Wszystko o:

befsztyk

mcd

Franz Straka kazał swoim zawodnikom zjeść befsztyk w kształcie herbu zespołu rywala

Franz Straka kazał swoim zawodnikom zjeść befsztyk w kształcie herbu zespołu rywala

Trener Arki Gdynia Frantisek Straka przybył na konferencję do sopockiej restauracji ?White House? w dobrym nastroju, lecz był ostrożny w ocenie szans swojego zespołu w derbowym meczu z Lechią Gdańsk. Bardziej odważny był kapitan Arki Maciej Szmatiuk, który jest prawie pewny, że komplet punktów zostanie w Gdyni.

Kuba Wojewódzki do Joanny Jędrzejczyk: Ile już zarobiłaś milionów dolarów? Zaskakująca odpowiedź mistrzyni

Potrafi zmasakrować twarz rywalce na wiele sposobów. Sama też wiele razy obrywa. Kuba Wojewódzki bał się wręcz, że przyjdzie do niego, jak to obrazowo ujął, "kobieta z befsztykiem na twarzy". Mistrzyni MMA okazała się miłą i subtelną dziewczyną.

Korwin-Mikke w kwestionariuszu TOK FM: Likwidacja podatku dochodowego, euro w 2222, stop wracającej komunie

Korwin-Mikke w kwestionariuszu wyborczym Radia TOK FM: - Wracamy do komuny z każdym rokiem - mówi kandydat partii KORWiN. Przekonuje, że do strefy euro wejdziemy w 2222 roku, a religię w szkole porównuje do befsztyku tatarskiego.

8 zasad jak się uchronić przed groźnymi bakteriami

czystość pomieszczeń i sprzętu kuchennego Uwaga! Najczęstszą przyczyną zatruć pokarmowych są potrawy przygotowywane na bazie jaj, takie jak: sernik na zimno, kremy, befsztyk tatarski oraz różnego rodzaju sałatki, wyroby w galarecie, pasty mięsne i rybne

Przed derbami Arki z Lechią: Glavina nie zagra za kartki, czterech kolejnych musi uważać

Przed derbami Arki z Lechią: Glavina nie zagra za kartki, czterech kolejnych musi uważać

, godz. 17:15). Polecamy - Straka kazał jeść piłkarzom befsztyk w kształcie herbu drużyny rywala Oprócz Bednarka i Bożoka trzy żółte kartki mają również dwaj środkowi pomocnicy Filip Burkhardt i Paweł Zawistowski. Wobec kontuzji Ervina Skeli brak Bożoka, Zawistowskiego czy Burkhardta mocno ograniczyło

Francja: Zapłacił tysiąc euro okupu za psy

Dwójka mopsów została uprowadzona przez nieznanych sprawców z parkingu przy domu handlowym w niewielkiej miejscowości w południowo-wschodniej Francji. Ich właściciel zostawił je na chwilę w samochodzie, aby kupić mięso na befsztyki. Po powrocie stwierdził, że zabrano jego psy i telefon komórkowy

Arystokraci również walczyli o stolicę. Żołnierze, sanitariuszki i nawet... błogosławiony

Arystokraci również walczyli o stolicę. Żołnierze, sanitariuszki i nawet... błogosławiony

tym miejscu wydelikacone podniebienie, bo gdy większość warszawiaków śniła o chlebie, ona marzyła o soczystym befsztyku. Zgodnie z prośbą generała Ericha von dem Bacha-Zelewskiego 29 września pojechała do Pruszkowa, by przekonać się, czy powstańcy przetrzymywani w obozie są traktowani jak regularna

Maciej Giertych: Dinozaury żyły w czasach ludzi

w przypadku uduszonych samców. Uduszone mamuty ze sztywnymi członkami posłużyły jako poszlaka wskazująca, że mamucia katastrofa wydarzyła się nie tak dawno, jak się ewolucjonistom wydaje. - Bo w czasach gorączki złota na Alasce jadano befsztyki z mamuta. A mięso nie przetrwałoby tak długo

