Platforma blogowa Blox została zamknięta

Blog czachorowski.blox.pl jest teraz dostępny pod adresem https://czachorowski.home.blog/

Wszystko o:

gliniarze

Paulina Kotwis

Wypadek na planie serialu "Gliniarze". Ewelina Ruckgaber dodała zdjęcie na wózku inwalidzkim

Wypadek na planie serialu "Gliniarze". Ewelina Ruckgaber dodała zdjęcie na wózku inwalidzkim

Na planie serialu "Gliniarze" doszło do wypadku, w wyniku którego urazu nogi nabawiła się Ewelina Ruckgaber. Aktorka musi przez jakiś czas poruszać się na wózku inwalidzkim. Dzielnie pomaga jej partner, poznany na planie "Gliniarzy" Łukasz Strzałka.

"Gliniarze". Poznali się na planie serialu, są razem w życiu. O kim mowa?

Razem na ekranie, razem w życiu! Wiedzieliście, że Ewelina Ruckgaber spotkała swoją miłość w "Gliniarzach"? Zobaczcie zdjęcia Eweliny z planu serialu z jej chłopakiem, Łukaszem Strzałką.

Nowy uczestnik "Tańca z Gwiazdami" ogłoszony. Kogo zobaczymy na parkiecie? Znacie go z serialu "Gliniarze"

Jeden z aktorów z serialu "Gliniarze" już jesienią zawalczy o Kryształową Kulę. Polsat ujawnił kolejną osobę z listy uczestników nowej edycji "Tańca z Gwiazdami". To Piotr Mróz.

GLINIARZE

Idę sobie dziś ulicą Świętokrzyską, od skrzyżowania z Marszałkowską i nie będąc pewien gdzie dokładnie jest Wojewódzki Sąd Admin. zagaiłem dwóch policjantów, pewnie będą wiedzieć. Hm, kręcą głowami, naradzają się i po chwili odpowiadają że nie wiedzą. A gdzie jest ulica Jasna? pytam, Jasna? J

Durni gliniarze

parę dni temu byłem świadkiem sytuacji...rodzinka siedzi w pizzeri przy deptaku...dzieciaki jak to dzieciaki...wszędzie ich pełno. Akurat deptakiem przejeżdżał radiowóz i jedno z dzieci o malo nie wpadło pod koła... Gliniarze z auta i z morda do rodziców i zaczynają wypisywać mandat na 50

Kulturalni gliniarze

o dmuchnięcie mnie dzisiaj poprosili . Jak wracałem z biblioteki . Na takim zadupiu stali ,ze nigdy, bym się ich tam nie spodziewał.I co ...0... oczywiscie . Mówię- szkoda ustnika ,oni na to ,że nową dostawę na komendę dostali i muszą zużyć . Fajne, młode chłopaki . Na koniec "Do widzenia"

Nowojorscy gliniarze

Zdenerwowalam się przeglądając dzisiejszą gazetę TV - świetną porę l jak zwykle TVP zaproponowała: poniedziałek .... 00.30. Nic dodać...

Gliniarze w krzakach:))))

uczestnikami ruchu.Więc gliniarze po prostu zamiast wnioskować o zmianę znaku/likwidację/ wystawiają mandaty.I teraz pytanko :) ile mandatów skasowali???? Bo aut zawracających na tym skrzyżowaniu jest ok 30-50 na godzinę.Może ktoś z kontroli wewnętrznej by się sprawą zainteresował.I drugie spostrzeżenie

Nowojorscy gliniarze

Czy ktoś orientuje się czy TVP będzie puszczać nowe odcinki tego serialu od września? Ostania seria zakończyła się w czerwcu, a ponoć to nie była ostatnia wyprodukowana.

Nowojorscy gliniarze

pamietacie jeszcze taki serial? o Andym Sipowiczu i calym posterunku? w tv dwojce za tydzien puszcza wreszcie nastepna serie.... -- wiec ide czynic dobro na zewnatrz....

nowojorscy gliniarze

.pamiętacie taki serial??? poszukuję jakichś napisów do niego do wersji oryginalnej... i cokolwiek związanego z tym filmem. chrumfe@wp.pl

NOWOJORSCY GLINIARZE !!!!!!!!

