Wszystko o:

szybka smaczna zupa

KS

"Kuchenne rewolucje". Restauracja "Perfect Pub" działała bez szefa kuchni! Magda Gessler wybuchnęła. "Wy sobie jaja robicie"

"Kuchenne rewolucje". Restauracja "Perfect Pub" działała bez szefa kuchni! Magda Gessler wybuchnęła. "Wy sobie jaja robicie"

"Kuchenne rewolucje" w Pasłęku. Magda Gessler ruszyła na pomoc restauracji, która działała bez szefa kuchni. Czy restauratorce udało się przeprowadzić rewolucję?

Najedzeni? W polskich szpitalach nie ma co liczyć na ucztę, nawet na Wielkanoc. A jak jest na świecie?

W niektórych krajach smacznie i zdrowo, w innych - niezdrowo i niezbyt apetycznie. Jedzenie w szpitalach jest bardzo różnorodne, jednak w Polsce mamy jeszcze sporo do poprawienia.

Fenomen. Do tej warszawskiej restauracji ludzie stoją po 40 minut. A inni wyśmiewają ich na FB

Naleśnikarnia Manekin jest tak popularna, że żeby do niej wejść, trzeba stać w kolejce 40 minut. Fenomen tak duży, że doczekał się już hejterskiego profilu na Facebooku o nazwie "Beka z ludzi stojących w kolejce do Manekina?.

"Bo zupa była prawdziwa". Reklama firmy Profi oburzyła internautów

słabą i niesmaczną reklamą - twierdzi Małecki. Jego zdaniem łatwo było przewidzieć, z jakim odbiorem mogła spotkać się reklama i jak szybko dotrze ona do szerszego kręgu odbiorców. Zwłaszcza w dobie mediów społecznościowych i powszechności "kryzysów social media". - I tutaj dopatruję się błędu

Właścicielka wpadła Gessler w ramiona, a ona nie uznała "Rewolucji": To jest niejadalne, jest jak bełt!

Właścicielka wpadła Gessler w ramiona, a ona nie uznała "Rewolucji": To jest niejadalne, jest jak bełt!

jednak pochłaniało olbrzymie koszty. Zresztą od początku nad tym lokalem wisiały czarne chmury. Dzień przed otwarciem nasz szef restauracji się zapił. Znaleźliśmy go nieprzytomnego. Jeśli chodzi o kradzieże to z tego powodu z dwiema osobami się rozstałam - mówiła Agnieszka. Właściciele szybko musieli

Magda Gessler w Orient Expressie... Kucharze po samochodówce i mrożonki. Czy to miało szansę się udać?

Magda Gessler w Orient Expressie... Kucharze po samochodówce i mrożonki. Czy to miało szansę się udać?

Tym razem Magda Gessler udała się znów do Lublina, aby uratować przed zbliżającą się katastrofą, pędzący ku rychłej zagładzie, lokal "Orient Express". Czy restauratorka wprowadzi restaurację na właściwe tory? Zadanie miała trudne. Sami pracownicy szybko wyliczali słabe strony knajpy

Głośny felieton Juli Tamir: "Bronię Polaków. To lekcja, którą dostałam od Lecha Kaczyńskiego"

Głośny felieton Juli Tamir: "Bronię Polaków. To lekcja, którą dostałam od Lecha Kaczyńskiego"

gęstej, smacznej zupie. Jego ojciec był partyzantem, rannym w czasie wojny – poparzył się, gdy próbował rzucić koktajl Mołotowa i został niepełnosprawny aż do śmierci w wielkim cierpieniu. Każdego dnia zastanawiałam się, ile jest prawdy w mocnych słowach Kaczyńskiego. Ostatniego wieczora spytałam

Zdrowe odżywianie: Nasiona i pestki, czyli jak urozmaicić swoją sałatkę!

Zdrowe odżywianie: Nasiona i pestki, czyli jak urozmaicić swoją sałatkę!

i zabijającego głód), lecz także wielu witamin. Jeśli chcecie pozbyć się problemów z cerą i wypadającymi włosami, albo po prostu brakuje Wam witaminy A, wcinajcie! Są naprawdę smaczne. Tymi przepysznymi pestkami warto posypywać nie tylko zupy i kanapki. Sałata, pomidor i ogórek dzięki prażonym

Co jeść w szkole?

Co jeść w szkole?

zapomnisz o kanapkach, pozostaje szkolny sklepik . Co zazwyczaj wybieramy? Szybką, smaczną i zazwyczaj, niestety, niezbyt zdrową przekąskę. Królują pączki, chipsy i batoniki. I to jest OK - pod warunkiem, że nie jemy tego codziennie. Takie jedzenie zapewnia nam jednorazowo dużą dawkę energii, jednak jej

Tłuszcz, breja, papa. Właściciele i personel nie chcą tego jeść. Tak złej włoskiej restauracji w "Kuchennych rewolucjach" jeszcze nie było!

Tłuszcz, breja, papa. Właściciele i personel nie chcą tego jeść. Tak złej włoskiej restauracji w "Kuchennych rewolucjach" jeszcze nie było!