Szafa Lesiaka: jak UOP próbował rozbić opozycję

. ulubione dania: "befsztyki z polędwicy i wątróbka z drobiu". Notatka z operacji Z kolei w "Notatce dot. zrealizowanych przedsięwzięć operacyjnych w stosunku do niektórych radykalnych ugrupowań politycznych" (przeczytaj ») z sierpnia 1993 r. mowa jest, że "zgodnie z poleceniem

Białoruska milicja poluje na demonstrantów

Patrole czają się we wszystkich przejściach podziemnych wokół placu Październikowego. Kiedy wypatrzą kogoś, kogo biorą za naszego, katują. Rano dopadli studenta. Bili pięściami, kopali. Trafił do szpitala. Ale wrócił. Twarz ma jak befsztyk. Teraz śpi, ale obiecuje, że nie odejdzie z naszej Płoszczy

Wieczór u Claire, Widmo Aleksandra Wolfa, Gazdanow, Gajto

programów, niewiara w pamięć i w zbawczą moc literatury oddalają go od wszystkich pisarzy, do których go porównywano. "Żyj, jedz befsztyki, całuj kochanki, dręcz się zdradami kobiet i bądź szczęśliwy" - poucza bohatera "Wieczoru u Claire" stryj Witalij. A bohater "Widma Aleksandra

Jak rozróżnić braci Kaczyńskich

prymatu prawa (stąd po założeniu PiS-u Jarosława utarło się nazywać Prawym, Lecha - Sprawiedliwym). Choć równocześnie - jak przyznała kiedyś - obaj "są potwornymi flejtuchami w zapaćkanych krawatach". Obaj też uwielbiają befsztyki i nienawidzą marchewki. Najchętniej wypoczywają na spacerach, a

Broń Boże, na wsi nie jest lepiej

befsztyki. Myśli pan o hodowli koni, bo jeszcze bardziej się opłaca niż bydło mięsne. Zamiast 4,5 ha ma pan dziś 19 ha ziemi uprawnej. W razie kłopotów finansowych może pan sprzedać kawałek prawie trzy razy drożej niż przed wejściem do Unii, kupcy tylko czekają. Ale broń Boże nie jest lepiej. Czy coś

Intelektualiści o lekturach Giertycha

niedowiarków, A z agnostyka Zrobi befsztyka. O, Europo, Masz spory kłopot. Cóż, żeś zamożna, Skoroś bezbożna. Wszak nic nie da to Twojej eschato- Logii. Ratunek Na twój frasunek Polska ci niesie W dużym zakresie. A nawracanie U nas jest tanie. Wzrok przenieść trzeba Z ziemi do nieba. Ważne, by z góry Wybrać

Błękitnokrwiści - nagrodzone prace

; Posiłki: Gulasz z serca niedźwiedzia Wyborna kaszanka Bardzo czarna czernina Krwisty befsztyk w sosie własnym Galaretka z czerwoną "niespodzianką"     W lokalu znajduję się także sala VIP (Vampire In Power), ale tego nie mogę już opisać, w obawie, że ulotka ta trafi w ludzkie ręce! Bo

Archipelag Gułag

wpychać rozżarzony na prymusie wycior w odbytnicę ("tajemne piętno"), powoli rozgniatać butem genitalia, a już co najmniej - męczyć całotygodniową bezsennością, pragnieniem i biciem na krwawy befsztyk - ani jedna sztuka Czechowa nie doszłaby do finału, wszyscy bohaterowie znaleźliby się

>>>befsztyk>>>???????

Cześć dziewczyny , rozpuściłam po firmie naszą dietę i o 13.00 nie można się dobić do mikrofali :crazy: (wszyscy odgrzewają befsztyki). Ale mamy spory co do tych smakołyków: -czy befsztyk robi się z mięsa mielonego czy po

Befsztyk

1Co to jest befsztyk? Z czego to sie robi? Jak ? Z jakiej ilosci? 2. Czy te poranna kawe mozna pic z mlekiem i cukrem? -- s14.bitefight.pl/c.php?uid=19230 ,,Zapomnij mnie bo wszystko co masz, to chwile wspomnien , ktore

Befsztyk ???