Jest to jedyny serial, który oglądam.A raczej nagrywam na video, bo emitowany jest w porze, gdy nawet stróż nocny zasypia. W jednym tygodniu jest/TV 2/ w następnym nie ma .Godzinny też są zmienne. Odkąd Terentiew została szefową TV2 zrobiła z "dwójki" program biesiadny do niestrawności.Gdyby

Gliniarze bez odznak

piekny serial-od 3 tygodni moj ulubiony :-) piekne kobiety,piekne samochody, piekne ujecia i montaz ogladacie? polecam, ale na kolejny odcinek trzeba bedzie poczekac caly tydzien bo leci wlasnie w niedziele o 21:45 na TVN

Gliniarze usiłuja dogonić biskupów!

I to jacy gliniarze, od spraw ruchu drogowego! www.tvn24.pl/dyrektor-word-jechal-po-pijanemu,287894,s.html -- Wyższa półka ich mać

Gliniarze kontra Pisarze

Serdecznie zapraszamy - spotkanie, no prawie obowiazkowe:) Nowe miejsce- mamy nadzieję,ze co miesiac beda atrakcje nie do przegapienia.

gliniarze na rowerach

miasta.gazeta.pl/krakow/1,35798,4341485.html Jak wam się podoba pomysł? Ja nie spotkałem jeszcze policjanta na rowerze, ale kumpel zapłacił niezły mandat raz. Dojeżdżał do skrzyżowania i już było żółte. Przed nim

NOWOJORSCY GLINIARZE-NYPD BLUE

DOBRA WIADOMOSĆ DLA OGLADAJACYCH SERIAL.W PIATKI PRZED PÓŁNOCĄ TVP PR 2 POWTARZE ODCINKI GLINIARZY OSTATNIO BYŁ ODCINEK 63 W STANACH JUZ 9 SERIA I MNÓSTWO ZMIAN. U NAS PÓKI CO POWTÓRKI.CHODZA SŁUCHY ŻE PO POWTÓRKACH NOWE ODCINKI ALE KIEDY NIE WIADOMO... ALE DOBRE I TO :)

Falszywi gliniarze

Wy wszyscy super gliniarze!!!!!!!!!A gdzie sie chowanie!!!!!!Sami nic nie potraficie zrobic dla innych tylko krytykowac potraficie.Wezcie sie do roboty--- -pieprzeni bohaterowi. Gdzyby nie zwiazku w opiece spolecznej byscie wyladowali.Potaficie tylko biadolic i w d... wlazic by miec spokoj

Nowojorscy gliniarze

A propos powtorek dobrych seriali kryminalnych - rowniez dzisiaj, o 23.10 w Dwojce - pierwszy odcinek znakomitych "Nowojorskich gliniarzy".

Gliniarze sprawdzający zawartość Internetu...

Ostatnio pokazywali takiego jednego przed monitorem. Odróżniał myszkę od klawiatury - good for him. Ale co ciekawe, siedział w kominiarce na głowie! Przed monitorem! :))) To już chyba zboczenie zawodowe.

Brawo gliniarze! Tak trzymać!

wyborcza.gazeta.pl/info/artykul.jsp?xx=865999&dzial=0115

NOWOJORSCY GLINIARZE-NYPD BLUE

DLACZEGO ZNIKNELI Z ANTENY PROGRAMU 2 TVP? MIMO ZE W STANACH CAŁY CZAS KRĘCI SIĘ KOLEJNE ODCINKI TO U NAS OD ROKU POSUCHA . CZY SA SZANSE NA DALSZE ODCINKI W TVP.A TAK POZA TYM KTO LUBIŁ TEN SERIAL???CZY ZNACIE JAKIES POLSKIE SSTRONY TEGO SERIALU??? WYDAJE MI SIE ZE BYŁ ON NIEPOPULARNY CHOĆ M

czy gliniarze biorą łapówy?

Jeżeli się spotkaliście z czymś takim w Gdańsku, to gdzie i kiedy, za co no i ile oczywiście? Moim zdaniem biorą i brać będą

Poznańscy gliniarze! Bierzcie przykład!

