Platforma blogowa Blox została zamknięta

Blog eksplozjasmaku.blox.pl nie został przez autora przeniesiony w nowe miejsce [jestem właścicielem tego bloga]

Wszystko o:

sałatka z tuńczykiem

Tomasz Kurs

Wojewoda chwali Majonez Kętrzyński i sałatkę z tuńczyka

Wojewoda chwali Majonez Kętrzyński i sałatkę z tuńczyka

Marian Podziewski (PSL) stał się bohaterem reklamówki zachwalającej zalety Majonezu Kętrzyńskiego. Broni się, że jego wizerunek został wykorzystany w sposób nieuprawniony.

Szukasz pomysłu na szybki obiad? Mamy coś dla Ciebie!

Co zrobić, gdy masz niewiele czasu na przygotowanie obiadu? Pewnie gorączkowo zastanawiasz się, czy uda Ci się ugotować coś szybko i jednocześnie smacznie? Możesz przestać się martwić! Jest wiele dań, które zrobisz w zaledwie pół godziny i będą nie tylko pyszne, ale i właściwie skomponowane. Udowadniamy, że to nie czas przyrządzania decyduje o jakości potrawy - wystarczy dobry przepis!

Oscary 2019. Co gwiazdy zjedzą na after party? Będzie na bogato [MENU]

Oscary 2019 to nie tylko gala z wręczeniem statuetek, ale również after party - tzw. Governors Ball, organizowane przez Amerykańską Akademię Filmową. Wiemy, co gwiazdy dostaną do jedzenia!

Jak wzbogacić swoją dietę w żelazo?

Jak wzbogacić swoją dietę w żelazo?

. Razowy, żytni chleb (2,3) z tuńczykiem (1,2) i pomidorem (0,5).  3. Płatki kukurydziane fortyfikowane żelazem (11), jabłko (0,3). Obiad 1. Smażona wątróbka wieprzowa (18,7) z kaszą gryczaną ( 2,8) oraz duszonym szpinakiem (2,8). 2. Szpinak duszony (2,8) z ciecierzycą (6,2) i suszonymi pomidorami

Nietypowe fakty z życia gwiazd!

Nietypowe fakty z życia gwiazd!

Ma ciekawe hobby... jest uzależniona od zbierania pluszowych małp! Aktor omija wszystkie szczeliny w chodnikach. Boski Leo wierzy, że to pozwoli mu uniknąć pecha! Jej ulubiony przysmak, sałatka z tuńczykiem musi być podawana tylko z majonezem Hellman's. Piosenkarka od małego uwielbia gry

Kamila Saganowska i najlepsza metamorfoza ostatnich miesięcy.  Żona piłkarza Legii zdradza, jak schudła 18 kg

Kamila Saganowska i najlepsza metamorfoza ostatnich miesięcy. Żona piłkarza Legii zdradza, jak schudła 18 kg

płatkami owsianymi. Kolacja: Sałatka z rukoli, 3 pomidorki cherry, 4 oliwki biały ser, cebula, papryka, awokado, tuńczyk w sosie własnym, jedna kromka razowca, odrobina sosu gęstego balsamico. W programie "Atleci" w Polsat Sport Saganowska zdradziła, że kluczową sprawą, była kompletna rezygnacja

LOT-em do Los Angeles w klasie ekonomicznej i biznes. Czym się różnią? [NASZ TEST]

LOT-em do Los Angeles w klasie ekonomicznej i biznes. Czym się różnią? [NASZ TEST]

Aniołów jako przystawkę do tzw. pierwszego serwisu podano sałatkę z ryżem, szynką i papryką, plastry polędwicy z indyka z serem i warzywami  oraz pieczywo. Potem zaserwowano kluski śląskie z kapustą modrą i wieprzowiną w sosie pieczeniowym lub kurczaka. Fot. Jakub Panek / Gazeta.pl Posiłek był

Najcięższy uczestnik programu "The Biggest Loser" waży... Jak doprowadził się do takiego stanu?