Szukałam, ale nie moę znależć... Jak robi sie najprostszy befsztyk? Czy jest to mięso mielone,czy w całości? Czy to to samo,c o stek? Pozdrawiam.

befsztyk

A mi sie on nigdy nie udaje, zebym niewiem jaka wolowine kupil to bedzie twardy jak podeszwa.Solę przed albo po smazeniu, i zero _podeszwa:(

Befsztyki

Darowałem sobie sos śmietanowy, bo po co zabijać smak tak pysznego mięsa? Poza tym mam dwie uwagi: - musztardą wcale nie trzeba smarować cienko (większość zostaje na patelni) - pieprz najlepiej rozgniatać przed smażeniem na patelni, nie na desce, mięso bardziej przejmie jego smak

Befsztyk

Najbardziej zasmuciła mnie informacja o nosorożcu jawajskim. Czasem lubię zjeść befsztyk... :-)

Befsztyk polski

Zadnej prowokacyjnej metafory. Naga i krwawa doslownosc. Zgadalem sie z rodzicami o befsztykach. Ze nie tak popularne w PL, ze sie nie znaja (moi rodzice), ze nie wiedza co kupic, ze wybor w PL marny. Cos o antrykot, a dla mnie antrykot to taki sobie sredni kotlet... Wiec tu apel

befsztyk!!!!!!!!!

Tak wogóle nie wiem dokąłdnie co to jest befsztyk... Jak zrobić dobry befsztyk? > > Podacie mi jakies gotowe przepisy i czy befsztyk moze być ze schabowego???

Krwisty befsztyk

Niekiedy nazywany angielskim, medium-rare, saignant. Soczysty, pachnący, z masłem o ulubionym aromacie: czosnek, zioła, trufle, oliwki, chilli itd itd Pokonałam taki na obiad i chyba dopiero jutro zgłodnieję ;) PS Ten kto we Francji zamówi bien cuit, wysmażony bez krwi, ten jest sam sobie wini

befsztyki

Powiem wam dziewczyny co wiem z własnego doświadczenia domorosłej kucharki. Befsztyki najlepiej robić z polędwicy wołowej, jest miękka i soczysta. Smarzyć trzeba na rozgrzanej patelni, szybko, w zależności od tego jak ma być krwisty ( polędwicę wołową można jeść nawet na surowo więc nie ma

Krwisty befsztyk.

Ciekawym jakie doswiadczenia ma szanowne PT Forumowstwo w dziedzinie krwistych befszykow. W restauracjach czesto pytaja czy ma byc krwisty, middle czy dosmazony. Ja robie cos posredniego miedzy krwistym a middle na bardzo goracej patelni z "ryflami" i przyciskam podczas smazenia specjalnym do t

Befsztyk Wellington

Jak 3 (lub 4) osoby maja sie najesc 20 dag miesa? Wypada ok. 6 dag na osobe. Obiad palce lizac (doslownie).

Befsztyk - jak przyzadzic?

Befsztyk - jak przyzadzic? mam zalecenie diety kopanhaskiej i nie wiem jak przyzadzic befszytk ktory jest jej skladnikiem - prosze o pomoc;)

Filet zamiast befsztyka ?

czy moge zrobić zamianę zamiast befsztyka zrobić sobie filet z kurczaka ? I jak go przyrządzić ?

Befsztyk w Kopenhaskiej

Mam pytanie do stosujacych te diete. Zrobilam sobie wczoraj befsztyk z miesa wolowego i ledwo to zjadlam. Smak jest dla mnie nie do przyjecia. Moze mozna zrobic go z innego miesa. Albo np. przyrzadzic to wolowe tak zeby bylo w miare smaczne. Bardzo prosze pomozcie mi. Jutro mam znowu w diecie

Befsztyk w Kopenhaskiej

Ja jestem na Kopenhaskiej od wtorku i mam olbrzymią prośbę, czy macie jakies sposoby na ten nieszczesny befsztyk (ja pieke go w piekarniku - tylko z solą i pieprzem), po trzecim myslałam że juz kolejnego nigdy więcej - a tu dzisiaj znowu kolecja z befsztyczkiem.......:((((((.

jak robicie befsztyk?????

dziewczyny dzien pierwszy zaczety jak robicie ten słynny befsztyk bo ja nie mam pojecia jak zaczac buuu -- <<< mój maluś dla mnie najcenniejszy>>>

JAK PRZYRZADZIC BEFSZTYK?????