Najskuteczniejszy brytyjski policjant zatrzymał już w tym roku 309 przestępców. 48-letni Diederik Coetzee pobił tym samym rekord W. Brytanii, wynoszący do tej pory 305 zatrzymań dokonanych przez jednego funkcjonariusza w ciągu roku - napisał "The Times". POZNAŃSKIE GLINY! Zamiast strzelać do

To nie gliniarze, to gnojki!

Ktoś kto to napisał, nie może być gliniarzem: cyt:"..."My, policjanci, oczywiście boimy się składać prawdziwe zeznania , bo wiadomym jest, że możemy być napiętnowani ze strony przełożonych a każdemu zależy na pracy w tych czasach" To można rozpatrywać w kontekście podżegania do składania

Nowojorscy gliniarze - znowu jestem wkurzona!!!

Czy nie wkurza Was to, co wyprawia tvp 2 z emisją serialu "Nowojorscy gliniarze". Uwielbiam ten serial i co tydziń czekam na piątek, żeby go obejrzeć. Pomijam to, że jest emitowany bardzo późno, bo o 23:15 (z mniejszymi bądz większymi obsuwami)... Niestety co jakiś czas, zupełnie bez sensu

Protest gliniarzy

mysleli ,że jak dają mandaty to budżet zyska. NP.dali mandat 50 zł,że się przeszło przez jezdnie ponad 100 metrów od najbliższego przejścia dla pieszych,człowie odwoływał się do sądu,sąd nie uchylił mandatu,koszta sądowe przewyższyły 50 zł mandatu ,zapłacił za to budżet Państwa czyli tez gliniarze,i tak

Re: GLINIARZE

Ty chyba nie jestes warszawiakiem. Tutejsi mieszkancy doskonale wiedza, ze duzo ludzi przyjezdza do stolicy i podejmuje tu prace, rowniez w sluzbach mundurowych. Zrozumialbym twoj post, gdyby policjanci nie potrafili lub nie chcieli Ci pomoc. Z tego co zrozumialem, jednak sluzyli Ci swoja pomoca

nowojorscy gliniarze

o 0,30 do 1,15. TV 2 w poniedziałek. Czy ktoś na głowę upadł? -- Najlepsza kaszana jest na placu Pigalle

Re: GLINIARZE

oni sami się odnajdują w nowej rzeczywistości.....prowadzi ich iglica Pałacu Kultury, gdyby nie ona mieliby poważne problemy z orientację w terenie, no i do brze że w nocy świeci

Re: GLINIARZE

Trzeba bylo ich zapytac o stadion Legii. Napewno by wiedzieli ...hehehe A tak na powaznie to czemu sie dziwisz? To nie sa ludzie z Warszawy. Zamiast do wojska isc ...wybrali to co wybrali. -- Jeśli chcesz znaleźć źródło, musisz iść do góry, pod prąd. Przedzieraj się, szukaj, nie ustępuj,

Gliniarze kryją kłusowników

Przecież od dawna wiadomo ze gliniarze kryją kłusowników. Za parę setek przymykaja oczy na ich działaność. Coś śmoerdzi bo jak można powiedziedzieć ze ratownik utonął jak nie miał wody w płucach i miał slady pobicia. Krwi na twarze nie miał bo woda wszystko zmyła.

Re: GLINIARZE

Przepraszam.A ty znasz wszystkie ulice w Warszawie.A co oni sa informacja oni sa od pilnowania porzadku.Policjant nie ma obowiazku znac planu miasta.Strasznie mnie to denerwuje czy policjant musi wiedziec wszystko. -- .

Gliniarze podszyli się pod czternastolatkę

Obrzydliwość. Zboczeńcy.

Re: GLINIARZE

iwonkafi napisała: > Przepraszam.A ty znasz wszystkie ulice w Warszawie.A co oni sa informacja oni > sa od pilnowania porzadku.Policjant nie ma obowiazku znac planu > miasta.Strasznie mnie to denerwuje czy policjant musi wiedziec wszystko. Oczywiście że nie znam, ale gdybyś był

Re: GLINIARZE

iwonkafi napisała: >.Policjant nie ma obowiazku znac planu > miasta. Powinien miec taki obowiazek. Jak ma pilnowac, skoro nie wie czego. > Strasznie mnie to denerwuje czy policjant musi wiedziec wszystko. Malo wymagasz, malo dostajesz. Zawsze trzeba oczekiwac wiecej.

