Gazeta.pl Forum Randki Gry Online Poczta
Autor:
Zapamiętaj Aby dodać komentarz na tym blogu, musisz się zalogować. | Załóż konto
Treść:
Formatowanie: [b] pogrubienie [/b], [i] kursywa [/i], [u] podkreślenie [/u], link: URL lub [a="URL"]tekst[/a]

Powiadamiaj mnie e-mailem o nowych:

Po skomentowaniu wracaj na stronę blogu

jeszczepolskaniezginela12

Zdarzają się przypadki, kiedy windykator nie jest w stanie dotrzeć do faktów, które mogą być kluczowe dla danej sprawy. Wówczas należy skorzystać z pomocy detektywa.

Szerokie możliwości dochodzenia faktów

Postać detektywa w kontekście windykacji terenowej jest nierzadko decydująca. Dlaczego? Ano dlatego, że detektyw ma potężne możliwości ustalania wszelakich danych, np. w kwestiach poszukiwania majątku czy powiązań osób i mienia. Każde działanie podejmuje przy wykorzystaniu najnowszych technologii informatycznych. KPD Wiejak i Wspólnicy Sp. j. dysponuje autorską aplikacją, pozwalająca na szybkie i sprawne zarządzanie zleceniami naszych klientów. Pamiętajmy, że narzędzia komputerowe w połączeniu z dużym doświadczeniem sprawiają, że dobry detektyw jest w stanie ustalić wszystko i nic się przed nim nie ukryje.

Działanie w terenie clou pracy detektywa

Co jest czynnikiem szczególnie podnoszącym rangę pracy detektywa? Działanie w terenie. Nasi detektywi obsługują sprawy w całym kraju. Dokonujemy obserwacji osób, ale nie tylko. Zajmujemy się także m.in. monitoringiem ruchomości z leasingu - poszukiwaniem pojazdów oraz maszyn dla klientów. Należy zaznaczyć, że obserwacja i wywiad to gwarancja skutecznego dotarcia do dłużnika.

Inne sposoby ustalania prawdy

Choć spektrum możliwości detektywa jest dosyć szerokie, to czasami pewne czynności, które trzeba podjąć dla powodzenia, mogą wykraczać poza jego kompetencje. Wtedy można podjąć współpracę z policją i wspólnymi siłami ustalić to, co konieczne. Poza tym często korzystamy z pomocy komorników, a także rozmaitych instytucji państwowych. Mówiąc krótko: wykorzystujemy wszystkie dostępne możliwości dochodzenia faktów, oczywiście w granicach chronionych prawem.

Nasza oferta

Licencjonowani detektywi KPD Wiejak i Wspólnicy to struktura terenowa na obszarze całej Polski. Zrealizujemy każdą powierzoną nam sprawę. Poufność, etyka, działanie zgodne z prawem te zasady przyświecają naszej działalności od lat. Zapraszamy do współpracy.

2018/04/23 12:01:49

jeszczepolskaniezginela12

SKIP TRACING W KPD WIEJAK I WSPÓLNICY SP. J.

Niemal każda sprawa jest rozstrzygana w oparciu o fakty. Kto zna więcej faktów albo zna fakty ważniejsze od razu osiąga przewagę. W budowaniu takiej przewagi niezbędny jest proces skip tracingu.

Czym jest skip tracing?

Pojęcie skip tracingu pochodzi od angielskiego sformułowania skip town, czyli nagłe opuszczenie miasta. Co to oznacza w przełożeniu na naszą działalność? Otóż jest to poszukiwanie wszelkimi dozwolonymi metodami dłużników, którzy zaciągnęli zobowiązanie, po upływie czasu zapłaty zmienili miejsce zamieszkania i urwał się ich kontakt z wierzycielem. Krótko mówiąc, skip tracing to swego rodzaju ściganie dłużników.