Mam pytanie. Chce sie przygotowac do diety kopenhaskiej. Wiec chcialam zapytac jak przyrzadzic befsztyk nie smazac go na tluszczu??? np. w mikrofalowce lub piekarniku. Prosze o pomoc. Z gory dzieki.

Befsztyk w kopenhaskiej..

Witam, mam zamiar zacząć do jutra. Mam tylko problem z tym befsztykiem. Co to jest? Wołowina? O co mam prosić w sklepie? Mam to smazyć czy gotować? Mogę posolić? Czy Wy jedliście coś zamiast tego i mimlo to schudliście? Proszę o pomoc

Przepis na befsztyk??

Witam:) Ja też zaczynam od jutra. Strasznie się napaliłam na tę dietę. Mam tylko jedno pytanie - prośbę: czy ktoś może mi podać sprawdzony i dobry przepis na ten nieszczęsny befsztyk??? Nie wiem jak się za niego zabrać... Dzieki:) Pozdrawiam serdecznie

befsztyk

wyszedl swietny - poledwica najpierw lezakowala w zalewie z oliwy, szalotek i octu balsamico a potem 15 minut w goracym piekarniku

Befsztyk?

Dziekuje za troske. Chcialbym jednoczesnie poinformowac, ze na tzw. Zgnilym Zachodzie miesa jada sie coraz mniej. Rybka, Kolego, jakies jarzyny, troche salaty. No i jak rzeklem, b.zdrowe wino. Ostroznie z TV. Zwlaszcza jesli to jest TVP. Maja zwyczaj kit wciskac. sc-k

befsztyki z Cortony

Swieto Befsztyka - Cortona, 2003 Sa takie chwile, kiedy sam widok wystarcza nam za wszystkie zmysly. Patrzac czujemy to dziwne cieplo w nas, ktore przypomina, ze w zyciu nie jest tylko zle. Niektorzy przezywaja uniesienie patrzac na obraz, rzezbe. Inni potrzebuja nagich

Re: Befsztyk

Ile dokladnie moge zjesc tego befsztyku i jak najlepiej go przyrzadzic oraz chce sie upewnic ze befsztyk to poledwica wolowa

Re: >>>befsztyk>>>???????

też nie słyszałam o tym, by befsztyk był z miesa mielonego :) Befsztyk to kawał mięsa. Przeciez na zachodzie nawet w knajpach pytaja: "befsztyk krwisty czy wysmazony?" A nie widziałam jeszcze krwitego mielonego, he, he

Tajemniaca befsztyka

Mije zainteresowanie befsztykiem wzieło się z wizyty w pwenej restauracji gdzie podano mi befsztyk rozpływający sie w ustach pomimo tego że był różowy w środku. Bardzo chciała bym przygotować to cudo w swojej kuchni jednak zdaję sobie sprawe z tego że w brew pozorom nie jest to takie proste

Zabiję się befsztykiem

Chyba kArgulenę... -- "It's a new dawn, it's a new day, it's a new life for me... And I'm feeling good." (Michael Buble)

Re: Befsztyk

Ja robiłam z 1,20kg wołowiny-6 befsztyków.Jestem na diecie drugi raz.Mieliłam mięso i smażyłam płaskie kotleciki,potem dolałam trochę wody i dalej dusiłam.Mielone mięso jest zjadliwe bardziej od kawałka mięcha oczywiście.Pozostałe befsztyki mroziłam i jedzonko gotowe.Bardzo lubię wołowinkę więc

Befsztyki doprawione wirusem

Robert Kennedy jr: Korupcja polityczna, Smithfield, Animex, Constar "Fermy przemysłowej hodowli świń wytwarzają o wiele więcej płynnej gnojowicy niż potrzeba do nawożenia otaczających je pól. Przestrzeganie prawa ochrony środowiska i pokrycie kosztów prawidłowej utylizacji tych odchodów, spow

Re: Befsztyk ???

befsztyk to z poledwicy wolowej pokroic na plastry grubosci palca i smazyc na rozgrzanym oleju nie solic przed bo bedzie twarde! najlepsze- lekko krwiste z maslem czosnkowym u mnie w domu maslo czosnkowe mocno sie soli (zamiast mieso) i kladzie po kawaleczku na usmazone befsztyki juz na

Re: >>>befsztyk>>>???????