Re: GLINIARZE

adamlukas napisał: > Idę sobie dziś ulicą Świętokrzyską, od skrzyżowania z Marszałkowską i nie > będąc pewien gdzie dokładnie jest Wojewódzki Sąd Admin. zagaiłem dwóch > policjantów, pewnie będą wiedzieć. Hm, kręcą głowami, naradzają się i po > chwili odpowiadają że nie wi

Re: Nowojorscy gliniarze

cze67 napisał: > A propos powtorek dobrych seriali kryminalnych - rowniez dzisiaj, o 23.10 w Dwojce - > pierwszy odcinek znakomitych "Nowojorskich gliniarzy". Przyznam że nie jestem jakimś zdeklarowanym miłośnikiem seriali, ale ten jeden konkretny zawsze uwielbiałem. Wczoraj

Dobry gliniarz i zły gliniarz ;-)

...tak mi się jakoś skojarzyło ;-) Kochani, powiedzcie - jak tłuamczycie dzieciakom pojęcia dobra i zła w oderwaniu od oceny człowieka? moja czteroletnia córeczka najczęściej podczas czytania książek wymaga ode mnie jednoznacznej deklaracji - ten czarownik jest zły, a ten król jest dobry

Gliniarze z suszarką na Wisłostradzie.

Tuz przed wlotem w wąskie gardło. Trzeba skądś wziąć kasę na ostatnie sejmowe rozdawnictwo i odprawy dla posłów? A tak przy okazji - czy poseł który załapie się na przyszły sejm też dostaje odprawę? -- Maciej Giertych w liście otwartym, po wprowadzeniu stanu wojennego: "...oświadczam otwarc

Nowojorscy gliniarze (NYPD Blue) - dziś !!!

Witam wszystkich fanów serialu. Minęło sporo czasu (4 czy 5 lat ?) od ostatniej emisji w tvp, ale sentyment do filmu pozostał. Jestem tylko ciekaw który sezon będzie od dzis pokazywany - bo w zapowiedziach jest sprzeczność: nazwisko Davida Caruso (grajęcego w nypd w pierwszej połowie lat 90

NOWOJORSCY GLINIARZE - NYPD BLUE-POMOCY

czy ktoś pamieta jeszcze ten serial??? wg mnie jeden z najlepszych w ostatnich latach.Dlaczego zniknął z wizji tvp2.Moze macie informacje odnośnie dalszego wyswietlania go w tvp proszę pomózcie.Wiem ze w stanach cały czas jest kręcony mimo wymiany ekipy realizatorskiej.

Re: Nowojorscy gliniarze

zbrodni,bez przesady!tutaj można sparafrazować tekst z naszego "Gliny":"też chciałbym żeby mordowali się tylko od 9 rano we wtorki"czy coś w tym stylu na:w "Nowojorskich gliniarzach" mordują się tylko w nocy,albo nad ranem w dni służby bohaterów i co więcej przestępcy szybko się znajdują...

Nowojorscy gliniarze - z ostatniego piątku

Generalnie serial uważam za genialny, od lat jestem jego wielkim fanem. Ale ostatni odcinek na prawdę mnie rozwalił - zastanawiałem sie czy przypadkiem tuz przed zdjęciami sekretarka planu nie zgubiła scenariusza i żeby sie nie wydało, na kolanie napisala wlasny. No bo po kolei. Najpierw wielk

Re: NOWOJORSCY GLINIARZE !!!!!!!!