Najcięższy uczestnik programu "The Biggest Loser" waży... Jak doprowadził się do takiego stanu?

-minutowy spacer. Oprócz tego do góry nogami wywrócono menu Kevina. Obecnie Kevin na śniadanie zjada omlet z trzech białek i jednego żółtka z szynką i szczypiorkiem. Kilka godzin później sięga po puszkę tuńczyk na przekąskę. Dzięki temu mężczyzny nie dopada głód aż do obiadu, na który przygotowuje sobie

Łosoś i deska z pieczystym

 ciasta francuskiego), pierogi z kapustą i grzybami - 25 zł/kg, uszka z mięsem - 25 zł/500 g, sałatka z tuńczyka na bazie ryżu oraz jarzynowa - 11 zł/500 g, kutia - 28 zł/500 g, zupa grzybowa z łazankami albo rybna z kluskami - 20 zł/l, barszcz czerwony czysty - 10 zł/l, strucla makowa - 25 zł

Sałatka z tuńczyka

Mam ochotę na sałatkę z tuńczyka i ryżu. Ale nie bardzo się orientuje co dalej do niej dodać. mam taki pomysł:Tuńczyk, ryż, jajka, ogórek, natka pieruszki, kukurydza, majonezi przyprawy. Może macie jakieś pomysłay na pyszną sałatkę z tuńczyka.

sałatka z tuńczykiem

Proszę o przepisy na prostą sałatkę z tuńczykiem,

Sałatka z tuńczyka

Czy ktos zna jais fajny przepis na sałatkę z tuńczyka ??

Sałatka z tuńczyka

Błagam..jeśli ktoś zna przepis na pyszną sałatkę z tuńczyka...proszę o przepis.Pozdrawiam

Sałatka z tuńczyka

Proponuję przepis na sałatkę z tuńczyka: -jajka ugotowane na twardo (u mnie zwykle 5) -kawałek żółtego sera (rodzaj wedle uznania- ale raczej o niezbyt dominującym smaku) -mała puszka tuńczyka w oleju (lub sosie własnym) -cebula -majonez wszystkiego tyle, aby wystarczyło na jedną warstwę

sałatka z tuńczyka

wzięło mnie na sałatkę z tuńczyka. Zamierzam zmieszać: oczywiście tunę z puszki, kapustę pekińską, pomidora, ogórka kiszonego, paprykę zieloną i konserwową, groszek z puszki, cebulę i pieczarki. I mam w związku z tym 3 pytanka: 1.: czy cebulę i pieczarki podusić czy dać na surowo? 2.: czy nadaje

Sałatka z tuńczykiem

Proszę, podpowiedzcie jaką (pyszną) sałatkę można zrobić z tuńczkiem

Sałatka z tuńczyka

Sałatka b. pyszna,można zmodyfikować i bez tuńczuka dla osób nie lubiących ryb!Polecam!

sałatka z tuńczyka

jakie dobre i sprawdzone sałatki polecacie? Ja znam taką z kukurydzą, jajkiem...nie pamiętam co tam jeszcze było :( Może ktoś ma taki dokładny przepis pod ręką? pozdrawiam -- Małgorzata mama Julki (13.01.2005r

sałatka z tuńczyka

nie znam żadnego przepisu a ileż można jeść na pieczywie tak po prostu, co z wędzonego łososia? -- pozdr., marzena

Sałatka z tuńczykiem

dobre, wlasnie robie < "http://jazdazagrosze.pl/">aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

sałatka z tuńczyka- jak??

proszę o przepisy na sałatkę z tuńczyka (takiego z puszki). Co do niego dodać?

pyszna sałatka z tuńczykiem

ciekawy przepis na sałatkę. Niekoniecznie z tuńczykiem. Pozdrawiam

Prosta sałatka z tuńczykiem!

