Platforma blogowa Blox została zamknięta

Blog wyrobydomowe.blox.pl jest teraz dostępny pod adresem http://wyrobydomowe.com.pl/

Wszystko o:

kabanosy

awe, IAR

Polska wygrała z Niemcami wojnę o kabanosy

Polska wygrała z Niemcami wojnę o kabanosy

Wiele wskazuje na to, że wojna z Niemcami o unijny certyfikat dla produkowanych w Polsce kabanosów będzie wygrana. Komisja Europejska skłania się, by zaakceptować polski wniosek o rejestrację kabanosów i nadać im znak Gwarantowana Tradycyjna Specjalność. Powiedzieli o tym Polskiemu Radiu urzędnicy w Komisji.

Kabanosy w majonezie i "pakowanie" do saloniku VIP. Waszczykowski w osobistym wywiadzie

Podczas zagranicznych podróży nie ma czasu na zwiedzanie ani kupno prezentów, na od wystawnych przyjęć woli lunche robocze. Witold Waszczykowski w osobistym wywiadzie opowiada o tym, jak żyje się szefowi dyplomacji.

Zabłąkany labrador na szczycie Giewontu. Turyści ściągnęli go w dół za pomocą kabanosa

Na szczycie Giewontu błąkał się labrador. Zwierzę bało się zejść samodzielnie na dół. Szlak momentami był śliski i stromy. Psu pomogli turyści, którzy uwiecznili sytuację na nagraniu.

Smutny los policyjnego konia. Pójdzie na kabanosy?

, czy można odwołać drugi przetarg. - Brak przesłanek - ucina rzecznik. I dodaje, że jeśli Marsa znów nikt nie kupi, być może zostanie przekazany do przytuliska w Ćwiklicach, które przyjęło już z chorzowskiego posterunku dwa konie. - Najważniejsze, żeby trafił w dobre ręce, a nie poszedł na kabanosy

Czy kabanosy i miód od Donalda Tuska przekonają Słowaków, że warto jeść polskie produkty?

Czy kabanosy i miód od Donalda Tuska przekonają Słowaków, że warto jeść polskie produkty?

Jak informuje kancelaria premiera, w koszyku, który Donald Tusk wręczył Robertowi Fico, były m.in. kiełbasa krakowska, kabanosy, jajko marcepanowe oraz miód pitny. - Wiem, że kilka wątpliwości pojawiło się w sprawie polskiej żywności na Słowacji. Jesteśmy po to, aby to wyjaśnić - stwierdził premier

Kucharz "Dzień Dobry TVN": Doda to kabanos, a Kaczyński to bigos

Kucharz "Dzień Dobry TVN": Doda to kabanos, a Kaczyński to bigos

Zbliża się Boże Narodzenie, czyli czas, kiedy lubimy dobrze zjeść, posiedzieć z rodziną i oczywiście obejrzeć "Kevina samego w domu". A gdyby tak porównać gwiazdy do... potraw? Zapytaliśmy o to Grzegorza Łapanowskiego, czyli kulinarną gwiazdę " Dzień Dobry TVN ". Opowiedział nam

Lewandowska radzi, co jeść podczas okresu. Spodziewacie się kulek mocy? Tym krótkim tekstem pokazała, że ma poczucie humoru

Lewandowska radzi, co jeść podczas okresu. Spodziewacie się kulek mocy? Tym krótkim tekstem pokazała, że ma poczucie humoru

gryczanej, więc jej reakcja mocno nas zaskoczyła. Kabanosy i czekolada - odpisała Lewa. No cóż... trzeba przyznać, że dobrze prawi! MM

Marcin Prokop pokazał swój (i Hołowni) posiłek. "Dopasowują nam catering do osobowości". Zestawy? SKRAJNIE różne

Marcin Prokop pokazał swój (i Hołowni) posiłek. "Dopasowują nam catering do osobowości". Zestawy? SKRAJNIE różne

kulisami show. Hołownia jest zwolennikiem lekkiej i zdrowej diety - w jego zestawie znalazł się kurczak i warzywa na parze. Tymczasem Prokop woli kabanosy, mięsne koreczki i oliwki. Dziennikarz nie byłby sobą, gdyby nie opatrzył zdjęcia zabawnym komentarzem. W "Mam Talent" dopasowują nam catering

Nero miesiąc temu uciekł z domu. Skrajnie wycieńczony labrador odnalazł się w Karkonoszach

Nero miesiąc temu uciekł z domu. Skrajnie wycieńczony labrador odnalazł się w Karkonoszach

okazało się, że odnaleziony labrador cierpi na epilepsję. W stanie krytycznym natychmiast przetransportowano go do Szklarskiej Poręby, a stamtąd do lecznicy. Zobacz też: Zabłąkany labrador na szczycie Giewontu. Turyści ściągnęli go w dół za pomocą kabanosa W międzyczasie okazało się, że uratowany pies

Kiełbasy i szynki Morliny i Krakus wycofane ze sklepów. Zobacz, o które produkty chodzi

Kiełbasy i szynki Morliny i Krakus wycofane ze sklepów. Zobacz, o które produkty chodzi

jak m.in. Żabka, Lidl, Biedronka i Tesco Lista produktów wycofanych ze sklepów Kabanosy Morliny z Szynki 105 G nr serii 3250281777 - termin przydatności 27.09.2016 nr serii 3250272393 - termin przydatności 1.10.2016 Kabanosy Partryczaki Chili 60g nr serii 3250282391 - termin przydatności 1.10.2016

"Sezon na misia 2" - już niedługo w kinach!

