Wszystko o:

blog

Kotek ma bloga!

Kotek ma bloga!

Od dzisiaj w serwisie Kotek.pl dzięki usłudze Blox Lite możesz prowadzić swój blog, a także czytać blogi innych użytkowników!

Kotkowe blogi - nowe możliwości!

Prowadzenie bloga to dla wielu z Was wspaniała możliwość podzielenia się swoimi zainteresowaniami i umiejętnościami pisarskimi. Dziś wprowadziliśmy dla kilka ułatwień i atrakcji. Zobaczcie, co nowego!

Nowości na kotkowym blogu

Kotek stara się być dla Was jak najlepszy i co chwile dodaje nowe możliwości na serwisie. Jak wiecie, na serwisie macie możliwość pisania bloga. Niedawno wprowadziliśmy kilka drobnych nowości - sprawdźcie, co nowego na kotkowym blogu!

Najciekawsze dziś na blogach. Co warto zobaczyć?

Chcecie się pośmiać? Poznajcie szaloną fankę One Direction . A może nowy wzór na paznokciach? Możecie je malować do szkoły? Jeśli tak, to warto skorzystać z poradnika - Zrobienie paznokci - jak i co? Jednak wcześniej warto poznać podstawy ich pielęgnacj i. A na osłodę w niedzielny wieczór zobacz

Najciekawsze dziś na blogach. Co warto zobaczyć?

Dzisiaj też mieliście czas na kolejne rozdziały swoich powieści. Polecamy tę o One Direction i Justinie Bieberze .   AP   Wybieraliście też piosenkę o najpiękniejszych słowach . Jak się jutro uczesać? Podpowiedź znajdziecie u callmemayby: A ty jaką najczęściej fryzurke nosisz ? ;)

Najciekawsze dziś na blogach. Co warto zobaczyć?

Pewnie już tysiąc razy każdy słyszał, jak dbać o włosy, a wraz popełnia podstawowe błędy. Może warto przypomnieć sobie zasady? Jak prawidłowo myć i czesać włosy. W weekend jest wreszcie czas by pobawić się stylizacje. Może wymyślicie Stylizacje na każdą porę roku:) Było coś dla ciała, a teraz dla

"Bloguj z Plotkiem" i zostań redaktorem Plotka

"Bloguj z Plotkiem" i zostań redaktorem Plotka

konkursie? 1. Załóż bloga - zaloguj się w serwisie Plotek.pl , jeśli nie masz konta skorzystaj z formularza rejestracji (instrukcja aktywacji konta) . Kliknij w link blog, wybierz nazwę i gotowe! Jeśli jesteś zalogowany kliknij w ten link i przejdź do blogów .           2. Napisz

Piszesz bloga? To masz szansę go opublikować w formie książki

  Jeśli prowadzisz bloga, możesz go zgłosić do konkursu. Nagroda jest naprawdę niezwykła, przeczytajcie same:     Z okazji niezwykłego i bardzo ciekawie zapowiadającego się spotkania "Blog to... blog?" , którego organizatorami są: IBL PAN, PBI, WAIP, Teksty Drugie oraz

"Przez blog Kaczyńskiego ominęliśmy telewizyjny Matrix"

"Przez blog Kaczyńskiego ominęliśmy telewizyjny Matrix"

- Szukamy takich miejsc, które umożliwią dotarcie do ludzi - mówił o blogu Jarosława Kaczyńskiego rzecznik prasowy PiS Adam Hofman w "Kontrwywiadzie" w RMF FM. Stwierdził, że "Jarosław Kaczyński napisał dobry tekst". - Opublikowaliśmy na blogu, jest sukces i Jarosław Kaczyński o

Kasia Tusk w czarnych botkach od polskiej projektantki. Komentarze fanek na jej blogu lekko zaskakują

Kasia Tusk w czarnych botkach od polskiej projektantki. Komentarze fanek na jej blogu lekko zaskakują

Blog Kasi Tusk stanowi dla wielu fanek mody prawdziwą inspirację. Kasia często wrzuca swoje stylizacje oraz opisuje pomysły na jej zestawienia. Jej najnowszy post wywołał zażartą dyskusję i to wcale nie do końca na temat stylizacji bloggerki. Wszystko zaczęło się od tego pytania:  Dziewczyny

Wyniki konkursu "Bloguj z Plotkiem"

Wyniki konkursu "Bloguj z Plotkiem"

