Platforma blogowa Blox została zamknięta

Blog gotowaniecieszy.blox.pl nie został przez autora przeniesiony w nowe miejsce [jestem właścicielem tego bloga]

Wszystko o:

muffiny

mau

Kamil Bednarek na liście magazynu Billboard

Kamil Bednarek na liście magazynu Billboard

Wokalista Star Guard Muffin właśnie zaliczył jeden z największych sukcesów w dotychczasowej karierze. Jego zespół znalazł się na liście Uncharted!

Kamil Bednarek nie wie, co to lista Billboardu!

Wokalista zespołu Star Guard Muffin wyznał niedawno w rozmowie z "Dzień Dobry TVN", że początkowo nie rozumiał w ogóle, na czym polega jego zagraniczny sukces!

Kamil Bednarek wygrał Top Trendy!

Płyta "Szanuj", którą Kamil Bednarek nagrał z zespołem Star Guard Muffin, okazała się najlepiej sprzedającym się krążkiem w zeszłym roku.

Nowa płyta Bednarka KLAPĄ?

Nowa płyta Bednarka KLAPĄ?

Nowa płyta Bednarka klapą? Słuchaliście już nowej płyty Kamila Bednarka - "Jamaican Trip"? Niedawno pojawiła się nowa płyta Kamila Bednarka i jego zespołu Star Guard Muffin - "Jamaican Trip". Materiał powstał zaraz po powrocie chłopaków z Jamajki. Kilka dni temu pojawiła się

Nowy klip Bednarka. W TEJ KOSZULCE!

Nowy klip Bednarka. W TEJ KOSZULCE!

alkohol i inne używki, aby zatopić gorzkie żale. Ale nie Kamil Bednarek. Młoda gwiazda w pierwszy teledysku grupy "Star Guard Muffin" pojawia się właśnie w tej koszulce. Pozamiatał? Mrock Zobacz także: Komu podpadł Kamil Bednarek Fanki szaleją za Bednarkiem To był ich rok! TOP 10

Kamil Bednarek koncertuje na Jamajce!

Kamil Bednarek koncertuje na Jamajce!

Świetnie zapowiadająca się gwiazda polskiej muzyki reggae wraz ze swoim zespołem Star Guard Muffin podbija właśnie Jamajkę! Przebywają właśnie w popularnym studio muzycznym Tuff Gong (stolica państwa Kingston). Wcześniej zagrali wymarzony koncert na wyspie. Co wyniknie z tej podróży? Muzycy

Oryginalne błyszczyki!

Oryginalne błyszczyki!

wiśniowego , sernika z bananem , muffina jagodowego oraz babki kawowej ! Aż ślinka cieknie! ;) Błyszczyk kosztuje ok. 12zł.     Kotek dziękuje za informacje serwisowi groszki.pl     Lubicie błyszczyki do ust?    

Bednarek jednym z najlepiej zarabiających wokalistów w Polsce!

Bednarek jednym z najlepiej zarabiających wokalistów w Polsce!

najwyraźniej nie przeszkadza to organizatorom - Kamil i jego zespół Star Guard Muffin zagrali aż 41 koncertów w ciągu ostatnich trzech miesięcy. Ciekawe, jak długo uda się muzykowi utrzymać taki finansowy poziom? Wróżycie mu długą karierę? Kariera Kamila Bednarka rozwinęła się w błyskawicznym tempie

Bednarek o swojej karierze: Trochę się boję!

Bednarek o swojej karierze: Trochę się boję!

jak świeże bułeczki. Chłopaki z Star Guard Muffin mogą pochwalić się już zdobyciem złotej płyty. Wszystko za sprawą wielkiego talentu Kamila oraz programu "Mam Talent". Popularność spadła na Kamila bardzo szybko. Ciężko mu zaakceptować sytuację. - Mam nadzieję, że to się wszystko unormuje i

Kamil Bednarek wybrany najlepszym polskim artystą MTV EMA 2013!

Kamil Bednarek wybrany najlepszym polskim artystą MTV EMA 2013!

10 listopada w Ziggo Dome w Amsterdamie. Transmisję z tego wydarzenia będzie można obejrzeć na antenie MTV Polska o godz. 21:00. Kamil Bednarek pierwsze kroki na polskiej scenie muzycznej stawiał występując z zespołem Star Guard Muffin, który założył wraz z przyjaciółmi w 2008 roku. Dwa lata później

Kamil Bednarek śpiewa Marka Grechutę

Kamil Bednarek śpiewa Marka Grechutę

Magdzie Welc słuch zaginął, a on robi prawdziwą karierę. Kalendarz koncertowy jego zespołu Star Guard Muffin pęka w szwach. Kamil koncertuje po całej Polsce. W sobotę po raz pierwszy wystąpił z zespołem na festiwalu w Opolu. Zaśpiewał swój hit "Dancehall Queen" oraz klasyk Marka Grechuty "

Bednarek nie wiedział, co to "Lista Billboardu"

Bednarek nie wiedział, co to "Lista Billboardu"

Bednarka, "Star Guard Muffin," podbija listy sprzedaży i przebojów. Przypomnijmy - grupa nagrała drugi krążek, który przebił popularnością pierwszy. Doszło nawet do tego, że druga płyta Bednarka trafiła na zestawienia list "Billboardu" jako najchętniej słuchana grupa w sieci. To