  Pamiętacie zbuntowanego jamnika - Pana Kabanosa? W kolejnej części przygód zwariowanych przyjaciół, kanapowiec zostaje porwany przez swoich psich pobratymców. Boguś, Elliot i reszta stada wyruszają na wielką akcję ratunkową. Czy uda im się pokonać bezwzględnego pudla? Czy Kabanos wróci z

Kaja Śródka narzeka na "boczki". Pokazała, jak z nimi walczy. Internauci: Po co się głodzisz? Odpowiedziała

Kaja Śródka narzeka na "boczki". Pokazała, jak z nimi walczy. Internauci: Po co się głodzisz? Odpowiedziała

nic przez ten czas nie jadła. Nie wierzę klopsie, że nie podjadasz kabanosów w międzyczasie - napisała jedna z internautek. Środka za "klopsa" się nie obraziła i odpowiedziała, że trzyma się z dala od lodówki: Klops się trzyma i nienawidzi tych, co postują foodporn hyhy. Jest spoko serio

Studenci na kajakach pokonali Kłodnicę. I to pod prąd [ZDJĘCIA]

studentom klucze do miasta. Tam też odbędą się pierwsze koncerty. W czwartek gwiazdami wieczoru będą Kabanos, Leniwiec oraz Hunter. W piątek studenci mogą liczyć na prawdziwe gwiazdy. Na scenie pojawi się Grubson, Trzeci Wymiar i formacja Ira.

Pomysły na przekąski na imprezę

Pomysły na przekąski na imprezę

kawałki serów i wędlin (kiełbas, kabanosów, szynek), a także warzyw (np. rzodkiewek, korniszonów, papryki), faszerowane jajka, paszteciki z mięsem, sałatki w muszlach makaronowych, roladki z serem i mięsem, koreczki z warzywami i mięsem. Propozycji jest wiele. Poniżej znajdują się przepisy na niektóre z

Aresztowany za napad na hurtownię w Kraśniku

. Według prokuratury w czwartek wspólnie z kompanem sterroryzowali bronią i zabrali pracownicy hurtowni wędlin Kabanos w Kraśniku 15 tys. zł. Potem odjechali na motorze.

Reni Jusis z dziećmi na plaży. W sukience bez stanika. Najpierw zabawa, potem jedzenie. Zgadnijcie jakie

Reni Jusis z dziećmi na plaży. W sukience bez stanika. Najpierw zabawa, potem jedzenie. Zgadnijcie jakie

będzie wprowadzić to w życie No i antyperspiranty i proszki do prania zawierają toksyczną chemię. Wiedziałeś coś o tym?? Mąż odłożył kabanosa" - wspomina na swoim blogu spotkanie z lekarką Reni Jusis. 9. Jusis wierna jest swoim zasadom i nawet w chwilach relaksu nie pozawala

Rusin znów ostro o Lisie!

Rusin znów ostro o Lisie!

Stylowi" Kinga Rusin.   Co w takim razie było ważne dla Tomasza Lisa ? DOM. Żeby było czysto, żeby z obiadem zdążyć i zakupy po drodze, jogurt truskawkowy i kabanosy, bo się skończyły. Więc wprawdzie mam firmę na drugim końcu miasta, ale ja ten obiad wydam, posprzątam, a potem jeszcze raz

Internetowa wojna o bizony z "kiełbasą w słoiku" w tle

Internetowa wojna o bizony z "kiełbasą w słoiku" w tle

): "Polecamy spróbować dań z bizona. Oprócz typowych (...) mamy również pizze z mięsem z bizona jak również na terenie naszego obiektu są dostępne do zakupu wędliny z mięsa bizona: kabanos z bizona, pasztet z bizonem, kiełbasa w słoiku z bizona". Niewybrednymi e-mailami od obrońców bizonów

Słabszy szczyt pielgrzymkowy? Grupy pątnicze jakby mniej liczne

sklepach. Niestety, choć kawiarenek i barów w tej części miasta nie brak, to jedyny spożywczak padł chyba rok temu. Spragnionych świeżej bułki, wody mineralnej, jogurtu czy kabanosa odsyłano do bocznych uliczek, gdzie kryją się różne sklepiki i kioski. Wniosek - przed następnym szczytem miasto mogłoby

Dymisje za nieświeżą żywność dla żołnierzy na misjach

- Generalnie nie zajmujemy się dostarczaniem żywności dla naszych żołnierzy na misjach, robią to Amerykanie. Wyjątkiem jest święto Wojska Polskiego obchodzone w sierpniu. Zwykle na tę okazję posyłamy świeże jajka, kabanosy itd., by żołnierze mogli poczuć się jak w Polsce. Tym razem okazało się, że