. Następne ilości szybki, ja piep*ze! Tu pokrojona szybka i tu jest pokrojona szynka. Po co tyle tego?! Ja tu nie widzę praktycznie ani jednej wydanej pizzy, wiec po co tyle pokrojonej szynki, przecież ona się niszczy! Na mój przyjazd tak? Szczerze?! Jednak większym winowajcą złego smaku dań było to, co

Kuchenne rewolucje: Gessler prawie zrezygnowała, a wycofał się właściciel. Szefowa: Mam nowego faceta

Kuchenne rewolucje: Gessler prawie zrezygnowała, a wycofał się właściciel. Szefowa: Mam nowego faceta

wyszedł. Jego narzeczona dzięki pomocy kucharki uratowała majonez. Wciąż jednak musiała jeszcze udobruchać autora feralnego "dania". To jest tylko majonez - przekonywała. Ja tam nie idę - mówił. - Ja nie mogę, ja się nie nadaję. Sama go podaj, to nie jest mój majonez - odpowiadał Michał. Szybko

Kelnerka knuła. "Życzyła szefowej, żeby urodziła chore dziecko i..." Nawet Gessler była w szoku. "Warunkowa" rewolucja

Kelnerka knuła. "Życzyła szefowej, żeby urodziła chore dziecko i..." Nawet Gessler była w szoku. "Warunkowa" rewolucja

, zastraszania, ktoś na kogoś donosi - skarżyła się Jedna z kelnerek, Dorota, od razu przed kamerami przeszła do krytykowania właścicielki. Po krótkim śledztwie Magdy Gessler szybko okazało się, kto jest czarną owcą. Jest jedna osoba, Dorota, z którą nikt nie chce pracować. Podczas ciąży byłam przez nią dwa

Szampan, sałatka w torebce i plucie na stół - takie rzeczy tylko w hotelowych restauracjach? [WSPOMNIENIA KELNERA]

Szampan, sałatka w torebce i plucie na stół - takie rzeczy tylko w hotelowych restauracjach? [WSPOMNIENIA KELNERA]

. "Biegaj szybko po widelce, to nikomu nie powiem" Jestem kelnerem w hotelowej restauracji. Przeszedłem kursy z zakresu wiedzy o winie, sporo wiem o jedzeniu, które podajemy, słowem - nie jestem jakimś małoletnim ciemniakiem. Niestety, wielu gości, którzy odwiedzają nasz hotel, tak mnie traktuje

Historia godna Oscara! Kiedyś romanse, goła klata i tandetne filmy, a teraz?

Historia godna Oscara! Kiedyś romanse, goła klata i tandetne filmy, a teraz?

nagrodę Akademii z radością, uśmiechał się i polecał zawarcie znajomości z Bogiem, dzięki czemu zawsze będzie się miało przyjaciela. Pozdrawiam ojca, który gdzieś tam na górze je smaczną zupę - powiedział podczas ceremonii.   JORDAN STRAUSS/INVISION/AP/Jordan Strauss   W przypadku

Magda Gessler dostała na talerzu... pleśń! "Przepraszam, że chciałem panią otruć"

Magda Gessler dostała na talerzu... pleśń! "Przepraszam, że chciałem panią otruć"

pieniędzmi, bo restauracja nie przynosi zysków - stwierdził właściciel. Gessler dodała też, że bardzo mało płacą Damianowi - 2200 zł brutto. Właścicielka twierdziła, że kucharz przy tej pensji nie pracuje codziennie, ale dwa dni, a następnie dwa dni ma wolne, ale szybko wyszło na jaw, że oszukała Magdę

Kulki mocy Anny Lewandowskiej znacie, Magdy Gessler sposób na schudnięcie Was zachwyci. A Doda? Diety gwiazd

Kulki mocy Anny Lewandowskiej znacie, Magdy Gessler sposób na schudnięcie Was zachwyci. A Doda? Diety gwiazd

przetworzona żywność, a promowane są produkty sezonowe oraz zdrowe tłuszcze. Im wyższy poziom, tym większe wyzwanie: np. wojowniczka nie spożywa warzyw strączkowych, laktozy, nabiału krowiego, glutenu i pszenicy. Co w zamian? Oto przykład zdrowego i smacznego śniadania proponowanego przez dietetyczkę: chleb

Gessler w show: Salmonella, cholera i inne g**no. Kelner pije przed pracą, a kucharz chce być SZEFEM

Gessler w show: Salmonella, cholera i inne g**no. Kelner pije przed pracą, a kucharz chce być SZEFEM

przyszedł do restauracji. Kiedy Gessler zapytała go, dlaczego nie dawał znaku życia, wyznał skruszony: Musiałem odreagować, odpocząć. Ten lekarz, to wszystko mnie przeraziło. Restauratorka szybko puściła w niepamięć wybryk pracownika i dokonywała ostatnich poprawek przed wielką ucztą. Goście, którzy

Najbrzydszy lokal ever, pozew o pomówienie i imponujący widok z wieżowca. TOP 6 najgorszych i najlepszych "Kuchennych rewolucji"

Najbrzydszy lokal ever, pozew o pomówienie i imponujący widok z wieżowca. TOP 6 najgorszych i najlepszych "Kuchennych rewolucji"

go na... kłamstwie. Zażądała, by do lokalu wezwać ekipę sprzątającą. Pan Mirek jednak kazał sprzątać kucharkom. Prawda szybko wyszła na jaw. Następnego dnia, kiedy Gessler odsłoniła lodówkę, była za nią sterta brudu, tłuszczu i kurzu. Ekipa sprzątająca raczej by się za to tak nie zabrała

Magda Gessler w "Kuchennych rewolucjach" opuściła lokal: To wygląda jak wnętrzności powieszone na ścianie. Wnętrze jest wymiotne

Magda Gessler w "Kuchennych rewolucjach" opuściła lokal: To wygląda jak wnętrzności powieszone na ścianie. Wnętrze jest wymiotne

wysokiej temperaturze - oceniła Gessler. Trzeba więc było szybko ratować sytuację i podjąć decyzję: podawać danie, czy nie? Ja bym się nie ośmieszała - oceniła restauratorka. Zamiast łopatek, podano więc deser: lody z owczym serem, buncem. Ten oryginalny smakołyk wynagrodził gościom brak popisowego

Dieta na kryzys. Co jeść, by było i zdrowo, i tanio?