Dziękujemy za wszystkie zgłoszenia do konkursu "Bloguj z Plotkiem". Wszystkie były bardzo fajne. Ponieważ mieliśmy problem z wybraniem numer 1, postanowiliśmy nagrodzić dwa najlepsze według nas. Na staż do Plotka zapraszamy autorki blogów: http://www.plotek.pl/blogi/dedere i http

Blogi znanych celebrytów

Blogi znanych celebrytów

  Blogi   Doda   Estradowe zjawisko czyli Dorota Rabczewska bloga co prawda nie prowadzi, ale swoimi spostrzeżeniami dzieli się na oficjalnej stronie. O czym zazwyczaj pisze Doda? O wolności słowa, o swoim wakacjach, a nawet o polskich żołnierzach w Iraku . Dorota lubi też

Autorka popularnego bloga skrytykowała strój Blake Lively. Aktorka jej odpisuje: Nie stosujmy podwójnych standardów

Autorka popularnego bloga skrytykowała strój Blake Lively. Aktorka jej odpisuje: Nie stosujmy podwójnych standardów

premierze filmu "Zwyczajna przysługa", w którym gra główną rolę, Blake Lively miała na sobie jasnoróżowy, trzyczęściowy garnitur od Ralpha Laurena. Autorka popularnego, modowego bloga Red Carpet Fashion Awards nie była zachwycona stylizacją gwiazdy. To już 1 356. raz kiedy, Blake Lively zakłada

Łukasz Jakóbiak: To ludzie tworzą świat, wiec tylko ludzie mogą tworzyć bariery. Blog jako sposób na... życie?

Blog to sposób na życie? Dla niektórych na pewno i to na życie pełne przygód, ciekawych ludzi i ciągłego doskonalenia się. Moda na blogi opanowuje Internet. Coraz częściej blogerzy funkcjonują w telewizji i szeroko pojętym show-biznesie. Nie są celebrytami, są znani, ponieważ znają się na

Kanał dokumentalny nagrodził blogera. Kto otrzymał nagrodę specjalną od Planete+?

O sukcesie " 20m2 Łukasza " i modzie na blogi trudno dzisiaj nie słyszeć. Na dzisiejszej gali Bloga Roku, Łukasz Jakóbiak , prowadzący internetowy show, otrzymał nagrodę specjalną od kanału dokumentalnego Planete+! Jak wiadomo, gwiazdy lubią pozować na ściankach. Jakóbiak pokazuje, że ma

Internauci oburzeni: Czy satyryk Krzysztof Daukszewicz dokonał plagiatu?

pisał "pamiętnik" z "pierwszego tygodnia rządów Donalda Tuska" - czytamy na blogu niejakiego Bernarda, który uważa, że Daukszewicz "przywłaszczył sobie tekst" jego autorstwa. - Pan Daukszewicz przeczytał tekst będący niemal wierną kopią mojej notki blogowej, którą

Codziennie pokazuje swoje piersi! Nietypowy blog pani inżynier

Codziennie pokazuje swoje piersi! Nietypowy blog pani inżynier

Walencji każdego dnia umieszcza na blogu zdjęcia swoich piersi. Zgodnie z przewidywaniami, jej wirtualny pamiętnik "Los Escotes de Alicia" ("Dekolty Alicji") w mgnieniu oka stał się hitem na Półwyspie Iberyjskim, a teraz także w całej Europie. Każdą notkę Alicia Young opatruje

Lewa pokazała zdjęcia z urodzinowej imprezy Klary. Bajeczna! Na blogu opisała, co córka zmieniła w ich życiu. "Brudna, niewyspana, ale szczęśliwa"

Lewa pokazała zdjęcia z urodzinowej imprezy Klary. Bajeczna! Na blogu opisała, co córka zmieniła w ich życiu. "Brudna, niewyspana, ale szczęśliwa"

! - napisała Lewandowska. Ale to nie wszystko. Dużo więcej możemy przeczytać na blogu Lewandowskiej we wpisie poświęconym w całości Klarze . Opisuje w nim, jak wiele córka zmieniła w jej życiu. Od czasu jej urodzenia trenerka, znana ze swojego perfekcjonizmu, pozwala sobie na chwile słabości i wcale się

Kożuchowska: Ewenement! Będzie blog bohaterki

Kożuchowska: Ewenement! Będzie blog bohaterki

Życie Kożuchowskiej w necie Były już blogi gwiazd, teraz pojawi się też blog postaci z serialu. Małgorzata Kożuchowska zdradziła chwyt marketingowy nowego serialu "Rodzinka.pl". Jego główna bohaterka (Kożuchowska) będzie prowadziła blog w sieci. Małgorzata Kożuchowska namieszała ostatnio