Oceniamy piłkarzy Lechii Gdańsk po katastrofie w Bielsku-Białej

obronie często go po prostu nie było. Dlatego też w 62. min nieobstawiony Malinowski główkował z 6 metrów i często było spora dziura. Łukasz Surma. Cytując klasyka: kapitan Lechii był naładowany jak kabanos. Z furią nacierał na rywali, był z tyłu i z przodu. Biegał do utraty tchu, w końcu stracił też

Ach, co to był za spływ

. Ok. godz. 13 lądujemy w zatoczce Warszawskiego Kluby Wodniaków przy Wale Miedzeszyńskim. Czekamy, aż zbiorą się na miejscu wszystkie grupy spływu i powstanie masa krytyczna. Wychodzimy na błotnisty brzeg. Stoję obok bosego trzęsącego się z zimna chłopaka. Ale młodzież żartuje, zagryza kabanosy. O

Jak mieszkańcy Poznania wyręczają policję

poznańskiej policji: - Podobna sytuacja do tej z ul. Ratajczaka. Właściciel sklepu wywieszał zdjęcia ludzi, którzy kradli z jego sklepu. Pamiętam zdjęcia złodziejki kabanosów i złodziejki kaw. Nadal wiszą, ale pod innym adresem. - Dane sprawcy przestępstwa, np. kierowcy, który spowodował wypadek, wolno

Wędzonki jak czarna wołga. Unia wcale ich nie zabroni [OBALAMY MITY]

mięso wędzi się nie drewnem iglastym, ale drzew liściastych, których dym zawiera mniej niepożądanych substancji. - Oczywiście nie jemy tego kilogramami - wyjaśniał Witold Choiński. - A nawet jak zjemy jednego kabanosa z przekroczeniem normy, naszemu zdrowiu raczej to nie zaszkodzi - zapewniał. - Mamy tu

Darmowy posiłek w hipermarkecie

rozwydrzyli, że trzeba było bronić stoisk - wspomina Tomasz Korczak, szef firmy Tona - Bank Twarzy z Wrocławia. Dla niektórych osób taka degustacja, to jedyna okazja, by spróbować, jak smakuje prawdziwy ser pleśniowy z Francji czy niemiecki kabanos. - Polacy są głodni. Najpierw częstowałyśmy ludzi dużymi

Sekretarz Kruczek wraca do Rzeszowa

opisywał wizytę Kruczka we Włoszech: "Miarą jego głupoty były nie tylko pytania, które chciał zadać, ale i to, co wziął ze sobą do Włoch. Otóż przed wyjazdem radzono [członkom delegacji], aby zabierali jakieś podarunki. Wojas [I sekretarz w Opolu] wiózł lalki ludowe, a Kruczek 3 kg kabanosów i 2 kg

Wrocławianie znów będą badać Spitsbergen

nawet 50 km/s. Kosmetykami z filtrami za bardzo się nie przejmujemy - zapuszczamy brody, które nas chronią. Trzy tony naszych bagaży popłynęły już statkiem. Oprócz świdrów, sond, baterii słonecznych i aparatury meteorologicznej także dwa oscypki, kabanosy, konserwy, chińskie lampy naftowe po osiem zł

Pizzeria Da Grasso

-szynki, cieniuteńkie kabanosy, papryka w proszku i oliwki (teoretyczne, bo z mojego ciasta ktoś wyjadł). Bądźmy szczerzy - parmezan i Parma daleko stąd. Tylko ciasto broni reszty konceptu. Podobnych kompozycji znajdziecie tu ze sto. Tylko po co? W moim ukochanym Livorno, nad nabrzeżem, stary kuchmistrz

Jakim jesteś plażowiczem?

ojciec nie da znaku, bo porządek musi być. Oczywiście zapobiegliwa żona przyniosła ze sobą na plażę jajka, ogórki, pomidory, kanapki, kabanosy, rzodkiewki, drożdżówkę itp. w czterech wiklinowych koszach. Żona idzie się wykąpać wtedy, kiedy chce tego mąż, i wychodzi z wody wtedy, kiedy chce tego mąż. Tu

Polskie produkty jadą za naszymi emigrantami

Anglicy, to smak polskich kabanosów trudno zastąpić. Dlatego obroty rosną nam lawinowo - przyznaje Magdalena Harvey. Polskie produkty wcale nie są tańsze od miejscowych. Tyskie, Żywiec czy Lech na półce angielskiego sklepu kosztuje około dwóch funtów, tyle samo co angielskie. Dlaczego dobrze się sprzedaje

Prawie jak piłkarze

, najlepiej w formie stowarzyszenia. Pierwsze zebranie, czyli na ile leci Krężelok Poznań, 19 lutego 2002 r. Środek zimowych igrzysk w Salt Lake City. W bufecie poznańskiej redakcji "Gazety Wyborczej" trwa ożywiona dyskusja nad wyborem nazwy klubu. - "Kabanos 1,60" - "Rafałek"

