Wszystko o:

szalone liczby

tps

"Opracowanie tak szalonej liczby podręczników przerasta każdego" [LIST DO REDAKCJI]

"Opracowanie tak szalonej liczby podręczników przerasta każdego" [LIST DO REDAKCJI]

Jedna z bibliotekarek postanowiła opisać, jak z jej perspektywy wyglądało ostatnie zamieszanie z podręcznikami w szkołach. "Pani minister z wielką łatwością obarczyła odpowiedzialnością za to dyrektorów" - pisze w liście do portalu Gazeta.pl.

Największy, najlepszy, najbardziej szalony. Festiwal Glastonbury w liczbach (i ciekawostkach)

Gdy w 1969 roku angielski mleczarz oglądał z żoną festiwal Bath Blues w jego głowie zaświtała myśl - a gdyby tak zrobić niekomercyjny, mały festiwal na swojej mlecznej farmie? Jeszcze nie wiedział, że w ciągu kolejnych dekad jego "minifestiwal" stanie się największym świętem muzyki na świecie.

Orlando Bloom przejdzie kwarantannę. Z dala od ciężarnej Katy Perry

Orlando Bloom wraca do Stanów Zjednoczonych, gdzie przejdzie kwarantannę. Z nieoficjalnych informacji wynika, że para na czas izolacji zostanie rozdzielona.

Szalone liczby!

Listkiewicz nie mógłby prowadzić tego programu, bo strasznie łatwo byłoby wygrać - od razu byłoby wiadomo kto blefuje :) Swoją drogą, Listkiewicz to jedna z niewielu osób, które sprawiają, że skacze mi ciśnienie, po prostu już moja cierpliwość się wyczerpała. --

Re: Szalone liczby!

czy ktos wie,ktorzy to " BARONOWIE " byli na tym tajnym spotkaniu? imiennie? czy z Gdanska tez? cos sie wydaje,ze jak sie za nich zabiora,to pewnie wyjdzie duzo prawdy rowniez z nizszych lig po wojewodztwach.i do tego powinno dojsc.ku sprawiedliwosci tym,co byli wobec sportu szczerymi sercem.i n

Ach, te szalone liczby!

"Według Ludy zakaz jest absurdalny: - Przepis zakłada, że w sumie tylko przez dziewięć godzin będziemy mogli wjechać do miasta. Jak te 12 tysięcy tirów ma się przedostać przez Wrocław w tak krótkim czasie. Oznacza to przejazd ponad tysiąca tirów w ciągu godziny. Zważywszy, że każdy ma blisko 20 metr

superkulfon i szalone liczby

Poniewaz ogolnie rzecz biorac jestem debilem i sie podniecam takimi pierdołami, pozwolilem sobie sporzadzic nastepujace wyliczenia: * Aby tramwajowi pokonanie skrzyzowania (przyjmijmy 50 metrow) zajelo 30 sekund musialby poruszac sie ze srednia predkoscia 6 km/h. * Aby tramwajowi pokonanie s

Szalone liczby w CV

Sprawdziłem dokonania Chiuauy na znanym europejskim portalu piłkarskim - kickball.com, rzeczywiście robią wrażenie: sezon 2006/2007 - 63 gole w 19 meczach, sezon 2007/2008 - 87 goli w 34 meczach, jesień 2008 - 14 goli w 2 meczach. Ale moja Legunia będzie miała napadziora, ho ho! Mirosła

Re: Ach, te szalone liczby!

wieczora. Niższy ruch samochodów poza godzinami szczytu zostanie z nawiązką zastąpiony trzykrotnym zwiększeniem liczby tirów w godzinach, w których im wolno. -- www.berbela.com/

Re: Ach, te szalone liczby!