Lara Gessler z przyjaciółką założyły bloga. Marcin Meller: Kto pilnuje kasy? Pytanie okazało się kłopotliwe

Lara Gessler z przyjaciółką założyły bloga. Marcin Meller: Kto pilnuje kasy? Pytanie okazało się kłopotliwe

Lara Gessler prowadzi w internecie autorski projekt. Wraz z przyjaciółką, Patrycją Pankiewicz, założyła blog lifestyle'owy. Chcemy pokazywać to, co nas inspiruje, co nas napędza w życiu na co dzień. I tak prowadzimy dosyć intensywne życie, dlatego postanowiłyśmy się tym podzielić. I to, że się tym

Tola Szlagowska z Blog 27 wyglądała jak zbuntowana emo nastolatka. Teraz? W niczym jej nie przypomina

Tola Szlagowska z Blog 27 wyglądała jak zbuntowana emo nastolatka. Teraz? W niczym jej nie przypomina

Tola Szlagowska z zespołem Blog 27 namieszała na polskiej scenie muzycznej - w 2005 roku wydali bowiem płytę "LOL", która w Polsce sprzedała się w nakładzie ponad 250 tysięcy egzemplarzy. Jej znakiem rozpoznawczym był wówczas charakterystyczny styl "emo". Miała mocno

''BMW Sauber najgorszy w F1, gorszy od Force India''

zrobią kolejne. Czy znów odjadą zespołowi Polaka, tym razem już definitywnie? - pyta na blogu Raj. Korespondencja z Bahrajnu: Kubica najgorzej w historii Więcej na blogu Bartka Raja- czytaj tutaj >

Martyna Gliwińska, partnerka Bieniuka pokazała zdjęcia na bloga. "Piękna!", "hot". Zobaczcie sami!

Martyna Gliwińska, partnerka Bieniuka pokazała zdjęcia na bloga. "Piękna!", "hot". Zobaczcie sami!

Martyna Gliwińska na blogu będzie pokazywała się także jako modelka. Ewa Pacuła w rozmowie z magazynem "Flesz" przyznała, że liczy na pomoc nowej partnerki Bieniuka przede wszystkim w kwestiach merytorycznych: Martyna ma świeże spojrzenie i oko do zdjęć, dlatego zajmie się redagowaniem

Maja Bohosiewicz założyła bloga. Temat? Oczywiście CIĄŻA. Jest i zaskoczenie. To ZDJĘCIE W TLE

Maja Bohosiewicz jest w 5. miesiącu ciąży. Nowe doświadczenie skłaniają ją do dzielenia się swoimi uczuciami i spostrzeżeniami, ale już nie tyko za pośrednictwem Facebooka i Instagrama. Aktorka założyła bloga MajkaPolka.pl. Tematyka? "Parentalno-parentingowa z przymrużeniem oka", jak

Anna Lewandowska pokazała, że prowadzenie bloga to ciężka praca. Na szczęście, może liczyć na pomoc specjalnego "ASYSTENTA"

Anna Lewandowska na swoim blogu często pokazuje apetyczne, pięknie sfotografowane dania ze swoich autorskich przepisów. Okazuje się, że przygotowywanie postów na stronę bywa jednak bardzo pracochłonne. Teraz sportsmenka zdradziła na Instagramie kulisy takich "sesji zdjęciowych". Tym

Aneta Zając założyła bloga. Będzie pisała o swojej pasji. Jakiej? A to niespodzianka!

Aneta Zając dołączyła do grona gwiazd, które prowadzą blogi. Aktorka zarażała ostatnio pasją do gotowania swoich synów, a teraz będzie dzielić się doświadczeniem kulinarnym z szerszą publiką: zamieszczać przepisy, polecać restauracje i testować kuchenne sprzęty. Co ją skłoniło do założenia bloga

Maffashion przypomina PIERWSZE zdjęcie ze swojego bloga. Fani zgodni: Duża zmiana. Poznalibyście?

Maffashion ma dziś na Instagramie prawie 700 tys. fanów. To dużo, ale kiedy zaczynała prowadzić swojego bloga, o Julii Kuczyńskiej nie słyszał nikt, poza rodziną i znajomymi. Jak wygląda zdjęcie, które zaczęło jej przygodę z modą? Przypomniała je na Facebooku i Instagramie.  

Blog Anny Muchy niedługo stanie się dużym portalem. A pomoże jej w tym...

