jeszcze naturalnego olejeku z cytryn z Sycylii, ale to taki luksus, który nie jest wcale łatwy do dostania, ale różnica do olejku cytrynowopodobnego ogromna. Jak tego

Re: cytrynowa.babka

(najgorsi sa erotomani gawedziarze a jak przychodzi co do czego to max. minuta mozliwosci). I naucz sie poprawnie uzywac jezyka polskiego "idz se" ? chyba idz sobie? W Grojcu byles chowany czy jak. Gość portalu: Szymi napisał(a): > siema > > cytaty z cytrynowej: > >

Obiecana babka cytrynowa

Babka cytrynowa ½ kg mąki ½ kg cukru pudru 7 jajek 1 margaryna 1 szklanka kwaśnej śmietany proszek do pieczenia zapach cytrynowy Cukier ucieramy z margaryną, dodajemy żółtka następnie śmietane i zapach. Wsypujemy make i dalej ucieramy. Na koniec dodajemy piane z białek

Re: Babką cytrynowa

A podaj ze caly przepis? W przepisie watkodajki nie ma wody... Co i jak i z czym i w jakich proporcjach bardzo prosze. Mam straszna ochote na wilgotna cytrynowa babke.

Re: Babką cytrynowa

leyre2 napisał(a): > Polska to jak wiadomo kraj gdzie cytryny rosną przy drodze. > > No Niemcy tez. Dlatego w Niemczech naturalnego olejku cytrynowego w przciwieństwie do Polski (jak twierdzilaś) nie ma w każdym supermarkecie. Jest trudny do dostania.

Re: Babką cytrynowa

snakelilith napisała: > > Dlatego w Niemczech naturalnego olejku cytrynowego w przciwieństwie do Polski ( > jak twierdzilaś) tak stwierdzilam? czytaj uwaznie i odpowiadaj na to co faktycznie napisalam (i inni w tym autorka watku) a nie tworz wlasnych historii. I zrelaksuj

Re: Babką cytrynowa

O matko swieto jaki przmadrzaly wpis???? na pewno Twoja babka wygra konkurs na tą najlepsza. To pewne ???dodatek olejku z cytryny z Sycylii to już w ogóle czyni królową ???. Babka sucha właśnie nie jest. Ale co ja tam będę mówić. Twoja jest lepsza. Fajnie. Wesołych swiat?? P

Re: Babką cytrynowa

Ojejej, chciało się ardiss1 pochwalić przeeeeepyszyną babką, a okazało się, że inne kobiety też potrafią piec i na dodatek lepiej. Smuteczek. ;-)

Re: Babką cytrynowa

Tej babki nie da się postawić na stole następnego dnia- bo już jej nie będzie ;) -- Na Halloween przebiorę się za okres. A potem spóźnię się i wszyscy będą się bali ;)

Re: Babką cytrynowa

naturalnego olejeku z cytryn z Sycylii, ale to taki luksus, który nie jest wcale łatwy do dostania, W kazdym supermarkecie jest. A przepis jest calkiem ok, i wlasnie duze szanse ze bedzie z tego wilgotna babka.

Re: cytrynowa.babka

Oj chlopcy, chlopcy, ale macie problem. Nie musicie sie trudzic zaspokoje Wasza ciekawosc. 1. Moze baba jeb... - ale nie przez Was; 2. Van - Chrysler Voyager, drugi to Opel Zafira; 3. Wiek - 32 lata; 4. Wzrost - 178 cm, waga 70 kg; 5. Jeden maz i jedno dziecko; 6. Brunetka (nie brunet, ale

Re: cytrynowa.babka

1. Stara, stara ale jara; 2. IQ tez nie najgorsze - w narodowym tesie wyszlo 140 3. 70 kg i bedzie pewnie rosnac, ale ambicji na rozmiar 36 to ja nigdy nie mialam; 4. Zgadzam sie desperaci sa wsrod nas, w koncu z tym slubem to nie byl moj pomysl (wole wolne zwiazki zawsze walizy za drzwi moz

