Gazeta.pl Forum Randki Gry Online Poczta
Komentujesz wpis:

Z respiratorem w kopalni

Autor:
Zapamiętaj Jeżeli się nie zalogujesz, przy twoim komentarzu pokaże się numer IP. | Załóż konto
Treść:
Formatowanie: [b] pogrubienie [/b], [i] kursywa [/i], [u] podkreślenie [/u], link: URL lub [a="URL"]tekst[/a]

Powiadamiaj mnie e-mailem o nowych:

Po skomentowaniu wracaj na stronę blogu

turzyca

Wyglada na to, ze faktycznie Precel bedzie mogl zaliczyc takze druga kopalnie soli. Jesli oczywiscie mialby ochote. www.niepelnosprawni.pl/ledge/x/3636

A w ogole to jak zawsze wymiatacie. Jestescie po prostu wzorem, jak spelniac marzenia i nie poddawac sie po drodze.

2017/08/22 01:20:24

Gość: kasia, *.tau.pl

Winda w Wieliczce przypomina ta co pokazałaś. Ale jest też nowa winda. Współczesna, stalowa, szybka. Wyjzdza bliżej centrum miasta a nie w budynku kopalni. Ta nowa winda pojawiła się kilka lat temu, razem z kasą z Unii. Pozyskali bardzo dużo kasy i dużo atrakcji komputerowo elektronicznych dla młodzieży w sali za restauracji. Całkiem płasko tam jest. Panele na podłodze. Płaskie dojście do kaplicy. Płasko też do sali balowej. Z pewnością nie wszędzie ale myślę że się da. Najlepiej nie w sezonie bo latem tłumy straszne i grupa goni grupę.

2017/08/18 20:33:16

Gość: Kasia z Wrocławia, *.static.korbank.pl

1. Facet na wózku też może być twardy, a Precel jest tego najlepszym przykładem! ;)
Ale oczywiście rozumiem, co masz na myśli.

2. Nigdy nie byłam w Wieliczce, ale koleżanka opowiadała mi, jak na wycieczce szkolnej wszystkie dzieci masowo lizały ściany. Wtedy umierałam z zadrości (naprawdę lubię sól, słone jedzenie, przyprawy itd.), a teraz, kiedy pomyślę, ile ludzi te ściany liże jedno po drugim... o matko i córko! :D

3. Jesteście megazajebiści, ale to nie nowość :D

Pozdrawiam mocno z Wrocławia!

2017/08/16 22:02:01

Gość: Monika, *.toya.net.pl

Myślałam o Was w czasie moich podróży po Czechach. Tam w Morawskim Krasie są dwie jaskinie udostępnione do zwiedzania dla osób jeżdżących na wózkach. Byłam w jednej z nich - jaskinia, w której naziści urządzili fabrykę, a po wojnie przekształcona w schron przeciwatomowy. Absolutnie niezwykła historia! I rzeczywiście trasa zwiedzania wyposażona w udogodnienia dla wózkowiczów. Trzeba tylko dopytać o możliwą szerokość wózka, bo w schronie jest kilka wąskich korytarzy.

2017/08/16 14:47:25

Gość: Lena, *.internetdsl.tpnet.pl

Super ekstra że się udało! Zdaję sobie sprawę jaka to musiała być frajda dla Szymona :-) i stres dla Was

2017/08/16 02:45:05
Copyright © Agora SA | Ochrona prywatności | Kontakt