Gazeta.pl Forum Randki Gry Online Poczta
Autor:
Zapamiętaj Jeżeli się nie zalogujesz, przy twoim komentarzu pokaże się numer IP. | Załóż konto
Treść:
Formatowanie: [b] pogrubienie [/b], [i] kursywa [/i], [u] podkreślenie [/u], link: URL lub [a="URL"]tekst[/a]

Powiadamiaj mnie e-mailem o nowych:

Podaj kod z obrazka: captcha
Po skomentowaniu wracaj na stronę blogu

mark.brando

Hej Marek,

Może i śmiało, ale to z kilku powodów. Po pierwsze na samym początku od razu dało się zauważyć nie spójność przekazu, nie wiadomo do kogo była adresowana kampania, po prostu było jej dużo, ale kto był odbiorcą i no w końcu nie można było nigdzie kupić PLAY.
Po drugie ile znasz osób, które mają telefony PLAY. Ilość wydanych pieniędzy w kwocie 250mln na reklamę i liczba użytkowników pozyskanych to chyba nie przekłada się na dobry marketing.
Po trzecie PLAY po nieudanym początku zmieniło strategię, teraz bardziej promują prepaidy, więc o co chodzi.
Po czwarte walczą ze wszystkim operatorami, a to nigdy się nikomu nie udało, walka z wiatrakami.
Generalnie PLAY poprzez swoją kampanię wirusową miał mocne wejście, ale już normalna kampania to porażka na całej lini.
I wiele wiele innych zarzutów...

2007/07/03 23:46:12

mareksywins

Smialo sobie poczynasz w wyciaganiu wnioskow :) ale uwazam, ze troche za wczesnie na mowieniu o klapie kampanii Playa w czasie przeszlym dokonanym.
To ze nikomu sie ona nie podoba, nie oznacza, ze sie zakonczyla. Dlatego, moze poczekaj, nim odtrabisz przegrana, bo Play wciaz wchodzi na rynek.

2007/07/01 22:45:43
Copyright © Agora SA | Ochrona prywatności | Kontakt