> "Według Ludy zakaz jest absurdalny: - Przepis zakłada, że w sumie tylko przez d > ziewięć godzin będziemy mogli wjechać do miasta. Jak te 12 tysięcy tirów ma się > przedostać przez Wrocław w tak krótkim czasie. Moze czesc z tych 12 tysiecy tirow pomysli, i ominie miasto? Btw, uwzgl

Re: superkulfon i szalone liczby

> Poniewaz ogolnie rzecz biorac jestem debilem i sie podniecam takimi pierdołami, > > pozwolilem sobie sporzadzic nastepujace wyliczenia: > > * Aby tramwajowi pokonanie skrzyzowania (przyjmijmy 50 metrow) zajelo 30 sekund > > musialby poruszac sie ze srednia

Re: Ach, te szalone liczby!

gh83 napisał: > No cóż, doba ma 24 godziny, co obecnie oznacza przejaz 500 tirów na godzinę, cz > yli "10-kilometrowy" korek w mieście, i to przez całą dobę. Widział ktoś taki, > czy może to pan Luda zna się na rzeczy, jak świnia na gwiazdach? Ktoś tu obok napisał, że w godzin

Prezydent w liczbach

620 000 000 zł. - tyle mniej więcej kosztowała podatników działalność Kancelarii Prezydenta kosztowny ten kaczuś, żeby choć coś mądrego i dobrego zrobił a tak, to tylko można powiedzieć szkoda takich kosztów na takie czteroletnie badziewie -- Mądrość polega na tym, aby być szalonym

Re: Szalona 40-stka

Striptiz. Wyjazd na weekend. -- Wredna :)Maja BykomSTOP Każdego dnia rośnie liczba osób, które mogą pocałować mnie w dupę...

Szaleni wędkarze

Wędkarze chcą odstrzału 250 kormoranów na Jeziorsku. Liczba ptaków, które zginą, może przekroczyć pół tysiąca osobników! Bo wędkarze chcą strzelać do kormoranów w okresie lęgowym. Ornitolodzy: - To niezgodne z prawem i nieetyczne

Re: Prezydent w liczbach

https://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,7395281,Prezydent _w_liczbach.html zmarnowane pieniądze na kaczusia -- Mądrość polega na tym, aby być szalonym, jeśli tylko usprawiedliwiają to okoliczności - Jean Cocteau

Re: Klub Szalonych Dziewic

Gość portalu: magda napisał(a): > Sorry - Przybylska gra taką postać jaką gra i mówi tak, jak mówi ta postać. I > tak ma to właśnie wyglądać. a im bardziej przekonujaca postac tym lepsza aktorka/aktor -- z kazdym dniem mojego zycia nieuchronnie rosnie liczba tych, ktorzy moga

Re: Klub Szalonych Dziewic

Gość portalu: Wredna napisał(a): > Moze nie porownujmy Szekspira z serialem o dupie. a czy ja cos takiego zrobilam? chyba sobie nie wyobrazasz, ze aktor grajacy Stalina musi sie utozsamiac z tym co wyglasza? -- z kazdym dniem mojego zycia nieuchronnie rosnie liczba tych, ktorzy

Re: Klub Szalonych Dziewic

Gość portalu: Wredna napisał(a): Nie spodziewam sie, ze Przybylska to > krynica madrosci, ale taki tekst to jest zenada. chyba nie przypuszczasz, ze tekst, ktory wyglasza aktorka w filmie jest jej wlasnym tekstem, z zycia? -- z kazdym dniem mojego zycia nieuchronnie rosnie liczba

Szalony kraj na Wschodzie...

Coraz więcej chorych psychicznie w Rosji 10.10.2003 PAP: Z roku na rok ro¶nie w Rosji liczba zachorowań na choroby psychiczne - alarmuj± rosyjscy lekarze. "Przez ostatnie 10 lat liczba chorych psychicznie wzrosła o 41,5%" - powiedziała rzeczniczka Instytutu im. Serbskiego Anna

Re: Najbardziej szalone pomysły rodziców

Ja też znam osoby, które mają trzy imiona. Z większą liczbą się osobiście nie spotkałam, albo do tego jeszcze nie dotarłam. Swoją drogą więcej niż dwa uważam za okrutnie niepraktyczne. -- http://lilypie.com https://lbdf.lilypie.com/lKOBp1.png

Re: Statek szalonych

Tak dlugo pani nie pisala, juz myslalam, ze redakcja sie pogniewala na pania. Piętnaście lat temu wszyscy w liczbie osmiu ginekolodzy w moim miasteczku wykonywali skrobanki, usuwali ciaze,robili zabieg, nikt natomiast nie robil aborcji. Odkad nastala aborcja zaden z tych ktorzy sa dalej

Wielki Ptak. Szalona wizja, czy szansa dla regi...