Przegrał w "Mam talent" i robi karierę

Przegrał w "Mam talent" i robi karierę

Finał programu " Mam Talent " zbiegł się z premierą płyty "Szanuj" zespołu Star Guard Muffin, którego liderem jest Kamil Bednarek . Uczestnik show TVN doskonale wykorzystał zainteresowanie mediów swoją osobą i wypromował zespół. W show TVN-u zajął 2 miejsce, ale dla wielu i

Kamil Bednarek nie pójdzie do wojska

Kamil Bednarek nie pójdzie do wojska

oficerskiej nie był wymyślony na potrzeby programu. Kamil zaprzeczył. Wszystko wskazuje więc na to, że Bednarek zagości na dłużej na polskim rynku muzycznym. Płyta, którą nagrał z zespołem Star Guard Muffin, już trafiła na czwarte miejsce najlepiej sprzedających się płyt w Polsce. A to dopiero początek jego

140 par gejów i lesbijek wzięło ślub!

140 par gejów i lesbijek wzięło ślub!

Terry Millerem przyjmują gratulacje. Punkt zapisów na ślub. Symboliczny tort na powitanie przyszłych małżonków. Tęcza widoczna na przybraniu to symbol ruchu homoseksualnego. Muffiny ślubne w kolorach tęczy. Nancy Monahan i Deb Needham zaraz po ślubie. Urzędnicy ratusza gratulują nowożeńcm. Wielka radość

Kamil Bednarek wygrał Top Trendy!

Kamil Bednarek wygrał Top Trendy!

Piosenkarz reggae został laureatem TOP na Sopot TOPtrendy Festiwal 2012. Płyta "Szanuj", którą nagrał z zespołem Star Guard Muffin, okazała się najlepiej sprzedającym się krążkiem w zeszłym roku. Zwycięzca, Kamil Bednarek , został ogłoszony podczas koncertu Top, który otwiera

Płyta Dody sprzedaje się coraz gorzej!

Płyta Dody sprzedaje się coraz gorzej!

jedno oczko niżej niż przed tygodniem). Wyprzedzają ją m.in.: wiele składanek(!), Enej, Andrzej Piaseczny, Blue Cafe, Brodka, Maciej Maleńczuk, Myslovitz, Aga Zaryan, Lady Pank, Leszek Możdżer, Zakopower oraz Kamil Bednarek & Star Guard Muffin. Odnotowujemy jednak fakt, że w rubryce Dody DZIŚ

U Grycanów na bogato, u Dody rodzinnie, a u Dżoany w piżamach. Zobacz, jak gwiazdy spędzają święta

U Grycanów na bogato, u Dody rodzinnie, a u Dżoany w piżamach. Zobacz, jak gwiazdy spędzają święta

Instagram.com Facebook.com   Zobacz też: Jak Ewa Chodakowska spędza święta? "Objadam się i odpoczywam" Facebook.com . . podczas Wigili zjadlam chyba tyle co przez ostatni tydzien!i musze sie pochwalic,ze muffiny czekoladowo-bananowe na zdjeciu sa upieczone przeze

"Jest spory bałagan, bo Gesslerów jest od cholery". Kto jest kim w rodzie restauratorów? Wyjaśniamy

"Jest spory bałagan, bo Gesslerów jest od cholery". Kto jest kim w rodzie restauratorów? Wyjaśniamy

strony mamy była cukiernikiem. Mama nie, mama jest wytrawna - mówi w rozmowie z Vumag.pl. WBF I to właśnie w cukiernictwie spełnia swoje fascynacje kuchnią. Nie lubi nowomodnych przysmaków zza granicy. Hołduje przepisom naszych babć. Nie rozumiem mody na cupcakes i muffiny, no, po prostu nie

Ewelina Lisowska, Kamil Bednarek i... Poznaliśmy polskich artystów nominowanych do MTV EMA 2013

się 11 żywiołowych kawałków, a promował go utwór "W stronę słońca", który okazał się strzałem w dziesiątkę. Ewelina została uhonorowana licznymi nagrodami. Pierwsze kroki na polskiej scenie muzycznej Bednarek stawiał razem z zespołem Star Guard Muffin, który założył wraz z przyjaciółmi w

Muffinove urodziny

- Będzie na pewno wesoło. Poza tym jesteśmy nieziemsko przystojni i bardzo romantyczni - reklamuje Pablopavo, wokalista Muffinów. - Dalecy jesteśmy od kombatanctwa, wspominkowstwa i takich tam, ale skoro jest okazja do balangi, to czemu z niej nie skorzystać? Kiedy niemal dokładnie pięć lat temu

MTV EMA 2013: Kamil Bednarek najlepszym artystą w Polsce!

Artysty Światowego. Od dziś do 31 października można oddawać głosy na ulubionego artystę z naszego regionu. MENTALPORN.COM/mat.prasowe Kamil Bednarek pierwsze kroki na polskiej scenie muzycznej stawiał razem z zespołem Star Guard Muffin, który założył wraz z przyjaciółmi w 2008 roku. Dwa lata później

Pracowniczka hipsterskiej knajpy o pierwszym dniu pracy: Przyszłam i nic. Kompletnie nic [POLSKA OD KUCHNI]

Pracowniczka hipsterskiej knajpy o pierwszym dniu pracy: Przyszłam i nic. Kompletnie nic [POLSKA OD KUCHNI]

dniach zadzwoniłam i powiedziałam, że się nie nadaję do tej pracy. Oni powiedzieli, że spoko. Ja sobie umiem poradzić w różnych sytuacjach, ale nie dałam rady. Moja koleżanka też tam była, wytrzymała tydzień. A ta dziewczyna ma bardzo silny charakter. Co się stało? Nie wiem, niosła jakieś muffiny czy coś