Re: Babką cytrynowa

snakelilith napisała: > Ojejej, chciało się ardiss1 pochwalić przeeeeepyszyną babką, a okazało się, że > inne kobiety też potrafią piec i na dodatek lepiej. Smuteczek. ;-) No tak, napewno lepiej potrafi piec sbakelilith, w koncu przetestowane, wygrala prztlaczajaca wiekszoscia

Re: Babką cytrynowa

"powyższy przepis uważam za niespecjalny. Taka zwykła sucha babka, którą następnego dnia nie postawisz na stole, bo się zacznie kruszyć" Nie no, w sumie to było miłe, co napisałaś :D Chcialam tylko napisać, że w mojej angielskiej wiosce w sklepie dostępne są dwa rodzaje ekstraktu z cytryn

Re: cytrynowa.babka

cytrynowa, nie tłumacz się (z twoim IQ to nie wypada), co innego ja ze swoimi skromnymi 85 punktami w teście... pozdr. "My name is Forrest, Forrest Gump"

wilgotna, mocno cytrynowa babka

Ma któraś z was przepis na taką? -- http://emotikona.pl/gify/ https://emotikona.pl/gify/pic/tanczacy-ludzik.gif

Re: Babką cytrynowa

przytoczonych zmian bez proporcji wyjdzie co najwyżej zakalec. Babka autorki brzmi smakowicie i jest rozpisana bez niedopowiedzeń :)

Re: Babka cytrynowa

Pysznie wygląda! Muszę w końcu kupić formę do babek... -- -------------- http://demotywatory.pl/2115701/Badz-jak-ptak. Bądź jak ptak...

Re: Babka cytrynowa

No to dobrze ze nogi zostały ;P zawsze mozna cos ugotować. Babka wyglada super, do upieczenia na weekend. -- Moin moin....Nordsee :)

Re: Babka cytrynowa

dzieki :) wolalam sie upewnic :) Czasami dziewczyny tlumacza przepisy z ang. i sa male nieporozumienia w nazewnictwie. A babka juz w ulubionych :)

Re: Babką cytrynowa

Mam przepis na swoją babkę, taką z jogurtem i ze skórką z cytryn, nie jest sucha i się nie kruszy i tylko gdzieś w opisach przepisów natykam się na termoobieg, a że wcześniej nie znałam tego wychwalanego cuda, tylko miałam zwykły piec gazowy, to próbowałam z tym termoobiegiem i dupa, nie wyrosło i

Re: Babka cytrynowa

No właśnie jeszcze nie, z powodu kuchenki - słabo się w niej piecze, zwykle jak dół jest już przypieczony, to góra jeszcze surowa, ale niedługo będę miała z termoobiegiem i dopiekaniem z góry, więc poszaleję z babkami :) -- -------------- http://demotywatory.pl/2115701/Badz-jak-ptak. Bądź

Re: cytrynowa.babka

Gość portalu: Szymi napisał(a): > ps jedyna "baba" na tym forum jestes ty (moze tranzwestyta?). mnie sie wydaje ze to nie babka tylko zniewiescialy facet

Re: babka cytrynowa

no wlasnie ,na logike powinnam to wziasc ale nie chcialo mi sie pomyslec! a wiec menu swiateczne to sernik,babka twoja i z innego forum MUSZE sprobowac zrobic pasztet z kurzych watrobek,a moze ty kochana masz jakies przepisy na pasztet? -- moja sygnaturka dzis maluje jaja

Re: Babka cytrynowa

do formy na babkę i piec na złty kolor. Upieczone wyjąć i mocno ponakłuwać widelcem, nasączyć sokiem z wyciśniętych cytryn. Można polukrować (szklanka cukru pudru, łyżka gorącej wody, łyżka soku z cytryny). Pycha i szybko znika...

Re: Babką cytrynowa

Właśnie szukałam przepisu, dobra, wypróbuję jutro Twój. Tylko z pomarańczami bo nie mam cytryny :) -- Żeby tylko nie ten klimat do kitu Żeby Wisła nam płynęła na południe W tedy można by dojść do dobrobytu I pokazać jak może być tu cudnie...