> Do obsłużenia tak dużej liczby klientów potrzebna będzie potężna baza hotelowa. Do obsłużenia tak dużej liczby klientów przede wszystkim potrzebny jest jakiś sprawny transport. Jeśliby powstał taki kolos, to całe południe aglomeracji po prostu stanie w jednym wielkim korku.

Szalony rozwój gminy Zabrze.

Za Urbańczyka byliśmy na ostatnim miejscu, teraz jesteśmy już na trzecim w rankingu najlepiej rozwijających się miast grodzkich. / od końca licząc / Zrobiliśmy szalony postęp jak na nasze możliwości. Idziemy jak burza. Tak dalej pójdzie to już za 30 lat będziemy na - ale lepiej nie zapeszać

Szalone dni pełne offu - Dni Sztuki Współczesnej

Monika Żmijewska co roku pisze ten sam tekst, zmienia tylko numerek w liczbie kolejnych Dni Sztuki Wspólczesnej i nazwy poszczególnych imprez.

Re: gra " Szalona gotowka " z bankomatem -jak dzi

jeśli chodzi o cyfry to srednio bo banknoty mają nominały 1, 2 i 5 natomiast gra napeno uczy myslenia , gospodarowania pieniędzmi, uczy tez , że nie zawsze dostaje się to co by sie chciało :-) jesli chodzi o nauke liczb to polecam kalkulator Fischer Price - mój syn dostał go jak miał 3,5 roku i

Re: Szalony koniec szalonego sezonu w ekstraklasi

Ehh trzeci Post ;) Ale juz doczytałem na PLKK.pl Na koniec sezonu zasadniczego: O kolejności w tabeli decyduje liczba zdobytych punktów (zwycięstwo 2 punkty, porażka 1 punkt). W przypadku kiedy dwa zespoły mają taką samą ilość punktów o kolejności w tabeli decyduje bilans spotkań pomiędzy tymi

Re: czasy szalonych konsumentów heh

operacja która zmniejsza liczbę brzęczących miedziaków w portfelu więc jeżeli noszę 62 grosze a miałbym jeszcze do tego dostać 38 groszy reszty to sam zaczynam płacenie od groszy żeby jak już ma być reszta to niech będzie w wyższych nominałach

Re: Papierosy , whisky , szalone kobiety …

monarchów , monarchii - i to i to liczba mnoga ...ot co kompania ... onomatopeja …. I dudni, i stuka, łomoce i pędzi, A dokąd? A dokąd? A dokąd? Na wprost! Do taktu turkoce i puka, i stuka to Tak to to, tak to to, tak to to, tak to to. Że pędzi, że wali, że bucha buch, buch

Wasza liczba numerologiczna

pozostawić po sobie trwały ślad. Są niezastąpione wszędzie tam, gdzie trzeba doradzić, dodać odwagi, podtrzymać na duchu. Ich pomysły bywają zaskakujące, jednak Jedynki nie mają problemu ze znalezieniem chętnych do realizacji nawet najbardziej szalonych projektów. To urodzeni przywódcy, dumni ze swoich

Re: Choroby szalonych ludzi?

-- szybkość podróżowania po całym świecie i ogromna liczba ludzi odbywających takie podróże -- ogromnie sprzyja pandemiom. 200 lat temu niemożliwe byłoby, żeby osoba jednego dnia była w Hongkongu, drugiego w Bostonie, a trzeciego w Paryżu. A dzisiaj takich osób są setki tysięcy. A wraz z nimi podróżują także

Re: Nie takie znowu szalone te dziewice

Różni ludzie różne potrzeby intelektualne. Dla mnie Wojewódzki nie dość że sam jest dnem to jeszcze ściąga na dno swoich gości. Ci mądrzejsi się nie dają. -- "Każdego dnia rośnie liczba osób, które mogą pocałować mnie w dupę." https://www.suwaczki.com/ https

ile skończonych

Ile jest skończonych zbiorów liczb naturalnych?? Nie chodzi mi o podanie konkretnej liczby ale, odpowiedź na pytanie czy jest ich nieskończona bądź skończona liczba. -- "Ci, którzy sprytnie symulują szaleństwo w zdecydowanej większości są psychopatami, a część z nich faktycznie jest szalona

Re: Szalony pomysł 111

Obszar w sąsiedztwie Alei Kardynała Wyszyńskiego to jedno z najgęściej zaludnionych miejsc w Bydgoszczy z uwagi na dużą liczbę wieżowców.