Błyskawica

w programie telewizyjnym? Podzielcie się z innymi! Piszcie TUTAJ !   ŚWIĘTA NIETYPOWE   30.03 - Światowy Dzień Muffina, Dzień Rozpuszczonych Włosów 31.03 - Światowy Dzień Budyniu   URODZINY   31.03 - Jay Khan (ur. 1982r.), Georg Listing (ur. 1987.)   Wszystkiego

Emma Watson ma dziś urodziny!

ulubione jedzenie to m.in. smoothies, muffiny z czekoladą, tosty, czekolada Ulubiona książka o Harrym Potterze: "Harry Potter i Więzień Azkabanu" Ulubiony sport: hokej, tenis, palant Ulubiony kolor: błękit Ulubione aktorki: Julia Roberts, Emma Thompson i Renée Zellweger Ulubione

Publiczność dopisała, gwiazdy nie zawiodły. Nasza redakcja subiektywnie o koncercie Top

Kamila, która nagrał z zespołem Star Guard Muffin "Szanuj" okazała się najlepiej sprzedającym się krążkiem. Dzięki temu Bednarek wygrał Top Trendy. Bednarek nie wykonał oczywiście swój największy w hit "Raz dwa w górę ręce". Widzowie bawili się doskonale także przy "

Magda Gessler: Obaj zaproponowali mi małżeństwo. Piotr Gessler: To była druga kobieta, w którą mnie wrobił brat

naszych babć. Nie rozumiem mody na cupcakes i muffiny, no, po prostu nie rozumiem! Babeczki cupcakes są sztuczne, to sam pusty cukier! Muffinki - no, już bardziej do przyjęcia, choć z perspektywy kultury cukierniczej w Polsce, to jest żart jakiś... Nasze babcie by je wyrzuciły przez okno. Żeby robić z

To był ich rok! TOP 10

;, ale jeszcze przed finałem show zdążył wydać płytę. Album "Szanuj" jego zespołu Star Guard Muffin pokrył się złotej i wskoczył na pierwsze miejsce listy Olis ( najchętniej kupowanych płyt w Polsce). To o Szczepkowskiej mówiło się na początku 2010 roku! W czasie premiery spektaklu "

Jarocin 2011: pożegnanie z punkiem

muzyki folkowej i punkowej. Na festiwalowej scenie pojawi się również grupa reggae Star Guard Muffin z finalistą "Mam talent" Kamilem Bednarkiem (wokal) oraz frontman Comy Piotr Rogucki, który zagra swój solowy materiał. Armia obchodzić będzie 20-lecie wydania płyty "Legenda"

Znani z ojca

przedmiotem pracy Dweezila. Zappa junior postanowił zostać wzorcowym strażnikiem pamięci swojego wielkiego ojca. Zaczęło się od rozbudowy rodzinnego studia nagraniowego Utility Muffin Research Kitchen, w którym Frank rejestrował wszystkie swoje pomysły. Jako że był artystą niebywale płodnym, w archiwach

Rok 2013 należał do nich! Zobacz, co robili wcześniej i czemu udało im się wspiąć na szczyt

do finału, gdzie zajął drugie miejsce. Niedługo później ukazała się płyta "Szanuj", nagrana wspólnie ze Star Guard Muffin. Po zawieszeniu działalności grupy w 2012 roku, Bednarek powołał do życia nowy skład i wydał krążek zatytułowany "Jestem", który odbił się głośnym echem w

Zobacz wideo

muffiny muffinami ale..

te wszystkie w galerii potraw jakies takie male są...nie zebym wybrzydzala ale wygladaja mizernie w porownaniu do tych z kawiarni kolo mojego uniwerku. wielkie jak 3 pięści, z ogromną, chrupiącą,popękaną glową-pyszne niedoopisania. sama zrobilam 'muffiny łopatologiczne" ale mi nie smakowaly

Muffiny

Jako szczęśliwa posiadaczka formy do muffinów, prosze o Wasze najulubieńsze przepisy na muffiny ;) Na chrzest formy zrobiłam te

Muffiny

Na sobotni Baby shower upieklam muffiny - szybkie i wygodne. Wszystkie przepisy jednak byly dla mnie nowe (dotychczas robilm muffiny czekoladowe albo z zurawinami): 1. z przepisu Dorotus na muffiny mocno owocowe

muffiny

jestem zainteresowana takimi wypiekami, jaka forme i gdzi ekupic zeby swietne wychodzily:? macie jakies przepisy na pikantne muffiny? a

Muffiny

Kupiłam formę na muffiny w Ikei i cały czas polowałam na odpowiedni "Muffinowy" przepis. Wersja z orzechami jest fantastyczna, można orzechy zamienić na rodzynki ok. 3/4 szklanki. PYCHA!!!!!