Cześć KKUNKA, ja kupiłam po prostu kawał mięsa wołowego i podzieliłam go na porcje (tyle sztuk ile dni z befsztykiem w diecie!). Nic nie wiem o tym, żeby robić befsztyk z mięsa mielonego. Z tego co znalazła Olaj podobno dopuszczalne jest zamienienie mięsa wołowego na filet lub schab, ale ja stosuję

Re: Befsztyk

No i prawda. Żadnej soli. Sól zatrzymuje wodę w organizmie. Można zastąpić befsztyk kurczakiem. Lecz on dostarcza mniej składników odżywczych. Jest tyle odmian sałaty... Marchewka to marchewka. Rybę da się zjesc bez przypraw. Mały kawałek befsztyka ugotuj w wodzie. Bez dodatku soli.

Jak przyrządzacie befsztyk???

Czytałam że można zrobić go z filetu z kurczaka ale czy smażyć go na oleju i czy można "natrzeć" go jakimiś przyprawami?Proszę Was o wskazówki bo też chce zacząć ta dietę.Pozdrawiam

Re: Befsztyk

Witam, ja dzisiaj mam pierwszy dzien dietki:) boje sie tylko ze maz nie zdąży mi donieść wołowinki na czas:( miał kupic jak bedzie wracal z pracy a jeszcze go nie ma,a ja na kolacje mam befsztyk:( mam nadzieje ze zaraz będzie:) ktoś może tez dzisiaj zaczął? pozdrawiam:)

co to jest befsztyk?

no tak, wylazi moja totalna ignorancja kuchenna ale kolezanka sie wlasnie mnie zapytala co to jest befsztyk a ja nie mam pojecia. Dostala jakas 2 tygodniowa diete-cud (wg. mnie po opisie sadzac to raczej dieta-torutura ale ona zdesperowana jest;) i tam jest ten befsztyk. Troche mnie dziwi, ze

Re: Befsztyk

Kawa - tylko i wylacznie bez mleka i z jedna lyzeczka/kosta cukru. Chodzi o to aby zwiazki zawarte w kawie od rana zaczely pozytywnie dzialac na Twoje trawienie. Befsztyk - osobiscie jadlam poledwice, wolowinke albo zastapilam kurczakiem (tzn piersia z kurczaka - ma jeszcze mniej kalorii ale

Re: befsztyk

befsztyk z poledwicy nie moze byc twardy. Moze robisz z legawy? 1. musi miec ok. 2 cm grubosci 2. nigdy nie rozbijaj poledwicy, ewentualnie lekko uderz druga strona noza 3. posól, popieprz i skrop obficie oliwa, potrzymaj w tym pol godziny 4. smaz na rozgrzanym oleju po 2-3 minuty z kazdej

Re: Befsztyk

nie przesadzaj:P troszke mozna, malo tego niektore wersje tej diety w ogole nie wykluczaja soli ...w koncu do prawidlowego funkcjonowania organizmu potrzebujemy tez kwałka jodu:P jak tam se sypniesz kilka ziarenek na tego befsztyka to gwarantuje ze ci nic nie przybedzie na wadze:P no chyba

Re: Befsztyk

Musisz to zjeść. Albo coś innego, ponieważ skończysz ja koleżanka wyżej. To ma być dieta. A nie głodówka. Twój organizm potrzebuje składników. A nie zasuszać żołądka.Będziesz osłabiona. Befsztyk czyli wołowina to bardzo dobre mięso. Dostarcza energi organizmowi.