A moze liczby ?

, dochody ludnosci ida w gore, ceny ida w gore jak szalone na praktycznie wszystko co sie da a stopy procentowe sobie spokojnie stoja nizej niz na przyklad dzis w USA zas RPP zdaje sie w ogole nie miec zamiaru ich ruszac ? Jak dlugo mozna naciagac gume ?

Re: Monopoly dla 5latka - junior czy szalona gotó

Czyli z monopoly junior raczej zrezygnować? Obawiam się czy 5latek da sobie radę z monopoly świat - czy to nie jest zbyt skompllikowane?Liczby oczywiście zna i z "drobniejszym" dodawaniem sobie radzi, ale czy tam nie trzeba planować i kombinować? A co sądzicie o tym drugim monopoly - szalona

Re: To nie w pełni-szalona teoria

Do wszystkich ludzi dobrej woli!! Bardzo prosimy o pomoc! Zainteresujcie się naszą historią i przyłączcie się do nas w naszej grupie i naszym funpagu. Nasz synek jest chory i próbujemy dotrzeć do jak największej liczby osób, aby zebrać pieniążki na jego leczenie i rehabilitację. Wpłać proszę

szalone manewry na lewicy.Kto nimi dowodzi?

kolegów z SLD - albo przeprowadzą niezbędne zmiany, żeby nawiązanie rozmów było możliwe, albo nie" - zaznaczył. Inny polityk SdPl nieoficjalnie powiedział PAP, że do Socjaldemokracji docierają sygnały ze strony coraz większej liczby działaczy SLD, że potrzebne jest porozumienie lewicy. Według

Re: Ta pani to bohaterka przeboju "jesteś szalona

przedwiośnia. akurat napisałeś o warunkach, przy których dochodzi do największej liczby wypadków ;P

Re: szalone motocykle i piraci drogowi

kierowcow danego typu pojazdu. i z nich wynikalo ze na 100 kierujacych samochodem okolo 4-ech bierze udzial w kolizji, zas w przypadku motocykli liczba ta wynosila deczko ponizej 2-uch kierowcow. I tak jak ktoś napisał wyżej, organy motocyklistów nie nadają się do przeszczepów, bo w ich przypadku w

Sky's the limit?

Cześć wszystkim! Mimo ukrycia FEN ma się całkiem dobrze. Liczba uczestników rośnie w szalonym tempie, chyba jednak zbyt szalonym, oto bowiem z hukiem i trzaskiem uderzyliśmy o ścianę 1000 uczestników. Zapytuję więc Szanowną Administrację Portalu Gazeta.pl, czy jest jakieś rozsądne

Re: Prezydent w liczbach

szalony_kapelusznik napisała: > 620 000 000 zł. - tyle mniej więcej kosztowała podatników > działalność Kancelarii Prezydenta ale dzięki temu jeszcze można zobaczyć polski język w necie i urzedach:-) -- Blisko coraz bliżej i PO PO...by żyło nam się w końcu lepiej

Re: szalone motocykle i piraci drogowi

Przesadzacie. Ile było wypadków drogowych w L-wie z udziałem "szalonego motocyklisty" w ciągu ostatnich 5-ciu lat, by dać fory???? Hę.... Natomiast stłuczek będących efektem chaotycznej zabudowy i wzrastającej liczby pojazdów można liczyc spokojnie kilka w tygodniu. A ten cały targ w centrum

Re: Prr szalony!

kobiet. Według danych Urzędu Patentowego, liczba wynalazków opracowywanych przez kobiety jest stały i wynosi 12-13 proc.

