Wszystko o:

alior kantor

olg

Uwaga! W weekend przerwy w działaniu banków internetowych. Sprawdź, czy twój bank też jest na liście

Uwaga! W weekend przerwy w działaniu banków internetowych. Sprawdź, czy twój bank też jest na liście

W ten weekend wiele banków internetowych zaplanowało przerwy techniczne związane ze zmianą czasu i pracami modernizacyjnymi.

Frank drogi? Bank poratuje kredytem. Nowy pomysł na pomoc klientom

Frank szwajcarski znów kosztował w środę ponad 4 zł. W górę idą też składki ubezpieczeń niskiego wkładu własnego, którymi banki obciążają klientów. W kryzysie banki coraz częściej pozwalają płacić je w ratach

Prezydent podpisał ustawę antyspreadową, ale kurs franka ostro w górę

Prezydent podpisał we wtorek ustawę antyspreadową. Jak na ironię niemal w tym samym czasie kurs franka przekroczył w pięciu bankach granicę 4 zł. Z kolei w kantorach - choć tam kursy są niższe - szwajcarskiej waluty po prostu brakuje.

Spreadowy front banków się łamie? Niektóre promują... tanie franki!

zwietrzyły i same banki. Niektóre z nich zaczynają promować... tańsze zakupy franków! Robi tak nie tylko wspomniany Citi Handlowy, ale i np. Alior Bank, w którym od niedawna można założyć specjalne konto oszczędnościowe "Kantor". - Każda wpłata gotówkowa lub przelew na to konto zamieniany jest

Sejm przegłosował ustawy antyspreadowe. Niższe raty już od września?

;efektów ubocznych" nowego prawa analitycy wymieniają także możliwy wzrost spreadów walutowych w kantorach na skutek wzrostu popytu klientów na tę walutę. Z drugiej jednak strony zmiana przepisów już dziś skłoniła niektóre banki - np. Deutsche Bank, Alior Bank, Citi Handlowy - do zaoferowania klientom

Będzie wspólny projekt PO i PSL w sprawie spreadów

Komisja Finansów Publicznych, a prawdopodobnie w czwartek lub w piątek któryś z nich przegłosuje Sejm. Platforma Obywatelska chce wprowadzić zmiany do ustawy o kredycie konsumenckim. Dzięki nim klienci mogliby kupować euro lub franki w dowolnym miejscu (np. w kantorze) i spłacać kredyt bezpośrednio w tej

Ustawa antyspreadowa przeszła przez Sejm. Będą niższe raty?

kantorów po zakup waluty, to można od razu się spodziewać wzrostu spreadów stosowanych przez te firmy - nie ma złudzeń Jacek Kasperczyk, analityk portalu Comperia.pl Z drugiej jednak strony zmiana przepisów już dziś skłoniła niektóre banki - np. Deutsche Bank, Alior Bank, Citi Handlowy - do zaoferowania

Kredytobiorcy wolą spłacać hipoteki w złotówkach

Alior 1 śladowa ilość DnB Nord brak danych 2% Raiffeisen brak danych 0,50

Zobacz wideo

Alior Kantor - koszty :(

Witam! Spłacam kredyt we frankach.Wczesniej korzystałam z Kantoru Internetowego,ale skuszona zachwalanym tu Alior KAntorem postanowiłam kupić franki właśnie tam.Po wysłaniu ich na moje konto w Nordei okazlo sie,że nordea potraciła mi 6 franków za zaksiegowanie przelewu :(.Czy pozostaje mi tylko

konto kantor alior

Czy trzeba spłacać kredyt aby mieć konto kantor w aliorze. I mógł by ktoś opisać jak ono działa?

konto kantor alior bank

Mam pytanie tyczące się opłat. nie można tego wyczytać bezpośrednio z opłat. Czy przelewając z konta kantor pieniądze na swoje konto w aliorze także płaci się opłatę.