Re: Babką cytrynowa

Dobra, zrobiłam. Ale z połowy ciasta i pod wpływem gó...burzy z dołu wątku białka ubiłam oddzielnie i dodałam na koniec. I powiem- bardzo dobre ciasto :) a jestem raczej kiepskim cukiernikiem ;) -- Na Halloween przebiorę się za okres. A potem spóźnię się i wszyscy będą się bali ;)

Re: Babką cytrynowa

leyre2 napisał(a): > naturalnego olejeku z cytryn z Sycylii, ale to taki luksus, który nie jest wcal > e łatwy do dostania, > > W kazdym supermarkecie jest. No to sorry, nie wiedziałam, że w Polsce w "każdym supermarkecie" coś takiego jest. Polska to jak wiadomo kraj gd

Re: Babką cytrynowa

Termoobieg i górna i dolna grzałka? No to u mnie coś jest nie tak. Ja smaruję olejem, po pieczeniu wkładam foremkę do zimnej wody i ładnie wychodzi. Pomagam sobie patyczkiem do szaszłyków. -- Tak walczę ze złem A zło rośnie we mnie z każdym dniem

Re: Babką cytrynowa

> Do utarcia cukru tłuszczu (najlepiej masła) Olej zamiast masła daje lepszą wilgotność właśnie, choć dużo gorszy smak.

Re: Babką cytrynowa

Tego nie wiem ? myślę że jak ma ten kominek to w środku lepiej się dopieka. Jakbym nie miała takiej z kominkiem to zrobiłabym w wąskiej keksowce.

Re: Babką cytrynowa

Ja piekę swoją w termoobiegu w 180 stopniach. Foremke mam ciemna z kominkiem. Smaruje masłem i wysypuję bułką tarta.

Re: Babką cytrynowa

No to doopa blada bo mam tylko drewnianą z napisem Zakopane :D -- Na Halloween przebiorę się za okres. A potem spóźnię się i wszyscy będą się bali ;)

Re: Babką cytrynowa

Czy jak wymieszam drewnianą szkatułka to smak będzie gorszy od wymieszanej złotą? :D -- Na Halloween przebiorę się za okres. A potem spóźnię się i wszyscy będą się bali ;)

Re: Babką cytrynowa

snakelilith napisała: > No to sorry, nie wiedziałam, że w Polsce w "każdym supermarkecie" coś takiego jest. Nie, oczywiscie, tylko w Niemczech taki luksus jest. Polska to jak wiadomo kraj gdzie cytryny rosną przy drodze. No Niemcy tez.

Re: Babką cytrynowa

Na prawde chcesz być dla mnie taka złośliwa..? Zawsze tak masz ? Nie odpowiadaj. Nie chciałam się pochwalić. Skąd taki pomysł w ogóle. Czy piszesz tylko po to by się chwalić. No na prawdę trudno mi uwierzyć że jesteś az taka złośliwa osoba. Szok. Kto zechce to z przepisu skorzysta. Ty nie musisz

Re: Babką cytrynowa

taka foremka z kominem? A jaka temperatura i jaki rodzaj ogrzewania? Pytam, bo ostatnio coś mi świtało o górnej i dolnej grzałce z termoobiegiem i ciasto coś nie wyrosło, a przywarło do foremki, piekła moja dziesięcioletnia córka, której źle powiedziałam z piekarnikiem i nie miałam jak tego skorygow

Re: Babką cytrynowa

Ardiss, dzięki, wypróbuję przepis, ale tak z tydzień po świętach :) -- come to the dark side, we have cookies!

Re: Babką cytrynowa

Mieszaj tylko szkatułką z kości słoniowej! -- Przecież autorka napisała wyraźnie, że to kot podjął decyzję o wyjściu. Ona tylko zostawiła otwarte okno. Nie wiem czego tu się czepiać autorki. /sniyg/

Re: Babka cytrynowa

magiawkuchni napisała: > > 1/4 SZKLANKI MĄKI KUKURYDZIANEJ > czy masz na mysli skrobie kukurydziana - corn flour?