Muffiny

Muffiny z biała czekoladą (autor Gusia CC) 375g maki 2 łyżeczki proszku do pieczenia szczypta soli 125g miałkiego cukru 200g posiekanej białej czekolady 2 jaja 375ml mleka 2 łyżeczkidrobno posiekanej skórki cytrynowej 160g stopionego masła 45g płatków migdałowych Wymieszać

Muffiny

Czy ktoś tutaj zna przepis na te pyszne babeczki? Niestety wyszukiwarka nic nie znalazła. Tylko proszę o przepis łopatologiczny, najlepiej typu " xxx szklanek mąki" "y jajek" bo angielskie miary to nie dla mnie:-) Kiedyś moja była, kanadyjska szefowa zrobiła tez muffiny z marchewką, były

muffiny

tak mi wpadl wczoraj do głowy pomysł na muffiny: zeby do ciasta dodać rozpuszczoną czekolade coby było super czekoladowe a do środka wiśnie z syropu. na to lukier z białej czekolady i slodkiej śmietanki zabarwiony kilkoma kroplami syropku żeby miał przyjemny dla oka różowy kolor. wiśnie i

Muffiny

Pewnie w galerii sa tysiace przepisow na muffiny, i kazda z Was ma swoj ulubiony, tak samo jest u mnie mam przepis z ktorego korzystam, choc ich czesto nie robie bo ja osobiscie nie przepadam za nimi, ale mialam gosci ktorzy lubia takie ciasteczka:-) wiec zrobilam. Przepis jest prosty i szybki

muffiny

Wydawało mi się,ze podawałyście kiedyś sprawdzone przepisy.Nie mogę znaleźć niestety,możecie podać?

Muffiny!

Skielowe :) Nie zjdałam wszystkich ;p Smacznego! -- nudzimisię

Nieudane muffiny

Robiłam muffiny wytrawne z przepisu z bloga Kuchnia na wzgórzu: Muffiny wytrawne 3 jajka 3/4 szklanki mleka 15 dkg mąki pszennej 15 dkg mąki pszennej pełnoziarnistej 1 łyżka siemienia lnianego złocistego 5 pomidorów suszonych w oliwie 1 opakowanie fety 2 łyżeczki proszku do pieczenia

Muffiny- przepis

kupilam extra foremki silikonowe na muffiny, ale nigdy ich wczesniej nie pieklam dajcie jakies przepisy -- Lena ma ja i on

muffiny szarlotkowe

Babcia wizytowała nowe mieszkanie. Nie mogłam być ani zbyt klasyczna (bo i tak nie zrobię tak dobrze, jak Babcia) ani zbyt ekstrawagancka. Były muffiny szarlotkowe i pavlova z wiśniami. Muffiny szarlotkowe Suche: 250g mąki 130g cukru 2 łyżeczki proszku 0,5 łyżeczki sody cynamon do

Najlepsze muffiny!

Dużo piekę, ale te muffiny mnie powaliły:) Są bardzo delikatne, miękkie i puszyste, wybitne! Przepis Bajaderki z forum Cincin www.cincin.cc/index.php?showtopic=7107&st=0 2 szklanki maki 2 łyżeczki proszku do

Muffiny cytrynowe

pieczenia, cukier i sok z sześciu cytryn. Wszystko dobrze wymieszać aby ciasto było jednolite. Przełożyć ciasto do foremek na muffiny i piec 20 minut. Podawać posypane cukrem pudrem, z owocami, z dżemem ? do wyboru do koloru! Smacznego Pozdrawiam Marta

Muffiny marchwiowe

Przepis stąd www.kwestiasmaku.com/desery/muffiny_cupcakes/ciasteczka_marchewkowe/przepis.html 4 średnie marchewki (2 szklanki startej) ? 1 i 1/2 szklanki mąki ? 1 i 1

muffiny kolorowe

Zobaczywszy w galerii muffiny 2-kolorowe postanowilam zrobic 3-kolorowe. Przepis klasyczny: 300 g maki, 1,5 lyzeczki proszku do pieczenia, szczypta soli, 125 g cukru pudru, 185 ml maslanki, 2 jajka, 110 g stopionego masla, kakao, kisiel brzoskwioniwy. Wykonanie standardowe. Sypkie

Muffiny daktylowe

Wczoraj przyszła pocztą foremka do muffinów, jak tu nie wypróbować?;) No to zamieszczam moje pierwsze muffinki, improwizowane, ciastem wzorowałam się na innych przepisach, a że akurat sprzątałam szafkę i znalazłam słoik daktyli to wykorzystałam. 200g daktyli 100ml oleju 100g brązowego

muffiny truskawkowe

MUFFINY TRUSKAWKOWE 2 szklanki mąki 1 szklanka cukru 1 łyżeczka proszku do pieczenia 1/4 łyżeczki soli 2 jajka 1/2 szklanki oleju roślinnego 1 szklanka mleka 1 1/2 szklanki pokrojonych truskawek W jednej misce połączyć suche składniki (mąka, cukier, proszek do pieczenia

muffiny śniezne

/2 c Clean white snow * 1/2 c Raisins Instructions 1. Mix dry ingredients in a bowl. Make a depression in the centre and pour in the milk, butter and grated rind. Stir slightly. Add snow and raisins. Stir only until dry ingredients disappear. Spoon into 12 buttered muffin cups filling 2

muffiny rabarbarowe

cukru jasnego musc. zmieszanego z 1 łyżeczką cynamonu (ja pomieszałam demerarę, bo lubię, i cynamonu było trochę więcej). Pieczemy ok. 20-25 (u mnie 20) w 200 st. Muffiny wychodzą pachnące, kontrast między drobinami kwaśnego rabarbaru i jego aromatem a słodyczą muffinek jest mmmm ;) Z trudem zjadłam

muffiny cappuccino

Przepis pierwotny pochodzi z książki "Muffinki. Babeczki dla smakoszy." Helgi Lederer. Kupiłam książkę skuszona tytułem, jednak jestem dość sceptyczna co do jej zawartości i traktuję ją raczej jak inspirację. Czy dobrze na tym wyjdę - zobaczę, to dopiero pierwszy przepis. Muffiny cappuccino