Kantor walutowy Alior Bank

Witam, chciałam zapytać czy ktoś korzysta z tego kantoru? Zasady wydaja sie być jasne, całość objęta gwarancją nadzoru bankowego i ceny maja ok 10groszy nizsze niz kurs w tabeli mojego banku. Jako ze stoje przed faktem ze chciałabym spłacic połowe kredytu zastanawiam sie czy skorzystac własnie z

Re: konto kantor alior

Konto w Kantorze Walutowym Alior Banku może założyć każdy. Nie trzeba posiadać konta w http://konto-bankowe.otwarty.net/bank_online_Alior_Bank.html Alior Banku , ale w ten sposób byłoby wygodnie zarządzać przelewami. W kantorze zakładasz darmowe konta w walutach, jakich chcesz. Do każdego z tych

Re: konto kantor alior

mam konta złowowe i w EUR w kantorze http://wbanku.info/oferta_Alior_Bank.php Alior Banku , funkcjonują one jak normalne konta bankowe w zł lub walutowe dobrze współpracują z kontami w Alior Banku i Alior Sync, przelewy idą szybko, polecam, fajne opcja do zakupu walut, szybko i bezpiecznie...

Re: konto kantor alior

Witam Państwa. Tak chwalicie kantor alior banku, że aż miło. Ja mam swój znajomy kantor stacjonarny i w nim wymieniam walutę. Są bardzo konkurencyjni i jeżeli znajdę niższą ofertę to oni ją przebijają. Jeżeli chcecie spróbować ich to wpiszcie w wyszukiwarkę kantor diament i zadzwońcie. Powołajcie

Re: konto kantor alior

Trzymajcie sie z dala od tego Kantoru Walutowego w Alior, działa to w miarę ok jedynie jak od nich kupujesz waluty a nie odwrotnie załatwia cię za przelew 70 zł. złodziejstwo w biały dzień!

Re: konto kantor alior

uważajcie na kantor w alior bank. jeśli nie będzie mieć konta we właściwym formacie Eban to skroją was na 20 zł. Jeśli nie będzie pieniędzy na koncie na tę opłatę, to licznik zostanie zredukowany, a wy jeśli wpłacicie te pieniądze, to będziecie skrojenie na kolejne 30 zł. Robiłem 2 przelewy wraz

Jak działa kantor walutowy alior?

Chodzi mi konkretnie o taką sprawę. Załóżmy że otwieram tam konto w tym banku-kantorze i chcę kupić 100€ za złotówki. W aliorze nie mam konta osobistego tylko musiałbym jakoś to przelać z innego banku (złotówki). Jak to się odbywa? Przy złozeniu zamówienia 100€ podaję numer konta z

Re: konto kantor alior

dziwne historie opowiadasz. od dłuższego czasu korzystam z kantoru aliora i nie miałem żadnych problemów. zdecydowanie polecam

Re: konto kantor alior

To czytałeś? www.aliorbank.pl/pl/klienci_indywidualni/konta_oszczednosciowe/kantor

Re: konto kantor alior

zdecydowanie polecam negocjacje w zwykłym kantorze... pracuję w średnio zasobnym i korzystniej kupuję/sprzedaję... za darmo! bez złodziejskich kruczków, chwytów i opłat... a zresztą.. widział kto uczciwy bank..?

Re: Alior Kantor - koszty :(

Niestety - banki zaczynają brzydko grać: samcik.blox.pl/2013/03/Getin-utrudnia-zycie-internetowym-kantorom-50-zl.html -- Błogosławieni, którzy nie mając nic do

Re: konto kantor alior

Gość portalu: jagna napisał(a): > A czy ktoś mógłby padać instrukcje krok po kroku jak zamknąć rachunek kantor Tak jak każdy inny rachunek w banku - złożyć wypowiedzenie umowy o prowadzenie rachunku

Re: Alior Kantor - koszty :(

przelew przychodzący nie ma prawa być potraktowany przez Twój bank inaczej przy korzystaniu z innego kantora - chyba ze a. coś sknociłaś nie tak zaznaczyłaś przy przelewie b. czytaj Samcik - równocześnie ze mnianą Twojego sklepu walutowego twój kredytodawca zaczął naliczać opłaty. Noś w ręku

Re: konto kantor alior

Witam, NIE ma takiego obowiązku (posiadanie i spłacanie kredytu) - praktycznie każdy może założyć i korzystać z Konta Kantor w Aliorze. Jeśli opis działania na stronie Aliora jest niedostateczny, to zerknij: http://kupfranki.pl/networks/forum/thread.34904:4 TUTAJ - znajdziesz tam więcej

Re: Kantor walutowy Alior Bank

. -- Kantor Alior Bank

Re: konto kantor alior

A ja potwierdzam opinię rozczarowanego. Każdy przelew na konto techniczne do spłaty kredytu pekao kosztował mnie 20 zł. Nie będę wchodził w szczegóły odnośnie opłat ale nie dało się obejść tej kwoty. Przeszedłem do cinkciarza. Pozdr Marcin

Re: konto kantor alior

Też polecam internetowe. Np walutomat czy coś, taniej wychodzi. -- www.forigami.pl

Re: który kantor internetowy polecacie?

kiedyś korzystałam z kantorinternetowy.pl Odkąd mam konto w Alior, korzystam z kantoru aliorowego, ceny są dobre, przelew na konto w Alior od razu.