Re: Babka cytrynowa

Piękna! Jak malowana! -- Jedynka gotuje Mój blog o wszystkim i o niczym

Re: Babka cytrynowa

nie ,to nie jest skrobia kukurydziana - a maka kukurydziana jest koloru żółtego i do kupienia w sklepach ze zdrową żywnością

Re: babka cytrynowa

https://i50.tinypic.com/14lsbxy.jpg skladniki: * 50 g margaryny(dalamam masla) * 2szt jajka * cala szklanka cukru(2 decylitry) * 1 1/2 szklanki maki (3 decylitry) * 2 lyzeczki proszku do pieczenia * 2 lyzeczki cukru waniljowego lub skorki utartej z 1/2 cytryny *

Re: babka cytrynowa

Kenduś,nie robiłam wtedy ryżu,bo co innego miałam zaplanowane,a mianowicie robilismy pierwszy raz rybkę na ovenie.Trzeba swoje smaki przestawić,bo rybka bez tłuszczu inaczej smakuje,ale była dobra. -- http://i47.tinypic.com/vh9c49.gif

Re: babka cytrynowa

nic sie nie martw, co ja sie omyślałam:-) w końcu jednak drogą dedukcji doszlam do tego ze w skorupkach a poza tym, hehe, ważylam potem skorupki - o ja niemądra:-) - okazalo sie ze nic nie ważą:-))))))))))))))))))))))) -- Szczęście wkrada się do środka przez drzwi, które niechcący zostawiłe

Re: cytrynowa.babka

> 3. Wiek - 32 lata; to stara dupa jesteś... > 4. Wzrost - 178 cm, wzrost odwrotnie proporcjonalny do inteligencji... > waga 70 kg; ...do 200? > 5. Jeden maz widze, że desperatów nie brakuje...

Re: babka cytrynowa

nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee waży się te jajak w skorupkach:-) no bo jak zważysz rozłączone żółtka z bialkami?:-))))) -- Szczęście wkrada się do środka przez drzwi, które niechcący zostawiłeś otwarte. -- John Barrymore

Re: cytrynowa.babka

> moja torpeda > wyszła z pogniecioną tablicą rejestracyjną a Megane z rozwalonymi drzwami i > zderzakiem ??? ta torpeda to chyba ciagnik zbozowy

Re: cytrynowa.babka

> ...Masz rację od jutra palę gumy (przy moim silniku nie bedzie to problemem > trudno, przesiądę się do drugiej torpedy... :))))))))))))))))))))))))))))))))) torpeda to pewnie Wigry3 z hamulcem w tylnej piascie:))))) jakies dziewcze w brylach i z pryszczami. pewnie ja starzy nie wy

Re: babka cytrynowa

hehehe bosh debil ze mnie! dzieki greka cmok:)) -- moja sygnaturka dzis maluje jaja! forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=455 tu sie klika na Gorlice!

Re: babka cytrynowa

dzieki kochana a te jajka to wazone juz rozbite prawda?cmok no to wyprobuje te babke! -- moja sygnaturka dzis maluje jaja!

Re: cytrynowa.babka

polecam przepis na "pasztet zajęczy" -WYRYWASZ NA IMPREZCE PASZTETA KŁADZIESZ NA STOLE I RŻNIESZ AŻ ZAJĘCZY. i to by było na tyle pzdr

Wybielanie babki

Upiekłam babkę piaskową i dodałam do niej aromat cytrynowy i kandyzowaną skórkę cytrynową. Babka wyszła smaczna, tylko jakaś taka bura mimo użycia mąki typ 500 i "bladych" jaj. Czy można rozbielić jakoś tę babkę? Dodać może sodę? Czy macie jakieś doświadczenie w tej spawie?

musi być babka cytrynowa.

już 20 lat zawsze na wielkanoc robię babkę cytrynową, posypaną cukrem pudrem i ozdobioną bukszpanem , jako stały punkt tych świąt. Reszta jest zmienna.Sernik bo mąż lubi, wafel z masą kaimakową bo dzieci lubią, torcik z gruszkami i kremem czekoladowym - (galeria)bo ja lubię. W tym roku

Re: Babka cytrynowa ubijana

Zachęcona rogalikami, wypróbuje i ten przepis - tym chętniej, że lubię cytrynowe ciasta.