Motylkowe muffiny

Do podstawowego przepisu na muffiny dodałam kokos i białą czekoladę, wierzch uciupałam, przekroiłam na pół, powtykałam w bitą śmietanę i są motylki :) Zawsze myślałam, że są trudne i pracochłonne - a tu nie! Raz dwa się je robi. I tak po prostu, ładnie wyglądają :) Poniżej przepis, a kilka

najdziwniejsze muffiny

choclogblog.blogspot.co.uk/2012/10/beetroot-goats-cheese-chocolate-walnut.html?showComment=1349261394766 jak myslicie - warto zaryzykowac? se

Muffiny

ja się czaję do tych form do muffinów ;) http://www.tchibo.pl/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/pl/-/PLN/TdPlDisplayProductInformation-Start;sid=q8899bOE4Mo99PgKkLo3kbAaYBe1TrlqK38=?ProductSKU=0019325 Muffiny

Marchewkowe muffiny

Od szellki, absolutnie wspaniałe. To te, które zepsuły mi efekt końcowy chleba :) Postanowiłam wspaniałomyślnie upiec je równocześnie, hehe. Dobrze że przynajmniej babeczki udały się w 100% :)

Muffin

anchen napisała: > Natomiast mam mieszane uczucia po lekturze "Żegnaj, panie Muffinie", ale muszę > to sobie jeszcze przemyśleć, zanim coś więcej napiszę. Zastanawiam się nad Muffinem, przeglądałam tylko trochę ilustracje, ciekawi mnie, choć to jedna z tych książek, o których

Idealne muffiny

Nie wiem dlaczego, ale mój wątek został usunięty... Poszukuję rady na wypiek idealnych muffinek - mam tu na myśli kształt czapeczki. Moja, a próbowałam już wielu sposobów, wyrasta jak wulkan do góry :) kształt w związku z tym robi się stożkowy i za nic nie przypomina babeczki moich marzeń. Będ

Upiekłem muffiny

I jak, leci wam ślinka albo coś innego? :D http://www.cookingbytheseatofmypants.com/wp-content/uploads/2007/12/almond-blueberry-disaster.jpg

Kakaowe muffiny

Muffinki łatwe i wyszły wyśmienite - z zewnątrz delikatnie chrupkie, w środku puszyste. Wyszło mi 18. Pamiętajcie tylko, żeby masło było miękkie.

Muffiny orzechowe

Mocno orzechowe, z masłem orzechowym i masą różnych orzechów. Właściwie rodzaj dorzucanych orzechów można dobrać wg własnych upodobań. Poza tym po Wielkanocnych wypiekach szybkie i nie wymagające specjalnego nakładu pracy :) Składniki (wychodzi ok. 15): 150g cukru 250g mąki 100g masła

Upieklam muffiny...

bez jajek ;) Zagadali mnie i nie wrzucilam, a potem zastanawialam sie, dlaczego musze jeszcze mleka dolac, bo takie geste. I o dziwo sa naprawde smaczne, wiec zapraszam wirtualnie.

Muffiny klasyczne

moje się po 25 minutach spaliły, więc radzę uważać... ale gdyby nie węglowa otoczka, byłyby całkeim smaczne:)

Blueberry muffin

Taki smak ma herbata, którą sobie właśnie parzę i pachnie obłędnie :) A to już ostatnia :(((( Chce ktoś łyka? A w ogóle w Trójce Ptaszyn fajne jazziki puszcza, a mnie jest miło i dobrze, z motylami w brzuchu i miodem na sercu :)

Muffiny bananowe

Przepis z książki "Ciastka, ciasteczka i babeczki". Przepis na 15 muffinek. * 22,5 dag mąki * 1 łyżeczka proszku do pieczenia * 1 łyżeczka sody oczyszczonej * szczypta soli * pół łyżeczki mielonego cynamonu * ćwierć łyżeczki gałki muszkatołowej * 3 duże dojrzałe

Muffiny

Nie umiem, nie wyszły mi jeszcze nigdy. Nie rosną, są za suche, za mokre, niesmaczne - do wyboru. Mam podejrzenie, że po prostu nie loubię muffinów, dlatego mi nie wychodzą ;)

Muffiny daktylowe

Szukałam pomysłu na zużycie daktyli i znalazłam ten: fotoforum.gazeta.pl/72,2,777,66161363,66161363.html Podaję za Majus007: 200g daktyli 100ml oleju 1 szkl. wody 100g brązowego cukru 0,25 szklanki su

Jeżynowe muffiny

Przepis pochodzi z gazety "Pyszne ciasta na powitanie lata" nr 17/2008 Składniki: - 50 g płatków kukurydzianych - 250 g jeżyn - 125 g masła lub margaryny - 100 g cukru pudru - 1 opakowanie cukru waniliowego - szczypta soli - 2 jajka - 250 g mąki - 1/2 paczki proszku do pieczenia (8 g) -

Re: muffiny muffinami ale..

e tam nawet ze szczypta sody kazde ciasto przypomia w smaku plastik...ale dzieki za rady, bede probowac do skutku i zjadac wszystko co nie siega idealu;) chodzi o to, ze ja glownie uwielbiam te @czapeczke@ muffina wlasnie, bo jest chrupiaca i pyszna, dlatego chce, zeby byla jak najwieksza

jesienne muffiny ;)

pierszy przepis z 'Essentials of Baking' Williams-Sonoma, udany bardzo 1 szkl zwyklej maki 1 szkl maki razowej 1/4 szkl otrebow pszennych lub owsianych 2 lyzeczki proszku do pieczenia 1/2 lyzeczki sody oczyszczonej szczypta soli 1 lyzeczka cynamonu 2/3 szkl brazowego cukru 2 jajka 1 1/

muffiny rabarbarowe

przepis tradycyjny, inside: pokrojony na cząstki, krótko podgotowany w posłodzonej wodzie z dodatkiem goździków rabarbar plus kawałki brzoskwini. baardzo owocowe.

