Wszystko o:

błona dziewicza

dżek, AFP

Test białego prześcieradła? Przeszłość. W Iraku dziewictwo bada komisja

Test białego prześcieradła? Przeszłość. W Iraku dziewictwo bada komisja

Pomieszczenie bez okien, fotel ginekologiczny i lampa dająca mocne światło. Trzyosobowa komisja na wniosek męża stwierdza, czy kobieta, którą pojął za żonę, była dziewicą.

Dziewictwo: powód do wstydu

Kiedyś nastolatki ukrywały, że "pierwszy raz" mają już za sobą. Niewykluczone, że i dzisiaj kłamią, ale w drugą stronę, chcąc uzyskać akceptację rówieśników, nie odstawać od grupy.

Wszystko, co chcielibyście wiedzieć... cz. III

Dzisiaj trzecia część pytań...

15 lat za gwałt na dziecku w ośrodku rekolekcyjnym

otarcia naskórka w tej okolicy, urazu narządów płciowych zewnętrznych, pęknięcia błony dziewiczej i licznych powierzchownych otarć naskórka, podbiegnięć krwawych i wybroczyn krwawych na twarzy, szyi, klatce piersiowej i kończyn górnych - recytowała z kamienną twarzą prowadząca rozprawę sędzia Lidia

Belgia: Fundusz zdrowia finansuje przywracanie dziewictwa

Zabieg przywrócenia błony dziewiczej trwa zaledwie pół godziny i kosztuje od 1800 do 2500 euro. Koszty tej operacji refunduje państwo. Nie wiadomo dokładnie, ile kobiet decyduje się na ten krok, bo w statystykach medycznych ten zabieg nie jest odróżniany od rekonstrukcji organów płciowych. Według

15 wyjątkowo głupich cytatów z podręczników do wychowania do życia w rodzinie

15 wyjątkowo głupich cytatów z podręczników do wychowania do życia w rodzinie

wcześniej 'nie próbowała'". Wędrując ku dorosłości. Wychowanie do życia w rodzinie dla uczniów klas I-III gimnazjum, red. Teresa Król (s. 96) 3. "Wiadomo jednak, że nie chodzi tu tylko o mały fałd błony dziewiczej, ale o coś więcej. To 'coś' to integralność osoby ludzkiej. Integralny znaczy

Egipt: Sprawdzali, czy demonstrantki są dziewicami

Egipt: Sprawdzali, czy demonstrantki są dziewicami

, rozbierane; grożono im oskarżeniami o prostytuowanie się i zmuszano do poddania się badaniom sprawdzającym stan błony dziewiczej. Bezpośrednio po opublikowaniu raportu major Amr Imam przyznał, że istotnie 17 kobiet zostało wcześniej aresztowanych podczas protestów, ale zdecydowanie zaprzeczył, by

Burza we Francji po anulowaniu przez sąd małżeństwa muzułmanów

zabiegom chirurgicznym przywrócenia błony dziewiczej - stwierdził. Z kolei adwokat pana młodego przekonuje, że nie chodzi o religię, lecz o kłamstwo. - Rozwiązanie byłoby takie samo dla kogoś, kto ukrył, że był czterokrotnie skazany w sprawie kryminalnej, że ma za sobą kilka małżeństw albo że się

?Dzwonią nastolatki i pytają o seks jak z porno i mity z podwórka. Widać, że nie mają z kim porozmawiać' [WAKACYJNY TELEFON ZAUFANIA]

?Dzwonią nastolatki i pytają o seks jak z porno i mity z podwórka. Widać, że nie mają z kim porozmawiać' [WAKACYJNY TELEFON ZAUFANIA]

? - Niestety ten mit ciągle pokutuje i to mimo wielu publikacji czy rozmów na ten temat. Ciągle panuje też powszechne przekonanie, że za pierwszym razem się nie zachodzi w ciążę, że błona dziewicza zapewnia rodzaj ochrony. Jest też mnóstwo mitów wokół orientacji seksualnej, widać jak głęboko zakorzeniona jest

Płukanka z coli, kąpiel w occie... a pytają o seks analny i kosmiczny orgazm - co nastolatki wiedzą o seksie? [WYWIAD]

Płukanka z coli, kąpiel w occie... a pytają o seks analny i kosmiczny orgazm - co nastolatki wiedzą o seksie? [WYWIAD]

dwóch tabletek aspiryny. Pojawiają się też teorie o płukaniu pochwy colą albo zapewnienia, że za pierwszym razem nie można zajść w ciążę, bo przed zapłodnieniem chroni błona dziewicza. Mitów, dziwacznych porad jest cała masa. Jest też, oczywiście, pornografia. Młodzież ją ogląda i dowiaduje się, że