Re: Babka cytrynowa ubijana

Specjalnie dla tej babki kupiłam w Lidlu nową tortownicę z kominkiem. Już dawno myślałam o takiej formie i zawsze mówiłam że kiedyś sobie taką kupię. No ale zobaczyłam tą babkę i foremki w promocji, to pomyślałam, że to chyba jakiś znak... :)) No więc babkę upiekłam wczoraj, już zjedzona

przepis babka cytrynowa - pytanie

Dziewczyny, wlasnie przegladam przepisy na ciasta... bo chce zrobic dla K. niech sie chlopak nacieszy troche ;) i znalazlam przepis na babke cytrynowa. No i jednym ze skladnikow jest kwasna smietana... czy wiecie o jaki % tej smietany moze chodzic?

Re: Babka cytrynowa ubijana

Babkę upiekłam ze swojego przepisu (w sumie nawet podobny) ale skorzystałam z przepisu na lukier. I muszę powiedzieć - lukier jest GENIALNY.

Re: Babka cytrynowa ubijana

Babka jest super. Pieknie wyszla, byla na prezent wiec nie smakowalam - no kawalek odlamany tylko (powiedzialam ze to przy wyjmowaniu z formy :))

Re: Babka cytrynowa ubijana

Robie podobnie tego typu babki sa rewelacyjne i długo utrzymują swieżość:) fotoforum.gazeta.pl/72,2,777,106606817,109593054.html

Re: Babka cytrynowa ubijana

ja nigy nie piekłam w takich foremkach, ale myślę ze nadawało by się to ciasto i powinno ładnie "wyjść" z foremki. Dokładnie jest tak jak piszesz babka jest wilgotna i jak dla mnie rewelacyjna w smaku..;)...pozdrawiam -- Iza

Re: Babka cytrynowa ubijana

Najstarszy i najlepszy przepis świata... smak mojego dzieciństwa. Tylko moja mama piekła ją w keksówce, w związku z czym babka pękała w trakcie pieczenia wzdłuż i tworzyła się taka jaśniejsza w środku i mocno spieczona, chrupiąca rozpadlina. Dziwne, że właśnie ta spieczona skórka i zapach

Re: PROSTA BABKA Cytrynowa

Szklanka cukru dwie szklanki mąki 2 łyżeczki proszku do pieczenia margaryna Kasia 3 jaja Wszystko zmiksować,ma być gęśte. Wyłożyć do formy na babkę wysmarowanej masłem i wysypanej bułką tartą. Piec aż będzie brązowa. Po wystudzeniu polać lukrem: pół szklanki cukru pudru wymieszać z

Re: Babka cytrynowa ubijana

marnaz cieszę się że i Tobie smakowała ja tak na szybko to wlewam do keksówki i piekę..;) linn_linn w sumie jak byś kiedyś robiła to możesz spróbować byle by była to kwaśna śmietana, jak ją się podgrzewa to i tak się staje rzadka. A smak polewy i wygląd jest naprawdę fajny... -- Iza

Re: Babka cytrynowa ubijana

Wyglada bardzo smakowsicie. Mam pytanie czy to ciasto nadawałoby sie do formy na baranka. Chciałam zrobic baranki i zajaczki dla dzieci. Przepis który był dołączony do foremek próbowałam w zeszłym roku i nie był zbyt atrakcyjny. Za to ten na zdjeciu wygląda na wilgotne i smaczne.

Re: Babka cytrynowa ubijana

A mnie nie wyszła :( Zrobiłam wczoraj na próbę, miałam tylko szeroką foremkę i prawie wcale nie wyrosła i na dodatek jest zakalec. Nie wiem co było przyczyną, czy ta za szeroka foremka, czy może 5 stopni więcej w piekarniku, bo przez pomyłkę ustawiłam na 175? Czy za długo/ za krótko ubijałam jajk