[DZIEŃ NA ŻYWO] Staniszkis: Wziątek na szefa SLD. A prezesa PiS lubię - jesteśmy podobni

ludźmi, kabanos, ten sklep w Londynie... I tak dalej. - Każdy ponosi swoją odpowiedzialność. Winą Grzegorza Napieralskiego i jego dwu-, trzyosobowego zespołu jest to, że powtórzył sposób prowadzenia kampanii z wyborów prezydenckich - ocenia Ryszard Kalisz w TVN24. Jego zdaniem, jeszcze rok temu, w czasie

[DZIEŃ NA ŻYWO] Tusk: ''Nie zakładam obniżki podatków w przewidywalnej przyszłości''

, więc zapewne przejedzie całą linię. 10:31 Jutro Grzegorz Napieralski jedzie z Ryszardem Kaliszem do Londynu. Wizytę zaczynają w sklepie Kabanos. Kalisz jest ''jedynką'' na warszawskiej liście, a głosy Polonii doliczają się do tego okręgu. 10:25 Demonstracje w Wielkopolsce, gdy przybył Donald Tusk

Raport o polskim złodziejstwie

kręci się między regałami i popija soczek z butelki. - Klasyczni złodzieje to nic. Najwięcej tracimy właśnie na konsumpcji - opowiada Robert S. - To plaga. Szczególnie latem. Klient bierze sok, loda, ciastko, czasem paczkowane kabanosy, zjada, próbuje porzucić opakowanie. Nowe zjawisko to pakerzy

Zobacz wideo

kabanosy

chleb ląduje na podłodze, bułka też, wędlinka też, ziemniak czasami, warzywa już daawno są fee - ogólnie wszystko teatralnie na podłodze, za wyjątkiem... kabanosów... ma 10,5 mca, chodzi o kabanosy drobiowe tarczyński (sa dość mocno podsuszane), no i on je je aż się uszy trzęsą :D boję się podawać

kabanosy??

Jak myslicie czy kabanosy sa wylacznie polska specjalnoscia czy moze gdzies jeszcze je znaja?

kabanosy

Czy jecie moze drobiowe kabanosy?? Bo mi sie zdarza 2-3 podjesc jak juz mam dosc wedlin drobiowych. Co Wy na to?? Wydaja sie chude, ale na pewno tluszczu maja troche ;/ hm?? a moze macie jakies sprawdzone firmy??

kabanosy

Naczytałam sie, jakie parówki niezdrowe i ciekawa jestem co powiecie o kabanosach? czy dajecie swoim maluchom i czy też są takie niezdrowe? I co jeszcze dajecie z naszego jedzenia? pozdrawiam Beata -- Emilka ma już

Kabanosy

Witam! Dzisiaj zaczalem faze pierwsza wraz z bratem i zastanawiamy sie czy mozna jesc kabanosy drobiowe w czasie jej trwania. Pozdrawiam

Kabanosy

Zaraz będę zagryzać :P Lubicie? -- i l l u m i n a t i o n i l l u m i n a t i o n i l l u m i n a t i o n Jak to się robi z dziewczynami

zjadłem kabanosa

do syta oraz dwóch skromnych . Gorzej. Potem obfity posiłek zjadłem, dawniej w Polsce nazywanym obiad obecnie lunch. ( to dla tych z Niemiec ) Pytanie . Do piekła pójdę ???? No niby powód jest, ale kabanosa zjadłem bo nie wiedziałem że Jehowa zabrania. ( gdzie to napisane ? ) Moja

znowu kabanosy

właśnie zakupiłam kabanosy z łososia, wchłonęłam trzy, dotąd nie jadłam, jestem pod wrażeniem. Teraz chucham na petentów miłym, cudownym rybim oddechem a co, niech wiedzą, że się dobrze odżywiam -- http://straznik.dieta.pl/ http://straznik.dieta.pl/zobacz/straznik/?pokaz=86304c342ff32a808.png

kabanosy

Nie podawala bym salatki z kabanosami i kabanosow bo wyraznie widac by wtedy bylo , ze sie ich chcesz pozbyc ! Kabanosy, kabanosy - wszedzie kabanosy !! Poza " dipami" mozna podac zwykla salatke ziemniaczana, kawalki ostrego lub nie sera, , kawalki pomidorow, ogorkow surowych i kiszonych

Re: Kabanosy, kabanosy

Nie jem mięsa ale dobrze zabiorę jeśli Tobie zrobi się lepiej, zwyczajną i toruńską także, no i konserwę turystyczną. Chce Wam się tak zaśmiecać fora? -- ♥ PO GODZINACH...o szyciu i nie tylko♥

Kabanosy?

Masz na myśli kabanosy? -- Wegetarianizm to przyszłość! bit.ly/cdgvFA

Kabanosy

felusiak1 napisał: "...zawsze na prezent zamawiam kabanosy." Wieprzowe, drobiowe czy mieszane?

Kabanos

Musieli by zaczac od kabanosa. A ten sie ma dobrze. Zawsze moze liczyc na pomoc kochanek.

Kabanosy

Kto wspominał o kabanosach?? To była by jedna z trzech rzeczy, jakie zabrałabym na bezludną wyspę. Albo ostatni posiłek przed końcem świata! -- www.rumburak.kroliki.net/film.SWF

Kabanosy

iwona1959 napisała: ( Ale za jakies 10 dni bede 1-2 dni w Polsce > to chyba sama sobie kupie! ~~~ Kauf mir bitte 1kg Kabanosy

Kabanos reprezent...