Dieta na kryzys. Co jeść, by było i zdrowo, i tanio?

smaki, bo cena jest niska. 450 g mrożonych jarzyn kosztuje ok. 4,5 zł . Często słyszymy, że śniadanie jest najważniejszym posiłkiem dnia. Niestety nierzadko nie mamy na niego czasu, albo zadowalamy się skleconą na szybko kanapką. Dobrym rozwiązaniem jest zupa mleczna, którą można ekspresowo przyrządzić

Zobacz wideo

Bardzo koperkowa zupa-szybka i smaczna

Zamrażam koperek ( własny i dużo) na jesień i zimę. Przy okazji zrobiłam zupę koperkową -szybką ale smaczną,10-15 minut i jest. Wczoraj była z ziemniakami ,dziś jest z lanym ciastem, taka moja wersja zupy. - z ziemniakami: kilka cebul dymek i garść koperku -wszystko pokrojone udusiłam na

"szybkie" zupy

Uwielbiam zupy. Niedawno mój mąż zrobił przepyszną zupę z jajkiem i groszkiem. Okazało się ,że jest bardzo prosta i szybka w przyrządzeniu. Może znacie inne smaczne i szybkie zupy. Będę również wdzięczna za linki. laszka

Proste, smaczne ZUPY!!!!!!

Plizz! Jako antytalent kulinarny (podobnie jak mój mężczyzna) odczuwam (y) potrzebę ugotowania od czasu do czasu ZUPY. Prostej, niewyszukanej, łatwej do przyrządzenia, zdrowej, pożywnej. Moja prośba: proooszę o przepisy na coś, co moglibyśmy w miarę szybko, prosto, zdrowo i smacznie upichcić

smaczna zupa na weekend

. etc. W zeszłym tygodniu był to barszcz ukraiński :), z mięskiem, jarzynkami, fasolką. mniam ! Teraz siedzę i kombinuję - co na jutro ? A muszę szybko kombinować żeby jeszcze zdążyc zrobić odpowiednie zakupy. Pomożecie ?

szybka zupa

kalafior średniej wielkości, ok łyżki mąki ziemniaczanej i zwykłej pszennej (tez ok lyzke), przyprawy ewentualnie makaron i ewentualnie troszke masla Jest to bardzo prosta i szybka zupka, a do tego bardzo smaczna kalafior umyć, rozdzielić na rozyczki, włożyć do garnka, zalać ok 6 szkl

Re: Bardzo koperkowa zupa-szybka i smaczna

Uwielbiam takie zupy, ktore robi sie szybko;-) Koperkowa uwielbiam wlasnie z ziemniakami takimi lekko rozgotowanymi i ze gesta kwasna smietana.

co prawda zupa, ale szybka i smaczna

szybka pomidorówka gotujesz makaron (najlepiej jakieś kolanaka) następnie 1,5 l wody kostka rosołowa jak się zacznie gotować wrzucasz 3/4 słoiczka koncentratu pomidorowego i 3/4 opakowania małej śmietany mieszasz dodajesz pół łyżeczki słodkiej papryki, pieprz, sól, troszeczkę cukru

Re: Bardzo koperkowa zupa-szybka i smaczna

Jednak wykorzystam ten mrożony. I zrobię zupę z koperkiem , kalarepką i lanym ciastem. Pozdrawiam również z Podkarpacia:)

Re: Bardzo koperkowa zupa-szybka i smaczna

ja robiłam wiele razy..ale dzis dopiero udało mi się fotkę pstryknąć..;) bardzo smaczna i szybciutka -- Iza i Natalkawiosennie mniam-mniam.bloog.pl

Re: Bardzo koperkowa zupa-szybka i smaczna

ja nie bodzia, ale może pomogę standardowo, to żółtko zagęszcza zupę zajrzyj też tutaj: www.delecta.pl/Jak-inaczej-moge-zagescic-zupe.htm --

Re: Bardzo koperkowa zupa-szybka i smaczna

Koperkowa właśnie mi się gotuje i tak zajrzałam w przerwie.. :) Ta zupa to mój wiosenny hit, w sumie nieważne co będzie w niej pływać byle koperku było dużo:) U mnie dzisiaj w wersji ziemniaki + marchewka. Potem wrzucę zdjęcie, jak wyjdzie oczywiście ;)

Re: Bardzo koperkowa zupa-szybka i smaczna

Uwielbiam wiosenne zupy: botwinke i oberibe (czyli z kalarepy), ale chetnie poszerze repertuar o koperkowa. Tu przypominam: fotoforum.gazeta.pl/72,2,777,80373246,80373246,0,2.html?v=2

Re: Bardzo koperkowa zupa-szybka i smaczna

Pyszna! Pierwszy raz zrobiłam taką zupę i jestem mile zaskoczona, że tak łatwo można ją wykonać. Jeszcze siedzi w garnku, ale zdjęć nie zrobię- nie ten aparat, co trzeba:). Mi i rodzinie bardzo smakowała. PS lubię Twoje przepisy:).

Re: Bardzo koperkowa zupa-szybka i smaczna

Coralin - wiesz ,Ty taką zupę to sobie zrób jednak ze świeżego, inny smak i aromat. A ten mrożony to wrzuć do jarzynówki ,do kapuśniaku z młodej, ziemniaków. Pozdrawiam z Podkarpacia ;) -- Bożena

Re: Bardzo koperkowa zupa-szybka i smaczna

N_ina napisała: > warto przypomnieć, że białka można zamrażać - a tu zostaje jedno białko, z > którym nie ma co zrobić ej Ninka , jak to nie można :) mozna wrzucic do jajka na lane ciasto i już tylko zależy ile tej zupy ,musi być minimum 1l, albo do naleśników

Re: Bardzo koperkowa zupa-szybka i smaczna

Koperek, ziemniaki i taka prosta. Będzie - jeśli nie dziś, to jutro :) -- <a href="http://www.migdalowa.blogspot.com>Migdałowy Niecodziennik</a>

Re: Bardzo koperkowa zupa-szybka i smaczna

manekineko napisała: > Pyszna! > PS lubię Twoje przepisy:). Ja też baaardzo lubię :-))