Blog Anny Muchy będzie portalem Anna Mucha zamieni blog Mamadu.pl w prawdziwy serwis parentingowy. Anna Mucha od niedawna współtworzy blog Mamadu.pl o tematyce parentingowej. Aktorka podpisała kontrakt, na mocy którego serwis zamieni się w duży portal. Anna Mucha od niedawna współtworzy blog

Prezydent Iranu pisze bloga

Blog irańskiego prezydenta wygląda bardzo profesjonalnie i prowadzony jest w czterech wersjach językowych, w tym w angielskiej i francuskiej. W swoim pierwszym i jak na razie jedynym wpisie, Mahmud Ahmadineżad postanowił przybliżyć internautom swoją osobę i zamieścił dość obszerną historię swojego

Mucha do Rusin: Nie mogę podzielić twojego wrażenia, mój blog jest niezwykle popularny. O co poszło?

Mucha zakpiła z Rusin? Mucha do Rusin: Nie mogę podzielić twojego wrażenia, mój blog jest popularny. Mucha do Rusin: Nie mogę podzielić twojego wrażenia, mój blog jest niezwykle popularny. Kinga Rusin zdziwiła się, że Mucha już tak długo prowadzi swojego bloga Blogi prowadzone przez gwiazdy i

Zostań kotkowym redaktorem!

innym nowinki modowe i urodowe? Może chcesz zachęcić innych do aktywnego spędzania czasu? Może...? Liczy się pomysł! 2. Po drugie, musisz założyć bloga w serwisie Kotek.pl - to naprawdę banalne! Instrukcje znajdziesz w notce Kotek ma bloga! 3. Adres swojego bloga (i krótki opis jego zawartości

blogi blogi blogi

jak na razie moj numer jeden: elegancki.blox.pl/html mozna umrzec ze smiechu. czytajcie tez komentarze -- FT

blogi, blogi ...

Ostatnio sobie kilka poczytałam, jedne lepsze inne gorsze. Niektóre z nich mają moim zdaniem rację bytu inne nie. W pewnym momencie też mnie pchnęło coby mieć swój blog,ale po co??? No i nie będzie. Nikt nie dowie sie o mojej zupie pomidorowej, szczepieniu psa, chorobie syna sąsiadki o tym co

Blog blogowi nierówny

Dowiedziałem się ze stron portalu agora.pl o istnieniu bloga radia TOK.FM. Ja się dowiedziałem i jeszcze kilka osób, bo w blogu jest po kilka komentarzy pod wpisami. Po jeden, po dwa, raz nawet było siedemnaście. Zapewne przyczyną jest dość nietypowy sposób prowadzenia bloga. Otóż

Blog moda, blog uroda, blog sport

Co sądzicie na temat prowadzenia blogów lub fotoblogów tematycznych? Czy to dobry pomysł na wyrażenie siebie, swoich inspiracji, pomysłów? Czy lubicie czytać takie blogi, np. o modzie, psychologii, dietach, czy sporcie? Czy prowadziliście swoje blogi?

działanie bloga/blogu?!

Ratujcie:) dostanę szału z tym blogiem! Co chwilę się wiesza, nie mogę wstawić zdjęć, edycja tekstu przyprawia o białą gorączkę. Ktoś ma podobne problemy czy może to mój komputer?

Blogi!

Czy możecie polecić jakieś ciekawe BLOGI związane z nauczaniem, metodyką języka angielskiego? Np. z gotowymi konspektami na lekcje, pomysłami jak urozmaicać zajęcia, itp. A może któraś z Was prowadzi takiego bloga? Chętnie poczytam, proszę o linki! :)

Blogi blog i jeszcze raz blogi.

Witam, jeżeli ktoś ma jakiś blog to podawajcie chętnie poczytam. I zapraszam do mojego i do komentowania, bardzo ważne :) intolerance.miniblog.pl/:-P

Blog modowy

https://fashioncode.pl/ Tekst linku Zapraszam na bloga o lifestyle, modzie i urodzie.

Blog

No i stało się :) Wszyscy piszą, piszę i ja :) Mam nadzieję, że na blogu będzie Wam wygodniej czytać moje teksty. pomidorka.pl/2017/11/jesienne-warzywa/

Blog

jakiś czas temu w jednym wątku pojawiały się tu nazwy blogów,teraz nie potrafię sobie przypomnieć. Chodziło o blogi modowe,chyba też plus size,ale jeden był taki boho. Ktoś pamięta?