Zadzieranie spódnicy

ciekawa jest historia błony dziewiczej (w Japonii wciąż popularne są operacje przywracania hymenu) czy kobiecego orgazmu, w USA pod koniec XIX w. zalecanego w postaci masażu pochwy. Pokaźne dochody z tej terapii lekarzom i położnym odebrało wynalezienie wibratora - był to, jak pisze Blackledge, piąty

Polacy chcą płacić za piękno

ciała po odchudzaniu bądź rekonstruujące błonę dziewiczą. Ten ostatni zabieg to ostatnio przebój w USA. Kosztem 5 tys. dolarów poddała mu się np. pielęgniarka z San Antonio Jeanette Yarborough. - Chciałam sprawić mężowi prezent z okazji 17. rocznicy ślubu. Przywrócenie dziewictwa to najlepszy dar, dla

51. Biennale Sztuki w Wenecji: Guerilla kobiet

Regina Jose Galindo (ur. 1974) z Gwatemali nagrodzona Złotym Lwem dla młodego artysty. Jeden z jej filmów dokumentuje operację zaszywania błony dziewiczej. Drugim wielkim tematem tej wystawy jest obcy, emigrant, przybysz, uciekinier. Na filmie spółki Jennifer Allora & Guillelmo Calzadilla (ona urodziła

Nagły zwrot na procesie płk. Budanowa

"przesłuchiwać" dziewczynę i kazał im "posprzątać", ich przełożony był rozebrany do kąpielówek, a martwa Heda leżała nago na tapczanie w jego barakowozie. Kapitan ustalił, że doszło do gwałtu - naruszona była błona dziewicza, widoczne były obrażenia odbytu, które nastąpiły - jak

Zobacz wideo

błona dziewicza

Czy ktoś mógłby mi powiediec jak wygląda błona dziewicza? czy można samemu sprawdzic czy się ją ma? wiem ze to troche głupie pytanie ale bardzo prosze o szybka odpowiedz.

błona dziewicza

Kochałem się z kobietą kilka raz,młodą i za pierwszym razem nie było żadnej krwi.Tak jakby nie miała błony dziewiczej.Obiecywała mi że nigdy wczesniej się nie kochala.Co mam zrobić?

błona dziewicza

Lekarz podejrzewa u mnie nadżerkę, bo mam upławy, ale nie może mnie zbadać, ponieważ jestem tak zarośnięta, że jedynym sposobem jest chirurgiczne przecięcie błony dziewiczej. Czy ktoś z was miał taki zabieg ? Czego mam się spodziewać ?

błona dziewicza

Jakie jest prawdopodobieństwo rozerwania błony dziewiczej podczas masturbacji- penetracji waginy???Było to podczas okresu więc ciężko mi określić czy krew była menstruacyjna, ale nie było jej więcej niż zwykle krwi menstruacyjnej, poza tym nie czułam bólu.Dziękuję za odpowiedź.

Błona dziewicza....

Mam nadzieję, ze nie oberwie mi się za moje pytanie... Otuż zastanawiam się czy można mieć pewność, że błona dziewicza została przerwana? czy tylko lekarz może to stwierdzić na 100%? Podczas swojego pierwszego razu doznałam w pewnym momencie strasznego bólu :( podejrzewam że wtedy mogło nastąpić

błona dziewicza

Zastanawiam się czy można poprosić ginekologa o przecięcie,usunięcie błony dziewiczej? Jestem dziewicą, jeszcze nie zamierzam rozpocząć współżycia, ale niektóre koleżanki mówiły, ze pierwszy raz boli, jedna bardzo krwawiła. Tylko proszę mi nie pisać, że ból i krwawienie nie jest regułą, bo to

Błona dziewicza

) przy samym wejściu do pochwy można wyczuć takie cienkie paseczki ze skóry przechodzące w poprzek otworu, czy to właśnie błona dziewicza?

błona dziewicza

:( zaciskam zeby jak moge najmocniej a błona dziewicza została naruszona tylko troszeczke... owszem jest dosyc gruba ale zeby takie problemy...? juz mi sie nie chce wiecej nawet próbowac jesli mam tak cierpieć ;( czy wspomniec o tym gdy pojde do ginekologa? czy mozna przeciac jakos błone u ginekologa? i

błona dziewicza

Mam takie pytanie. Na jakiej glebokosci znajdyuje sie blona dziewicza? Jestem dziewica i gdy osttanio chlopak wlozyl mi tam palca (calego) nie poczulam bolu. i wlasnie obawiam sie ze nie mam jzu blony dzieiczej..