Re: Bardzo koperkowa zupa-szybka i smaczna

Bodzia - Bardzo dziękuję za odpowiedź :) Dobrze, że powiedziałaś o tym maśle, bo już miałam zamiar usmażyć na oliwię ;P

Re: Bardzo koperkowa zupa-szybka i smaczna

warto przypomnieć, że białka można zamrażać - a tu zostaje jedno białko, z którym nie ma co zrobić zamrozić polecam, uzbierać 10 i zrobić Pavlovą albo bezy :) -- Mój blog kulinarny

Re: Bardzo koperkowa zupa-szybka i smaczna

Świetne połączenie i znów przypomniałas mi o czymś czego dawno nie jadłam: lane ciasto. Pasuje tu idealnie. Koperek mrożony też mam(mroze od 2 lat, bo to co można kupic zimą to raczej smak trawy niż koperku) i na razie wykorzystałam do pierwszej młodej kapusty, ale musze spożytkować przed czasem

Re: Bardzo koperkowa zupa-szybka i smaczna

Ja robie podobnie jak Monikson: do mojej wielowarzywnej z ziemniakami (ale nie rozgotowanymi) dodaje furę skrojonego koperku a na talerz jeszcze łyżkę śmietany i troche makaronu ale nie dawałem nigdy żóltka - boje sie zapytać co to daje.... ale moze Bodzia będzie milosierna dla mnie "kucharza

Re: Bardzo koperkowa zupa-szybka i smaczna

zrobiłam pyszna;) zdjęć nie zdążyłam zrobić ..wstawię następnym razem -- Iza i Natalkawiosennie mniam-mniam.bloog.pl

Re: Bardzo koperkowa zupa-szybka i smaczna

Koperkowa zupka bardzo dobra :0) Ja robię na warzywnym bulionie z masłem albo na rosole. Dobra też z jajem na twardo albo grzankami. -- BETTER MOTORHEAD THAN DEAD

Re: Bardzo koperkowa zupa-szybka i smaczna

Bodzia - a ile dokładnie tych ziemniaków? Bo nie chce przegiąć ani też dać za mało, a taką koperkową chętnie bym zrobiła. Pozdrawiam!

Re: Bardzo koperkowa zupa-szybka i smaczna

aż mi się jeść zachciało a dziś obiadu miało nie być:). Lecę do kuchni zrobić...:) -- Iza i Natalkawiosennie mniam-mniam.bloog.pl

dziwna zupa ale smaczna :))

wersji szybkiej moze byc z kostki) I koniec Mi ta zupa smakuje strasznie. W oryginale byl nie rosol tylko zakwas na chlebie razowym. Pozdrawiam pannajoanna

szybka przegryzka - zupa fasolowa

kupije 3 beans soup w ~Sainsburys najlepiej nam smakuje 'be good to yourself' tomato & three bean podgrzac z odrobina wody, uwaga - latwo sie przypala w misce zalac wrzatkiem 6-7 lyzek kuskus jak kuskus wciagnie wode - potrawa gotowa :-) zdrowe, smaczne, proste do przyrzadzenia

Zupa pieczarkowa-pomocy!

Mam pieczarki, jak zrobić szybko smaczną zupę? Poradźcie proszę. -- forum.gazeta.pl/forum/f,93673,Pusta_flaszka.html

zupa "dziadowska"- szybko i tanio

Hej, chciałam się z Wami podzielić przepisem na zupę, który często ratuje mnie w kryzysowych sytuacjach (finansowych i czasowych): Składniki: garnek wody kostka rosołowa marchewka cos zielonego (np pietrucha suszona) duża cebula kilka ziarenek pieprzu 2 ziemniaki łyzka oleju tak z pół

Re: Proste, smaczne ZUPY!!!!!!

fakt- zupy proste, szybkie w robocie i przez obecność sera -PYSZNE Dzięki za przepis w najblizszym czasie zrobię tą z groszkiem bo przemawaia do mojej wyobraźni ;))

~~zalewajka~~najłatwiejsza i najsmaczniejsza zupa

Jedna z moich ulubionych a nie wszędzie znanych. To chyba danie regionalne, ale szczerze polecam: ZALEWAJKA To jedna z najłatwiejszych, najszybszych i najsmaczniejszych zup jakie znam. Wywodzi się z południowej Polski. Potrzebne: ziemniaki kiełbasa lub/i wędzonka rosołki pieprz

Re: Proste, smaczne ZUPY!!!!!!

parę min. przed końcem gotowania dodajesz sól, pieprz, łyżeczkę lub pół suszonego tymianku i ze dwie łyżki soku z cytryny. Zupka jest szybka, zawsze się udaje, no a przede wszystkim pyszneeeeeee

Re: Proste, smaczne ZUPY!!!!!!

> bo będą rozciapkane i nieapetyczne (nic gorszego). Późńiej na parę min. przed > końcem gotowania dodajesz sól, pieprz, łyżeczkę lub pół suszonego tymianku i ze > > dwie łyżki soku z cytryny. > Zupka jest szybka, zawsze się udaje, no a przede wszystkim pyszneeeeeee

Re: Proste, smaczne ZUPY!!!!!!

moglibyśmy w miarę szybko, > prosto, zdrowo i smacznie upichcić. > Z góry dziekuję > A Prosiłaś o proste przepisy, a to co dostałaś to ksiażka kucharska dla zaawansowanych. Ja proponuję: 1. Zupa pomidorowa: w 1/2 l wody rozpuścić dowolną kostke rosołową( ja używam do tego celu "Rosołu

Zielona zupa:)

Lekka, wiosenna, latwa i szybka do zrobienia zupa z resztek warzyw. W garnku wyladowal kalafior, brokul i cukinia. Bardzo smaczna zupka:-) Na 2 osoby: 2 litry wody kostka rosolowa bio 3 duze rozyczki kalafiora 4 duze rozyczki brokulow pol cukinii natka pietruszki pieprz 2 lyzki