Proszę podzielcie się ze mną swoimi przepisami! Chodzi mi konkretnie o jakiś prosty sposób na sałatkę z tuńczykiem. Najchętniej bez jakichś udziwnień typu kapary, cukier trzcinowy, prażone pistacje i inne tego typu wynalazki. Z góry dziękuję! Joanna

sałatka z tuńczyka,jak?

szczęśliwców,zajadających się frykasami we wszelakich restauracyjach nieczęsto z zagranicznym kucharzem(...cięcielina w cięciu smakach) O zgrozo!- co ja tutaj wypisuję?!Jutro są moje urodziny(nie,nie mam moralniaka a propos upływającego czasu)i chciałbym przygotować sałatkę z tuńczyka,a może z

sałatka z tuńczyka pomoc

mam puszke tuńczyka i kukrydze i jeszcze cz. fasolkę chciałabym zrobić sałatkę ale nie z ryzem boi jadłam i jakos mi podchodzi, czy do tego wszystkiego nadaje sie k. pekińska?? i czy dodwac jakis majonez czy nie

Sałatka z tuńczyka

lubię tę sałatkę-przekąskę. Tym bardziej, że zmieniając jesden ze składników powodujemy, że nie jest nudna. 2 puszki tuńczyka w sosie własnym 4 gotowane jajka na twardo szczypiorek lub rzerzucha lub kiełki lub drobno pokrojone "białe" z pora kawałek czerwonej papryki Sałata lodowa lub

sałatka z tuńczykiem

no to dobra, to ja sałatkę: słoik warzywek konserwowych, który się nazywa PARTY MIX Ole! 2 puchy tuńczyka duże kawały w sosie własnym trochę startego żółtego sera majonez warzywka kroimy dość drobno, mieszamy z odsączonym tunczykiem, serem i majonezem i już! :)) -- LOVE LAS

super sałatka z tuńczykiem?

Hej! Za tydzień mam gości i pilnie potrzebuję super przepisu na sałatke z tuńczykiem, prostą, smaczną i taką wyrazistą. Pozdrawiam

Błyskawiczna sałatka z tuńczyka

sałatka rewelacyjna, koniecznie orzechy i koniecznie seler naciowy !!! pycha, mniam mniam

Sałatka z tuńczykiem

U mnie w domu najszybciej schodzi taka sałatka: 1 łodyga selera naciowego na plasterki 1 marchewka starta na średnio-małych otworach tarki 1 puszka tuńczyka (w oleju lub w sosie własnym, jak kto woli) 1/3 szklanki drobnego makaronu (suchego, po odmierzeniu gotować) 1 łyżka soku z cytryny

sałatka z tuńczykiem

-ser żółty -kukurydza -marchewka(ugotowana) -majonez -tuńczyk (ale dobrej jakości w sosie własnym) -ogórek kiszony -natka pietruszki -jajka na twardo Wszystko kroimy w kostkę, tuńczyka i ogórka mega mocno odciskamy i doprawiamy i gotowe .

sałatka z tuńczykiem

* puszka tuńczyka w sosie własnym, duże kawałki * torebka ugotowanego ryżu * 1 puszka kukurydzy * sól, pieprz * majonez Ryż ugotować, odcedzić. Osobno odcedzić kukurydzę i tuńczyka. Wszystko razem wymieszać z majonezem, doprawić solą, pieprzem

Sałatka z tuńczykiem bez ryżu

Znam tylko przepis na sałatkę z ryżem, tuńczykiem, kukurydzą i ogórkiem konserwowym. Macie inne propozycje? Kompletnie nie mam pomysłu, a to, co znalazłam w necie jest z papryką, albo czerwoną fasolą a tego moi goście nie mogą jeść. Podpowiedzcie coś proszę. -- "Na berge trzeba mieć

Sałatka z tuńczyka

Prosta i szybka idealna na nagły najazd gości. 1 puszka groszku 1 puszka kukurydzy 2 puszki tuńczyka w sosie własnym (np. heinz) 1 czerwona papryka żółty ser majonez (np. motyl) Paprykę pokroić w kostkę, wymieszać z kukurydzą, groszkiem i tuńczykiem. Ser żółty zetrzeć na grubej tarce

sałatka z tuńczykiem!