Internet kluczowym narzędziem

Tajemnicą poliszynela jest fakt, że kluczowym narzędziem w ustalaniu wszelkiego rodzaju danych jest informatyka. To właśnie za pośrednictwem narzędzi informatycznych najczęściej dokonuje się skip tracingu. Dzięki oprogramowaniu, które posiadamy, jesteśmy w stanie bardzo szybko taką osobę namierzyć. Kluczowym jest także, by w każdej sprawie windykacyjnej ustalić powiązania osobowe, jak i majątkowe osób i podmiotów gospodarczych. Poza tym, dla swoich klientów realizujemy specjalistyczny biały wywiad, dający wiele możliwości - chociażby ocenę wiarygodności kontrahentów, czy ich sytuacji finansowej. Oprócz tego, dla skuteczności działań niezbędne jest również korzystanie i wymiana doświadczeń w obrębie naszego departamentu detektywistycznego.
Zasadniczym elementem naszej działalności jest także klasyczny wywiad terenowy, realizowany przez naszych inspektorów rozmieszczonych na obszarze całego kraju. Poza czynnościami takimi jak windykacja terenowa, niezbędne są czasami również tak przyziemne metody, jak wywiad środowiskowy czy weryfikacja dokumentów w urzędach. Niby banalne, ale jakże pomocne.

Skip tracing w KPD Wiejak i Wspólnicy Sp. j. to pewność i komfort

Gromadzenie faktów i informacji kluczowych dla danej sprawy bywa mozolne i męczące. Ale nasza kancelaria uczyniła z tego sztukę. Tylko u nas uzyskasz raport z naszych działań detektywistycznych, a więc będziesz posiadać pełen pogląd sytuacji. Podejmując współpracę z nami, nie masz żadnych powodów do obaw. Możemy pochwalić się bardzo wysoką skutecznością naszych metod skip tracingu. Średnio ustalamy około 70% kontaktów w sprawach obsługiwanych masowo. Nasi klienci z sektora pożyczkowego stale zlecają realizację ustaleń teleadresowych swoich klientów.

Współpraca z nami to ciągły monitoring i poprawa jakości portfela wierzytelności. Uzyskiwanie jak najwyższej kontaktowości w sprawach to dla nas priorytet. Nie możesz skontaktować się z dłużnikiem? To skontaktuj się z nami. KPD Wiejak i Wspólnicy Sp. j. jesteśmy tu dla Was.

2017/12/28 14:43:54

mcumber

Aby moja historia była pełna, w nawiązaniu do komentarza z dnia 29.04. dodam, że otrzymałem dziś odpowiedź na moje odwołanie. Jej treść stwierdza negatywne odniesienie się do moich argumentów, a z drugiej strony Plus zwraca mi na konto kwotę, która była przedmiotem mojego roszczenia. Jedno drugiego się nie trzyma, ale niech zostanie tu ślad, że są sposoby również na polskie firmy, które do winy się nie przyznają, ale chociaż rekompensują Klientowi poniesione straty.

2016/05/10 14:13:50

josefinka2

Nie mogę nie zauważyć, że znajoma, albo Pan mija się z prawdą w tym fragmencie: "A Ergo Hestia przesłała na stary adres męża w Pruszkowie, gdzie już nie mieszkał od kilku lat, przedłużenie umowy ubezpieczenia OC. W wyniku nie opłacenia składki OC firma domagała się płatności, ale nie dotarła do nas skutecznie z tą informacją. W kolejnym roku po raz kolejny Hestia przedłużyła umowę, ale znów wysłała korespondencję na zły adres."
Nie jest możliwe, aby towarzystwo ubezpieczeniowe przedłużyło umowę na kolejny rok, jeżeli składka za poprzedni nie została opłacona. Zgodnie z ustawą TU przedłużyło polisę na rok następny (bo nie otrzymali pisemnego wypowiedzenia umowy), ale już na kolejny nijak nie mogli tego zrobić (o tym też mówi ustawa), bo jak Pan napisał - adresat nie opłacił poprzedniej i nie otrzymał nawet listu z przedłużeniem.
Pozdrawiam :)

2016/05/06 09:52:58

antekgrzanka4

Nie wiem, czy przykład firmy z Cupertino jest dobry, bo ich standardy obsługi klienta są zadziwiające nawet jak na Stany Zjednoczone. Ale bezsprzecznie większość firm doszło tam do wniosku, że lepiej klientowi darować, a nie barować się z nim w sądzie.