Re: LISTA ZUP - Szybka cebulowa

oliwie z masłem. 2. Oprószyć mąką, zdjąć z ognia, rozprowadzić bulionem, gotować 15 minut. 3. Zupę zmiksować, doprowadzić do zagotowania, doprawić (ostrożnie z gałką). 4. Podawać z groszkiem ptysiowym lub grzankami, posypaną natką. Bardzo dobra jest też posypana startym żółtym serem. Smacznego

Re: "szybkie" zupy

ja też lubie zupki - zwłaszcza szybkie bo nie lubię długo czegoś przyrządzać a jednoczesnie lubie smaczne rzeczy :-) moje ulubione proste zupki to rybna ( z kostki mrożonej) kostka rybna (np 2 kostki) włoszczyzna (mogą być np wiórki Hotrexu mrożone - będzie jeszcze szybciej) pieprz sol

Jako zupa - szybko, tanio

Gęsta zupa soczewicowa z mięsem z indyczej nogi, zagęszczona przetartymi warzywami, z grubymi lanymi kluskami. Zamieszczam, ponieważ chciałem się podzielić refleksją. W dwóch kwestiach. Po pierwsze były wielokrotnie wątki, na FK na przykład, dotyczące braku czasu na przygotowanie domowego

Re: smaczna zupa na weekend

male grudki, dosypuje szybko torebke bialego zurku, sol i pieprz do smaku i pyyyyycha. kremowa zupa z dyni z grzankami jest swietna i ma piekny kolor :)

Re: szparagi - proszę o szybki i smaczny przepis

szparagi przede wszystkim z sosem holenderskim, tak jedza szparagozercy, jak dla mnie smaczniejsze z maselkiem i tarta bulka (nawet nie koniecznie), jako zupa krem, mozna zapiec pod beszamelem,

TANIE i smaczne obiady - gdzie??

Za szybko wcisnęłam Enter :) Jakie miejsca "obiadowe" polecacie?? Chodzi mi o smaczne jedzenie w rozsądnej cenie (tj. na kieszeń studenta lub licealisty), o lekkie obiady, np. zupy, surówki, naleśniki, placki ziemniaczane, itp.

Zupa piwna z serem

robi się ją naprawdę szybko bo jakieś 20 minut góra. Smacznego:)

Zupa ze świeżych ogórków

Ciekawa wariacja. Zupka jest szybka i smaczna, bardzo delikatna w smaku. Jeśli ktoś nie lubi takich "mdłych" dań, proponuję dodać trochę czosnku, komponuje się idealnie.

Re: Zupa zacierkowa. Istnieje smaczna wersja?

breją zagęszczoną mąką, a ma czysty, nieco rosołowy wygląd, z papryką, ziemniakami i właśnie zacierkami. Opórcz tego znam zacierki jako szpecle także jako dodatek do mięsa, albo innego drugiego dania. Jako szybką alternatywę do klusek ziemniacznych, czy kupnego makaronu.

Zdrowa, pyszna, tania i szybka zupka

15 minut. Dodać kostkę rosołową i jeszcze chwilkę gotować. Jogurt wymieszać z paroma łyżkami zupy, wlać do zupy, przyprawić sokiem z cytryny, solą, pieprzem. Posypac natką. Smacznego!

Re: Szybkie i smaczne do pracy

jak masz mikrofalówkę, to polecam Ci każde danie jednogarnkowe i każdą zupę ja ostatnio biorę do pracy kanapki - koniecznie z jakimś warzywem plus słoik ( :D) zupy i to jest dla mnie optymalne rozwiązanie poza tym jak wpiszesz w przeglądarkę zwrot "do pracy" to pewnie wyskoczy Ci z milion

Re: Zupa zacierkowa. Istnieje smaczna wersja?

A istnieje coś takiego, jak zupa zacierkowa? Dla mnie zacierki to tylko szybkie domowe kluski do zupy i można dodać je do każdej. Nawet pomidorowej i ogórkowej jak się chce. U mnie robiło się je najczęściej po prostu do rosołu, zamiast kupnego makaronu.

Re: szybki obiad

Szybka zupa: Litr wody + dwie kostki rosołowe + 2-3 trójkąciki serka topionego, wymieszać, rozpuścić, wrzucić drobny makaron, ugotować, wrzucić puszkę groszku, zagotować i jeść. Miało być szybkie, niekoniecznie wyrafinowane (ale gwarantuję, że smaczne

Re: szparagi - proszę o szybki i smaczny przepis

ja jestem wlasnie w Niemczech gdzie wszedzie w restauracjach podaja szparagi. wczoraj jadlam zupe o nazwie Spargel-Kartoffelcremesupe mit Räucherlachs - czyli zupa krem szparagowo-kartoflana z lososiem, mniam, mniam...... przepisu niestety narazie nie mam ale juz wiem ze zrobie ja w domu ~))) --

Re: zupa!!!!!

Kamila, Gdyby Ci jednak przyszło do głowy, żeby nie tylko z mieszanki, to spóbuj zupę ziemniaczano-kukurydzianą. Jest banalnie prosta i szybka w wykonaniu. Tylko podstawowe składniki i jest bardzo bardzo smaczna. Polecam

Zupa Pieczarkowa...

...prosta, szybka i pyszna. Niekoniecznie dietetyczna, raczej z rodzaju 'comfort food', chociaz w smaku leciutka jak puszek :)) Idealna na chlodne zimowe dni... A wiec potrzeba nam: 0,5kg pieczarek 0,5l wody 15dkg roztopionego masla (ja daje sklarowane) 1 kostka bulionu (ja daje z kury

Re: Zupy

To było pytanie do mady. Ja też bardzo lubię zupy rybne, są syte, bardzo smaczne i szybko się je robi. -- kolpiku (..)jesteś za to typowym przedstawicielem zaściankowej mentalności, która to chodzi ze święconką do kościoła i je żur na śniadanie i nie może pojąć że można inaczej. by Najma

Re: Co zrobić szybko i na ciepło na imprezę?