Błona dziewicza ...

Mam problem... zapytam tutaj bo większość z szanownych Forumowiczek to juz pewnie doswiadczone osoby :P a wiec... Nie jestem juz pewna tego czy jestes dzewica... I czy wprowadzanie czlonka do pochwy bez przebicia błony jest juz stosunkiem?... Uprawiam z moim mężczyzną peeting i po jakims

Błona dziewicza

Jestem dziewicą. Poszłam na wizytę do ginki i kiedy zbadała mnie, powiedziała, że moja błona jest bardzo gruba i nie rozciąga się. "Podczas 'pierwszego razu' może strasznie boleć" - powiedziała (co by się zgadzało z felernymi próbami z moim chłopakiem). Dodała, że może stać mi się krzywda jeśli

błona dziewicza

jeszcze kiedy byłam w podstawówce, byłam zmuszona do założenia tampona, teraz-po kilku latach-chce zacząć moje współżycia, chłopak uważa, że moja błona została już rozerwana, czy wy też tak sądzicie? Jeśli tak to dlaczego przy pierwszej próbie współżycia tak mnie bolało, że musieliśmy skończyć

BŁONA DZIEWICZA

Nie kochalam sie jeszcze z zadnym mezczyzna, ale ostatnio moj chlopak wklada mi do pochwy dwa najdluzsze palce i nie odczuwam przy tym bolu, wobec tego czy moge byc jeszcze dziewica. na jaka glebokosci znajduje sie blona dziewicza ?

błona dziewicza

Niedawno po raz pierwszy współżyłam z chłopakiem.Czy możliwe jest że podczas stosunku nie doszło do przerwania błony (nie czułam żadnego bólu i wydawało mi się że mój partner nie "wchodzi" we mnie zbyt głęboko)

błona dziewicza

Szanowna Pani Doktor! Czy nie sądzi Pani, że warto by namawiać kobiety (dziewczyny) aby poddały się operacji "udrożnienia" drogi kopulacji w sposób chirurgiczny, przy znieczuleniu? Po co narażać je na stres i niekiedy ból podczas "pierwszego razu"? A co sądzą o tym inne byłe dziewice?

Błona dziewicza

Moja blona dziewicz jest dosc mocno ukrwiona (a przynajmeniej tak mi sie wydaje), gdy wkladam palec do pochwy moge ja poczuc, jest jakby guzek zaslaniajacy czesciowo do pochwy. czy to oznacza ze pierwszy raz bedzie bardzo bolal??

Błona dziewicza

Chciałbym sie zapytac czy podczas stosunku z dziewczyna ktora jest jeszcze dziewica powinna pojawic sie krew czy to jest konieczne. Czy mozliwe jest ze nie pojawi sie wogole??? Prosze o fachowe rady

błona dziewicza

Być moze pytanie bedzie oceniane jako jedno z najmmniej mądrych ale jestem ciekawa,, Czy uzasadnione jest stwierdzenie ( przeczytane rownież na forum) ze grubość blony dziewuczejwzrasta z wiekiem ??? Jaki byłby tego mechanizm???

Błona dziewicza...

Moja blona dziewicz jest dosc mocno ukrwiona (a przynajmeniej tak mi sie wydaje), gdy wkladam palec do pochwy moge ja poczuc, jest jakby guzek zaslaniajacy czesciowo do pochwy. czy to oznacza ze pierwszy raz bedzie bardzo bolal??

Sztuczna błona dziewicza

Czyli czego to ludzie nie wymyślą. Japońska firma wprowadziła na rynek sztuczną błonę dziewiczą. www.gigimo.com/main/product/Artificial,Virginity,Hymen,2299.php?prod=2299

Przebicie błony dziewiczej

Czy któraś z Was miała przebijaną błonę dziewiczą przez lekarz? Czy ten zabieg może wykonać ginekolog w gabinecie? Czy wymaga to raczej pobytu w szpitalu?

nacięcie błony dziewiczej

Mam pytanie, czy któraś z Was miała przeprowadzany zabieg nacięcia błony dziewiczej przez ginekologa? Mamy duże kłopoty z defloracją, próbowaliśmy juz chyba z 6 razy ale za kazdym razem kończy się ogromnym bólem i krwawieniem, no i niestety mojemu chłopakowi nie udaje się we mnie wejść

nacięcie błony dziewiczej

mam 21 lat...poznałam teraz chlopaka z którym chciałabym zacząc współzyc...jednak boje sie tego ze moga byc z tego powodu jakies komplikacje...dlatego jestem zdecydowana na naciecie błony dziewiczej u ginekologa...czy moze ktos mi wyjasnic na czym ten zabieg polega,gdzie mozna go wykonac i

zrośnięta błona dziewicza

dziewiczą. Dodam, że był to lekarz pediatra a nie żaden ginekolog. Wtedy nie zwróciłam na to uwagi, bo sytuacja córki - w związku z jej chorobą - była naprawdę bardzo poważna. Teraz zastanawiam się, czy to rzeczywiście możliwe, aby błona była całkiem zrośnięta i czy córka - małe dziecko - może mieć