Re: Szaleni wędkarze

--Kormorany, jak i każdy inny gatunek zwierząt, podlega regulacji ilościowej na danym terytorium - jeżeli z jakiegoś powodu, liczba zwierząt powoduje zbyt duże straty w ekosystemie - przenosi się ich nadmiar na inne terytoria, lub przeznacza do odstrzału - akurat w tym przypadku wszystko jest w

Re: Liczba nieuodpornionych w PL

prawdopodobnie popiera, (chociaż nie mogę tego zweryfikować a chodzi tu głównie o odsetek powyżej progu seroptotekcji) to jeszcze nie znaczy iż moja krytyka jest bezpodstawna. -- "Ci, którzy sprytnie symulują szaleństwo w zdecydowanej większości są psychopatami, a część z nich faktycznie jest szalona

Re: Trump nie jest szalony

Obciac tym prawie z 50 milionom kartki na jedzenie. Wtedy ci ciency, zabiedzeni zjedza tych opaslych. Wszyscy beda zdrowsi a liczba sie tez zmniejszy.

Re: Liczba nieuodpornionych w PL

szaleństwo w zdecydowanej większości są psychopatami, a część z nich faktycznie jest szalona." - Eugene Bleuler

Re: Liczba nieuodpornionych w PL

dzieci matek po odrze i po szczepionce przeciwodrowej Niewiele to akurat zmienia w tym do czego się odniosłem, a chodziło o zakres 6-12 miesiecy. -- "Ci, którzy sprytnie symulują szaleństwo w zdecydowanej większości są psychopatami, a część z nich faktycznie jest szalona." - Eugene Bleuler

Analitycy DI BRE: Przed nami "szalona" fala wzr..

To komentarz z innego artykułu dot. nieruchomości w USA: "Liczba zgłoszonych w Stanach Zjednoczonych przejęć nieruchomości przez wierzycieli drugi raz z rzędu osiągnęła rekordowy poziom. Banki z coraz większą determinacją egzekwują swoje prawa wobec niewypłacalnych dłużników." To

Re: Użyłeś pierwszej osoby liczby mnogiej

"Nieważne, jak się zaczyna; ważne, jak się kończy", że strawestuję klasyka lewej strony ;-) -- "Nie jestem szalony, interesuje mnie wolność" Jim Morrison

Re: Ten szalony saturn ;-)

A ten ktory wygra dziś w totka będzie rozliczony na plus. Moze taki co wysyłał te same liczby przez długi bardzo długi czas i się nie zniechęcił ;) Pozdrawiam - * ** "Człowiek jest z żelaza. Dlatego nie odczuwa czasem kajdan jako obcego ciała."

Re: Borrcia, szalony znafffca Niemiec

Nałożyłeś się na moją odpowiedź do mary. Adenauer ścignął ostatnie 8-10 tys. niemieckich jeńców (liczby są różne, bo część to bodaj Austriacy).

Re: Użyłeś pierwszej osoby liczby mnogiej

bloczek, nie mogę się zdecydować: dołączyć do grona glanujących, czy przybyć ci z odsieczą, qrna... ;-))) -- "Nie jestem szalony, interesuje mnie wolność" Jim Morrison

śmieszny paradoks

większości są psychopatami, a część z nich faktycznie jest szalona." - Eugene Bleuler

Szał kredytów mieszkaniowych (Było - wiem)

stanowiły kredyty refinansowe w szalonej$ liczbie nowo udzielonych kredytów??

Re: Siemiatyczanie - czy w Naszej liczbie tkwi si

Spokojnie - to tylko Szalony Kapelusznik,chwilowo bez kapelusza... -- Siemiatycze

Re: "Zabiliście mi brata", błąd, bo winno być

w liczbie pojedyńczej ,zabiłeś mi brata do organizatora tej szalonej wycieczki! -- tiny.pl/76gtx

Re: Liczba nieuodpornionych w PL

be protected against disease, even with antibody levels of 120 mIU/ml. -- "Ci, którzy sprytnie symulują szaleństwo w zdecydowanej większości są psychopatami, a część z nich faktycznie jest szalona." - Eugene Bleuler

Re: Jesteśmy szaleni :D czy moze normalni?