U mnie - zupa gulaszowa lub solanka, najlepsze na drugi dzien, syte i smaczne.

Re: Obiad tani i szybki.... Help!

> zupki? > To tylko smak jest, żadne odżywianie. aż jestem ciekawa jak je robisz, że to tylko smak... bo są osoby, które robią z zupy główne danie, i oprócz smaku mają one jeszcze wartości odżywcze i są smaczne... nie dla każdego zupa to woda z kostką....

Zupa porowo-musztardowa

musztarde i smietane i zmiksowac na krem. Doprawic jeszcze sola i pieprzem, chwile podgrzac i podawac. Juz na talerzu, udekorowac odlozonymi wczesniej krazkami pora. Zupka szybka, prosta i smaczna. Smacznego.

Re: fasolówka- prosze szybko

a ja taką naprawdę ekspresową robię tak: do wywaru z warzywami (marchew, seler, pietruszka itd.) dodaje słoik, dwa takiej fasoli z kiełbasą w słoiku. zazwyczaj jest to fasola w pomidorach, ale zupa naprawdę smaczna i szybciutko.

Re: zupa - jak zrobic szybko, nie na kostkach

zdrowe i smaczne zupy jarskie (szybko sie gotują) robię na bazie zrumienionego selera i cebulki. Na dno garnka nalewam cienką warstwę oleju/oliwy i wrzucam starty na grubych oczkach seler. Podczas rumienienia zaczyna pięknie pachnieć, potem dorzucam posiekana cebulkę (drobniej lub grubiej) i

Re: zupa - jak zrobic szybko, nie na kostkach

dokładnie tak jest najszybciej:)))gotuję wywar na różnych rodzajach mięs + włoszczyzna,taki jest najsmaczniejszy, i jeśli wiem, że będę mrozić, to koniecznie mocno doprawiam,szczególnie ziołami, inaczej trzeba będzie dużo tych kostek wrzucić by poczuć smak. -- "Świat jest pełen oziębłości

Błyskawiczna zupa chińska

to nie jest przepis a jedynie pomysł na szybki obiad z mrożonki. Kupuję mieszankę chińską z Hortexu i wrzucam ja na wrzącą wodę z 2 łyżkami oleju(oliwy)w między czasie gotoję makaron (dowolny:ryżowy, sojowy lub zwykły tym razem były rurki) po zagotowaniu się jarzyn szybko wyłączam gaz

Re: szybki obiad

! Cieszę się!! :) Miło mi, że wykorzystałaś zaproponowany przeze mnie przepis. W razie czego, chętnie doradzę dalej (punkt doradczy znajdziesz na stronie, do której odnośnik jest w stopce). To naprawdę niezła zupa. Prosta ale smaczna. Tak jak i kuchnie regionalne

Re: Szybkie i smaczne do pracy

Ja do pracy zabieram przeważnie obiad z dnia poprzedniego. Mam porządne hermatyczne pudełko, z którego nic się nie wylewa, więc nawet zupy zabieram, a najczęściej jakiś makaron/ryż/kaszę z sosem, warzywami, kotletami wege itp., ale zdarzają się nawet ziemniaki czy placki ziemniaczane. Naprawdę

Zupa krem z porów

Bardzo smaczna zupa, łatwy przepis, szybko się robi. A gałka muszkatołowa naprawdę tu pasuje. Krem wyszedł mi mało zielony, a szkoda. Następnym razem dodam też zielone części pora.

Domowe - smaczniejsze

W Berlinie, w domu na rogu Hauptstrasse i Akazienstrasse otwarto nietypowy sklep spożywczy. „Każdy z 20 stolików w Kochhausie jest poświęcony osobnemu przepisowi. Są trzy przystawki, dwie sałatki, jedna zupa, cztery rodzaje makaronów lub dań wegetariańskich, trzy rybne i cztery mięsne

Zupa pokrzywowa

Postanowiłam wykorzystać dobra natury rosnące wszedzie w okolicach mojego domu:) Dziś stanęlo na zupie pokrzywowej. Nigdy jej wcześniej nie jadłam, ani nie robiłam, decyzja była spontaniczna i wyszła zaskakująco smaczna :) Nastepnym razem zrobię ją "porządniej" ale i ta szybka, niepoprawna

Re: zupa serowa i bułeczki....mniaaam

znam ta zupe :) szybka i smaczna przekaska :) -- Achromatopsja

Zupa czosnkowa

Polecam, świetna na tą aurę pogodową (zimno, mokro i szaro) zupa czosnkowa którą szybko się przyrządza.Polecam osobom przeziębionym, ja właśnie jestem po konsumpcji takiej zupki i wyszła rewelka. 6 ząbków czosnku rozgnieść i wymieszać z solą, wrzucić na 6 łyżek oliwy na patelni i na malutkim

zupa cebulowa

Aromatyczna i rozgrzewająca. Jednocześnie prosta i szybka w wykonaniu. Potrzebujemy: - 5 cebul (jak duże to wystarczą 4) - 3 ząbki czosnku - oliwa - 2 łyżki mąki - 250 ml białego wina (niesłodkiego) - 1 l bulionu/rosołu - 2 łyżeczki cukru - sól i pieprz - papryka słodka w proszku - ser

Zupa kalafiorowa

Smaczna, delikatna i szybka w wykonaniu zupa. I co tu jeszcze chcieć od takiej zupki. Nic więcej... tylko gotować i jeść! Przepis pochodzi z książki "Mamo, tato! Gotuj z dzieckiem" wydanej przez Axel Springer Polska Sp. z o.o. Składniki: 40 dag skrzydła indyczego extra 1 mały kalafior

Re: Zupy na mleku

Jadam jedną - serową, robioną na pikantno, z rozpuszczonym serem "topionym" i grzankami. Bardzo szybka i smaczna. No ale raczej nie na śniadanie. -- Amare simul et sapere ipsi Iovi non datur...

