Gazeta.pl Forum Randki Gry Online Poczta
Komentujesz wpis:

Truskawkowe lody jogurtowe

Autor:
Zapamiętaj Jeżeli się nie zalogujesz, przy twoim komentarzu pokaże się numer IP. | Załóż konto
Treść:
Formatowanie: [b] pogrubienie [/b], [i] kursywa [/i], [u] podkreślenie [/u], link: URL lub [a="URL"]tekst[/a]

Powiadamiaj mnie e-mailem o nowych:

Po skomentowaniu wracaj na stronę blogu

iis111

Olu teraz robie sobie przerwe od lodow... jesien przyszla...

2009/09/21 21:47:45

olciaky

Lodowa panna jednym słowem:)

2009/09/21 21:27:53

iis111

Zemfiroczka dziekuje :)

2009/09/09 18:57:26

zemfiroczka

No Piękna! - zdjęcie jest po prostu git! :)

pozdr!

2009/09/09 12:14:48

iis111

Anitko ja tez nie lubie deszczu...

2009/09/03 18:33:55

atina_bc

Lody wyglądają przepysznie no i gratuluję wzmianki w gazecie:) no niestety pogody nie zazdroszczę, nie lubię deszczu. Buziaki:**

2009/09/03 10:46:31

iis111

Abbro jakie lato?;) U nas leje za oknem:(

2009/09/02 20:35:16

abbra

U Komarki lody , i tu też - lato rządzi ! ;)

2009/09/02 20:18:01

iis111

Olu moze bedziesz tez miala szczescie i ktos Ci podaruje maszyne na prezent;)

2009/09/01 21:43:12

olalala77

Lody... Ehh... A myślisz, że ja o maszynie do lodów nie marzę ;))?
Ale marzenia marzeniami, teraz mogę jeść kupne, a maszynę sobie i tak kiedyś sprawię i wtedy będzie ;)!
A wzmianki gazetowej, to Ci gratuluję, Iwonko :).

2009/09/01 20:24:47

iis111

blk21 ja kiedys nie lubilam lodow, ale ostatnio calkiem calkiem mi smakuja;)

2009/09/01 18:23:27

blk21

wszystkie lody kocham, więc pewnie i te bym pokochała :D

2009/09/01 13:31:04

iis111

Olu hihihi, mam jeszcze kilka przepisow do wyprobowania zanim schowam maszyne do garazu na zime;)

2009/08/31 18:33:51

olciaky

wiem,wiem kochana ,ja to juz cie utozsamiam z lodami:)!

2009/08/31 18:20:00

iis111

Bea.w.kuchni dziekuje:)

2009/08/31 15:04:54

bea.w.kuchni

Gratuluje! :)
A lody smakowicie sie prezentuja :)

Pozdrawiam!

2009/08/31 14:25:13

iis111

Emma001 kup sobie koniecznie, bo to rzecz w domu niezbedna;)

2009/08/31 08:00:25

emma001

Ja tez chce maszyne do lodów i takie lody jak twoje ;)
pozdrawiam

2009/08/31 01:41:21

iis111

Olu na urlopie zajadalam sie caly czas lodami ... po urlopie nic sie nie zmienilo;)

2009/08/30 23:31:42

olciaky

Oj Iis i te lody:)

2009/08/30 23:10:12

iis111

viridianka dziekuje za powitanie;)

2009/08/30 23:01:02

viridianka

lody, superowe :0) fajnie ze jestes i gratulejszyns:))

2009/08/30 22:59:49

iis111

Majanko testuje moja nowa kuchnie od piatku:) Piekarnik wydaje sie tez byc super;) Dzisiaj upieklam chleb, ale na drozdzach, bo cos mi sie wydaje ze moj zakwas umarl z tesnoty za mna jak bylismy w Polsce:(
Kasiu dziekuje. Zrobie jakies zdjecia i wysle na bloga, buziaki

2009/08/30 22:27:38

kasiaaaa24

Iwonko jak super że juz wróciłaś :) Sliczny macie domek :) Z przyjemnoscia zobaczyłabym wiecej zdiec :)

2009/08/30 22:08:02

majanaboxing

Mmmmm...lodziki widzę, mniam! Jak ja kocham lody!:))
Iwonko, widzę,ze już wróciłaś także i do kuchni, bardzo bardzo się cieszę !:)))
Pozdrawiam!:)

2009/08/30 22:05:52

iis111

Gosiu taka niewielka wzmianka a cieszy;)

2009/08/30 21:58:57

gosiab_3

gratuluje wzmianki w gazecie :) :)
A lody przepysznie wygladaja :) :)
Pozdrawiam :)

2009/08/30 21:54:10
Copyright © Agora SA | Ochrona prywatności | Kontakt