puszka tuńczyka w sosie własnym torebka ryżu na sypko 4 ugotowane jajka 1 cebula pokrojona w kostkę 1 puszka kukurydzy majonez, sól, pieprz w misce układamy warstwami: ryż+sól, pieprz majonez kukurydza utarte na grubej tarce białko majonez cebula+sól, pieprz tuńczyk majonez

szybka sałatka z tuńczyka

Proponuję zapoznać się z definicją słowa http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=wegetarianizm wegetarianizm

Sałatka kuskus z tuńczykiem

Swietna, ostra, tak jak lubie. Ale dla osob nie przepadajacych za ostrymi potrawami proponuje uwazac z chili :D

Sałatka z Tuńczyka - jak zrobić???

Mam zamiar zrobic sałatkę z tuńczyka dla mojej Pani. Bardzo ją lubi. I chcę żeby była ja najlepsza. Czekam wiec na przepisy na najlepszą sałatkę z tuńczyka:) Z góry dziękuję za wszystkie pomocne posty. Pozdrawiam

Nie lubię sałatki z tuńczyka

Nie lubię sałatki z tuńczyka i już. Co wy na to ?

Sałatka z tuńczyka

Pod warunkiem, ze ktoś lubi:) Tunczyk, ryz, ogorek kiszony w kosteczke i majonez. pieprsz, sol do smaku i Pycha! Najlepiej zrobic wieczorem, zeby przez noc przegryzło sie w lodówce. Smacznego

Przepis na sałatkę z tuńczykiem

Może ktoś zna jakiś pyszny przepis na sałatkę z tuńczykiem ? -- forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=621&w=8956348

Sałatka z tuńczykiem

Tunczyk w sosie wlasnym (ewentualnie w oleju) Jajka na twardo Cebulka Serek naturalny (np.Tosca) Sol + pieprz

Sałatka z tuńczyka na cykorii

Pyszna ta sałatka i mało z nią roboty. Robiłam ją wiele razy i wszystkim smakowała. Polecam też wersję z dodatkiem makaronu sojowego - wtedy jest bardziej sycąca. W wersji codziennej oczywiście można zrezygnować z listków cykorii i podać ją po prostu w misce. Ważne: nie kupujcie tzw. tuńczyka

Re: Sałatka z tuńczyka

magda-fl napisała: > Sałatka z tuńczyka 1 > Sałatka warstwowa z tuńczyka > Sałatka z tuńczyka 2 Aha, zapomniałam napisać. Zamiast majonezu zawsze można uzyć jogurtu naturalnego, ale wtedy sałatka nieco zmienia smak. Jeśli to możliwe radziłabym jednak do tego jogurtu

Re: Sałatka z tuńczyka

Sałatka z tuńczyka 1 - tuńczyk w sosie własnym - cebula (najlepiej cukrowa) - ogórki konserwowe - jajka na twardo - majonez Ogórki, jajka i cebulę drobno pokroić, wymieszać z pozostałymi składnikami. Proporcje wg upodobania. Sałatka warstwowa z tuńczyka - tuńczyk w sosie własnym (taki

Re: Sałatka z tuńczyka

Eeeee, tam. Najlepsza sałatka z tuńczyka jest taka: tuńczyk w sosie własnym puszka kukurydzy 200 g ryżu majonez sól, pieprz Ryż ugotować, a gdy przestygnie dodać tuńczyka i kukurydzę, doprawić i wlać rozcieńczony lekko wodą majonez. Pyyyyyyycha

Re: sałatka z tuńczyka

Sałatka z tuńczyka I Po puszce tuńczyka (w sosie własnym lub w oleju) oraz kukurydzy konserwowej, 4 jaja, 3 ogórki konserwowe, ząbek czosnku, majonez, sól, pieprz Tuńczyka wyjąć z puszki, rozgnieść widelcem, wymieszać z osączoną kukurydzą, jajami ugotowanymi na twardo i pokrojonymi w