Gruba błona dziewicza

Pani doktor, mój problem jest może banalny, ale przykry. Mam 22 lata, nie współżyłam jeszcze, ale przygotowuję się do tego. Problem polega na tym, że mam grubą i bardzo mało elastyczną błonę dziewiczą. Podczas badania ginekologicznego dotykanie jej sprawiało mi ogromny ból. Razem z moim

Przerwanie błony dziewiczej

Pani Doktor mam takie pytania: * jak głęboko może znajdować się błona dziewicza? * jeśli podczas próby przerwania błony odczuwam straszny ból to czy możliwe jest pzreprowadzenie zabiegu u lekarza?czy za to płaci sie dodatkowo?ile taki zabieg kosztuje np. u lekarza mającego umowę z NFZ

odnowienie błony dziewiczej

Cześć cosmodziewczyny!! mam pytanko,otoz czy jestescie za odnawianiem blony dziewiczej? mi sie wydaje ze to oklamywanie samej siebie,ale nie potepiam tego przeciez wszystko9 jest dla ludzi

błona dziewicza-problem

Witam! Mam pytanie czy to prawda ze po pierwszym stosunku zalecana jest przerwa, zeby mogla sie zagoic rana, powstala przy peknieciu blony dziewiczej?? Pierwszy raz przezylam z tydzien temu, i od tego czasu codziennie kocham sie z moim chopakiem, ale za kazdym razem odczuwam bol przy

nieprzerwana błona dziewicza

Podczas pierwszego stonku nie miałam krwawienia ani bólu i nie nastąpiło przerwanie błony. Mój gin powiedział że ona jest bardzo u mnie elastyczna i poddaje się ruchom. Czasami w pozycji od tyłu odczuwam bół i dyskomfort. Czy to może mieć wpływ na to że nie mogę zajść w ciążę? Nie wiem już co

usuwanie błony dziewiczej

dziewczyny czy ktoras z was usuwala sobie blone dziewicza ze tak powiem chirurgicznie czyli u ginekologa a nie podczas stosunku? chcialam sie dowiedziec czy kazdy ginekolog moze cos takiego zrobic i czy na przyklad znacie jakiegos lekarza w Łodzi ktory cos takiego robi? I czy za to sie jakos

błona dziewicza-problem

Witam! Mam pytanie czy to prawda ze po pierwszym stosunku zalecana jest przerwa, zeby mogla sie zagoic rana, powstala przy peknieciu blony dziewiczej?? Pierwszy raz przezylam z tydzien temu, i od tego czasu codziennie kocham sie z moim chopakiem, ale za kazdym razem odczuwam bol przy

gruba błona dziewicza

mam takie pytanko do Was.jak to u Was było z przerwaniem błony? bolało Was bardzo? ja mam okropne doswiadczenia. za pierwszym razem i przez kilka kolejnych nie udało sie w ogóle doprowadzic do konca stosunku. mnie bolało okropnie i wrzeszczałam z bólu. musiałam iść do lekarza, żeby sie

Suszenie błony dziewiczej

Wczoraj stracilam dziewictwo moj chlopak zrobil to tak umiejetnie, ze prawie cala wyciagnal na penisie. zastanawiam sie czy nie ususzyc jej na pamiatke? robila to któras z Was?

rekonstrukcja błony dziewiczej

Słyszałam,że jest to możliwe. czy któraś z was o tym słyszała lub robiła sobie taki zabieg? Gdzie to można najlepiej zrobić, jaki jest koszt? I przede wszytskim czy faktycznie nie ma różnicy. Chodzi mi czy jest to zauważalne dla faceta przy stosunku?

Tampon + błona dziewicza = ....

No właśnie. Czy dziewica wkładając sobie tampon może przerwać swoją błonkę? Nie żeby to mi było do czegoś potrzebne:) Lubie wiedzieć:))):P

Zabieg - nacięcie błony dziewiczej

Hej :) Potrzebuję namiaru na dobrego ginekologa w Warszawie, który wykona zabieg nacięcia błony dziewiczej. Bardzo mi na tym zależy...

