Gazeta.pl Forum Randki Gry Online Poczta
Autor:
Zapamiętaj Aby dodać komentarz na tym blogu, musisz się zalogować. | Załóż konto
Treść:
Formatowanie: [b] pogrubienie [/b], [i] kursywa [/i], [u] podkreślenie [/u], link: URL lub [a="URL"]tekst[/a]

Powiadamiaj mnie e-mailem o nowych:

Po skomentowaniu wracaj na stronę blogu

wolf2000

"nerkofil 2015/07/30 14:31:36
...
żądamy potwierdzenia tego faktu pismnie, a następnie wysyłamy wezwanie przedsądowe wzywające do naprawienia szkody na podstawie (tu wpisujemy paragrafy :) ) polegającej na uregulowaniu różnicy wartości powstałej pomiedzy biletem anulowanym i kwocie powstałej przy zakupie biletu w terminie i cenie regularnej."

To jest chyba najlepsze z rozwiązań. Można pewnie też zadzwonić do nich, poinformować o nagrywaniu rozmowy i wtedy poczekać co zaproponują. Albo się wystraszą, albo będą dalej szli w zaparte. Wtedy faktycznie najlepiej kupić bilet w innej linii za swoje i złożyć roszczenie do LOTu domagając się zwrotu kasy + odszkodowania za straty moralne. No i jeszcze można pewnie sprawdzić kto ich nadzoruje i złożyć skargę popartą dowodami. Przy takiej procedurze stosowanej przez większą ilość klientów pewnie szybko im przejdzie ochota na kolejne takie pomysły.

2015/07/30 22:25:10

nerkofil

No zaraz :)
Jeśli jakaś firma znana z przewałków i żądania dopłat z kasy państwowej pt. PLL LOT usiłuje nam wmówić, że "niema takiej procedury", żądamy potwierdzenia tego faktu pismnie, a następnie wysyłamy wezwanie przedsądowe wzywające do naprawienia szkody na podstawie (tu wpisujemy paragrafy :) ) polegającej na uregulowaniu różnicy wartości powstałej pomiedzy biletem anulowanym i kwocie powstałej przy zakupie biletu w terminie i cenie regularnej.

2015/07/30 14:31:36

kardupel_nadenty

@Ikuziem

Norma w tym kraju jest to , że Polacy są jak Jezusy, raz dostaną kapciem po ryju i od razu nadstawiają drugi policzek. Podejrzewam, ze to wynika przede wszystkim z braku charakteru i szacunku do samego siebie, ale tez po czesci z pospolitego zbaranienia jakie na co dzien fundują media i inne propagandowe źródełka.
Ale ta cała propaganda i tak nie powoduje, że Polaka sie postrzega jako partnera po te wczesniej wspomniane przeze mnie przywary blokują mózgi Polaków by uczyc się nowych rzeczy w zyciu.
I tak tez uwazam, ze norma w tym kraju jest fakt, ze rózne firmy, instutucje robią Polaka w bambuko, ale tylko dlatego, ze ten się daje robic.

Normalni juz po pierwszym razie "odbijają" od takich cwaniaków. Ja w kazdym razie nie jestem Jezusem i jakos nie zauwazyłem, żeby przez nie było czym latac, gdzie się ubierac ani co jesc. Nie zauwazylem tez by banki próbowały mnie zrobic na szaro, choc raz na jakis czas próbują jakies podjazdy.

Dlatego drogi Ikuziem mnie zamiec na osobną stertę.

2015/07/30 09:50:32

kardupel_nadenty

@pozwalem bank

Moze im to wszystko LOTto ...

2015/07/29 22:24:38

lkuziem

no to jest zwykła odpowiedź molocha do klienta - pomidor!
odpowiedź nie na temat, ale liczy się, że jest... i kij w oko klientom.
niestety, to norma w tym kraju.

2015/07/29 19:03:35

mat089

W mediach huczy o nowej aktualizacji chińskich rezerw złota. Prawda jest taka, że na przestrzeni ostatnich 6 lat Chiny skupiły nie 600 a 6000 ton. Czemu Chińczycy nie ujawniają prawdziwych rezerw? Więcej przeczytacie na: independenttrader.pl/376,czemu_chiny_utajniaja_rzeczywisty_stan_rezerw_zlota.html

2015/07/29 16:12:16

dziamgacz

Tak samo robi ITAKA (biuro podróży) . Obracają kasą przez pół roku a potem....

na stronie wycieczek a wycieczek, człowiek się decyduje, a potem 2 tygodnie przed urlopem dowiaduje się, że niestety wycieczka odwołana, bo nie było chętnych.
I podsuwają jakieś inne oferty, bo wiedzą, że już za póżno na zmiany terminów urlopowych, czy szukanie innych ofert i większość się zgodzi na to co podsuwają w zamian.

Za pierwszym razem pomyśleliśmy, zdarza się.

Za drugim razem coś mi zaczęło śmierdzieć, zwłaszcza, że w naszej "nowej' grupie wycieczkowej wszyscy byliśmy w podobnej sytuacji, że niby nasze wycieczki nie doszły do skutku.

Za trzecim razem już z nimi nie polecieliśmy.

2015/07/29 13:23:15

pajacyk_123

Delta lata do/z Polski?

2015/07/29 13:02:51

wygralzycie

To raczej nie jest firma nastawiona na jakość obsługi i zadowolenie klienta. Weźmy taką Delta Airlines, gdzie skarg i żali jest tyle co nic.

2015/07/29 11:40:44

b1op

bo z nimi należy krótko... samemu się upominać i im przypominać...

2015/07/29 10:39:29

pozwalembank

Grunt że LOT wychodzi na prostą........finansową...
To, że przy okazji wy.....a paru klientów jest bez znaczenia.
Rebus ze słowem ,,dym". W sumie to nawet mogą zmienić nazwę z LOT na DYM.

2015/07/29 10:01:37

njaresko

Infolinia LOT to jest twór, który ostatnio mnie zadziwia. Mimo statusu senatora (karta GOLD nie mylić z polityką ;)) a nawet klasy biznes dodzwonić się szans nie ma. Zmiana biletu to wiszenie ponad godzinę na słuchawce najpierw do pani a potem do kasjera.
Dlatego proponuję albo korzystanie z firm pośredniczących, albo udanie się na najbliższe lotnisko i załatwienie w okienku, za co dodatkowo zapłacimy.

Mi LOT umie sam zmienić godziny wylotu bo np wieczorny lot zlikwidowano, a ponieważ zazwyczaj latam łączonymi samolotami to wpisują mi ... 8 godzin czekania.

I nie rozumiem tekstów o taryfie, jeżeli zawiniła linia lotnicza to jej problem, a nie kupującego.

2015/07/29 09:46:03
Copyright © Agora SA | Ochrona prywatności | Kontakt