Muffiny orzechowe

robiłam już parę razy i muszę stwierdzić że nie ma nic prostszego i wymagającego tak małego wkładu energi i pracy, co tak zudownie smakuje...

muffiny - mcdonalds

ha. weszlam dzis na strone mcdonaldsa polska i co widze? Mozna teraz w donaldzie sobie zakupic babeczke czekoladowa lub jagodowa. Co Wy na to? profanacja?

Muffiny sezonowe

Truskawkowo-jagodowe 1/2 kostki masła (rozpuszczonego), 2,5 szkl. mąki, 3/4 szkl. cukru, 2 łyżeczki proszku do pieczenia, łyżeczka cukru waniliowego, szczypta soli, szkl. mleka, 2 jajka, jagody kamczadzkie i truskawki (prosto z krzaczka ;-)) Wymieszać składniki suche i oddzielnie składniki

english muffin

od jakiego wieku mozna dzieciom dawac english muffins? moj maly ma 27 mcy i zawsze prosi bym mu dala gdy sama jem

Muffiny turkusowe :)

przepis wg Dziuni - ale BEZ MALIN "Piekarnik nastawić na 210 stopni. Rozpuścić 50 g masła. Posiekać 1 tabliczkę białej czekolady na kawałki. Wymieszać w misce: 2 1/3 szklanki mąki 2 płaskie łyżeczki proszku do pieczenia 3/4 szklanki cukru 1 łyżeczkę cukru waniliowego szczyptę soli

Muffiny Mokka

To mój debiut... Marzyły mi się z jabłkiem i cynamonem, albo wytrawne z fetą i ziołami, ale ponieważ składniki w domu miałam jedynie na mokkę, a zbyt leniwa byłam, aby wyskoczyć do sklepu - oto one. Przepis pochodzi z LCB Könemanna "Mufinki". 375 ml mleka 1 łyżka kawy rozpuszczalnej 400 g mą

Muffiny - upiecz to!

Muffiny, muffiny...Co to za pomylona polska moda na te anglosaskie - co tu kryc - buly? Od 20 lat na Wyspach praktycznie niczego w wolnych chwilach nie robie poza zachwycaniem angielskich sasiadek polskimi ciastami i rozdawaniem na nie przepisow. Jasne, muffiny maja swe dobre strony. Sa bardziej

Moda na muffiny

Mrrr uwielbiam, w kawiarni do kawy zawsze o ile to jest możliwe biorę muffina. Po prostu dobrze mi się ze sobą komponują. A że lubię tez czekoladę... to ideałem są muffiny czekoladowe. Można je zrobić samemu, przepis jest mniej więcej taki

MUFFINY

http://kotlet.tv/muffiny Na kotlecie zazwyczaj nie znajduję nic ciekawego dla siebie ( za dużo mięsa za mało warzyw ) ale dzisiaj w ramach podłego humoru musiałam odreagować. a odreagowuję gotowaniem :D na czym skutecznie cierpi moja szafa ;) Przepis naprawdę banalnie prosty nie potrzeba nawet

muffiny

witam serdecznie, Pochwale sie swoimi dzisiejszymi: Muffiny z bananem i cynamonem przepis j.w. z modyfikacjami: zamiast gruszki - duzy banan (pokrojony na polplastry) zamiast mleka - napoj jogurtowo-truskawkowy (nie wyczuwalny w wyrobie gotowym;)) bez imbiru posypane lekko wiorkami

muffiny - pytanie techniczne

Kochane, pomóżcie. Zostałam wytypowana do upieczenia muffinów. Mam dobry przepis i pomysł, i kupiłam papilotki i w ogóle już miałam się za to zabierać, aż tu nagle... okazało się, że moja foremka do muffinów jest jakieś 150 km. stąd. I co ja mam teraz zrobić? Czy uda się je upiec w samych

Muffiny wytrawne - pytanie...

Witam, czy jest jakiś przepis na muffiny wytrawne, żeby na drugi dzień były jadalne? Moje zawsze jakieś twarde... -- www.stawiamynalapy.pl

Muffiny

nie potrzebny), foremki silikonowe na muffiny (polecam, bo wtedy papierowe papilotki nie są potrzebne). Tak proste do wykonania, że nawet dzieci można do tego zaangażować.