Pytanie o błonę dziewiczą

Chciałabym poprosić doświadczone kobiety o rozwianie moich wątpliwości i ewentualne rady. Otóż interesuje mnie, jak głęboko umieszczona jest błona dziewicza oraz jak bardzo jest w stanie się rozciągnąć (jak głęboko penis musi wejść, by ją całkowicie przerwać). Chciałabym także wiedzieć jak

Co z błoną dziewiczą

Co się dzieje z błoną dziewiczą po przerwaniu. Czy podczas samobadania jest ona wyczuwalna. Czy lekarz ginekolog podczas badania ją widzi?

Re: błona dziewicza

Krwawienie pojawia sie tylko u mniej niż 20% kobiet. Czasem błona dziewicza jest bardzo elastyczna> No i powatarzając za P. Prof. Lew-Starowiczem- błona dziewicza jest pojeciem psychologicznym , a nie anatomicznym. I byłoby dobrze, dgdybyśmy potrafili to uszanować.MA

Re: błona dziewicza

pierwszy raz słysze o usunięciu błony dziewiczej!!! :)) ile masz lat???? :>

pytanie o błonę dziewiczą

a gdzie tak naprawdę jest błona dziewicza? czy przez peting można ją usunąć? podobno może boleć?!! Klara

Re: Błona dziewicza

> Błona dziewicza jest jakieś 3-4 cm w głębi. Co takiego??? Chyba nie widziałas nigdy błony, przecież ona pzesłania wejscie do pochwy a nie jest gdzies tam głęboko

Re: błona dziewicza

jezeli nie bylas zabezpieczona to oczywiście mogłaś zajść w ciążę. Nierozerwanie błony dziewiczej nie ma na to wpływu.

Re: błona dziewicza

Twój chłopak nie ma pojęcia o budowie kobiety. Błona dziewicza nie zasłania całego wejścia do pochwy, odczucia przy pierwszym stosunku bywają różne, niekoniecznie musi być krwawienie i rozerwanie błony.

Re: błona dziewicza

o rany.... błona dziewicza nie zachowuje się jak tkanka tłuszczowa nie przyrasta po pączkach i eklerkach i w wyniku siedzącego trybu życia -- pada........ło ;-(

Re: błona dziewicza

To normalne. A co , spodziewałeś się potopu??/ U mnie za pierwszym razem tez nie było żadnej krwi.Zdarza się .Po prostu błona dziewicza mogła byc mała albo słabo ukrwiona.

Re: błona dziewicza

Nie trzeba nic czuć.Błona dziewicza może mieć różny kształt,i nie wszystkie kobiety ją mają.Nie zawsze też jest uszkadzana przy stosunku. -- "Mój mózg,to mój drugi ulubiony organ". (Woody Allen)

Re: błona dziewicza

Tampon może jak najbardziej uszkodzić błonę dziewiczą.Coś o tym wiem! A to, że poprzedniczki piszą, że to niemożliwe... Niech piszą dalej. To , że czegoś nie doświadczyły, lub że o czymś nie słyszały, nie znaczy, że nie istnieje. Może bolało, bo było "za sucho"? A druga sprawa: są różne rodzaje

Błona dziewicza-niepełny feminizm? ;-)

Feministyczna błona dziewicza = niepełny feminizm? Błona dziewicza może stanowić dla feministycznej kobiety duże wyzwanie, bowiem traktując swoją kobiecość jako przejaw tego, że to co moje, to największy skarbiec na świecie. Jest jak Alibaba z Opowieści tysiąca i jednej nocy , właścicielka

Chirurgiczne usuwanie błony dziewiczej

" było to dla mnie naprawde okropnie bolesne. zaproponował mi chirurgiczne usunięcie błony dziewiczej, której wg mnie nie powinnam już mieć gdyż pierwszy raz mam już za soba. Proszę o wiecej informacji na temat tego zabiegu.

Re: BŁONA DZIEWICZA

A co za różnica czy jeszcze jesteś czy już nie? No ale poratuję: Mistrz Yoda mówi: jeżeli dużo błonnika jeść będziesz błona dziewicza odrosnąć może...

problem z błoną dziewiczą

błony dziewiczej i każda wygląda zupełnie inaczej niż moja. O ile to w ogóle jest ona. Aczkolwiek byłam u ginekologa niedawno, zbadał mnie normalnie i nie mówił, że coś jest nie tak, więc jednak gdzieś ten otworem musi być. Ogólnie wygląda to tak, że na samym dole w wargach mniejszych jest taka