Re: Kantor w Krakowie

A nie lepsze będą kantory typowo internetowe? -- Pozdrawiam, Adam http://www.banki-opinie.info/alior-sync-f5/ Alior Sync jest bardzo dobrym bankiem.

Re: Kantor walutowy Alior Bank

, założyć lokatę, wszystko bezkosztowo Można mieć konta w różnych walutach w alior, i zasilać je z kantora. Absolutnie szczerze: dla mnie bajka. Boję się tylko na ile bezpieczna ta bajka (po historii amber) ale to JEDNAK jest bank i JEDNAK ma gwarancje skarbu państwa. Może internetowy kantor też ma te

Re: Kantor walutowy Alior Bank

Ja dziś opłaciłam 2 kredyty przez Alior Kantor po raz pierwszy i przynam, że REWELACJA. Nie dość, że transakcje szybkie, intuicyjne (oprócz zasilenia na początku, tu chwilę klikałam:), to jeszcze przelewy za darmo (w internetowymkantorze.pl za przelew CHF do Banku BPH płaciłam 10zł). Zaoszczędzone

Re: Problem z kantorem internetowym.

Polecam jakikantor.pl/view-review/alior-bank-kantor-walutowy Kantor Alior przynajmniej duża instytucja, a nie jacys cinkciarze

Re: Kantor walutowy Alior Bank

Ja tez jestem juz po pierwszej transakcji, narazie ostrożnie czyli suma mała. Wszystko odbyło się szybko, przelew do banku w ktorym mam kredyt doszedł w 24godz. Teraz szykuje się do duzego przelewu na którym oszczedzam około 1100zł miedzy kursem alior a swoim bankowym. -- Martusia 2006 ; Staś

Re: Kantor walutowy Alior Bank

Kurcze, czemu tak późno mnie to forum zainspirowało? Pierwsze 2 raty kredytu hipotecznego w CHF poszły przez kantor Aliora i mam 240 zł w kieszeni

Re: polećcie kantor internetowy

To bardzo ciekawe, co piszesz, bo jak ja przewalutowuję i robię przelew z kantoru alior, to jak się zaloguję do banku alior, to środki już na koncie są. -- Tak walczę ze złem A zło rośnie we mnie z każdym dniem

Re: Kantor walutowy Alior Bank

W ramach noworocznych postanowień zamierzam na spłatę kredytu sama kupować walutę i mam do Was kilka pytań. Jako, że nie jestem zbyt rozeznana w produktach bankowych to podpowiedzcie, czy macie konto w aliorze? czytałam, że nie potrzeba do korzystania z kantoru, a chyba nie chcę zakładać

Re: Alior Bank oszukuje klientów

Oszusći za przelew do kantoru biorą 70 zł. Złodziejstwo, trzymajcie sie zdala od Kantoru Walutowego w alior Banku

Re: Jak działa kantor walutowy alior?

Ja mam akurat polskie firmowe w banku alior. Jak przychodzi euro od kontrahenta na konto walutowe alior, to wpłacam do kantoru na konto walutowe, potem sprzedaję i mam do dyspozycji, zostawić to na koncie złotówkowym w kantorze, albo wysłać na konto w banku, z reguły przelewam za jednym zamachem

Re: polećcie kantor internetowy

OK przekonaliście mnie, założyłam konto w kantorze Alior Banku. Kursy lepsze niż internetowykantor.pl

Re: Kantor walutowy Alior Bank

Boję się tylko na ile bezpieczna ta bajka (po histor > ii amber) ale to JEDNAK jest bank i JEDNAK ma gwarancje skarbu państwa. Mnie to tez przekonało, że to nie jest czyiś prywatny interes tylko cos nad czym sa instrumanty prawne i gwarancje. Wczoraj przelałam duzo pieniazkow, kupiłam CHF i