Re: Befsztyk

bez suszonych zioł, a inni ze zadnej soli tylko zioła 2. zastąpilam befsztyk piersią z kurczaka ale bez oleju calkowicie tj piekę ją w piekarniku w folii aluminiowej. moge tak? 3. czy salate z olejem i cytryną moge czyms zastąpic? nie wiem jesli olej jest wazny to dodawac np ćwierć lyzki do

befsztyk w diecie kopenhaskiej

od jutra przechodzę na dietę kopenhaską, lecz nigdy nie gotowałam. od jutra musze sie zmierzyć z befsztykiem. z jakiego mięsa i jak przyrządzać?? pomocy :-(

Re: Befsztyk

Czy coś się stanie jeśli pierwszego dnia nie zjadłam kolacji?? (śniadanie i obiad zjadłam tak jak trzeba) Moge dalej kontynuować tą diete mimo tego, że nie zjadłam befsztyku i sałaty??Proszę Was o odpowiedź

befsztyk- proszę o pomoc

Witam! Mam do Was wielką prośbę. Powiedzcie co to jest befsztyk i jak się go przygotowuje. W diecie 13-dniowej jest befsztyk, a ja nie mam kompletnego pojęcia co to jest.Tylko sie ze mnie nie śmiejcie. Magda mama Oli

Re: Befsztyk

Ja zamiast befsztyku jem 1 gotowaną pierś z kurczaka, którą potem doprawiam sobie ciut ziołami. Dziś zaczynam 4 dzień....i marzę o końcu. A tym wszystkim co są już po gratuluję i szczerze zazdroszczę!

Argentynskie befsztyki.

Kazdy kto kiedys byla w Argentynie,Poludniowej Brazylii czy w Urugwaju i byl w chucaterii i zjadl pol krowy z rusztu,wie ze te befsztyki sa wspaniale.Oni tam na tych pamapas maja krow co niemiara,potrafili kiedys wyzywic cala Europe wiec dlaczego nie moga wyzywic Rosji.A polska wolowina

Re: befsztyk

Rozgrzany tluszcz - ale jak polozysz befsztyk na patelnie to zwieksz ogien na chwile bo mieso obniza temperature i wypuszcza wode posol i popieprz od gory Jak sie od spodu przyrumieni to odwroc , posol i popieprz . Jak chcesz bardziej wypieczony to odwroc go jeszcze Podawaj prosto z

Befsztyki a' la Lindstroem

Zobaczcie, ugotuj.to/przepisy_kulinarne/2,87561,,Befsztyki_a__la_Lindstroem,,33769117,9495.html Jakby zamiast smażonej cebuli dać sparzoną a zamiast śmietany

befsztyk w diecie kopenhaskiej

Mam pytanie związane z dietą kopenhaską. Czy muszę jeść befsztyk wołowy, czy też mogę go zastąpić piersiA kurczaka? Z góry zaznaczam, że nie proszę o wyjaśnianie zasadności tej diety :o), bo nie zamierzam wywołać dyskusji czy ma ona sens, czy też nie. Pozdrawiam Ola

Jak dobrze przyzadzic befsztyk

Mam takie pytanie bo usmazylam befsztyk na oleju slonecznikowym i wyszla strasznie niedobra guma. Ma ktos jakis przepis jak go przyszadzic - a moze mozna zastapic gotowana wieprzowina???

Re: Befsztyk

Ja pierwszy raz będe stosować tę dietę...Mam kilka pytań :) Czy befsztyk można zamienić na smażoną pierś kurczaka ale bez przypraw? Jeśli nie to prosze o podanie czegoś innego i sposób przyżądzenia. Czy do safatki z olejem i cytryną można dodać rzodkiewki,szczypior itd? Bardzo bym chciała

befsztyk w ziemniaczanym atolu

Czytam własnie "Dom nad rozlewiskiem" i natknełam sie na przepis, zresztą juz tutaj podawany i robiony mianowicie Befsztyk w zielonym atolu.. fotoforum.gazeta.pl/72,2,777,79848664,79848664.html niestety

Befsztyk - na co zamienić?