2016/04/30 16:33:49

jozef_z_bagien2

Niestety polskie firmy są na poziomie 4-ego świata jak chodzi o podejście do klienta. Najgorsze są instytucje finansowe i telekomy. W Plusie byłem kilkanaście lat, ostatnio miałem u nich 3 numery komórkowe, telefon stacjonarny na kartę i internet LTE, a oni mi potrafili przysłać wezwanie do zwrotu 50 zł z rabatu, który sami naliczyli kilka miesięcy wcześniej i pobrali sobie z konta bo miałem polecenie zapłaty. I już nie mają klienta, a te 50 zł to ok. 1% tego co płaciłem im rocznie. Zapewne warto było

2016/04/29 18:29:02

mcumber

Kilka tygodni temu krótkimi kodami chciałem aktywować pakiet internetowy w Plus Na Kartę. Pomyliłem kod i zamiast 2GB dostałem 25 minut roamingu. Kosztowało mnie to 30 zł. Zadzwoniłem na infolinię. Pani nie była cofnąć operacji. Powiedziałem jej, że nie chciałem tego zrobić, nie mam możliwości poprawy ani rezygnacji. Ona w zaparte, że jedynie co to może wyłączyć usługę, ale pieniędzy mi nie zwrócą.
Parę dni później miałem problem z uruchomieniem pakietu Internetowego 2 GB. Kontrolowałem co wpisałem, ale dostawałem komunikat zwrotny aby skontaktować się z BOK. Zadzwoniłem. Na wstępie powiedziałem Pani, że chce aby wyłączyła mi 1 GB i włączyła 2 GB Internetu. Pani nie dokonała żadnej weryfikacji mojej taryfy tylko przyjęła zlecenie. Usunęła pakiet 1 GB o czym mnie poinformowała, po czym poprosiła o cierpliwość i przystąpiła do drugiej części mojej dyspozycji. Po chwili usłyszałem jej głos w słuchawce "Bardzo mi przykro ale nie mogę włączyć Panu pakietu 2 GB Internetu w taryfie, którą Pan posiada". Po krótkiej wymianie zdań poprosiłem o przywrócenie pakietu 1 GB i usłyszałem "Przykro mi, ale nie mogę go już przywrócić." Pomijam fakt utraty kilkudziesięciu złoty, doładowywałem w promocji więc "co Pan dał to Pan (skutecznie) zabrał". Ostatecznie stanęło na złożeniu reklamacji. Po kilku dniach Polkomtel odesłał odpowiedź negatywną. Mając na uwadze, że wykonywane przez pracowników infolinii zadania są powiązane z pieniędzmi klientów systemy informatyczne powinny posiadać możliwość cofnięcia działań aż do chwili ostatecznego wykonania dyspozycji. Plus nie posiada opcji cofnij dla krótkich kodów, która powinna być do chwili gdy usługa nie została aktywowana przez jej włączenie (np. przychodzi sms potwierdzający ale z kodem możliwości rezygnacji, choćby nawet do 10 minut). A co gorsza nawet pracownicy Polkomtela obsługujący zgłoszenia telefoniczne nie posiadają takiej możliwości. Może mamy dobrze zabezpieczenia przy autoryzacji naszych kart (3D Secure itp.), ale wiele jeszcze musimy się nauczyć i gdy ktoś mówi "popełniłem błąd nie oto mi chodziło" dać mu szansę.