Muffiny bez mleka

Czy mleko mogę zastąpić wodą? Potrzebuję upiec proste ciasto bez mleka (na oleju, ewentualnie margarynie bez mleka, znalazłam taką w biedronce). Zrobiłam muffiny z bananami, bez mleka były ale mam wrażenie, ze zakalcowate są. Potrzebuję inny przepis. Dobre to ma być, no i raczej nie z czekoladą

Moda na muffiny

Za tymi babeczkami szaleje cały świat. Pękate, czasem nadziane, czasem nie. Słodkie lub wytrawne. Muffinki, muffiny, czyli amerykańskie muffins, to dziecinnie prosty wypiek, od którego warto zacząć naukę pieczenia

muffiny dla niemowlat

Dziewczyny, czy mozecie podzielic sie sprawdzonym przepisem na muffiny z warzywami, ktore mozna podac 10-miesiecznemu niemowlakowi? Widze, ze wiele z Was serwuje je swoim dzieciom. Z gory wielkie dzieki.

forma do muffin

Witam wszystkich serdecznie :) niewiem czy dobrze trafiłam ale poszukuję -juz od blisko 2 miesięcy formy do muffin - ale takiej oryginalnej ;) tzn na 6 muffin i wysokich - i nie silikonowej.. Czy ktoś z was może takie w necie widział... lub na terenie warszawy... będę bardzo wdzięczna za

przepisy na muffiny

kupiłam ostatnio w IKEA fajną foremkę do muffinów i zaczęłam wypiekać. Przepisy ściągnęłam z jakiejś anglojęzycznej strony... Niestety nie wszystko wychodzi mi tak, jak bym chciała... Część moich wypieków wyszła jakby bułkowato, za gęsto, za mało puszyście... Muffiny, które pamiętam ze Stanów

Muffiny - proporcje - pytanie!!!

Kupiłam silikonową formę na 12 muffinów. Czy taki przepis (bajaderki), z którego mam zamiar skorzystać - to dobry przepis na taką ilość babeczek jeśli chodzi o gramaturę składników?: Czekoladowe muffiny z nutella Czekoladowe, niezbyt slodkie muffinki nadziane nutella 2 3/4 szklanki

Muffiny - mozna mrozić?

kochani pomóżcie! napieklam b.duzo muffinow a goscie odwolali wizyte...sama ich nie dam rady zjesc. czy mozna muffiny mrozic? dziekuje z gory za odpowiedzi.

Słodki Muffin - opinie

Dziewczyny, dla mojego prawie 5-letniego synka szukałam pomysłu na tort urodzinowy. Natknęłam się na cukiernię Słodki Muffin. Może to dobry pomysł, żeby zamiast tradycyjnego tortu zaserwować przedszkolakom fajne muffinki? Co o tym myślicie

muffiny w papierkach :(

witajcie, walczę z takim oto problemem: już drugi raz muffiny przykleiły mi się do papierków, przy odklejaniu sporo ciasta zostaje. Tak w ogóle są dość dobre, jest tylko problem z wygodnym ich zjedzeniem.... Z czego to może wynikać? Jak się tego pozbyć???

wawa muffin - bilety

Z powodu choroby niestety nie mogę udać się na koncert w Katakumbach - wawa muffin (godzina 19). Mam wolne dwa bilety do odsprzedania po 16 zł (dzisiaj są po 26 zł). Telefoen: 693595477

Tort z muffinów

Witam serdecznie Każdej przyszłej Pani Młodej, ktora marzy o pięknym torcie weselnym polecam cukiernię Lukrecja. Ja zamawiałam u nich tort z muffinów, który wyglądał i smakował genialnie, jednak wiem, że w swojej ofercie mają także klasyczne torty:) Jest to cukiernia, którą z czystym

muffiny-jakie foremki

Naszla mnie ochota na pieczenie muffinek, znalazlam juz jakies ciekawe przepisy ale nie mam jeszcze foremek. czy warto kupic sylikonowa forme z 12 otworami? Jak sie udaja wypieki w sylikonie? Do innych ciast uzywam tradycyjnych form ale pomyslalam, ze takie male muffiny latwiej bedzie wyjac z

Muffiny z colą

maślankę - mieszamy trzepaczką. Masa wygląda jak zważona.? Dodajemy sypkie składniki i mieszamy krótko do połączenia się składników. Formę na muffiny wyłożyć papilotkami. Papilotki wypełnić ciastem. Piec w nagrzanym (160°C) piekarniku przez ok.35 minut. Po upieczeniu zostawić przez ok.5 minut w

Muffiny z truskawkami

Debiutuję dziś na moim ulubionym forum:)) Przepis na muffiny malinowe, ale zamieniłam na truskawki i zrobilam z połowy porcji - akurat na 6 dużych muffinków. forum.gazeta.pl/forum/72,2.html ?f=77&w=17228206&a=17254707

muffiny jak w .... ?

Jak np. coffeeheaven ? Piekę muffiny od czasu do czasu ale na boga, nigdy mi się nie udało wypiec takich apetycznych jak w kawiarniach. Smaczne mi wychodzą ale wyglądem to im bardziej do marketowych czteropaków :D Tymczasem te kawiarniane z wyglądu to bardzo apetyczne bo całe bogactwo kłębi się

forma do muffinów

Hej, chcę po raz I upiec muffiny. Mam formę... i teraz pytania: czy ciasto wlewam bezpośrednio do dziur w tej formie czy muszę kupić jeszcze jakieś dodatkowe małe foremki czy papierowe "wkładki"? Jeśli tak to gdzie to można kupić - w supermarketach jest? Pozdrawiam, Ewa

Muffiny jak batoniki

Wilgotne, aromatyczne, pełne ziarenek. Jeśli lubicie ekologiczne batoniki, polecam gorąco! Muffiny jak batoniki 150 g mąki pszennej 1 łyżeczka proszku do pieczenia szczypta soli 1/2 cukru waniliowego 1 łyżeczka cynamonu 1 małe jabłko, obrane i starte na grubej tarce 120 g startej

muffiny - książka Konemanna

Natknelam się na forum na informacje o ksiązce Konemanna z przepisami na muffiny: forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=77&w=17228206&v=2&s=0 Czy chodzi o "Mistrzowie europejskiej kuchni zapraszają do stołu