Ja takze uwielbiam gliniarzy. Zaczalem niestety pozno, bo przy jakims 20 odcinku (gdy jeszcze go emitowano o normalnej porze kilka lat temu), wczesniej myslalem, ze to kolejny gniot sensacyjny. A tak nie bylo, wciagnal mnie niesamowicie. To ciekawe, ze w stanach jest to popularny serial, to

Re: Nowojorscy gliniarze

no ostatnio jakas nowość w TV to rzadkść -- " Nie mówcie o mnie źle, widać chodzi nam nie o to samo " mój dzielny arbuz

Re: NOWOJORSCY GLINIARZE !!!!!!!!

mam nadzieje że te nowe serie pójdą o innej (czytaj: wcześniejszej) porze jeśli nie, to proszę o sygnał, ze lecą w środku nocy

Re: Kulturalni gliniarze

Ja raz dmuchałem, za młodych lat. Przyłapała mnie Milicja Obywatelska gdy wracałem rowerem z pracy. Może by nie zatrzymali ale jechałem takim slalomem w dodatku wjechałem na pobocze i znalazłem się w rowie. Oni z tyłu nadjechali, pewnie z daleka już widzieli, zatrzymali się no i nadmuchałem! Wlep

Re: Durni gliniarze

.. nie psiocz, ci z niskim IQ tez chca jesc,chca sami na siebie i rodziny swoje uczciwie zapracowac,,,ze niezawsze im sie udaje ,,,ze niezabardzo rozwinieci ? no cóz tacy tez sa wsród nas .

Re: Durni gliniarze

Czasami tworzą sobie państwo w państwie, myślenie komunistycznego pałaża. Wczoraj na drodze osiedlowej zatrzymałem auto przed pasami, wysiadłem dosłownie na półtora minuty. Glina w ubraniu cywilnym (joggingował się) doczepia się, że mam cofnąć auto 10m wg przepisów. Mówię co go to obchodzi. Ten od

Re: Durni gliniarze

Wczoraj w Zabrzu stanąłem obok kobiety, która zawracała Astrą. Szukała jakiejś tam ulicy, i My też (innej), Ona do nas pytanie My do niej. Astra stała tak, jakby była zaparkowana równolegle, jeno dość daleko od krawężnika. Ja stanąłem obok niej, toteż prawa strona jezdni była zajęta. Lewa była

Re: Nowojorscy gliniarze

cze67 napisał: > A mnie się wydawało, że to powtórka serii, która już była... Możliwe, w takim razie ja nie widziałem tej serii. Wydaje mi się po prostu, że ostatnie odcinki serialu, które ja zarejestrowałem w TVP2 (wtedy w niedziele o 21.00 czy 22.00) w okolicach 2001 czy 2002 roku, zazę

Re: Nowojorscy gliniarze

Lubiłam oglądać ten serial.Fajnie, że wraca!!! -- ♥Pomoc dla Małgosi♥ ▐►●◄▌

Re: nowojorscy gliniarze

Gość portalu: chrum napisał(a): > .pamiętacie taki serial??? poszukuję jakichś napisów do niego do wersji > oryginalnej... i cokolwiek związanego z tym filmem. chrumfe@wp.pl epguides.com/NYPDBlue/

CO TAM ROBILI GLINIARZE???

prawomocbną decyzją administracyjną). Czyli p. gliniarze powinni dostać kopa w pierwszej kolejności. Bo nie mieli podstaw ani do interwencji, ani do URAWOWOCNIANIA obsesji p. Śnieżanki.

Re: NOWOJORSCY GLINIARZE !!!!!!!!

taaa, aktualnie serieal ten jest dzis (czyli w srode) o zwyklej nieludzko poznej porze, jutro w podobnym czasie oraz w soboty - w programie (przynajmniej z wyborczej) nie ma o tym wzmianki, przeczytalam przypadkiem w telegazecie. swoja droga - ten serial w stanach nalezy do absolutnego topu, i

Re: NOWOJORSCY GLINIARZE !!!!!!!!

Dzięki Ci Olu.Przeszukiwałam cały program i przeoczyłam.W tym tygodniu jest o 0.10. Jeszcze raz dzięki.Pozdrowienia.

Re: Kulturalni gliniarze

Dmuchać jeszcze nie dmuchałam ,ale za to odciski palców musiałam dawać, też byli bardzo kulturalni ,tylko ja z tymi brudnymi paluchami .....wrrrrr :D -- https://www.sztoudi.ovh.org/images/buzie/buz_23.gif Bez granic

Re: Brawo gliniarze

tak trzymac . A takich gnojkow: jebac, karac , nie wyrozniac, w wolnych chwilach szkolic, od niedzieli wpierdol

Co mogli zrobić gliniarze?

dostanie po doopie a czasy ciężkie i robotę państwową trzeba szanować. No ale gliniarze, ci z doświadczeniem, mogli przecież przyjść rano, co by dużo zmieniło w sytuacji dzieci i matki a niewiele jesli chodzi o sąd, prawo i wywiązywanie się z obowiązków.