Re: Zupa serowa...

Wczoraj zrobilam to zupe tyle ze dodalam tylko 100g serka topionego przez co zupa nie byla taka ciezka. Dodalam rowniez zoltko ale wedlug mnie ono nie dodaje nic tak wiec nastepnym razem je pomine. Zupa faktycznie bardzo LATWA, SZYBKA i SMACZNA. Caly sekret tej zupy tkwi w dobrym i smakowitym

Re: Nieugotowane zupy

zalewajka jest cudowną zupą, szybką, smaczną, naprawdę polecam. I bardzo zdrową na brzuch, bo robi się ją na zakwasie najprostszym: mąka żytnia i woda na kilka dni do słoika ażsię zakwasi.. żadnych skórek chleba, żadnych czosnków. tylko woda i mąka. warto mieć taki zakwas w domu bo odrobiną można

Re: zupa kalafiorowa

Zupa szybko ostudzona po ugotowaniu i zamknęta w sprawnej lodówce nie zepsuje się nawet po trzech dniach. Zamrozić można każda zupę. Jednak nalezy pamietać, ze jeżeli w zupie są ziemniaki i warzywa w większych kawałkach, to po odmrożeniu już nie będą takie smaczne, co nie znaczy, że nie da się ich

Postna polewka

Ciekawa i smaczna zupa, a do tego szybka w przygotowaniu.Koszt też nieznaczny a można się naprawdę najeść.

Re: jak szybko przytyć?

:( teraz się pilnuję. jem nawet spore ilości tego co mogę. najtrudniej zrezygnować z soli i surowych warzyw/owoców. bardzo lubię zupy, sosy i ciężko mi teraz coś smacznego ugotować bez mięsa z kością (nie mogę wywaru z kości) i kostki rosołowej. badania robię teraz co tydzień. wyniki są lepsze, ale nadal

Re: zupy :)

Czernina jest niezwykle smaczną zupą, jeśli jest przygotowana ze składników najwyższej jakości . W domu nie udało mi się jej przygotować, tak aby domownicy zajadali ją ze smakiem, dopiero po zamówieniu koncentratu do przygotowania od firmy SAGWIAZ wszyscy zajadają ją ze smakiem. Taki koncentrat

PRZEPIS NA ZUPę DYNIOWą-SZYBKI I PROSTY!!!

być pikantna, ale to kwestia gustu... i gotowe!!! Zupa jest słodko kwaśno pikantna, i bardzo pożywna - dla mnie bomba! Życzę smacznego!!! Zaraz ją właśnie ugotuję i już mi ślinka cieknie... :) mniam mniam, papa laseczki ;) --

Jedzenie. Żeby było szybko i ceny nie zaskakiwały

Szkoda, że zapomniano napisać o "Barze u Ryśka" mieszczącym się w Skrzacie na prawo od wejścia. Za 9,90zł mamy dwa dania: jedna z dwóch zup + jedno z trzech drugich dań. Jest smacznie i moim zdaniem tanio. Poza tym dodatki czyli ziemniaki, czasem gotowana marchewka oraz surówki nakładamy sami

Re: zupa gulaszowa

kropeczko gdybys nie znalazla wsrod gaszczu wszystkich przepisow,zupy gulaszowej to ja robie tak: podmazam mieso wolowe na pieczen/francyske/szybko sie gotuje) cebule/papryki,marchewke/pore/seler/pietruszke pokrojone w kostke tez podsmazam, wszystko zalewam odpowiednia iloscia wody i

za szybko sie wysłalo :P

mam troche za duzo groszku mrozonego w domu i nie wiem co z nim zrobic. zupa krem juz mi sie znudzila i nie moge na nia patrzec. macie moze jakies pomysly na smaczne i tanie(jestem studentka) dania w ktorych jest groszek ???musze go wykorzystac bo niedlugo wakacje i sie wyprowadzam z mieszkania :)

Re: zupa - jak zrobic szybko, nie na kostkach

Najpyszniejsza zupka wychodzi mi na cielęcinie z kością, podudziu z kurczaka i warzywach. Osobiście uważam, że czym mięsa z kością więcej, tym zupka smaczniejsza, gęstsza i zdrowsza. Mój syn miał po operacji zalecenie zupek gotowanych na cielęcinie, gdyż ma zbawienny wpływ na kości. Do tego

Zupa pokrzywowa

-młode wiosenne pokrzywy. Zbierałam tylko czubki, jakby to były najcenniejsze gatunki herbaty. Zupę przygotowałam wieczorem, żeby móc się nią szybko pożywić po przyjściu z pracy. Tymczasem nawiedziła mnie teściowa. Postawiłam na stole miseczki z zupą a syn zawołał: pokrzywowa! Teściowa na to: Eeee

Re: Zupy na bazie rosołu.

proponuję cebulową z grzankami, szybka w przygotowaniu i smaczna :) Ja robię z takich składników: cebula, serki topione, chleb lub bułka na grzanki, przyprawy no i rosół. -- Firma sprzątająca.Warszawa

zupa z krewetkami i makaronem ryzowym

! Program nazywal sie My Big Fat Diet Show, a zupa zachwalana byla jako szybka do zrobienia, smaczna i majaca tylko 200 kcal w porcji... ;-) Przepis jest tu

Re: szybko obiad - przygotowanie do 45 minut

Ja wam proponuje zupę z cukinii.Czas przyg. 30 min.2 niezbyt duze ok.25-30 cm zwiekszych trzeba obierac skóre i pestki,2 cebule,kilka zabków czosnku,oliwa z oliwek z dwie lyżki,serek złoty ementaler,warzywko,szczypta chili,lub pieprz.cukinię pokroić na grube plastry,cebulkę teżi czosnek

zupa krem z kabaczka

smakowego. Mam go od cioci mieszkającej w Niemczech. Prosty i szybki. Polecam gorąco:-)) Zupa krem Jednego sporego kabaczka umyć, jeśli trzeba obrać i wydrążyć pestki (przeważnie tak robię), pokroić w kostkę, ugotować w bulionie najlepiej warzywnym. Zdjąć z ognia, zmiksować, podprawić mąką, biały

Zupa - krem z zielonych ogorkow - pycha!!!