Sałatka fasolowa z tuńczykiem

FASOLOWA Z TUŃCZYKIEM - 1 puszka białej dużej fasoli - tuńczyk w naturalnej zalewie - czerwona cebula - sok z cytryny - 4 łyżki oliwy z oliwek - natka pietruszki - sól, pieprz Fasolę przełożyć do szklanej salaterki, Dodać rozdrobnionego tuńczyka, osączonego z zalewy. Cebulę pokroić w

Tuńczyk

Jak to jest z jedzeniem tuńczyka w ciąży? Bezpieczny? Cały czas "chodzi" za mna sałatka z tuńczykiem i kuskusem:):) -- dum spiro, spero

Re: sałatka z tuńczyka

Ja robie dwie: 1. Jajka Tuńczyk Kukurydza Majonez 2. Tuńczyk Kukurydza Groszek Czerwona fasolka Por Majonez (czasem robię ją bez pora,szybka sałatka bo większość z puszki:D ) -- ...budzi się we mnie zwierzę...ale obawiam się,że to leniwiec ;) ...gdy

Błyskawiczna sałatka z tuńczyka

http://poradypanidomu.pl Tuńczyk Borghese Składniki: 20 dag tuńczyka z puszki, po 1 strąku czerwonej i zielonej papryki, 10 dag ziemniaków, kilka łyżek majonezu, sok z 1 cytryny, kapary, sól, pieprz. Przepis: Ziemniaki obrać i ugotować. Tuńczyka dokładnie odsączyć, podzielić na

Re: Sałatka z tuńczyka

który się nie klei), dodac tunczyka, kukurydze, ananasa, można dodać rodzynki lub orzechy. Następnie dodac majonez i zamieszać. Sałatkę należy porzadnie wymieszać, aby wszystkie składniki poładczyły się z majonezem i aby tuńczyk dobrze się wymieszał. Sałatka odrazu jest gotowa do sporzycia

Re: Sałatka z tuńczyka

W mojej ulubionej sałatce jest: tuńczyk (koniecznie w sosie własnym) ryż czerwona papryka ogórki kwaszone cebula kukurydza konserwowa majonez Z przypraw: sól, pieprz i koniecznie oregano. Do tego odrobina czosnku.

Re: Sałatka z tuńczykiem

Mam przepis nie na sałatkę z tuńczykiem, ale na danie na gorąco z tuńczykiem. Ja je bardzo lubię. Jest proste, szybkie do zrobienia, smaczne, b. włoskie ( przepis mam od osoby, która była we Włoszech )i pożywne. Do rzeczy: ugotować makaron dowolnego kształtu al dente, do gotowego gorącego

Sałatka z tuńczykiem i ryżem

pietruszki Ryż ugotować do miękkości, jajka ugotować na twardo i pokroić z cebulą w drobną kostkę. Do tuńczyka i kukurydzy dodać schłodzony ryż, majonez, natkę, sól i pieprz do smaku. Źródło : o

przesolona sałatka z tuńczyka!!!! pomocy!!!!

przesoliłam sałatke z tuńczyka prosze o pomoc macie jakis pomysł zeby ja uratowac bo pojdzie do kosza a goście bedą po poludniu i klapa.pomózcie moze maacie jakies sposby.z gory dziekuje

Re: Sałatka z tuńczykiem

1. Tuńczyk, kukurydza, sałata lodowa, majonez albo oliwa. 2. Tuńczyk, biała fasola, cebula pokrojona w krążki i lekko sparzona ( bo tej cebuli daje się raczej sporo i niesparzona za bardzo by zdominowała smak sałatki, a taka sparzona - albo namoczona w wodzie na parę godzin - ma bardzo

Re: sałatka z tuńczyka

zostały kawałki owocu) wymieszać z tuńczykiem i doprawić do smaku. Pomidorki cherry pokroić na ćwiartki i dodać do sałatki. -- Ni sensu, ni składu, to jeno sztuka rozkładu