Re: konto kantor alior bank

Witam, pierwszy przelew w miesiącu w ramach banku na rachunek własny ROR jest bezpłatny. Kolejne kosztują: 2 zł w oddziale banku, 1 zł przez internet i telefon. Pozdrawiam, Joanna Doradztwo Finansowe on-line Brandmind

Re: Kantor walutowy Alior Bank

Podnoszę bo moze jeszcze ktos o tym nie słyszał. Dzisiaj własnie zrealizowałam pierwsze zlecenie z ustalonym limitem zakupu - wydawało sie ze CHF nie osiagnie 3,9000 az nagle 9,21 patrze zlecenie zrealizowane. Ta opcja jest genialna, ustawiasz po jakim chcesz kupic kursie i nie czatujesz przy kompie

Re: polećcie kantor internetowy

ja kozystałam z kantoru w BANKU Alior - bezpiecznie i dobre kursy. Zakładałam nawet taki watek. -- Martusia 2006 ; Staś 2009

Re: Jak działa kantor walutowy alior?

Hmm... rozumiem że kantor jest też czymś w rodzaju konta/depozytu. Chyba musiałbym zarejestrować się w tym kantorku żeby to jakoś zrozumieć. To kantor ma oddzielne konto? Myślalem że przy rejestracji zakłada się obowiązkowo walutowe ( a to jest jakby "obok" kantoru dla przechowywania waluty). A

Re: Kantor.Aliorbank.pl moim zdaniem Ok

Alior Bank ma najlepsze oferty co do kont i kredytów, np, konto osobiste, konto Alior Sync lub kredyty z gwarancją najniższej raty: wbanku.info/Alior_Bank.html

Re: Jak działa kantor walutowy alior?

Teraz w kantorze mam trzy konta: złotówkowe, euro i dolarowe. Po prostu dodaje się konta dla różnych walut. -- Tak walczę ze złem A zło rośnie we mnie z każdym dniem

Re: polećcie kantor internetowy

ja korzystałam z kantoru internetowego alior banku, jestem bardzo zadowolona, wszystko za free, przelew na konto z kantoru na ROR w ING ekspresem, a no i kurs dobry :) -- Ludziom, zawdzięczam naprawdę wiele, zwłaszcza problemów...

Re: wymieniłem euro w Cinkciarz.pl

A ja wymieniam w /view-review/alior-bank-kantor-walutowy Kantor Alior Bank przynajmniej mam pewność, że firma sie jutro nie zwinie z moja kasa

płać kartą USD Kantoru Walutowego Alior

wprawdzie musisz kupić USD, a potem przewalutują walutę lokalną na USD (ale po bardzo dobrym kursie), ale to i tak wychodzi taniej niż mbank czy reszta banków. Dają karty bezpłatnie (jeśli zrobisz 1 płatność w ciągu pół roku) + jedna/miesiąc wypłata z bankomatu za granicą też jest bezpłatna. K

Re: Alior Bank - czy ilość klientów szybko rośnie

Ja tam lubię http://wbanku.info/oferta_Alior_Bank.php Alior Bank . Mają fajny kantor internetowy i przelewy przechodzą migiem między kontami. Także między T-Mobile, który obsługuje Alior Bank.

Re: Który kantor internetowy jest obecnie najtańs

Ja polecam nowy kantor rkantor.com najniższe kursy wymiany jakie widziałem. No i to dobra alternatywa dla alior kantor

Re: polećcie kantor internetowy

forum.gazeta.pl/forum/w,20012,138069426,138069426,Kantor_walutowy_Alior_Bank.html Ja polecam kantor ktory ma gwaracje bankowe, kupowałam tam ostatnio bardzo duzo

Re: ALIOR jednak najkorzystniejszy

skąd masz znać, jak ta strefa nie ma w zestawieniu trejdoo. wejdź sobie na kurencja.com/ tam masz wszystkie kantory i platformy walutowe

Re: Konto w Alior Sync - dlaczego warto?

W ogóle Alior Bank ma usługi godne polecenia, założyłam w nich Kantor Walutowy i przelewy przechodzą między tymi kontami (Alior i T-Mobile) w kilka sekund!