Blog

Czy ten blog.pl różni się od forum.pl www.blog.pl/katalog

blogi

Jakie są Wasze ulubione blogi? Ja np. często zaglądam na blogi modowe ,kulinarne i poruszające tematykę winiarstwa. Może polecicie jakieś ciekawe pozycje. Pozdrawiam. ________________________________________ najlepszy blog o winie

BLOG

macie bloga? robimy reklama, niech każdy wpisze tutaj linka swojego bloga

Blogi

Wielu z nas z pewnością pisze blogi. W tym wątku podajemy adresy naszych blogów lub blogów które lubimy czytać. Adres mojego blogu jest w podpisie -- www.slimaq.za.pl/blog/#0

nowe blogi/katalogi blogów

Czy istnieje jakieś forum nowych blogów albo katalogi blogów, podobne do katalogów stron? dysonans.blox.pl/html

Blogi

Pewnie sporo z was ma bloga. Ja niedawno swojego założyłam i z wielką chęcią chciałabym poczytać, zobaczyć wasze. Umieszczajcie tutaj adresy swoich blogów, rozsławicie je! Zapraszam na mojego bloga 104idea.blogspot.com Macie może też jakieś pomysły na rozsławienie bloga?

Blog

Witam wszystkich :) Serdecznie zapraszam na mojego bloga hafcikiagusi.blogspot.com/Aga

blog

Dziewczyny zobaczcie jakie porady funduja nam faceci: blog-mezczyzny.pl/print.php?news.258 z dedykacją dla tych z nas które maja dystans do siebie:))

Blog

Pilne pytanie - gdzie, na jakim portalu można otworzyć blog z funkcją ograniczenia dostępu dla ewentualnych czytelników. Blog ma być dostępny tylko dla upoważnionych osób. dzięki.

blogi

Hej, piszecie blogi? Ja zaczęłam kilka dni temu, dopiero się rozkręcam, ale zachęcam do wejścia i skomentowania: niezrozumieszmnie.blog.onet.pl Jak macie własne blogi, to też podajcie adresy to zajrzę ;)

blogi

Piszecie do swoich bliskich? Moj ulubiony blog ostatnio: telefony-do-mamy.blog.onet.pl

Blog

ja mam kilka pytań dotyczących odmiany słowa blog. wiem jakich form używają ich autorzy, ale chciałabym wiedzieć czy w języku literackim mówimy: -w dopełniaczu blogu czy bloga? -w bierniku bloga czy blog? -czy blogować jest formą oficjalną? -czy bloga/blog można pisać? -czy na blogu można

blog

nowo powstały blog znajomego! polecam, rozwijający się ciekawy blog! http://sornscraps.blogspot.com/ sornscraps <<< polecam, zapiszcie sobie i odwiedzajcie!!!

Blogi

Polećcie swoje blogi! rok-szkolny.blog.onet.pl wejdź! instrukcje-pomoce.blog.onet.pl

blogi

Masz bloga? Jeśli tak to dodaj tutaj do niego link :) Jeśli jednak nie posiadasz bloga to zapraszam do założenia e-blogi.pl Pozdrawiam

blogi

macie bloga?JA MAM ; miley-emiley.blog.onet.pl/

Blog

Witam.:) Zapraszam na swojego bloga. Dopiero zaczynam, dzisiaj pojawi się kolejny post. Chętnie przyjmę różne uwagi i wskazówki :) adorkowa.blogspot.com/

Blogi

Cześć wszystkim! Mam dla Was pytanko.. poszukuję ciekawych blogów do poczytania. Aaktualnie bazuję na www.panmaruda.pl ,www.nieprzesol.pl ,www.Appacz.net ,www.Kominek.in/es Czy znacie inne, ciekawe, zachęcające blogi na jesienne deszczowe wieczory?

Blog

Co myślicie o treści tego bloga ? www.prawodoabsurdu.blogspot.com Jak na moje zapowiada się ciekawie

Blogi?

Macie jakieś ulubione blogi lub fotoblogi, jesli tak podajcie adres. Ja odwiedzam te (fotoblogi): jestzajebiscie.ownlog.com/ szaa.blog.pl/

Blogi?

Prowadzicie blogi? O czym one są? Dlaczego właśnie o tym piszecie? Zostawisz adres? Ja zapraszam do siebie na : www.shadow-of-the-vampire.blog.onet.pl/ zakochana-pogromczyni.blog.onet.pl/. :-):-):-)

Blogi

Hejka! Prowadzicie blogi o swoich idolach lub anty gwiazdach? Ja prowadze blog o Ashley Tisdale: panna-tizz-loove.bloog.pl Podajcie adresy bloga i mówcie dlaczego go stworzyliscie. Albo dlaczego nie macie?