Sałatka indyjska- ryżowa z tuńczykiem

odstawiamy do ostygnięcia. Do zimnego ryżu dodajemy tuńczyka z puszki dobrze odciśniętego z wody, dwie łyżki musztardy i mieszamy dokładnie. Groszek mrożony( nie z puszki) zalewamy wrzątkiem i odcedzamy, dodajemy do ryżu. Teraz pozostało nam uzupełniać ryż jogurtem , mieszając dokładany łyżka po

Re: Sałatka z tuńczyka

To teraz moja(i nie tylko) ulubiona. Sałatke układa się warstwowo. -2 torebki ryżu -puszka tuńczyka w sosie własnym -drobno pokrojona kapusta pekińska -czerwona papryka(średnia) -cebula 1 duża -2 pomidory(średnie) -kukurydza -majonez i gotowe. Aha pomidory troche posolić.Sałatka jest

Re: sałatka z tuńczykiem

niedzwiedzica_sousie napisała: > no to dobra, to ja sałatkę: > słoik warzywek konserwowych, który się nazywa PARTY MIX Ole! > 2 puchy tuńczyka duże kawały w sosie własnym > trochę startego żółtego sera > majonez > > warzywka kroimy dość drobno, mieszamy z

Re: sałatka z tuńczyka

Ja salatkę z tuńczyka robie z : - tuńczyk w oleju lub sosie własnym - jajka na twardo - por - jabłka - kukurydza - majonez - natka pietruszki -- pozdrawiam cieplutko, GINGERS

Re: sałatka z tuńczyka

-ryz -kukurydza -tuńczyk z oleju -pieprz -ogórek kiszony -cebula -majonez

Re: sałatka z tuńczyka

I - ryż, tuńczyk w oleju, kukurydza, czerwona papryka, cytryna, oliwa, czosnek, pieprz, natka pieruszki II zielona sałata, tuńczyk, jajko na twardo,koperek lub pietruszka. sos vinegret Obie pycha.

Re: Sałatka z tuńczykiem

gdzieś już to pisałam, ale nie chce mi się szukać linki, więc podam raz jeszcze: ryż tuńczyk (w sosie własnym) ananas majonez sól curry albo: tuńczyk w oleju, cebula, pomidor, zielona pietruszka, sól, pieprz czarny

Re: sałatka z tuńczyka

proszę bardzo: tuńczyk z wody drobniutki makaron kukurydza ogórki pokrojone drobno dużo koperku majonez PYCHAAA

Re: Sałatka z tuńczyka

Tuńczyk w sosie własnym Seler naciowy Jajko na twardo Majonez sól,pieprz. Cytryna Tuńczyka odsączyć z sosu,Seler naciowy pokroić w kosteczkę,Jajko drobniutko posiekać, dosolić, popieprzyć do smaku a wczesniej dodac majonez. Wymieszać. Wycisnąć troche soku z cytryny do smaku. Zdrowe i

Sałatka z tuńczykiem II

Mieszamy: - puszkę tuńczyka w sosie własnym - puszkę kukurydzy - 10 dkg posiekanych orzechów włoskich - 10 dkg rodzynek - majonez według uznania. Gotowe :)

Re: Sałatka z tuńczyka

Wklejam ten przepis nie wiem który raz, może wreszcie ktoś zrobi :))) 30 dkg fasolki Jaś 20 dkg tuńczyka w sosie własnym 1 duża czerwona cebula sok z 1 cytryny, 3 łyzki oliwy z oliwek - albo ile chcesz, na własny smak. Ugotowanego Jasia wymieszać z rozdziabdzianym tuńczykiem, posiekaną

Re: sałatka z tuńczyka

-ryż -tuńczyk -kapusta pekińska -papryka czerwona -pomidory -cebula czerwona -majonez -kukurydza Układać warstwowo.