Super konto osobsite - Alior Bank

Zostań klientem http://konto-internetowe.xn.pl/ Alior Banku. Naprawdę warto. Dzięki posiadaniu rachunku osobistego w Aliorze: - płacisz za darmo wszystkie rachunki - masz do dyspozycji kantor walutowy, w którym bezpiecznie wymienisz waluty po najkorzystniejszych kursach - konto osobiste

Alior Bank oszukuje klientów

to może dlatego przynosi zyski..... Jest beznadziejny. A Pan Sobieraj taki śliczny, że aż.... Konto Kantor (do spłaty kredytów innych walutach) to loteria. Żadnych zasad, sam marketing. Ja przestrzegam przed Alior Bankiem bo to nie jest porządny bank. Nuworysz na rynku. Jeszcze nie nażarty....

Re: W którym kantorze wymienić walutę?

Ja wymieniałem w kantorze internetowym Alior Banku, ale sprawdzić możesz też te: www.yougo.pl/porady-turystyczne/128/jak-tanio-kupic-walute-np-euro-w-internecie

Re: polećcie kantor internetowy

A więc zrobiłam jednoczasowy szybki search online i kursy wypadają następująco: -najlepiej cinkciarz (ale tam chyba jest dodatkowo prowizja, stawiam że ostatecznie i tak wygra Alior) -Alior (bez prowizji) -wymieniaj taniej -fritzl czy jakmutam -no i oczywiście internetowykantor najsłabiej

Re: Jaka karta do USA?

Zespół Alior Banku: Witaj, zachęcamy do zapoznania się z ofertą naszego Kantoru Walutowego, dostępną pod adresem: kantor.aliorbank.pl/info/dlaczego-warto . W Kantorze można zarejestrować się przez Internet

Re: polećcie kantor internetowy

kocham ALIOR, na prawdę super serwis, i to nie tylko w kontekście spreadu, ale także historii kursu, zleceń i zakupu z odroczoną spłatą 95% procent o dwa dni (szkoda że te dwie ostatnie opcje nie są dostępne łącznie, ale cóż, za dobrze by było)

Re: kantor internetowy kto korzysta?

Ja znowu korzystam z Fritz Exchange i tak samo polecam:) niskie spready, tak samo blyskawicznie pieniadze byly na moim koncie:) przelewy bezplatne na konto w Alior:P mi to pasuje:)

Re: waluta - kantor czy bankomat

W moim przypadku najlepiej sprawdzily sie bankomaty. Sa banki, ktore nie pobieraja prowizji za wyplaty ze wszystkich bankomatow (np.Alior) a bankomatow w Rumunii chyba wiecej niz w PL. Nie chcialoby mi sie latac po miescie i szukac kantoru lub otwartego banku.

Re: Który kantor internetowy jest obecnie najtańs

Na pewno nie polecam kantorów online które są nie związane z bankami. Raczej interesowałbym się kantorami internetowymi w bankach. Alior bank, Meritum mają ciekawe oferty w tym zakresie.

Re: Bank konto w euro co polecacie przelewy Franc

Bardzo polecamy kantor alior. -- Klikamy, klikamy! www.karmimypsiaki.pl/pomagaj-codziennie

Re: kantor internetowy kto korzysta?

Od paru lat spłacam kredyt w CHF więc szukałam kantoru internetowego, żeby zminimalizować spread walutowy. Przetestowałam różne kantory i aktualnie korzystam z platformy Fritz Exchange, bo jest łatwy w obsłudze i bezpieczny. W porównaniu z innymi kantorami kurs walut wypada u nich najkorzystniej

Re: Latwe przelewy zagraniczne

Szybkie testy wykonane teraz przeze mnie wykazały, że Transferwise jest jako tako dobre powyżej wysyłanych +/- 600 PLN. Gdy chcemy wysłać mniej, to staje się mniej korzystne niż Kantor Walutowy Alior. Ponieważ Kantor Walutowy Alior ma tendencję do gorszych kursów w weekendy, to może się też okazać

Re: Który bank do przelewów w euro?

Według mnie najwygodniej założyć konto w Kantorze Walutowym Alior. Euro wpływałoby na rachunek w kantorze. Od razu możesz je zamienić na złotówki i przelać do mbanku. Aliorowy kantor ma dobre kursy - spread na euro to mniej niż 3 grosze, podczas gdy w kantorze stacjonarnym spread jest w granicach

Re: Uwaga - Nordea bank!