BŁONA DZIEWICZA.... taka CIENKA?! :-|

Mam takie pytanie... Otóż jestem jeszcze dziewicą (i mam zamiar przez jakiś czas nią jeszcze pozostać).. ale ostatnio często uprawiamy różne formy pieszczot z moim chłopakiem. On stwierdził że nie mam błony dziewiczej... czy jest to możliwe bym uszkodziła ja tamponem lub by on ją przebił

Re: błona dziewicza

czytałam watek o pochwicy i troche sie przeraziłam... ale znalazłam tez wiele cennych wskazówek ;) mam nadzieje ze w moim wypadku to tylko kwestia błony dziewiczej, nastepnym razem postaram sie rozluźnic chcoiaż ceizko bedzie ale może sie uda :) dziękuje za odpowiedzi -- Każda prawda ma

Re: Błona dziewicza

Hej :) Mam podobny problem. Po kilku próbach nadal mam błonę dziewiczą, bo nie jestem w stanie wytrzymać tego bólu i rezygnujemy. Oboje mamy całkiem nerwy zszarpane ;/ Rada, żeby dalej próbować, jest delikatnie mówiąc nie najlepsza, bo tylko dorobimy się jeszcze większych urazów psychicznych

Re: błona dziewicza

muszka6 napisała: > Czy ktoś mógłby mi powiediec jak wygląda błona dziewicza? czy można samemu > sprawdzic czy się ją ma? wiem ze to troche głupie pytanie ale bardzo prosze o > szybka odpowiedz. Blona dziewicza to po prostu cienki fald skorny. Sama raczej nie sprawdzisz czy

błona

Czy facet w czasie pieszczenie palcami może wyczuć błonę dziewiczą?

Re: BŁONA DZIEWICZA

martini.wnm napisała: > Błona dziewicza bywa bardzo elastyczna. Jesli byłaś mocno "nawilżona" i masz > właśnie taki typ błonki to nic dziwnego ze nie poczułaś bólu. /jest też druga > możliwość: Twoja błonka była tak delikatna, ze nie poczułaś jak ja straciłaś ( > a

Re: błona dziewicza

być może autorka wątku... tylko jakie lesbijka może mieć problemy z błoną dziewiczą ;))) PS: miałam koleżankę która była jakieś cztery razy dziewicą i żaden z czterech kolesi nie zgłaszał zastrzeżeń - to do chłopaków ceniących ten skarb. można udać wszystko - brak dziewictwa i samo

Re: błona dziewicza

młoda i strasznie zestresowana tą wizyta. Nic mnie nie bolała. Mam pytanie czy to możliwe żeby przerwać sobie błonę dziewiczą stosując tampony? Ja je zawsze stosowałam i może po prostu będąc na wizycie u ginekologa już tej błony nie miałam.

Re: błona dziewicza

też mialm swoje pierwsze trzy razy-hehe udało się za trzecim właśnie.Najlepiej się rozluźnić -to łatwo powiedzieć ale gorzej zrobic zwłaszcza jak było tyle niepowodzeń i bólu przy tym.Ale innej rady niestety nie ma.Możesz poradzić się ginekologa,czasem nacinają błony dziewicze.

Re: błona dziewicza

Błona dziewicza jest fałdem śluzówki otaczającym wejście do pochwy. Czesto jest tak elastyczna, że nie dochodzi do jej przerwania!- wówczas pierwszy stosunek nie jest bolesny i może byc uczucie , że wszystko odbywa sie niezupełnie zgodnie z naszymi oczekiwaniami ( czasem opowiesci

Re: BŁONA DZIEWICZA

Błona dziewicza bywa bardzo elastyczna. Jesli byłaś mocno "nawilżona" i masz właśnie taki typ błonki to nic dziwnego ze nie poczułaś bólu. /jest też druga możliwość: Twoja błonka była tak delikatna, ze nie poczułaś jak ja straciłaś ( a mogło się to nawet zdażyć np. podczas ćwiczen na siłowni)

Re: błona dziewicza

Przeczytałam jeszcze raz Twój post. Jeśli jest infekcja, powinien pobrać posiew, żeby trafic z leczeniem (zarówno na bakterie, jak i na grzyby można przeleczyć się doustnie, niekoniecznie dopochwowo). Czy to jest wykonalne (tzn. ten posiew)? jeśli jednak Twoja błona dziewicza jest jakoś

pytanie o błonę dziewiczą

szczęscie ta opcja nie wchodziła w grę, ale pytanei moje brzmi: czy jeżeli gin się nie zorientował, że jestem dziewicą, to znaczy, że błony dziewiczej już nie mam/mam taką która pozwala na takie sztuczki/etc? Zastanawiam się, czy w czasie 1 stosunku w ogóle coś poczuję czy wygląda na to, że nie mam