Nie, w Polsce ludzie nie umierali masowo z powodu koronawirusa. Ba, całościowa liczba zgonów w porównaniu z tym samym okresem 2019 i 2018 SPADŁA.

widzisz, ja nie jestem szalonym krzyzowcem :]

dzialac. W a. sytuacja jest prostsza - potencjal bojowy takiego kraju USA moze zrownac z ziemia bez narazania znaczacej liczby cywili (vide pustynna burza). W b. robi sie trudniej bo wymaga zmiany systemu - to mamy teraz w Iraku. Sytuacje B mamy w Iraku, mielismy w Korei. ONZ nic tam nie dalo rady

Ślub pod wodą. Rekord Guinnessa w liczbie świad...

Gratulacje i wszystkiego najlepszego.Fajnie ,że są ludzie jeszcze trochę tak szaleni jak Wy.Pozdrawiam.Wojtek.

Re: Czas na Szaloną lokomotywę

Jesli wszystko poszlo zgodnie z planem, to premiera wlasnie trwa. Jutro pewnie poczytamy w gazetach jak bylo. Tymczasem ciekawy tekst na temat teatru i premiery "Szalonej Lokomotywy" znalazlem na slupsk.pl Sworzyliśmy ten teatr od samego początku. Od spinacza i kartki papieru. Podjąłem

Re: Liczba nieuodpornionych w PL

, którzy sprytnie symulują szaleństwo w zdecydowanej większości są psychopatami, a część z nich faktycznie jest szalona." - Eugene Bleuler

Re: Liczba nieuodpornionych w PL

sprytnie symulują szaleństwo w zdecydowanej większości są psychopatami, a część z nich faktycznie jest szalona." - Eugene Bleuler

Re: Maz doskonaly, milosc szalona..

Starowicz nie chce jednak podać żadnych szczegółowych danych. Twierdzi, że to ze względów humanitarnych. "Takie informacje spowodowałyby tylko negatywne skutki terapeutyczne. Mielibyśmy zaraz wzrost liczby mężczyzn cierpiących na depresję oraz lawinę żądań i próśb o skierowanie na operacje

Re: szalone ceny na wakacje 2010 r

latach, BV może się spodziewać jak widze > nowej serii... A o jakiej serii mówisz (nie lubisz jak ktoś z Tobą dyskutuje?)? Masz rację, Ciebie nie przebiję z taką liczbą wypowiedzi na tyle tematów i na tylu forach. Nie mam zresztą najmniejszego zamiaru. Klawiatura jest dla mnie narzędziem

Re: Szaleni wędkarze

wuzet21 napisał: > --Kormorany, jak i każdy inny gatunek zwierząt, podlega regulacji ilościowej na > danym terytorium - jeżeli z jakiegoś powodu, liczba zwierząt powoduje zbyt duż > e straty w ekosystemie - przenosi się ich nadmiar na inne terytoria, lub przezn > acza do

Re: Jestem szalony!

, ale sztuczne podwyższanie frekwencji przez "głosowanie na dwie ręce" to nie jest dobry pomysł, bo zapewne skończyłoby się na takiej samej liczbie sensownych wypowiedzi jak teraz, a byłoby dużo wydumek bez pokrycia. Nic na siłę. nie od razu Kraków zbudowano. Nie o to chodzi żeby pisać cokolwiek

afera101

zwariowana , szalona z nieograniczoną liczbą pomysłów , zabawna i wesoła : D .

Re: Pani już dziękujemy!

"Szalone liczby" :) January Brunov i Daria Trafankowska (ona już nie żyje)

Re: Prrrrr, szalony !

Kilka pomysłów na szybko: Jeślli chodzi o "zachęcanie" kobiet do większej liczby dzieci to może np.: - zachęcanie aptekarzy i lekarzy by zgodnie ze swoim "sumieniem" nie sprzedawali/przepisywali środków antykoncepcyjnych, naciski na zmiany kodeksu etyki lekarskiej w tym kierunku. Utrudnienie

Re: Prezes o krzyżu i RPalikota: Grupa szalonych

kadencja) w Senacie było 23 proc. kobiet. Na liście Unii Międzyparlamentarnej, przedstawiającej udział kobiet w parlamentach na świecie, pod względem liczby kobiet w Izbie Wyższej, Polska zajmuje 62 miejsce na 76 krajów."