..."PARÓWKI":) Sorry za dziecinny spam,ale kocham ten zespół i wy powinniście czuć to samo;) www.youtube.com/watch?v=uZyKNuy_5qo&feature=related "PARÓWKI" W silosie betonowym całe noce śpię Wszystkie t

kabanosy wiepszowe:)

Taki napis widziałam w sklepie przy wędlinach:) Może Wy też spotykacie się z takimi śmiesznymi błędami w sklepach lub prasie hihi:) Swoją drogą ciekawe kto pracuje niekiedy w takich sklepach hehe... -- --------------------

nowe smaki kabanosów

Firma Tarczyński SA wprowadziła na rynek swoje produkty w zupełnie nowych, mało jeszcze znanym Polskim konsumentom smakach -„Kabanosy z cielęciny", „Kabanosy z koniny" oraz „Kabanosy z czosnkiem". Nowe produkty poszerzają linię Tarczyński Kabanos Extra dostępnych do tej pory w

Kabanos-Grupen Sex!

www.joemonster.org/p/50796/Kabanos-grupen-sex endżoj...dżoj...dżoj... -- http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/23/1._Pu%C5% 82k_Artylerii_Motorowej_%281st_Motorized_Artillery_Regiment%29.jpg

nalot na kabanosach

Bylam w sklepie miesnym i zauwazylam, ze po raz kolejny do sprzedania sa kabanosy i kielbasy z takim nieapetycznym bialym polotem. Taki nalot kojarzy mi sie jednoznacznie z bardzo stara wedlina (czasami znajduje taka gdzies w zakamarkach mojej lodowki), zwrocilam pani w sklepie uwage, zeby

Kabanosy drobiowe - fota.

http://images50.fotosik.pl/331/220e3059275cbc59med.jpg http://images39.fotosik.pl/327/e3ccd60eac672400med.jpg oto te kabanosy. Ja je widziałam tylko w kauflandzie.Często robie sobie na nich jajecznice albo jajka sadzone na "bekonie", polecam :D -- - Nie mówi sie ino! - ino jak

KABANOS

pinos napisała: > L4 na grypę żołądkową poproszę. Od wczoraj mam jeden z objawów. I jak czytam Mc > D, to mi się nasila. Biedactwo :((( Chodz, ugotujemy te rodzinke na wspanialy rosolek. Poczciwy rosolek z kosciami, emanujacy cieplem. -- "Krolik profanuje groby. Wyciaga t

kabanosy

Po pierwsze i najważniejsze - wyjmij je z tych worów (podejrzewam, że foliowe), bo mogą się zepsuć. A reszta tak, jak inni pisali - pokrój w kawałki i podaj z ostrymi dipami. -- Samobójcy są czasami bardzo wybredni. Wiem coś o tym.

Re: kabanosy??

A kto to wymyslil, ze kabanosy to polska specjalnosc. Sa kabanosy w Austrii i o niebo lapsze. A tak przy okazjii, skad nazwa "kabanosy" ? I jeszcze jedno. jedzac polskie wyroby wedliniarskie trzeba uwazac bo mozna zlamac zab, co u zachodnich sasiadow sie nie zdarza. Zadne tlumaczenie, ze w miesie

Re: kabanosy

Moja mloda ma 9 mies i uwielbia kabanosy i szynke wedzona oraz mocny zolty ser. Generalnie wiekszosc rzeczy je, ale pokaz jej tylko kabanosa to rzuca wszystko i leciiiiii po kabanosa..traktuje to troche tak jakby mcdonald dla niemowlakow - tylko od wielkiego swieta, ale jestem zwolennikiem

Kabanosy ze strusia

Moja mama zakupiła dla mnie w almie takie cudo (polecane jakiś czas temu przez jedną z Forumek). Rozczarowanie było wielkie, ponieważ w składzie jest wieprzowina jak i tłuszcz wieprzowy. Etykieta mówi tylko, że na 100g produktu zużyto 97g mięsa strusia i 54g wieprzowego (jakoś tak, mogę się mylić o

Sprzedawca Grześ "Kabanos"

Cytat z Gadomskiego: "SLD obiecuje miliardowe wydatki, gdy tymczasem budżet potrzebuje miliardowych oszczędności". Idzie ostry kryzys,a Grześ sprzedaje wędlinę w sklepie, inni z bandy czworga nie lepsi zajmują się pierdołami, zamiast podjąć poważną debatę nad przyszłością Polski i kolejnej fali k

Re: Kabanosy

Gość portalu: Asiek napisał(a): > Kauf mir bitte 1kg Kabanosy Wenn Du brav bist und findest Dein Gebiss. Kabanosy eignen sich nicht zum Lutschen. -- Höfflichkeit ist wie ein Luftkissen. Es ist nichts drin, aber es mildert die Härte des Lebens... Ich mag es aber härter;-)

kabanos mi wyszedł :((((

Ostatniego wczoraj widziałem :(:(:( -- .....Prawda to subiektywne postrzeganie rzeczywistości.....;)

Re: kabanosy

ja dawałam kabanosy ale tylko takie bardzo wysuszone i twarde by Oliwka nie odgryzła kawałka tylko po prostu sobie nadgryzała i dziąsełka masowała..a to dlatego że taka pachnaca kiełbaske oliwka jadła łapczywie i odgryzała wielkie kawałki których dobrze nie podryzła i się krztusiła czasem

Re: kabanosy??