BLOGI

Znacie jakies fajne blogi, ktore lubicie czytać ? Podaję kilka nowych, niezłych. Podawajcie swoje typy ! karolayna-bianka.blog.onet.pl/ papillon05.blog.onet.pl/

Blogi^^

Tu wpisujcie adresy swoich blogów, na pewno je odwiedzę i postaram się też skomentować:) A oto mój blog csi-life-in-miami.blog.onet.pl Pozdrawiam wszystkich*

blogi

z czystej ciekawości weszłam sobie w blogi gazetowe i co widzę w zakładce TOP1000 ok. pierwsze 30 blogów to tematy kulinarne i dziecięce ... czy rzeczywiście świat się kręci tylko wokół spraw kulinarno-domowo-dziecięcych ? -- Kobieta jest w połowie małą prawdą, w połowie małym kłamstwem, a w

Blog

Właśnie założyłem sobie pierwszego w życiu bloga i jestem bezradny jak małe dziecko , nie wiem jak robić ustawienia jak i co pisać . W ogóle to wszystko dla mnie czarna magia . Pochwalcie się swoimi blogami , poczytam i może mi coś się rozjaśni jak prowadzić swój blog

Blog.

Chciałabym Was wszystkich bardzo serdecznie zaprosić na mojego bloga:love-without-crawling-in-the-dark.blog.onet.pl. Zachęcam do wejścia i wystawienia opinii. Jeżeli posiadacie własne blogi

Blogi

Przemierzając suchego przestwór internetu:) możemy natknąć się na... BLOGI:) Będące już stałym elementem kultury internetowej (ach te blogi polityków:P) Jakie blogi chętnie czytacie?, a jakie podnoszą ciśnienie

Blog

Witam zapraszam na nowy blog o tematyce Motocykle,Skutery,Quady. Blog powstał z myślą o nowicjuszach jak i starych wyjadaczach, ciekawe artykuły,porady dla użytkowników jednośladów. Każdy z was będzie mógł brać czynny udział w rozwoju bloga(więcej na ten temat po kontakcie mailowym, gg, itp

Blog

Hej mam pytanie. Założyłam już wcześniej bloga więc nie wiem o co chodzi. Zakładam bloga i wszystko jest super idzie gładko i na koniec wyskakuje mi komunikat 'Błąd'. Więc spróbowałam tak jeszcze z 4 razy i w końcu 'udało się' pisało że jak klikne Ok to przejdę do edytuj bloga no i kliknęłam no i

Blog

Znalazłam w internecie blog: asmallworldoffashion.blogspot.com/ chciałabym wiedzieć co o nim sądzicie? Zaznaczam, że nie jestem i nie znam autorki bloga.

blogi

Czy czytujecie jakieś blogi systematycznie? O jakiej są tematyce? Wrzućcie linki, poczytamy :) -- pożyjom uwidim

Blog

Ditto zacząłem bloga pisać, odkrywam tam wszystkie swoje karty, o swoim życiu chorobie i przemyśleniach.Początek bloga zaczyna się krótko przed pierwszym epizodem.Za jakiś czas dam Ci oczywiście znać telefonicznie jak się dostać na niego ponieważ jest zamknięty.Dostęp do niego też w taki sposób

blogi

co sadza psychologowie o zwierzaniu sie przez internet cos w rodzaju pamietnika tzw. blogi? tort.blog.pl/ www.blog.pl/

blog

4crafts.blog.onet.pl/

Blog

Macie bloga? Jak go załorzyć czy to jest trudne? na jakiej stronie najlepiej? jak tam wklejać te wklejki i napisy i fotki różne? prosze piszie wszystko o blogu

Blogi

Wiem, że ten blogi nie bardzo pasują do tematyki Film, telewizja, programy TV ale powinna być jeszcze jedna tematyka: 'różne'a blogi są chociaż troche bardziej pokrewne z filmami tp. niż np. moda w każdym razie mam pytanie macie blogi? podawajcie adresy pzdr.:-S

blog

Dziewczyny zamieszczajcie tutaj adresy blogów Waszych dzieciaczków! -- Zapraszam na blog mojego synka

blog?

panie Tomaszu, a może przyszła pora, by pomyśleć o blogu? trochę brakuje w Polsce bloga na poziomie traktującego o rodzimej polityce

blogi

Co sądzicie o fenomenie blogów? Czy jest to szansa dla alternatywnych twórców czy moda, która szybko przeminie? Jakie blogi najchętniej odwiedzacie? I jakie blogi waszym zdaniem powinny być zabronione?