Re: Czy czujecie smak zapachów? Albo kolory liczb

"A" zawsze kojarzyło mi się z czerwienią, ponieważ na tę literę zaczyna się moje imię. "A" jest wesołe, ogniste, mocno stoi na ziemi, jest otwarte, ciekawe, trochę szalone. W ogóle uważam, że moje imię jest najśliczniejsze na świecie ;) Kiedy byłam w ciąży, planowałam dać córce na imię Julia

Re: Szalony pościg za motocyklistą

poziom policji się nie podniesie, za to zaloze się, ze ograniczy się liczba takich wioskowych medrcow jak Wy. Innymi slowy, jeden z drugim przemysli, zanim zacznie uciekac przed policja. jezdzic motorem trzeba umiec. przez Was, wlasnie przez takich losi, w Polsce motocyklisci są traktowani

Re: O spółkach celowych, czyli nie tylko Ruda ...

aptykorz napisał(a): > fajfasz przecież jesteś na usługach pewnej opcji szalonej women :):):)) Ile tych kobiet masz na myśli? Pytam, bo women - to liczba mnoga. Liczba pojedyncz pisze się - woman.

Zwolnij, szalony...

zestawiajac ja ze srednia cena mieszkania. Jesli proporcje sa takie jak mowisz, to liczby obronia Twoja teorie najszybciej. "Wszyscy wiedza" to podstawowe sformulowanie naganiaczy - i musisz przyznac, ze pochodzi z pierwszej strony pierwszego rozdzialu podrecznika manipulacji. > to jednak przewaza u

Re: widzisz, ja nie jestem szalonym krzyzowcem :]

potege pomimo udowodnionych wieloma laty spokoju pokojowych zam > iarow sasiadow > b. morduje i torturuje hurtem swoich obywateli > nalezy dzialac. > > W a. sytuacja jest prostsza - potencjal bojowy takiego kraju USA moze zrownac z > ziemia bez narazania znaczacej liczby

Re: (siano)

no jakbyś się odezwał to by od razu zaoowocowało szaloną liczbą różnych postów hehehe

Re: nowy projekt LPR w sprawie KRRiTV

nie wiem , fakt zwiększenie liczby dwukrotnie może budzić kontrowersje, bo to szalone obciążenie dla budżetu ...

Re: Borrcia, szalony znafffca Niemiec

eva15 napisała: > Nałożyłeś się na moją odpowiedź do mary. Adenauer ścignął ostatnie 8-10 tys. ni > emieckich jeńców (liczby są różne, bo część to bodaj Austriacy). Owszem ściągnął(w tym sporo zbrodniarzy wojennych jak Streckenbach -pierwszy doódca SS i policji w GG )-za cenę wyłomu

Re: Majowa dziura budżetowa

ja ją łatam "za wczasu", szaloną liczbą godzin pracy. Jak ktoś znajdzie lepsze rozwiązanie, to niech się podzieli.

Re: kiedy liczby służą do ozdoby...

. Przeskakujesz tutaj z CO2 do C. Nieprawdą jest, że emisja przemysłowa to 7 mld t CO2 -- "Ci, którzy sprytnie symulują szaleństwo w zdecydowanej większości są psychopatami, a część z nich faktycznie jest szalona." - Eugene Bleuler

Re: Skwer Duśki na pamiątkę po znanej aktorce

"Szalone liczby" - to info dla przedmówcy. :) To bardzo szlachetne, że śp. Daria Trafankowska będzie patronować właśnie tamteu skwerowi!