"kabanos (Europa) (od ukr. kaban ‘wieprz’) 1. spoż. cienka, długa obsuszona kiełbasa wieprzowa. 2. daw. gatunek cygara." portalwiedzy.onet.pl/abc-polszczyzna.html?S=K

Tylko kabanosy

Ja mieszkam bez dostepu do polskich produktów i zawsze na prezent zamawiam kabanosy. -- felusiak to parchaty swołocz i żydowska gnida Autor: sorokin

Re: kabanosy

.. jogurty nie smakują, banany gruszki i jabłka są akurat ok. Niedawno zasmakował w --- rodzynkach... Ser odpada. Odpadają jakieś placuszki smażone dla niego, dorosłe naleśniki... no już powoli mi się pomysły kończa, a przyznam, że lubię coś tam pogotować w kuchni... więc może z tymi kabanosami to też jakaś

Lubie kabanosy

Jak dla mnie moga to zlikwidować, mam nadzieję,że konie nie zostaną zmarnowane i przynajmniej pojemy pysznych kiełbasek. Osobiście polecam kabanosy końskie, palce lizać.

Sprzedaż kabanosów

Dlaczego w sklepie PSS "Społem" Zodiak przy Al.Niepodległości w Rzeszowie nie sprzedaje się kabanosów w małych pakietach,pakowanych po 3 szt. w większym opakowaniu?

do Kabanosa

tak sobie siedzie i kombinuje i dodaje 2+2= Valus??? Toz to moj ulubiony Valentinooo zamienil sie w KABANOSA hihihihi

Re: kabanosy

Moje też jakoś w tym wieku zapałało miłością do kabanosów i do teraz je uwielbia(22 miesiące prawie) z tym że nie tarczyńskiego tylko inne lepsze ;) Ja tam dawałam ile chciało - w sumie więcej jak dwa nie dało rady wciągnąć. Jak na etykieta nie za długa (akurat taryczyński to nie wiem co tam ma w

Re: Kabanosy

Krakus to Constar.. tak dla przypomnienia. A kabanosy końskie są super i na dodatek tańsze! Dobry kabanos dla mnie musi być podsuszany i z wyczuwalnym w środku kminkiem oraz pieprzem. Niestety, konina i z niej wyroby stają się coraz trudniej dostępne. -- Bo życie było za "słodkie".

Re: kabanosy

Ja bym nie dawała wędliny wcale, jak dla mnie to sama chemia, sól i tłuszcz - ale to raczej kwestia tego jak się ogólnie podchodzi do tematu żywienia. Rozumiem, że masz problem, skoro dziecko nie chce jeść nic innego, ale i tak kabanosami nie zastąpisz mu wszystkich posiłków. Może poszukaj jakichś

Re: Kabanosy

ciekawostka... u znajomych jadłam sałatkę (z makaronem :)) , do której wkrojony był kabanos w plasterkach - całkiem fajne to było makaron farfale pomidor ogorek papryka kabanos kostki żółtego sera i majonez coś zielonego było; albo seler naciowy, albo szczypior dymkowy -- ..kto

najlepsze kabanosy

najlepsze kabanosy sa tarczynskiego -- Nie ma czegoś takiego jak "rodowity Warszawiak". Są Warszawiacy i "słoiki" po prostu. Nie można być "Warszawiakiem od 3 lat", czyli nierodowitym tak, jak nie można stać się Arabem po przeprowadzce do Kuwejtu.

Re: Kabanosy

drzazga1 napisała: > A ja za dwa tygodnie pozre co najmniej kilogram. no to fajnie masz:-) tzn.nie o te kabanosy mi chodzi:)

Kabanos w porze - konkurs

Danie pyszne i co ważne - szybkie, nawet nie trzeba przyprawiać, gdyż zazwyczaj słony kabanos dobrze komponuje się ze smakiem pora. Polecam!

Jakie tańsze kabanosy polecacie?

Jakie kabanosy polecacie?Ja przeważnie kupuję pepperoni na stoisku wędliniarskim w Carefourze ale są strasznie drogie...Czy możecie polecić jakieś tańsze a także pyszne?:-)

Kabanosy, mniam.

Na szczęście nic tu się złego nie dzieje. Straty nie bedzie ogromnej, bo nawet jak ten obiekt upadnie to zawsze można będzie przerobić ten towar, którym się na miejscu handluje na pyszne kabanosy. Polecam, bo to niedoceniane przez wielu mięsko, a jest przepyszne!

Re: Kabanosy

w moim lokalnym supermarkecie mam kabanosy pod nazwą 'Polish Sausages', z Morlin, bardzo dobre, malutkie więc akurat za tym nie tęsknię, bo często kupuję. -- Jagienka i Dominik

Re: Kabanosy

kabanosy zawsze mam w lodówce - wieprzowe, dobrze wyschnięte...:) używane najczęściej jako przegryzka -- ..kto chce radości, niech się weseli, bo jutro skryte w niepewności..