Bo Nordea to teraz PKO BP ;) -- Kantor walutowy Alior Bank - najlepsze kursy, gwarancja BFG

Re: 'prod. ustr.z gwarancją kapitału' - gdzie hac

Tym razem oszukuje Alior, nie GB. Dałam się wciągnąć w pogawędkę, bo uwielbiam ich kantor ;-)

Re: Ubezpieczenie z kapitalem na 120tys

Zależy od wieku ubezpieczonego i okresu ubezpieczenia. -- Kantor walutowy Alior Bank - najlepsze kursy, gwarancja BFG

Nowa działalność banków: Kantory, opłacanie rac...

Idea Bank po prostu sprzedaje ksiegowość z TaxCare, kolejnej spółki Czarneckiego, żaden szok. A Alior to chyba nie ma żadnej konkretnej strategii rozwoju, tylko pewnie napompują wyniki przez kilka lat i potem wszystko pójdzie pod młotek.

Re: Bank konto w euro co polecacie przelewy Franc

Nie musisz otwierac zadnego nowego rachunku. Tez polecam kantor Alior ale po prostu przelewam na rachunek kantoru pienadze ze swojego rachunku i oni bezplatnie zakupiona walute przelewaja na konto zagraniczne.

Re: Który kantor internetowy jest obecnie najtańs

Ja korzystam z Cinkciarza, ale słyszałem, że Alior też jest niezły. Ewentualnie, zamiast zarabiać na walutach - może warto rozważyć założenie lokaty: http://ranking-lokat.biz Ranking lokat bankowych wybranych z najwyższym oprocentowaniem

Re: Alior Bank - i jeszcze jeden bank w Eg

Lokalizacja Alior Bank w Elblągu: ulica Hetmańska obok kantoru Silvant Trwają prace budowlane. Zapowiedź otwarcia oddziału w postaci reklam na witrynach zewnętrznych.

Jak radzić sobie z drogim kredytem walutowym

Witam serdecznie! Odradzam wszystkim konto kantor w Alior Banku za przelew wychodzi 70zł. Złodziejstwo w biały dzień.

Re: Kantor.Aliorbank.pl moim zdaniem Ok

Wszystko fajnie i ok, mieszkam w Gdyni w dzielnicy Chylonia, postanowiłem wybrać z banku gotówkę w celu wymiany na złotówki, poszedłem do kantoru Alior na ulicy Kartuskiej. Pomijam że stałem w kolejce z całą dzielnicą która chciała zapłacić za rachunek telfoniczny itp. Dodatkowo Babeczka przy kasie

Re: cinkciarz i inne kantory online

Kantor Aliora umożliwia wypłatę w placówkach banku Alior. Dalszych szczegółów nie znam, bo mam tylko konta firmowe tu i tu nie operujemy gotówką, ale jest taka możliwość, w cinkciarzu jest podobnie, musisz mieć otwarte konto walutowe w jakimś banku współpracującym, o ile dobrze pamiętam i wtedy tam

Re: Bankowe kantory internetowe

Z tego co się orientuje, to tylko Alior Bank ma uruchomione kantory internetowe. Ja tez co miesiąc spłacam 'wiadomoco' i zastanawiam się dlaczego chcesz wymieniac tylko przez bank. Ponad trzyletnie doświadczenie w spłacaniu już mnie nauczyło, że w bankach na przewalutowywaniu można mocno

Karta do rachunku w Alior Banku

Polecam,nie ma prowizji,kurs zawsze wychodził lepszy niż przy zakupie euro w kantorze. W Chorwacji przy wypłacie kun przeliczają najpierw na $ później na złotówki.O wiele bardziej opłacalne niż kupno euro w Polsce i późniejsza wymiana na kuny.

Re: Sprzedam euro - gdzie dobry kurs?

a nie lepiej opylić przez internet? Ja tak robię od ponad roku, a korzystam z Kantoru internetowego Alior Banku (przynajmniej gwarancja, że to nie jakiś "krzak"). nawet nie trzeba mieć konta w AB, by założyć sobie konto w tym kantorze

Re: Jak najkorzystniej wysłać pieniądze z Anglii?

tradycyjny przelew ma prowizję procentową + "nie mniej niż....GBP", jeśli suma znaczna koszt przelewu rośnie Alior Bank i kantor internetowy? śmiała opcja :D

Re: Alior Bank - czy ilość klientów szybko rośnie

Też jestem zadowolony dodatkowo otrzymałem kod promocyjny od doradcy i mam lepszy kurs przez 3 miesiace kod jest wielokrotnego uzytku przekazalem znajomych gdyby ktos potrzebowal kod: KANTOR494701 Pozdrawiam

Re: Do Bułgarii przez Ukrainę tylko którędy....

możesz wypłacić bezprowizyjną kartą w bankomacie, jeśli posiadasz takową (alior, dbnet) albo wymienić dolce/euro już na granicy lub w każdym kantorze po drodze.