Otuż to ! Nie jem mięsa(poprostu mnie brzydzi).. szynke odrzuciłam (teraz jestemna 3 dniu). Ale mam problem z mięsem.. zastąpiłam chudą piersią z kurczaka.. na nic innego nie mogłam się zdobyć.. choć i tak cięzko było. Czy można zastąpić befsztyk w ten sposób? znacie może inny? Prosze o

o befsztyku

Jeśli robisz befsztyk z wołowiny to nie sol go przed smażenie bo wołowina twardnieje w ten sposób. Ja wlewam na patelnię odrobnię oleju wrzucam mięso i przykrywam pokrywką. Wtedy puszcza własny sok i jest takie podduszone. Jak już usmaży się z obu stron solę (po parę minut z każdej strony w

Zamiast befsztyka..można kurczaka?

majonezem na noc :) Mam pytanie czy zamiast tego befsztyka-moge zjesc kurczaka?Ktoś to zmieniał? Reszta diety mi pasuje idealnie,ostatnie dwa miesiace jadłam bardziej Dukanowo i malo kalorycznie,żeby ta dieta nie była szokiem dla organizmu.. Acha-i oszukuje jedynie z wodą-nie przekonam sie do zwykłej

Re: Befsztyk

Ja także dziś zaczęłam dietę, stosowałam ja kilka lat temu i schudłam 7 kg, jej składniki nie stanowia dla mnie problemu a szpinak akurat bardzo lubię...gorzej natomiast z silną wolą gdy dookoła same pyszne zapachy;) prosze zatem o trzymanie kciuków;)

Re: Befsztyk

a to zalezy....jesli zalezy ci na zrobieniu diety prawidlowo nie mozesz zjesc, wypic, połknąc nic wiecej poza tym co pisze w menu:P -ani tabletki, ani dodatkowej kawki-nic. mnie tam nie przeszkadzało czy ja zorbie czy nie, zalezała mi na tym aby schudnac duzo i szybko podczas diety łykałam cen

Re: Befsztyk

Witam wszystkich Planuje rozpocząć dietę kopenhaską i mam pytanie: czy można w trakcie tej diety zażywać błonnik w tabletkach?

Re: Befsztyk

Witam... jestem od 3 dni na dietce Kopenhadzkiej... prosze powiedzcie mi panie czy ona jest naprawde skuteczna? Czy ktos stosowal ja wczesniej i jakie osiagnal efekty? czekam ma wiadomosci.. Serdecznie pozdrawiam.. Anna

Re: Befsztyk

ja na diecie po raz 3 jesli chodzi o miesko to zawsze jadla gotowana wolowine z majerankiem idzie sie przyzwyczaic :) a daje lepsze efekty

Re: Befsztyk

kopenhaska.pl/plan_posilkow.php ...na tej stronie jest napisane o 2-3 szklankach... od jutra zaczynam i szczerze mówiąc nie mam pojęcia jak, bo każdy coś innego...

Re: Befsztyk

Też nie cierpię kawy z cukrem. Sposób znalazłam prosty, między łykami gorzkiej kawy łykałam łyżeczkę cukru. Co do 7 i 13 dnia, rano wypijałam herbatę i za ok.2 godzinki kawę. W ogóle w czasie diety wypijałam 2-3 kawy dziennie.

Re: Befsztyk

We wszystkich publikacjach na temat tej diety jest napisane: dwie lub trzy szklanki (2-3) jogurtu? Gdzie znalazłaś info o 2/3? Ja jestem drugi dzień na diecie. na razie daję radę.

Re: Befsztyk

Dzisiaj zaczęłam dietkę.Mam pytanie, czy ktoś zna jakiś sposób na doprawienie tego wszystkiego,żeby było bardziej zjadliwe ?

Re: befsztyk

mozna tez obsmazyć bardzo krótko na oliwie .. a potem dosłownie na kilka min wstawić do porzednie rozgrzenego piekarnika

Re: Befsztyk

Hej!Ja stracilam na kopenhadzkiej 6,5 kg.Powodzenia!Wszystko zalezy z jakiej wagi startujesz i jak rygorystycznie jej przestrzegasz;)

Re: Befsztyk

czesc, mam pytanie co oznacza w 6tym dniu: Lunch 1 kurczak, sałata z olejem i cytryną trzeba zjesc calego kurczaka? ;-) to troche sporo...

Re: befsztyk

Za dlugo smazony - powinien byc w srodku rozowy, albo wrecz krwisty, potem to rzeczywiscie podeszwa.