Re: sałatka z tuńczykiem

składniki: tuńczyk w sosie własnym ogórek kiszony kukurydza jabłko szczypiorek b.drobno posiekany sól, pieprz oliwa z oliwek lub majonez mniam :)

Re: Sałatka z tuńczyka

właśnie jem na kolację moją ulubioną wersję tuńczyka, mało wykwintną jednakże: puszka tuńczyka w sosie własnym + pokrojony drobno ogórek kwaszony + 2 jajka na twardo podziabane widelcem + dwie łyżki majonezu + pieprz. zaleca się dodać bazylię lub miętę jeśli akurat się ma (w postaci innej niż

Re: Sałatka z tuńczyka

Tuńczyk w sosie własnym+pół sałaty porwanej na kawałki, 2 duże pomodory w duże kawałki, 3 jajka na twardo w ćwiartki+ szczypiorek:) wymieszane z sosem śmietanowo-majonezowym...

Re: sałatka z tuńczyka

Najlepsza i najprostsza: puszka tuńczyka w oleju, puszka białej fasoli, 1-2 cebule pokrojone w krążki i sparzone wrzątkiem.

inna sałatka z tuńczykiem

pomidor ogórek cebula sałata zielona papryka kukurydza ze dwa jaja na twardo tuńczyk Powyższe skłądniki (lub te sporód nich, które akurat mamy w domu) kroimy, tuńczyka odcedzamy, dziobiemy nożem na większe kawałki, jajo na ćwiartki. delikatnie przemieszujemy, niezbyt energicznie

Re: sałatka z tuńczyka

Bardzo prosta i smaczna: - 2 puszki tuńczyka - puszka czerwonej fasoli - mała cebulka - majonez - pieprz Mniam!

Re: Sałatka z tuńczyka

1 torebka ryżu 1 puszka kukurydzy 1 puszka tuńczyka w sosie własnym majonez 1-2 łużeczki chrzanu sól, pieprz

Re: sałatka z tuńczyka

Zielona sałata, pomidor, jajko na twardo, czerwona cebula, kapary i tuńczyk w sosie własnym. Wszystko wymieszane i skropione oliwą z cytryną. -- Zooropa Kciuki za Katu, Sini i Pinoska

Re: sałatka z tuńczykiem

-tuńczyk w oleju -2-3 szklanki ugotowanego ryżu -czerwona fasola z puszki (opłukać na sitku) -kukurydza z puszki -majonez -1 łyżeczka musztardy -sól , pieprz -troszke natki pietruszki -można też dodać pokrojone korniszony wymieszać smacznego amuuu

Re: sałatka z tuńczyka

Wersja słodko-pikantna: ryż tuńczyk w sosie wlasnym w duzych kawalkach kukurydza ananasy z puszki ser zolty w kostke pokrojony rodzynki sos: po 1/3 majonezu, jogurtu naturalnego oraz soku ananasowego do smaku sol i pieprz smacznego!!!

Re: sałatka z tuńczykiem

ja lubię taką: tuńczyk z puszki (lepszy w oleju niż w sossie własnym) ananas z puszki kukurydza ryż gotowany majonez sól cukier pieprz oregano uwielbiam ją i już mi ślinka leci.... -- pozdrowienia A

Re: sałatka z tuńczykiem

jeśli mogę coś dopisać:) ja tę sałatkę robię podobnie, dodaję jeszcze surową cebulę skrojoną drobno, cebula poprawia smak -- "Każdy z nas ma swoje Westerplatte" Synio

Sałatka kuskus z tuńczykiem

Rzeczywiście bardzo dobry przepis. Moja sałatka nie była zbyt ostra, ale wszystkim bardzo smakowała.

z tuńczykiem

ten przepis jest bardzo prosty, a sałatka jest przepyszna - u nas znika od razu. w zależności ile chcesz sałatki dajesz ugotowany makaron (najlepiej świderki), puszkę (lub więcej) tuńczyka i puszkę groszku. i już! zamiast makaronu, można tez dać ryż, ale ja preferuję pierwszą wersję.