blog

Porównajcie te wpisy bo do tej pory sadziłem,że Mastalerz na blogu swoje wypociny pisze sam.Zdaje się,że jest inaczej

blogi

co sadzicie o blogach? tort.blog.pl

***BLOGI***

.hej. ;D tutaj podajemyy adresy swoich blogów, stron, co tylko wam przyjdzie do łba xd chciałabym poczytać pare waszych blogów, bo mi sie nudzii ;p niedawno założyłam swój: like-shattered-glass.blog.onet.pl/ wiem, jest

Blog. ;)

Razem z mileycyrusxd prowadzę bloga! Właśnie dodałyśmy tam piosenkę w naszym wykonaniu! Co prawda dużo jej brakuje do oryginału ale trudno. Zapraszamy was na: http://szalenstwo-we-dwoje.blog.onet.pl/ tę stronę Piszcie co sądzicie.!

Załóż BLOG czy bloga?

Pani Tereso, na stronie www.gazeta.pl można zauważyć banner "Załóż bloga" W związku z tym mam pytanie: jak odmieniać należy słowo "blog" w jęz. polskim?

Blog

Zmienilem szate graficzna bloga... mam nadzieje, ze sie Wam spodoba :))) -- Pozdrawiam : ) Nasz Blog, Nasz Czat i Nasze Radio !!!

Blogi

Nie wiem czy zakładać bloga,bo boję się że przyjdzie ktoś i będzie się wszystkiego czepiał.....mówię na podstawie moich obserwcji. Jakie macie blogi i czy wy macie takie problemy?

blog

zapraszam do komentowania mojego bloga,co wam sie podoba,a co nie, czekam szczegolnie na komentarze osob powadzacych blogi"jestem tworczy",aha i oczekuje konkretow,a nie komentarzy w stylu "supcio blog, extra pomysl, zapraszam do siebie" oczekuje troszke kreatywnosci:))no wiec pozostaje mi

Blogi

Co sądzicie o pisaniu bloga w necie?? Ja pisze na stronce lizzie.blog.pl

Blog

Jak moryna na blogu umieđci muyzke (piosenke) żeby się włanczała zya każdzm wejścim na bloga. Jak to zrobić?????????? pomorze mi ktoś???

BLOGI

masz bloga? Podziel się z nami linkiem do niego :) Jeśli nie masz to załóż dzięki e-blogi.pl i czym prędzej dodaj tutaj link, byśmy mogli czytać o Tobie. Twoim życiu i wspomnieniach

Blog

Cześć! Jak wiecie, rozpoczęłam temat o blogu Belli Ćwir. (Jeśli nie widziałeś, zajrzyj na: Do pusia_rudziak! Bardzo ważne! Bella i blog! ) Ja natomiast podaję adres, mojego bloga: blizniaczki-olsen-mary-kate-i- ashley.blog

Blogi

Hej hej ja osobiście lubie czytać blogi z opowiadaniami i paiętniki zacie może jakieś ciekawe? Jak tak to wysylajcie adresy polecam (nie moj) www.jestem-samotna-kropla.blog.onet.pl

Blog ?

osieroconybrooklyn.blogspot.com/ to link do bloga, który znalazłam przed chwilą na blogerze. Jest dopiero jeden wpis. Ale już wstrząsajacy. Myślicie ze ta dziewczyna buja, czy to prawda ? Nie wiem co o tym

Blog.

Cześć .Ostatnio wszyscy zakładają blogi, ja też bym chciała , ale nie wiem od czego zacząć . Pomożecie ? :-)

blog.(;

www.thebiebersource.blog.onet.pl To mój niedawno założony blog, nie wiem czy mam go pisać dalej. ;P wiadomo, początki są zazwyczaj nudne, a może nawet nieciekawe. skomentujcie go, proszę, liczę na szczere opinie.; ) jest to blog o Justinie, właściwie opowiadanie, więc fankom powinno się

Blog.

Witam. Niedawno założyłem swojego bloga, na którym ćwiczę swój francuski. Prosiłbym o odwiedzanie go i korygowanie błędów w komentarzach. Pozdrawiam... Oto jego adres: koniczynkafra.blog.pl

blog

Na bloga nigdy nie jest się za starym. Opisz swoje życie, daj innym znać o tym, co się w nim wydarzyło. Zostaw internautom fajną pamiątkę, z której wyciągną wiele wniosków. Spróbuj, to nic nie kosztuje: e-blogi.pl

blogi ; ]

czy blogi anorektyczek cieszą się dalej oglądalnością i można je jeszcze tworzyć ? ja kiedyś wpadłam na kilka i wciągnęło mnie jego czytanie . to co te dziewczyny przeżywają to prawdziwy koszmar ! a wy czytałyście takie blogi , albo miałyście lub macie ? ! jak coś się nie podoba to kosz ; )

BLOGI !!!