Re: Ubezpieczenie dla studenta

1. NNW 2. Ubezpieczenie turystyczne, np. PZU Wojażer 3. Zniżki to z kartami studenckimi ISIC, Euro<26 -- Kantor walutowy Alior Bank - najlepsze kursy, gwarancja BFG

Re: Paliwo za 3,95

-- Kantor walutowy Alior Bank - najlepsze kursy, gwarancja BFG

Re: jak najtaniej zamienic euro na zl?

PLN z banku spółdzielczego wymienić na EURO w kantorze Alior Bank. Z Alior masz darmowy przelew walutowy. W Niemczech poszukaj banku który przyjmuje przelewy zagraniczne bez opłat, lub jeśli ma opłatę - to stałą kwotę a nie % od kwoty przelewu. Wtedy przelew opcji SHA. Jeśli takiego nie znajdziesz

Re: ciekawych opinii o Alior Bank w sieci jest ba

Sam korzystam z kantora aliora szczególnie do wymiany złotówek na funty. Super jest to, że mojej rodzince posłałem kartę i funciki wypłacają za darmo 1 raz w miesiącu. Do czego to doszło żeby funty wysyłać do UK:) Polecam

Re: Alior Bank - niekorzystny kurs wymiany walut!

Za 100Euro wypłacone w dniu 23.05.2010 w Czarnogórze bank policzył mi 425,80 zł wg, kursu średniego NBP z 24.05.2010 euro po 4,10 zł, więc ja sobie już aliora odpuszczam, bo lepiej kupić euro w kantorze.

Re: Konto walutowe USD - który bank?

Kantor Walutowy Alior Bank. Darmowe prowadzenie konta (rachunki w dowolnej walucie), darmowe karty w USD, EUR i GBP (wystarczy jedna operacja w ciągu 6 miesięcy od wydania karty), darmowe wpłaty i wypłaty w placówkach Alior Banku, pierwsza wypłata kartą w bankomatach za granicą gratis (kolejna 9

Re: Alior Bank - i jeszcze jeden bank w Eg

Chyba tam na rogu hetmańskiej i 1 maja gdzie był kantor ktoś kiedyś o tym pisał że tam ma być jakiś bank który nie jest obecny w Polsce

Alior to skrajna niekompetencja

tez miałam nadzieję, że Alior cos zmieni. Ale niestety. Ten bank to marketing. Śliczne pudełko tyle że puste. Wielka niekompetencja pracowników, reklamacji było tyle, ze nawet nie zliczę. Na żadną nie dali rady odpowiedzieć w terminie. Kilka skarg w KNF i UOKiK. Najbardziej oszukują na na sesjach

Re: Zaliczka do Cro

Ja płaciłem z w czerwcu rachunku w Alior Sync - przelew europejski w EUR za darmo (oczywiście przez internet). Założyłem rachunek w EUR (przez internet), kupiłem EUR w kantorze internetowym. Koszt - 0 zł

Re: Wymienił złotówki na euro. Otrzymał pociętą g

Nie wierze w te bajki, na ulicy, 90 lat, 10 tysięcy z bankomatu, to nie trzyma się kupy, a kantory gdzie, nawet w Alior banku można wymienić, wymysły dziennikarza aby nabić komentarze.

Przeniosła całą rodzinę do Alior Banku. W "nagr...

a ja sobie otworzylem konto premium i juz mam kantory w d.... platforma do wymiany walut, karta , kredyt w rachunku niezly, oplat brak ... i nie uwierzycie gdzie ? ja tez nie wierzylem ... i oczy przecieram .. ale tak jest zydki z austrii chyba sie wzieli i poszli po rozum do glowy ...

Re: liberalny bank (zdolność kredytowa)

Hmm, już Eurobank wydawał mi się liberalny. Sprawdź GeIn Bank chociaż to bandycki bank. Są liberalni ale trzeba na nich uważać, dobrze przeczytać umowę. -- Kantor walutowy Alior Bank