Re: Befsztyk

Witam, czy ktoś zna odpowiedź na następujące pytania: kawa rano ma być z cukrem. Nie znoszę słodkiej, może być bez cukru? nie chodzi o jeszcze większą redukcję kalorii, boję się, że bez tego cukru potem nie będę mogła funkcjonować...ale jest tak obrzydliwy... i co gorsze, 7 i 13 dnia ma się

Re: Befsztyk

przeczytałam całe forum, płakać mi się chce. są wpisy i z 2008 roku, mam nadzieję, że nikt sobie krzywdy tą dietą nie zrobił. podstawowe zasady, które notorycznie były łamane: przyprawy, zamiany, podjadanie itd... Tylko sól i pieprz w niewielkich ilościach, picie ok. 2 litrów wody dziennie, nieza

Re: Befsztyk

Moja siostra zaczyna od Poniedziałku. Może zacznę razem z nią. Ale nie wiem czy przetrwam. Kiedyś ja zastosowałam z ciekawości. Jest bardzo drastyczna. To dieta dla osób otyłych. a nie dla tych którzy chcą coś zrzucić

Re: Befsztyk

Witam, dzis jestem pierwszy dzien na diecie...przef chwila zjadlam obiadek, ktory nie byl za smaczny i szczerze mowiac to az bralo mnie na wymioty przez ten caly szpinak, cale szczescie ze jest pomidor i mozna nim zagrysc to ochydctwo...pomimo diety stosuje jeszcze tabletki zelixa i codzienn

Re: Befsztyk

afryka13 napisała: > Witam, jestem drugi dzień na diecie, wczoraj poszło jak po masle. Do > 22 byłam w pracy i nie miałam czasu myśleć o jedzeniu. > Dziś jak do tej pory jest ok. Kryzys pewnie przede mną :) > > Pozdrawiam wszystkich Odchudzaczy i trzymam kciuki za sil

Re: Befsztyk

witajcie :-) zaczynam w środę 27.08 zmaganie z własnymi słabostkami. Gratuluję wszystkim, którzy wytrwali do końca..trzymam kciuki za tych, co w trakcie.

Re: Befsztyk

ja bym nie proponował zamiany. Wieprzowinka jako taka ma w sobie dość dużo tłuszczyku. mija dzień 12 czuje się superek w plecy poszło już 7,5 kg ale maże już o normalnym życiu !!!

Re: Befsztyk

czy mogę zastosować zamist ,polędwicy wołowej, wieprzową ?! dzisiaj zaczęłąm jestem po "śniadaniu" i "boskim" obiadku ;). teraz czekam tylko na kolacje, lecz nie wiem czy nie zniszczy efektu to mięso ...

Re: Befsztyk

Witam wszystkich Mam pytanie czy przy tej diecie mozna palic papierosy , a tak wogole to gdzie mozna znalezc produkty czy przykazania czego nie wolno robic ani jesc, z gory dziekuje za odpowiedz, Pozdrawiam

Re: Befsztyk

Z tego, co wiem to sól jest w tej diecie stanowczo zakazana- jedynie zioła???? Właśnie zaczęłam - pierwszy raz i pierwszy dzień, ale starałam sie przygotować... co do soli był zakaz!!!! -- Pozdrawia Basieńka!!!

Re: Befsztyk

Ja zawijam w folię kawałek nie rozbitego schabu, przyprawiam ziołami (oregano, bazylia i solą czosnkową) i wstawiam do piekarnika na 30min. Pozdrawiam

Krwisty befsztyk w naszym mieście?

Gdzie w naszym kochanym mieście można zjeść sobie porządny krwisty befsztyk? Nie interesuje mnie nic innego (tj. inne potrawy) - chciałbym po prostu dostać kopę frytek i befsztyk, z którego po rozcięciu popłynie czerwonawy sok :-)

befsztyk tatarski

Robię go z wołowego mięsa. (z książki kucharskiej on się nazywa tatarski, bo robi się go jak tatar nam niezjedzony zostanie). Dodaję jajko i zimną wodę. Obtaczam w mące okrągłe spłaszczone befsztyczki i smażeą. Cebula w krążkach smażona oddzielnie.

Re: Befsztyk

kopenhaska.com/opis.html Natomiast na tej stronie jest napisane o przyprawach, które jak stwierdziłaś są zabronione...