Re: Kabanosy

A ja ostatnio polubiłem jajecznicę smażoną na pokrojonym kabanosie. Pychotka, choć wiem że to totalna profanacja... -- Nie można być w 50% uczciwym... Głebokie Gardło nr.2580526

Re: Kabanosy

Jutro ,jak pogoda dopisze,znow wybiore sie po nie. Kabanosy i sok pomidorowy z pieprzem:-)) takiego smaka mam ostatnio:P -- "Każdy człowiek ma jakieś dobre strony. Trzeba tylko przekartkować złe."

Re: kabanosy

Dziewczyny, a czy można jeść kabanosy ze strusia? Są dostępne w Almie z firmy Tarczyński. Są takie pyszne :)niestety na opakowaniu nie ma typowo wypisanego dokładnego składu, jedynie opis, że mają niską zawartość tłuszczu (1,2g/100g), kaloryczność mniejszą niż mięso z kurcząt, wysoką ilość

Polecam salatke z kabanosem.

Kochani, pyszna salatka i zupelnie inna. Polecam - sprobojcie. Skladniki: 1 woreczek ryzu ugotowanego 1 puszka czerwonej fasoli 1 puszka kukurydzy 1 cebula mniejsza 3 kabanosy (najlepiej drobiowe) oliwki zielone (niekoniecznie) Sos: 5-6 lyzek keczupu (najlep.Wloclawek) 1 lyzeczka

jadłyście kiedy końskie kabanosy?

choć różne rodzaje mięsa jadłam (nawet kiełbasę z nutrii), to koniny nie próbowałam a to chyba rarytas, sądząc po cenie -41 zł za kg tych kabanosów tak jakoś dziś wpadła mi w oko ta cena w gąszczu wędlin

Re: Kabanosy

skiela1 napisała: > kabanosy z konia sa najlepsze a salami podobno z osla:-))) Biedne zwierzątka :D -- i l l u m i n a t i o n i l l u m i n a t i o n i l l u m i n a t i o n

Dla tęskniących za kabanosami :)

W sklepie ze zdrową żywnością Organic ( W-wa Wola Park) są kabanosy , których skład to 100 % mięsa z indyka . Przynajmniej tak jest napisane :) . Cena 65,90 za kg - firma Bartlowizna. Są suche jak wiór więc wydaje mi się , że rzeczywiście nie ma tam domieszki innego mięsa . Ale dobrze doprawione

Firma Kabanos z Podhala

Witam! Chciałam wyrazić swą opienie na temat wykorzystywania kierowców w hurtowni wędlin i mięsa Kabanos. Nie będe się rozpisywać, wystarczy że napiszę, że mój znajomy jeździ za kierownicą 100 godzin tygodniowo z rzędu bez przerwy, w dodatku oczywiście ładuje i wyładowuje conajmniej kilka ton

Re: kabanosy

mnie mdla ;/ aczkolwiek juz koncze 2ga faze:) No mi sie zdarza czasem parowki drobiowe z lidka (chyba 83% miesa z kuraka) a na kabanosach wlansie niestety nie bylo skladu, ale wygladaly ladnie i dobrej firmu brunno tassi czy jakos tak :) dzieki:) a Ty ile juz schudlas jak moge spytac?? i

najadłam się tłuszczu_kabanos

normalnie jestem zła:/ szukałam od dawna kabanosu coby sie nadwał do dukania. Szukałam polecanego tutaj w kauflandzie ale u mnie w Krakowie nie było. Dziś rano w naszym osiedlowym sklepie nowość kabanos drobiowy, poprosiłam o sprawdenie składu czy ie ma mięsa wieprzowego. pani czyta i mówi

Re: KABANOS?

Jestem w Reno. Kto to sie o mnie pyta? Gość portalu: luka78_Detroit napisał(a): > Gdzie ty teraz jestes? W Stanach czy w Lublinie?

Re: kabanosy

Kabanosa zdarzyło mi się kilka razy zjeść, zawsze w mięsnym proszę panią żeby spr zawartość drobiu w tym drobiu:) jak jest powyżej 90% to biorę śmiało. Poza tym mam panią w mięsnym na IV fazie dukana, ok 20kg zrzuciła, więc mi dobrze podpowie:) ale wynalazła mi parówki drobiowe, pycha

Re: kabanosy??

nie, są dostępne w innych krajach europejskich i pewnie nawet dalej. ale nigdzie nie jadłam równie dobrych co u nas, swojskich :) niestety jakośc ciągle spada ale mam nadzieje, że polscy producenci nie spaprają sprawy

Re: kabanosy??

jackk3 napisał: > Jasne ze nie polska specjalnosc natomiast niepowtarzalny jest smak naszych kaba > nosow. kiedys byly dluzej suszone! -- "leben und leben lassen"

Re: kabanosy

JA tak samo - kupuję porcję mięsa i sama piekę. dodaję czosnku, ziół, itp. Lepsze od jakiejkolwiek wędliny, czy parówki. -- Forum 'Sen dziecka'

kabanos8

Jej na prawdę?! Hahah udało Ci się wywołać atak, tylko, że śmiechu. Mam gdzieś co ludzie pomyślą, że tak mam, bo taka jestem i co zrobić... Jedynie chciałabym to opanować jak nie jestem w domu, bo się tusz rozmazuje itp., więc sama rozumiesz, albo i nie, a zresztą kto Cię tam wie...