Moja mala ja uwielbia! Jest bardzo latwa i szybka :) Skladniki : 3 dlugie ogorki (ze skora), wiazka kopru, 2 serki topione,kremowe, pol kubka smietany (do gotowania), 1 l bulionu i 2 zabki czosnku. Wyszorowane ogorki pokroic na grube kawalki (ok.2cm) i wrzucic do bulionu, gotowac 20 minut

Re: Co zrobić szybko z piersi kurczaka???

podsmazamy do zarumienienienia. Przekładamu do naczynia żaroodpornego wylewany na nie śmietane i posypujemy zupą cebulową w proszku. I zapiekamy ok 30 minut. Nie jest to moj przepis, ale raz robilam. Jest smaczny. Tylko ostrzegam przed za duza iloscia wegety, nawet polecam raczej mniej slone

Re: szybki obiad

Pewnie niejeden się odezwie :) Skoro jednak jestem pierwszy, to proponuję nieskomplikowaną zupę na dzień zimowy oraz makaron, który bardzo lubię - obie propozycje powinny zasmakować polskiemu podniebieniu i można zrobić je w czasie porównywalnym z ugotowaniem zupki z paczki: ZUPA pokrojone

Re: jak szybko nauczę się poprawnie gotować?

Matko kochana, jakie dziwne rady! Po pierwsze - dlaczego miałaby gotować zupę pomidorową na koncentracie? Do tego służy PRZECIER pomidorowy - smaczny, gęsty, aromatyczny. Po czwarte: dlaczego mężczyźnie nigdy nie dogodzisz? Moi mężczyźni są bardzo zadowoleni z mojej kuchni i głośno dają temu wyraz

Re: Błagam o przepis na zupę cebulową

Dobrze jest dodać grzanki z suchej bułki. Nie namiękają tak szybko zupą i nie robi się taka rozmoczona zupa. A tak w ogóle jest to najsmaczniejsza zupa jakie znam. pozdro. fargo.

surówki i zupy warzywne!

1. surówki - mozna zacząć jeść po 4. dniu diety mieszanej. mozna doprawić jogurtem 0% tłuszczu lub ewentualnie oliwą, ale ociupinę. 2. polecam gotowanie zup warzywnych na mieszanej, szczególnie teraz, gdy zimno, mają same zalety: - zdrowe; - niskokaloryczne; - tanie; - szybko się je robi

Re: Zupa z kapusty włoskiej.

Zapisuję sobie do zrobienia w najbliższym czasie. Zupa jest prosta a pewnie bardzo smaczna. Często właśnie brakuje mi takich prostych, szybkich przepisów, bo ostatnio nie mam na nic czasu

Re: fasolówka- prosze szybko

A jak już znudzi Ci się fasolowa mdła to do ugotowanej już gotowej zupy zrób na boczku i cebuli leciutką zasmażkę, dodaj paprykę w ostatnim momencie/ dużo słodkiej sproszkowanej/ rozcieńcz, wlej , zagotuj. Do smaku dodawaj octu winnego i złagodź smak cukrem. Możesz dorzucić ząbek czosnku

Re: Szybkie pytanie, szybkie danie

idz na dworzec PKS (1 minuta od PKP), przejdź przez ulice 1-maja (dokładnie naprzeciwko wjazdu na dworzec PKS, przy kasach) i tam, w kamienicy znajduje sie ('w piwnicy') bardzo miły bar gdzie daja klikanaście rodzajów placków ziemniaczanych + fajne zupy za naprawde niewielkie pieniadze (we

Re: szybko, dużo i smacznie

Zrób gar nieortodoksyjnego żurku :) Idealny jako danie jednogarnkowe, szybki, bardzo smaczny, pożywny i zupełnie niekłopotliwy. Jedna z moich awaryjnych potraw, gdy brakuje czasu a głód w oczy zagląda :) Składniki: marchewka, korzeń pietruszki, kawałek selera ( nać + korzeń) por ( moze

Re: zupa rybna/grillowany kurczak

wczoraj robilam zupe rybna, reszte rybek z paczki upanierowalam,usmazylam dzis po powrocie z banku zjedlismy na lunch z salata obiad,szybki, czesci kurczaka grillowane z frytkami i czerwona kapusta SMACZNEGO -- * http://forum.gazeta.pl/forum/f,11086,Vistula.html Vistula * gram

Re: SZYBKIE I SMACZNE DANIA OBIADOWE

. potem kroje na kawalki piers z kurczaka i wrzucam do srodka. oczywiscie podaje z ryzem. wiec jemy glownie drob... az dziwie sie ze jeszcze nie gdaczemy ;) no i zupy... ale jadam je oczywiscie sama, chyba ze plywa w nich tona gotowanego miecha ;)... pomidorowa, pieczarkowa... a ostatnio naszlo

Re: Zupa czosnkowa

nie mam pojecia o jaka odmiane zupy czosnkowej moze chodzic, bo nie piszesz nic wiecej, np. o skadnikach. ale ja zupe czosnkowa gotuje tak: na rozgrzanej oliwie zeszklic cebulke, dodac wycisniety czosnek (ja dodaje duzo czosnku, bo b. lubie jego smak), i szybko pomidory. po chwili dodac ok. 2