Walduś gliniarz

Kto to jest Jerzy Waldemar Z. ? zapytal ~Spadochroniarz / 2010-05-10 11:43/ Krzysztofie P. kto to jest J. W. Z. i co ma wspólnego z panią doktor? ODPOWIADAM: Byly milicjant, byly ściągacz haraczy w mińskich knajpach, szczycący się, że jest dziennikarzem i prawnikiem, ostatnio bez pracy byly

Ci wspaniali gliniarze w starych automobilach

Ech, ci wspaniali dziennikarze w swych filmowych felietonach! Mimo starań redaktora nie widzę związku między francuskim boksem a boksem polskim. Dzięki choć za to, że to nareszcie nie hamerykański serial nam tu zachwalają... -- Ja jednak pamiętam walc .

podrzucili mu - gliniarze

tak się robi na filmach z Hollywood. Cała ta prohibicja stamtąd się wzięła. Amerykanie mają już takie globalne podejście do swojego prawa, że eksportują je na cały świat, a jak świat nie chce, to wybucha wojna.

Polmaraton gliniarzy

No wlasnie, w polmaratonie SLUPSK - Ustka zwyciezyl Olsztyniak, a startowali nawet Cypryjczycy. Mowie o maratonie policjantow. On sie odbywa co roku. Trzy lata temu bylam jego wrogiem bo jechalam podczas jego trwania do Ustki. Ochrona biegaczy byla na mniej niz zero. Teraz przychyknie na to pa

Re: Durni gliniarze

swoboda_t napisał: > Włączyłem awaryjne, stałem maksimum 15 sekund. mogl Cie skasowac za te awaryjne -- skyddad - Olej polsyntetyczny jest robiony ta samo technologia co syntetyczny ale w polowie przerwana nie dokonczona.

Re: Durni gliniarze

Jakies 2-3 tygodnie temu trasa z Kutna do Lodzi. Po deszczu, ciemno bardzo przedemna policja oznakowanym radiowozem, polonezem. Ja focusem I. Przychamowywuje przed zakretem do jakis 90-100km/h a widze ze policja dalej jedzie te 120-130 km/h, dla przypomnienia starym Polonezem. Ja przejezdzam t

Gliniarze na rowery!!!!

Nie tylko ty, debili chcących bezkarnie napieprzać słabszych, wozić się po mieście nowym samochodem i jeszcze dostawać za to kasę jest więcej.

Re: NOWOJORSCY GLINIARZE !!!!!!!!

Gość portalu: Inka napisał(a): > Czy to sa powtorki? Czy, nawinie zapytam, serie nie emitowane wczesniej w > Polsce? powtórki 6 sezonu, po których będą zapewne powtórki 7 a po nim może zobaczymy 8 którego do tej pory w polsce jeszcze nie widzieliśmy... dodam jeszcze tylko, że w u

Re: NOWOJORSCY GLINIARZE !!!!!!!!

wytropilam - czwartek o 23.30 - chyba. tzw ludzkie godziny sa zarezerwowane dla nie-wiem-ktory-raz-powtarzanych-lzawych-gniotow.

Gliniarz Roku

Tylko ze nie musieli sie zatrzymac. Ja kiedys tez bylem w takiej grupie (Nowy York) i olalem policjanta. Moglby scigac tylko bty mial pelne rece roboty. A tak zarobil na tych dwoch co sie przede mna zatrzymali. A skad mialem wiedziec komu pokazuje lizak? Odbilo mu? Trzeba wiedziec gdzie chodzi o b

Do Gliniarzy

Panowie policjanci, zachowajcie rozsądek z tymi nagonkami dla rowerzystów. Taksujecie mandaty za byle jakie wykroczenia które nie są zagrożeniem dla innych uczestników ruchu. W dużych miastach powinniście wspierac rowerzystów a wy organizujecie akcje zero tolerancji dla rowerzystów. Jak bym by