Gazeta.pl Forum Randki Gry Online Poczta
Komentujesz wpis:

Na dyskotekę !!!

Autor:
Zapamiętaj Jeżeli się nie zalogujesz, przy twoim komentarzu pokaże się numer IP. | Załóż konto
Treść:
Formatowanie: [b] pogrubienie [/b], [i] kursywa [/i], [u] podkreślenie [/u], link: URL lub [a="URL"]tekst[/a]

Powiadamiaj mnie e-mailem o nowych:

Po skomentowaniu wracaj na stronę blogu

Gość: pies_pawlowa_2, *.ibec.int

Trzymam Sówko, trzymam mocno....

2017/06/05 12:05:54

owlet215


Szkoda, że blog pada... Niestety nie mogłam i nadal nie mogę się za bardzo udzielać - miałam inne rzeczy na głowie, m.in. problemy zdrowotne...
Tak przy okazji, jakbyście mogli/mieli ochotę to trzymajcie za mnie kciuki 5 czerwca - mam mieć wtedy operację.

2017/06/03 06:22:52

Gość: przek, *.p2p.business.static.vectranet.pl

w Rosji zaczyna się dziać ... biedny Macron, całe pół kilo poszło w .....

kgd.ru/news/society/item/63949-v-magazinah-kaliningrada-nashli-sankcionnye-malinu-selderej-i-luk

jestem ciekaw kiedy w Butowie zniosą chruszczowki ?

2017/05/31 12:39:28

jerg2

PP2:
Trzymaj się mocno. W Rosji zaczyna się dziać, więc potrzeba nam wszystkim rzeczowego spojrzenia u źródła ;)

2017/05/26 23:57:10

Gość: pies_pawlowa_2, *.ibec.ru

Jerg:
Własnie dowiedziałem się, że moje działania by nadać Robertowi szóstkowemu prawa administracyjne na naszym spółdzielczym blogu przekacap.blox.pl okazały sie o 1 dzień spóźnione, a teksty, które Robert miał tam zamiescić zamieniły się w spusciznę po Robercie.
Żal...
Jednoczesnie mam nadzieję, że opublikujesz wszystko, po tym gdy minie 49 buddyjskich dni żałoby...

2017/05/23 09:26:03

pies_pawlowa_2

przeczytałem razgovor po identicznosti z zainteresowaniem, choć szczególnie odkrywczy nie jest. Szkoda tylko, ze jezyk "jest tylko narzedziem", ze z polskiego, ukrainskiego, rosyjskiego i tak na pierwszy plan wysuwa sie angielski. Z jednej strony to naturalny jezyk komunikacji wspolnoty naukowców, z drugiej trochę żal, tracimy w ten sposób potencjał.

Uważam za przesadę jesli w ramach eksperymentu pedagogicznego w Rosji siedmiolatka uczy sie siedmiu jezyków obcych, a w Chinach o rok starszy chlopczyk uczy sie szeciu w tym chinskiego, wygrywajac przy tym konkurs pisania hieroglifów, ale z drugiej strony, podobno - im wiecej znasz języków tym wiele razy jestes człowiekiem. W kazdym razie szkoda, że dzieci tego polsko-ukraińskiego małżeństwa mówią jednak po polsku, mimo starań babc i cioć. Nie lubie imperializmu językowego nawet jesli jest on polski i dotyczy repatrainta w drugim pokoleniu:-) A autorowi linka dziękuję, fajne źródło i miło popatrzeć na młode redaktorskie buzie...

2017/05/22 13:16:06

pies_pawlowa_2

przek: no i jestem w kropce, bo do twojej muzyki tez jest 45 lajków, ale chyba sa to całkiem inne osoby. Wydaje mi się, że i tam i tu przyszlosc nalezy do Zenkow Martyniuków:-)

2017/05/22 12:50:33

Gość: pies_pawlowa_2, *.ibec.ru

jerg2: ktos z uprawnieniami spoldzielczymi probowal roberta dołączyć, ale nie zmienił mu opcji "uzytkownik" (domyslna) na administrator. Poprawiłem i mam nadzieję, że działa. Sorki za opóźnienie ale cus ostatnio nie ogarniam, a w sledzeniu coraz bardziej otaczającej nas rzeczywistosci robię sobie przerwy dla zdrowotnosci, jako ze ani tu ani tam nie idzie to w dobrym kierunku... Pozdr.

2017/05/22 12:46:08

misad1

Coś na 3go maja, raczej nieśmieszne
www.youtube.com/watch?v=QAk7lg0tx0s

2017/05/01 11:02:08

Gość: przek, *.p2p.business.static.vectranet.pl

cisza pobojowiska ?piosenka na majówkę w stylu gwiazd lat 70tych :)
www.youtube.com/watch?v=3j8mr-gcgoI

2017/04/27 09:06:19

jerg2

Ojcze Założycielu, mógłbyś się objawić chociaż raz na jakiś czas w postaci np. gromu, a ty milczysz ;)
Teraz jest problem na Behemocie. robert6_666666 ma bardzo fajne teksty do publikacji, ale nie ma uprawnień admina; w Tobie nadzieja. Zajrzyj, sprawdź, zarządź :)

2017/04/23 20:37:50
Copyright © Agora SA | Ochrona prywatności | Kontakt