2016/04/29 16:05:00

com.one

od lat robię tak samo jak koleżanka Maćka po fachu. Mogę zapłacić agentowi gotówką z tym że agent nigdy nie wystawia mi polisy awansem. Podpisaną polisę otrzymuję pocztą w 3egzemplarzach dopiero po opłaceniu. Muszę odesłać podpisany egzemplarz dla ubezpieczyciela i drugi podpisany dla banku (ubezpieczenie z cesją potrzebne do kredytu). Prosta sprawa gdy nie zapłacę to nie otrzymam polisy awansem. Nie muszę udowadniać zapłaty gdy mam w ręku wystawioną polisę. Nie wiem jak to działa w przypadku rozbicia na raty, nigdy nie ubezpieczam na raty. W przypadku rat faktycznie mogą być wątpliwości czy kolejne okresy wystawionej już przecież polisy zostały opłacone w terminie. Wtedy chyba trzeba trzymać kwitki wpłat, bo sama polisa nie będzie dowodem ubezpieczenia.

2016/04/29 12:29:55

zdzislawja

Panie (Re)daktorze,
to już kolejny post, w którym z uporem wprowadza Pan w błąd swoich czytelników:
Wystarczy spisać z agentem wniosek o ubezpieczenie i w ciągu kilku dni - ale przed początkiem ochrony - przelać pieniądze na konto firmy ubezpieczeniowej.
...może nawet wystawić awansem, bo wiadomo, że i tak zacznie działać pod warunkiem zapłacenia składki...
tutaj Placisz-10-ceny-i-korzystasz-z-wypasionej-polisy podobnie:
Zaletą takiego rozbicia polisy na raty jest fakt, że pierwszą klient płaci dopiero trzy tygodnie po zawarciu umowy ubezpieczenia. Działając bez pośrednika musi zagwarantować całą płatność najpóźniej do dnia startu umowy ubezpieczeniowej...

nic podobnego, od wielu lat kupuję polisy ubezpieczeniowe (samochodowe, majątkowe, dom...), gdzie ochrona ubezpieczeniowa, zaczyna się od dania następnego, a pełna składka jest płatna przelewem za 2-3 tygodnie, to jest standard..., np. OWU PZU:
1. W przypadku umowy ubezpieczenia zawartej przy jednoczesnej obecności obu stron tej umowy, jeżeli nie umówiono się inaczej, odpowiedzialność PZU w zakresie danego ubezpieczenia rozpoczyna się od dnia następnego po zawarciu umowy ubezpieczenia w zakresie tego ubezpieczenia, nie wcześniej jednak niż od dnia następnego po zapłaceniu składki ubezpieczeniowej lub jej pierwszej raty, z zastrzeżeniem ust. 2 i 3.
2. Jeżeli w umowie ubezpieczenia określono termin zapłaty składki ubezpieczeniowej lub jej pierwszej raty przypadający po dniu, w którym rozpoczyna się określony w tej umowie ubezpieczenia okres ubezpieczenia, odpowiedzialność PZU rozpoczyna się w dniu określonym w umowie ubezpieczenia jako początek okresu ubezpieczenia
.


itbbnt

Z.

2016/04/29 10:48:16

mat089

Uważam, że obecny system finansowy na świecie długo nie wytrzyma. Zgodnie z analizą Tradera independenttrader.pl/jak-przetrwac-krach.html, chciałbym zakupić złoto. Jaką mennicę albo dealera polecacie?

2016/04/29 10:41:57

metkor

Przeżyłem podobną historię na swoim przykładzie.
Przedłużałem polisę samochodową w Uniqua przez konto internetowe. Polisa się przedłużyła, składki opłaciłem przelewem. Dostałem potwierdzenie z Uniqua i podbita polisę.
Po 3 latach od puka firma windykacyjna do mnie z informacja że mam dług etc..
Na szczęście wszystkie kopie przelewów miałem więc z nimi sprawę załatwiłem szybko. Trudniej było w Uniqua bo nie mogli zrozumieć gdzie mają błąd w systemie.
Końcem końców po kilku mocnych tekstach wygasili sprawę.
Słowa Przepraszamy nie doczekałem się.

2016/04/29 10:21:51
Copyright © Agora SA | Ochrona prywatności | Kontakt