Muffiny bananowo - jagodowe

juz kiedys tu goscily, ale watek sie zarchiwizowal. Wykopuje wiec z czelusci internetu, bo warto :) Prosze nie zrazajcie sie ilosciami w gramach - jest to tlumaczenie z amerykanskiego przepisu, w ktorym uzywano "cups" Muffiny sa naprawde smaczne i zawsze sie udaja :) Polecam! Skladniki

muffiny jabłkowo-orzechowe

, jeśli jest suchy - ciastka upieczone. Zmielone orzechy powodują, że muffiny są bardzo wilgotne. Jesiennie;)

muffiny z boczkiem

przepis pochodzi z magazynu Palce Lizać ugotuj.to/przepisy_kulinarne/2,87561,,Muffiny_z_boczkiem_i_natka_pietruszki,,159462644,9495.html ,, 2

Muffiny z marcepanem

Przepyszne muffiny - lekkie, słodkie, puszyste no i ten marcepan. *** Składniki (na 18 muffinek) 250g mąki 120g cukru 250g marcepanu 200ml mleka 40ml oleju 20g proszku do pieczenia 2 jajka ewentualnie płatki migdałów do posypania Wykonanie Piekarnik rozgrzać do

Muffiny Irish coffee

źródło: miesięcznik „Kuchnia” 5/2008 na 12 muffinów 400 g. mąki 100 g. cukru 1 łyżka proszku do pieczenia szczypta soli 1 jajko 250 ml. śmietanki kremówki 170 ml. likieru kawowego 170 ml. whisky Mąkę łączymy z cukrem, proszkiem i solą. Jajko ubijamy, mieszamy ze

Muffiny bananowo - jagodowe

foremek. Piec 15-18 minut lub az patyczek wlozony w srodek muffina bedzie wychodzil czysty.

muffin:)

Brawo za wprowadzenie pozytywnego nastroju. Mi się udzieliło od Ciebie:) Zatem dziś mój 11 dc i NA PEWNO zajdę w ciążę i to nastąpi dziś, jutro, lub pojutrze:) -- http://lb3m.lilypie.com/Y3XZp1.pnghttp://lbym.lilypie.com/kYjep1.png Aniołki- IX 2005(5tc), II 2010 (8tc)

Znowu muffiny-sezonowe

Zrobilam w niedziele pyszne muffinki z gruszkami i orzechami włoskimi. Staram sie jak najwiecej korzystac z tego co nam sezon daje a takze nieustannie utylizuje orzechy wloskie, ktorymi jestem zasypywana przez moja mame:-) Oto przepis: Muffiny z gruszkami 2 szkanki maki 1 lyzeczka proszku

Świąteczne muffiny piernikowe

siły) :D źrodło: www.pinezka.pl/makutra-archiwum/1510-muffiny---urok-nieznanej-babeczki -- VANILIOWE FORUM DLA KOBIET

Re: muffiny muffinami ale..

na początek proponuję wziąć większą foremkę:) i nie dodawać dwa razy wiecej proszku niz w przepisie, bo przy takim traktowaniu żadne ciasto nie ma prawa byc dobre...:)

Re: muffiny muffinami ale..

No wlasnie - zrobilam ostatnio z 3 roznych przepisow i wszystkie wyszly wg mnie zbyt suche, taki przecietny pagaj typu babka piaskowa. a myslalam, ze mufinki sa ciezkie i wilgotne (chodzi mi o podstawowe ciasto, rzecz jasna).

Re: muffiny muffinami ale..

Jak chcesz takie mega wyrosniete to daj sody:)ja dalam raz-tak mialam w przepisie i rzeczywiscie pieknie wyrosly.

Re: muffiny muffinami ale..

One tak powinny wyglądać: images.google.com/images?hl=en&q=muffins&btnG=Search+Images -- "Mądrej głowie dość dwie słowie". Przepisy kulinarne są dłuższe.

Muffiny!!!

Szbko sie robi, trzeba tylko nabyc foremke i papierki, ja peike tak co 3 tydzien na niedziele i jeszcze nigdy nam sie nie znudzily, bo rozne robie. Albo nalesniki z serem podsmazane (mozna zrobic w sobote wieczorem) gofry, tez mozna dzien wczesniej zrobic albo w ogole zrobic duzo, zamrozic i

Muffiny

a tak, zapomniałam! tzn. ja też dałam tą granolę, tzn. zrobiłam granola muffins: fotoforum.gazeta.pl/3,0,475058,2,75.html w wątku jest przepis. potem ponowiłam z gotowym crunchy - b. przyjemne. choć rabarbarowe ze śnia

Muffiny

* 2,5 szklanki mąki * ¾ szklanki cukru * 2 płaskie łyżeczki proszku do pieczenia * 1 łyżeczka cukru waniliowego * szczypta soli * 50 g roztopionego masła * 2 roztrzepane jajka * 1¼ szklanki mleka Ponadto: * jeżyny świeże lub mrożone,

muffiny z dynia

tarta surowa - dziewczyny poratujcie mialam swietny przepis i za chiny nie moge znalezc, a musze na popoludnie bo dzieciom obiecalam dynia juz starta macie jakis dobry przepis? a moze moj sie odnajdzie :) wdzieczna bede bardzo -- Częsta praca w kuchni zwiększa szanse na zdrowie, bogactwo i m