Re: Szkolne maluchy przechodzace na czerwonym swi

jane14 napisał: > codzienne doświadczenie wskazuje że > liczba szalonych matek/opiekunek w stosunku do szalonych kierowców > ma sie jak 1:100 a może i wiecej. Byc moze. Z jednym ale. Szalony kierowca ZWYKLE nie wiezie ze soba dzieci, a szalona matka

Re: Dzisiejsza liczba zakażeń

ze trzy tygodnie tamu testowaliśmy jak szaleni, ale teraz planujemy odwót epidemii, więc wiesz, nie wysyłaj na testy i nikomu o tym nie mów!" I karnie, ci wszyscy lekarze, w tajnej szajce, informowani tajnymi drogami komunikacji o których nikt nie wie - jak jeden mąż przestają wysyłać na testy. i

Re: Magia liczb- dziewiąta fala (pocztówka)

Na norweskich Lofotach łowię ryby- ze skały, sztorm szaleje, ryby też biorą jak szalone, jak zwykle w sztormie. Kocham sztorm, ale jak opisać to łowienie, kiedy kilkumetrowa fala wspina się na skałę aż pod nogi. Wszystkie fale wysokie, ale po nich zawsze jakaś większa. Ryk, huk i wiatr

Re: Kapitan Dobre Prawo kontra Szalony Legislator

ale PO jeszcze tę biurokrację powiększyła, zwiększyło liczbę zatrudnionych urzedników, co sprawia, ze urzędy są jeszcze mniej wydajne, bo teraz to jeden na drugiego patrzy w nich, bo nikt nie wie kto za co odpowiada.

Re: Kaca mam...

Kaca mi zazdrościsz? Szalona kobieto :) -- Czelabińscy matematycy są tak twardzi, że potrafią wyrecytować z pamięci liczbę "pi" - od końca.

Re: Zagadka wcale nie seksualna....Aksamitna

blue_velvett napisała: > A jakie są te ZA?;) PRRRRRrrrrrrrrr szalona! aż tyle to nie wymyśliłam by liczby mnogiej używać :D

Re: Drobna manipulacja liczbami (w słusznej spraw

- tego też autor nie przewidział, bo po co. Firma szkoleniowa musiałą by być szalona, żeby liczyć na uczestnictwo biednych szpitali. Tam są różne firmy, ale szpitale nie bywają. Kolejne fajne hasło to fakt płącenia za konferencje z NFZ. Nie wiem jak można to tak zinterpretować skoro płacą

Re: Dobry mąż czy Alien / Demon

", wyciągnął wniosek, że kobiety tak naprawdę chcą być porywane i niewolone przez szalonych Kozaków, a mężczyźni chcą mordować i puszczać kozackie wioski z dymem. ;-) Mieszasz fikcję z rzeczywistością, mój drogi . :-). -------------------------- To podobny mechanuizm, bo czy nie miliony kobiet kochały się w

Re: Szkolne maluchy przechodzace na czerwonym swi

Może, nie bede sie upierał z dystansu 700 km że było inaczej. Ale sceptykiem pozostane, bo codzienne doświadczenie wskazuje że liczba szalonych matek/opiekunek w stosunku do szalonych kierowców ma sie jak 1:100 a może i wiecej.

Re: JAK SZACUJECIE SWOJE WYNIKI Z BIOLOGII??

poczułam się przez chwilę jakby to nie było forum o maturze a program "Szalone liczby". kto lepiej oszacował Dusia czy January...:P

Re: uwaga, uwaga

...co Ty sloo zas muwisz.... > > niespojzalam jeszcze na licznik:)) > > faktycznie masz racje..... > strasznie dzis nastukalismy.....jak szalency:)) szalone rozowy, szalona liczba :))))) szalony humor;-)

Re: P-77

jej życiową rolą było też prowadzenie Szalonych Liczb, dzięki temu każdy dzieciak wiedział kim jest Dusia Trafankowska -- Strzałka - stworzony, żeby wskazywać ludziom drogę

Re: Gestykulujecie?

Szczególnie na czacie i forum, nie, Balla? ;) Palce chodzą jak szalone. -- Z każdym dniem mojego życia, wzrasta liczba osób mogących pocałować mnie w dupę.

Re: ŻYDZEW RAUS !!!

łks naprawde osmiesza się z ta propaganda, ale internet waszym przyjacielem. Zobaczy wasze kolejne szalone liczby wyjazdowe w który zazwyczaj 50% stanowia kibice zgody;d

Re: Achillesowa pięta Nokii

Jak dla mnie najwieksza wada nokii jest szalona liczba modeli oznaczonych kodami, ktore nic nie mowia klientom. Te 4-cyfrowe nazwy po prostu odstraszały mnie.