Chciałabym stworzyć blogowy magazyn.adres bloga to open-mind.blog.pl POMÓŻCIE MI W TYM.SZCZEGUŁY NA STRONCE.MILE WIDZIANI GRAFICY :-))))))).

Blog.

Hej. :-P Oto mój blog. miloscwampira.blog.interia.pl/ Dopiero wczoraj go założyłam i nie wiem czy jest sens pisać go dalej... :-/ Chciałabym wiedzieć co o nim sądzicie. Szczerze. I proszę, nie piszcie obraźliwych komentarzy

blog

Ja w kwestii formalnej. Czy i jak mozna zmieniać szatę swojego blogu? Czy jest możliwość, żeby zrobić własną skórkę do bloga? Bo te na gazeta.pl sa nijakie:(

Blogi

Zaczęłam niedawno doktorat i przy okazji chcę spróbować prowadzić bloga. Jeśli ktoś jest zainteresowany, to tu jest link: neuro-student.blogspot.fr/ Chętnie przyjmę wszelkie komentarze na temat tego co w nim najlepiej

Blog Emigrantki blogiem tygodnia:)

ugotuj.to/przepisy_kulinarne/1,87978,8229810,Blog_tygodnia__Tasty_Colours.html gratulacje:) -- http://forum.gazeta.pl/forum/f,48129,Kuchenne

Blogi

Prowadzicie swoje blogi? Nie żebym zaraz chciał czytać, ale tak z ciekawości pytam... Poza tym, co myślicie o blogach? Ja na przykład uważałem, że to trochę bezsensowne, czasami zmuszać się do pisania w swoim blogu (jeżeli miało się oczywiście swoich czytelników). Wiele osób pisze także od

blogi

Jeśli masz własny internetowy pamiętnik to podziel się nim z nami ;) Dodaj tutaj do niego link, by więcej osób mogło dowiedzieć się o tym, co piszesz. Jeśli jednak jeszcze nie masz własnego bloga to możesz go założyć za darmo tutaj: e-blogi.pl

blogi

Czy ktos moglby mi podac jakies swerwery gdzie mozna zalozyc sobie blog? (oprocz weblog.pl, blog.pl i eblog.pl bo te juz znam) z gory dzieki wielkie

Blog

Zapraszam serdecznie na blog o Australii, pisany z Australii właśnie. www.wkrainieoz.wordpress.com Pozdrawiam Magda

Blogi

Czy ktoś z Was prowadzi bloga związanego z przygotowaniami do matury ? Ja właśnie zaczełąm.. próbuję dostać się na medycynę i namiętnie czytam tego typu blogi. Cudownie można się zmotywować... -- <a href="HTTP://www.stronowisko.pl/medola">Stronowisko-polianna</a>

blogi

Znacie jakieś fajne i ciekawe blogi z opowiadaniami siatkarskimi? Niekoniecznie musi być wątek siatkarski, w sumie to każdy temat może być ;D

Blogi?

Czy tylko ja mam problemy z dostaniem się na blogi? Jedyne co dostaję, to komunikat: 'Nie udało się wykonać zadanej opercji.'

Blogi

Blog zawiera krótkie opisy e-prasy,e-booków,audiobooków Biografie i życiorysy autorów Strona główna Darmowe audiobooki Darmowe e-booki Audiobooki Angielskie WIERSZYKI

Blog

Skromny blog, ale jaki ciekawy peakoil.blox.pl

Blog

Ostatnio natrafiłam na interesującego bloga, z tego co widzę dopiero raczkuje ale tematyka mnie bardzo mnie zainteresowała. Czytając wpisy tej dziewczyny uświadomiłam sobie jak błahe są moje codzienne problemy. Piszącą tego bloga jest 25 letnia dziewczyna która jest prostytutką. Wpis który dała o

blogi!

nudne, deszczowe popołudnie... pora na lekturę blogów - czytacie, piszecie, polecacie coś?

Blogi

Jak i kiedy narodził się w Was pomysł o prowadzeniu własnego bloga? Ktoś Was namawiał? Samo przyszło? -- -------------------------------------------------------------------- "Człowiek, który podjął decyzję, by zwyciężyć, nigdy nie powie "niemożliwe"...