Re: kabanosem?

pytam grzecznie z czystej ludzkiej ciekawosci bo te strone ze "sprzedawcami koszulek" nie otwieram,obraza moja "intiligencje"....rzekne prosto z mostu,hehehehe -- bi.gazeta.pl/im/8a/34/12/z19088778

Re: kabanosy??

W Rumunii. Kilka razy kupilam w sklepie z produktami rumunskimi / we Wloszech /. www.albinuta.co.uk/3853-thickbox_default/cristim-carnati-cabanos.jpg

Re: kabanosy

nie, senatorska jest drobiowa, tak mi pani dukanka powiedziała (sprzedawczyni w mięsnym), jeśli dobrze pamiętam. W każdym razie jaka by nie była, napewno w 100% się nadaje. Wcinała ja ona ciągle, na IV fazie jest jak już pisałam i swoje osiągnęła:) -- http://straznik.dieta.pl/ http://stra

Re: kabanosy

Jeśli jest tak jak piszesz, to jak najbardziej można je jeść. Z ciekawości zadzwoniłam do almy - kosztują 39,99 za kg!!! Ale i tak sobie je kupię, jak będę w bydzi lub trójmieście. -- Pożegnanie z gnidą6 ;-) http://straznik.dieta.pl/ http://straznik.dieta.pl/zobacz/straznik/?pokaz=99884c286

Re: kabanosy

uwielbiam pastrami!!!! i zwykla wolowa szynke tez tyle ze u nas nie mozna dostac :-( -- The only way to get rid of temptation is to yield to it... I can resist everything but temptation.

Re: kabanosy

Wiadomo, że nie jest to najzdrowsze, ale raz na jakiś czas czemu nie ? Ja tak mam z parówkami. Wolałabym, żeby ich nie było, ale sama też je czasem jem :)

Re: kabanosy

myślę, że każde mięso pieczone w domu będzie lepsze niż wędlina, mój np. wczoraj jadł schab i było o.k. Z warzywami pokombinuj może skrapiając je trochę oliwą, albo dodając jakieś zioła?

Deutsche Kabanos

twitter.com/lkwarzecha/status/577845378185359360

Re: Kabanosy

frida2 napisała: > Nic nie mów, nic nie mów bo ja o herbatce tu siedzę ;))) a ja o czym tu siedze? z mietowa siedze:P -- "Każdy człowiek ma jakieś dobre strony. Trzeba tylko przekartkować złe."

Re: Kabanosy

skiela1 napisała: > z mietowa siedze:P A ja z czerwoną :D -- milk and toast and honey gdzie diabeł nie może...

Re: Kabanosy

Kiedys probowalam trzec galke na tarce.. makabra:/ -- "Każdy człowiek ma jakieś dobre strony. Trzeba tylko przekartkować złe."

Re: Kabanosy

mmagi napisała: > lubimy,ale takie prawdziwe,mocno suszone a nie jakies tam odmiany np. drobiowe:-) Tak, drobiowe - te które kupiłam ostatnio - były jakieś gumowe :) --

Re: Kabanosy

Nie trzeba ich odwijać z folii jak morlinków :D -- i l l u m i n a t i o n i l l u m i n a t i o n i l l u m i n a t i o n Jak to się robi z dziewczynami

Re: Kabanosy

Z koniny nie jadłam i chyba raczej nie dam rady. Prawde mówiac kurczaki czesciej widywałam niz konie, ale jakos konikowego bym nie chciała spróbowac. -- wyindywidualizowana z rozentuzjazmowanego tłumu

Re: Kabanos

Postanowiłem wyodrębnić ten wątek z Płonących kosztorysów, bo inaczej nie da się oczyścić tego bagienka. To on rozpoczął psucie!I nie robił to sam? Baron, który nawet mógł bezkarnie jezdzic po pijaku. Wchodzcie na glowne forum. Zalózmy dla kazdego oddzielna teczke by sie nie pogubic i pomoc i

Re: KABANOS

> Chodz, ugotujemy te rodzinke na wspanialy rosolek. Poczciwy rosolek z kosciami, > emanujacy cieplem. Ty borgio jedna, chcesz wytruć forum!

"mamuś a masz kabanosy?!"

zapytał sceniczym szeptem na dniu otwrtym w podstawówce mój syn - czyli zzałożenia uczeń tejże szkoły u TEJŻEPANI! :) chyba po ptokach (niezależnie od naszego nazwiska-ptasiego) jutro idziemy do P A N I która w googlach oj znana nie powiemale o już gimnazjum i rekrutacja naszej pierworodnej ł

kabanos 8!!

Daruj sobie takie komentarze !!! chcesz się popisać to raczej nie tutaj>:( widać że inteligencją nie grzeszysz !!!:-/