Re: sałatka z tuńczykiem

Ktoś już ją kiedyś podawał na tym forum: - tuńczyk z puszki (w oleju) - czerwona fasola z puszki - żółty ser - pokroić w kostkę - cebula - w kostkę - czerwona papryka - w kostkę - jabłko sałatkowe - w kostkę - sól, pieprz - majonez pomieszany pół na pół ze śmietaną Wszystko razem wymieszać

Re: sałatka z tuńczyka

Warstwy: - białka z 4 jajec na twardo starte na duzych okach tarki - 2 puszki tuńczyka rozłozone równiutko ( odcedzic olej) - czerwona cebulki ( ze 3 nieduże sztuki) drobniutko pokrojone - rozsmarować na to majonez - posypać drobniutko przetartymi żółtkami z tych jajec na twardo Przyprawiać

Re: sałatka z tuńczykiem

kogucik_czy_kurka napisała: > Ktoś już ją kiedyś podawał na tym forum: > - tuńczyk z puszki (w oleju) > - czerwona fasola z puszki > - żółty ser - pokroić w kostkę > - cebula - w kostkę > - czerwona papryka - w kostkę > - jabłko sałatkowe - w kostkę > - sól

różne wersje sałatki z tuńczyka

powiedzcie, jaka ona powinna być? tylko z natką i kukurydzą (ew. trochę cebulki) czy z dodatkiem ananasa, czerwonej fasoli. jeśli znacie jeszcze inne pomysły, to poproszę! pozdr

Re: Sałatka z tuńczyka

zrobiłam wczoraj sałatkę-wyszła dobra choć dodałabym jeszcze do niej gotowane jajko i ogórek kiszony, będzie wyraźniejsza:-)) pozdrawiam:-))

Re: Sałatka z tuńczykiem

> wiec potrzebujemy (na 4-ry dorosle osoby: (...) > trzeba trzy takie bagietki. Jedna osoba nie dotrwała do końca przyrządzania sałatki?

brzoskwinie z tuńczykiem

Jadłam na spotkaniu brzoskwinie z puszki połówki, a w nich jakaś sałatka z tuńczykiem, chciałabym coś takiego zrobić, ale nie mam pomysłu jak zrobić tę pastę z tuńczykiem, może ktoś wie jak zrobić takie brzoskwinie z tuńczykiem?

Sałatka z tuńczykiem i makaronem

jogurt z majonezem..?? < "http://jazdazagrosze.pl/">aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Re: Sałatka z tuńczyka

Są dziesiątki wariantów tej sałatki, zwłaszcza w języku angielskim ("tuna salad"). Nawet w tych odpowiedziach można to zauważyć. Innymi słowy: zrób jak chcesz, mieszaj, dodawaj składniki, eliminuj wedle własnej fantazji.

Sałatka z tuńczykiem i makaronem

ja robiłam ją wczoraj. pycha!!! mała modyfikacja. zamiast ogórków kiszonych dodałam świeże (jest delikatna) i oprócz tego to co miałam w lodówce aby było dobra kolacją czyli dodałam ugotowane jajka (2 sztuki) i 1/2 puszki czerwonej fasoli. Wyszła pyszna. Aha i jako fanatyk oregano dałam ciutke

Sałatka z tuńczyka i warzyw

tunczyk w taki sposob ,az sprubuje czy wyjdzie dobra salatka < "http://jazdazagrosze.pl/">aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Re: Sałatka z tuńczykiem

"...Jedna osoba nie dotrwała do końca przyrządzania sałatki?..." ... poszla po piwo - jak wrócila to już salatki nie było... -- Ostrzezenie! Czytanie mych postów i stosowanie ich w zyciu może być powodem strat finasowych oraz uszczerbku na ciele i umysle! Wybór należy do Ciebie!

sałatka z tuńczykiem - WRZUCIE PRZEPISA!!! :DDD

Ja od zawsze robiłam taką prostą: ryż + tuńczyk z puszki + papryka świeża + ogórek konserwowy + kukurydza + łyżka majonezu a mam ochote na coś innego Gdzieś kiedyś jadłam sałatkę z tuńczyka warstwową ale nie pamiętam wszystkich składników.... a była pyszna... buuuu....... poratujeta