Re: błona dziewicza

Ja po prostu podpisuję się dwoma rekami pod zdaniem prof. Lew Starowicza, że błona dziewidcza jest pojęciem psychologicznym! Anatomicznie jest to fałd błony śluzowej otaczający wejscie do pochwy, który w warunkach przwidłowych jest tak elastyczny, że nia stanowi przeszkody w stosowaniu

Re: Błona dziewicza

: www.forumginekologiczne.pl/forum/vt,0,245,65119 Błona dziewicza może być na tyle mocna, że jej przerwanie jest bolesne. Niekiedy niestety kończy się interwencją lekarza, bo przerośnięta błona nie chce się przerwać a uczynienie tego na siłę doprowadza do krwotoku. Takie wypadki zdarzają się niezwykle rzadko, ale zdarzają . Onet Zdrowie

Re: Błona dziewicza

Ja też w ogóle nie krwawiłam i kompletnie nic mnie nie bolało. Chłopak żartował, że chyba wcale nie byłam dziewicą :) A co do błon dziewiczych to każda kobieta ma inną. Jedne mają bardziej elastyczną, inne mniej, jedne mają grubszą, inne cieńszą, z jednym większym otworem lub kilkoma

Re: Błona dziewicza

Masz rację, aż tak głęboko zapewne nie jest, nie jest też na samym początku - jest na granicy przedsionka pochwy i jej samej. Nie przesłania samego wejścia. Tak nie widziałam nigdy błony dziewiczej, aż tak wygimnastykowana nie jestem by zobaczyć kiedyś swoją, ani nie zaglądam w krocza innym

Re: błona dziewicza

Tak, Młoda na pewno jest dziewicą :-)) Być może zależy to od błony dziewiczej, ale jestem pewna, że z każdym 'następnym razem' będzie lepiej :) Dziękuję za wszystkie porady :-) -- 'I don't wanna close my eyes... I don't wanna fall asleep, cause I'd miss you, baby...' --- Julia - 2

Suszenie błony dziewiczej

• Suszenie błony dziewiczej IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl Gość: natalii18 13.11.2004 17:18 + odpowiedz Wczoraj stracilam dziewictwo moj chlopak zrobil to tak umiejetnie, ze prawie cala wyciagnal na penisie. zastanawiam sie czy nie ususzyc jej na pamiatke? robila to któras

Re: błona dziewicza

A moj chlopak stwierdzil,ze bardzo sie cieszy ze jestem 'czysta i niewinna' ale wolalby, gdybym nie miala blony dziewiczej. "Po co wam ta błona? Tylko utrudnia sprawe.Ja bym chcial zebys zapamietala swoj pierwszy raz ze mna jako cos milego a nie bolesna sprawe"- mniej wiecej tak mi

pytanie o błonę dziewiczą?

wczoraj kochałam sie ze swoim chlopakiem po raz pierwszy. dzisiaj zobaczylam w swojej pochwie kawalki czegos bialego... czy to moga być strzepy blony dziewiczej?

tampony a błona dziewicza

Ktos mi zadał pytanie czy dziewice mogą uzywac tamponow i w sumie sama do konca nie jestem pewna czy tampon nie uszkodzi albo przebije błony.

Re: błona dziewicza

;) hm. ciekawe, czemu nie ma błony analnej... Hehe, przeciez gdyby Natura chciała, to na pewno by tak zrobiła, żeby qpa nie przeszkadzała błonie, a błona qpie... Chyba mi dzisiaj gorzej, głupoty wypisuję. 16%VOL 22%VAT -- takie tam

Re: błona dziewicza

miesiącach - trzeba się poznać pod tym względem, itd... Ginekolog nie sprawi, że seks będzie przyjemny od pierwszego razu. Poza tym byłoby dla mnie delikatnie mówiąc niemiłym doświadczeniem, wręcz przykrym, proszenie ginekologa o rozcięcie błony dziewiczej - i tak na wiele rzeczy trzeba im pozwalać w

Re: błona dziewicza

No i tych pytań uzbierało sie! Po pierwsze dziewica to wg. Pana Prof. Lew- Starowicza to pojęcie raczej fizyczne niż psychiczna. U dużej cześci dziewczat (około 60%) błona dziewicza jest tak elastyczna, że pierwszemu stosunkowi nie towarzyszy jej przerwanie i krwawienie,tak samo się może

Czy widzieliście błonę dziewiczą?

Ja kiedyś spotykałem sie z taką dziewczyną - która robiła dosłownie wszystko to co chciałem, poza seksem dopochwowym poniewarz była bardzo wierząca. Oczywiście błonę też mi pokazywala ale, hmm... wyglądała na taki pęcherzyk. Spodziewałem się czegos bardziej, a może mi sie wydawało. Jak toto

Re: Błona dziewicza

A czy błona po pierwszym razie to zostaje naderwana w jednym miejscu czy w kilku?

Re: błona dziewicza

Co robić? Chyba nie zamierzasz u niej wyhodować błonę? :))) Ale na pewno nie powinienieś się tym tak bardzo przejmować. Błona dziewicza ma u różnych kobiet różny kształt. Przede wszystkim nie zamyka całkowicie światła pochwy i ma kształt półksiężycowaty. Ten półksiężyc bywa różnej wielkości

Re: Błona dziewicza

Misiaczku a jak chodziłas do ginekologa to badał Cie przez pochwę? Jaką miałąś tą błonę - chodzi mi o rodzaj pierscieniowata, księżycowata

Re: Błona dziewicza....

Nie-nie myślę tak. Ale z tego co wiem nie zawsze od razu przy 1 razie błona musiała zostać przebita...

Re: Błona dziewicza

Misiaczek to jak to jest jeden lekarz Ci mówi ze błona jest a drugi ze jej nie ma??

Re: Błona dziewicza

wejście do pochwy powieksza sie w miare podniecenia raczej pomyśl o zabezpieczeniu, a nie o błonie, ktora jest normalnym zjawiskiem u dziewic

Re: błona dziewicza

Pani Doktor, Niedawno mialam zalozona wkladke wewnatrzmaciczna. Jeszcze nigdy nie wspolzylam. Czy podczas zakladania moglo nie dojsc do przerwania blony dziewiczej?

Re: Błona dziewicza

Mam pytanie, czy jesteś pewna że ból wynika z obecności błony a nie z odruchowego napięcia mięśni przy próbie stosunku? Bo tak też może być, a wtedy nacięcie błony raczej nie pomoże. Ginekolog jest w stanie ocenic kiedy ten zabieg jest potrzebny (np. w przypadku szczególnie grubej błony) a kiedy

Re: błona dziewicza

Ale jeżeli nie doszło do przerwania tej błony,to czy możliwe jest zajście w ciążę?

Re: błona dziewicza

Wiele zależy przecież od rozmiaru i "gatunku" błony. Niektóre są grube, inne cienkie. Niektóre mają jeden mały otwór, inne kilka. Każda kobieta jest inna. Dlatego zanim zaczniemy się martwić, warto spytać o to lekarza. Nie zawsze konieczne jest badanie dziewicy przez odbytnicę - u mnie błona

Re: błona dziewicza

jesli ci ta błona w niczym nie przeszkadza to dlaczego chcesz się jej pozbyć? jak się zakochasz i zaczniesz współżycie to moze wtedy docenisz

Re: Błona dziewicza

Miałam pisać wiec pisze...dostałam skierowanie do szpitala na rozciecie błony..a gy poszłam to co sie okazało...ze błony nie ma..nie ma co rozcinac..po porostu tam sa juz tylko mięsnie a ich ruszać nie będą. Lekarz mi powiedział..ze albo za ardzo sie stresuje...albo partner ma 'za duzego' bo ja

Re: Błona dziewicza

Czasami, aby błona została przerwana potrzebna jest interwencja chirurgiczna. Taki zabieg chyba nie jest skomplikowany, ale nie mam pojęcia ile może kosztować.

Re: błona dziewicza

jesli to nie prowokacja... to odpowiadam żetelnie... znajduje się przy wejściu, a w samej błonie masz "otworek" (jak inaczej mogłabys miec okres???), wiec mogłas nie czuc bólu jest włozył palca...

Re: błona dziewicza

A to, ze dziewczyna ma błonę wcale nie oznacza, ze jest dziewicą (w sensie braku współżycia seksualnego) - tyle tylko, ze nie miała stosunków waginalnych. A cała reszta?... Analnie, oralnie... ;)))

Re: Błona dziewicza

Mam jedno pytanie może i jest ono infantylne ale bardzo mnie nurtuje mam podobny problem i zastanawiam się kiedy można mieć pewnośc, że błona zostala calkowicie przebita ( wtedy kiedy wejdzie cały)jest na to jakaś reguła

Re: błona dziewicza

napewno możesz naciąć błonę u ginekologa,choć pewnie najpierw sprawdzi czy jest to konieczne,czy to nie kwestia tego,że zbyt mocno zaciskasz mięśnie i dopuszczasz do penetracji.pozdrawiam. -- empatia.pl/